piątek, 20 maja 2016

PSYCHIKĘ MOŻNA PRZYWRÓCIĆ NA NATURALNE DLA NIEJ EMOCJE

Naturalne dla psychiki emocje to emocje jakie są w systemach neurologicznych na jakich oparta jest psychika. Te systemy neurologiczne na jakich oparta jest psychika to systemy neurologiczne oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Na tej energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków oparte są emocje na jakich oparta jest psychika. Kiedy patrzę na wykazywaną ilość ludzi na moim Blogu i na wymazywanych Obserwatorach na Twitterze to wiem dlaczego tak długo na ziemi jest cierpienie i śmierć. Ludzie szukają wyjścia z cierpienia i śmierci, a na moim Blogu i na Twitterze pokazują, że prawie nie ma ludzi którzy chcieliby wiedzieć jak wyjść z cierpienia i śmierci, Złoczyńcy stosują przemoc na psychice i chcą ją uśmiercać. Tylko dwóch ludzi jacy byli Dyrektorami w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce odważnie każdy z nich z osobna przysłał mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i nie zaprzestawali w przysyłaniu mi zapytań czego o nich oczekuję, aż do roku 2013 w którym ludzie którzy chcą zadawać cierpienie i śmierć ich usunęli. Pamiętam, że kiedy przybijano tablicę na moim lokalu na Starym Mieście w Elblągu podszedł do mnie mężczyzna i powiedział, że to ktoś bardzo odważny przybija tą tablicę. Wtedy byłam jedną z pierwszych. Mężczyzna ten powiedział że likwiduje swoją bibliotekę a ma cenne książki i chciałby ażeby one trafiły w dobre ręce. Była to książka "Dzieje teatru" i chętnie ją kupiłam. W czasie rozmowy wymieniłam nazwisko księdza profesora Włodzimierza Sedlaka, a ten mężczyzna podniósł ręce do góry i powiedział Panie Boże dziękuję Ci, że mnie zaprowadziłeś do tej kobiety. Na słowach Stwórcy każdy jest odważny, gdyż to są naturalne dla nas słowa. Ja nie myślę o tym jakimi mam się posługiwać słowami. Też weszłam w diabelskie myślenie ludzi którzy wymyślili myślenie oparte na kłamstwie przy pomocy którego robią ludziom zło, ale musiałam nie mieć za dużo tego myślenia jakim posługują się kłamcy, gdyż jako jedyna wystąpiłam przeciwko sądom opartym na kłamstwie. Nie wystąpiłam przeciwko sądom opartym na kłamstwie ponieważ tak chciałam, ale było to dla mnie naturalne. Sądy długo zgadzały się ze mną , a dopiero zrobiły sprzeciw jak powiedziałam, że opieram się na myśleniu jakie wszyscy mamy w naturze mózgu. Tylko dwóch Dyrektorów w Departamencie Zdrowia zgadzało się z myśleniem na jakim oparte jest życie ludzi i wkrótce zrozumiałam dlaczego ludzie cierpią i umierają. Pozwoliły mi to zrozumieć odkrycia naukowe ludzi posługujących się takim samym myśleniem jak ja, czyli myśleniem dla nas naturalnym. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon wpadło w moje prawidłowe ręce, gdyż ja tak samo jak natura mózgu występowałam przeciwko myśleniu narzuconemu przez ludzi jakie ci ludzie nazwali dla psychiki prawem i na jakim mówią, że wierzą w Boga. Psychika wypowiada słowa Boga, a nie wierzy w Boga. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że w mózgu są dwa rodzaje myślenia i że inne jak jest w naturze mózgu mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów i że na tych rozbieżnych celach człowiek jest na innych systemach neurologicznych jak systemy neurologiczne na jakich oparta jest psychika. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie otrzymali Nagrody Nobla za to jedno z największych odkryć w dziejach ludzkości, ale ja tych Naukowców rozpowszechniam w tysiącach napisanych przeze mnie pism i w moich książkach. Trzeba być bardzo złym człowiekiem ażeby ukrywać postanowienia Tego Kto dał życie. Stwórca którego znamy jako Jezusa wiedział, że ludzie posługujący się innymi słowami jak On są złoczyńcami zadającymi cierpienie i śmierć. Ludzie kościoła do dzisiaj mówią, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg i że trzeba Go prosić ażeby nie cierpieć i nie umierać. Ludzie którzy mają rozum wiedzą, że cierpienie i śmierć zadają ludzie którzy nakazują psychice wykonywanie ich woli. Czy to nie widać, że to ludzie mordują ludzi na wojnach a nie Bóg. Czy to nie widać, że to ludzie zawieźli ludzi do obozów śmierci. Wola człowieka to nie jest wola Boga. Psychika jest oparta na wykonywaniu woli jej Stwórcy. Psychika która wykonuje wolę człowieka cierpi i umiera. Psychika na wykonywaniu woli człowieka cierpi i umiera ponieważ w energii na jakiej wykonuje się wolę człowieka nie ma energii życia. Człowiek który ma rozum wie, że na wykonywaniu woli ludzi nie ma stworzonego mózgu i ciała i jak wykonuje wolę człowieka to uśmierca swoje życie. To, że w ciągu około 20 lat napisałam tysiące pism dowodzących, że psychika i ciało są oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i jest cisza jest dowodem na to, że to ci ludzie są świadomymi złoczyńcami. Pisałam do sądów, że psychika cierpi na wykonywaniu woli ludzi, a oni odpisywali, że psychika ma wykonywać prawo ludzi. Ja mówię, że psychika jest oparta na prawie jej Stwórcy i że Naukowcy którzy odkryli kod genetyczny odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu. Ja piszę, że te czynności organizmu wykonujemy na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i że słowa narzucone przez człowieka to też przekład zapisów myślenia opartego na kłamstwie, ale na energię śmierci i nikt nie reaguje. Kiedy Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności to napisałam, że jest to niedokończone odkrycie, gdyż trzeba podać jakie to czynności od jakich zmienia się anatomia. Nie przyznanie Nagrody Nobla dla Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon jest dowodem na to, że ludzie przyznający Nagrody Nobla wiedzą, że anatomia zmienia się na wykonywaniu czynności na słowach narzuconych przez ludzi. Zmieniona anatomia to zmieniona psychika i jest to psychika psychopaty i ofiary, a zatem taki mamy świat urządzony przez ludzi psychopatów, którzy zajmują się uśmiercaniem życia na ziemi. Albert Einstein nie dostał Nagrody Nobla za odkrycie, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi. Ludzie wykonują wolę psychopatów i przeszli na nazywanie myślenia psychopatów prawem i wiarą w Boga, a mózg wykazuje myślenie jakim posługują się złoczyńcy na energii śmierci.
Prof. Tadeusz Kotarbiński mówi, że Bóg jest mściwy, a ja wskazuję ażeby ludzie tak mówiący jak on zobaczyli kim są ludzie narzucający słowa, że to świadomi mordercy życia. Tych ludzi ludzie oskarżający Boga nie widzą, czy nie chcą widzieć? Mściwość oparta jest na słowach, a w naturze mózgu nie ma słów na jakich człowiek jest mściwy. Wskazuję ludziom tak mówiącym jak Tadeusz Kotarbiński, że jak się wypowie, że nie wykonuje się słów złoczyńcy to psychika powraca na naturalne dla niej emocje. Psychika oparta jest na woli Stwórcy, a to człowiek chce wykonywać wolę człowieka. Wola człowieka to wola złoczyńcy, gdyż oparta jest na kłamstwie. Wolę złoczyńcy wykonuje się wchodząc na myślenie jakim posługuje się złoczyńca. Boga się nie prosi o zdrowie i życie, a jak chce się być zdrowym i żyć to trzeba wypowiadać Jego słowa.

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz