sobota, 21 maja 2016

ZMIANY GENETYCZNE SĄ OPARTE NA BRAKU ROZUMU

Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie na słów jest rozum. Genetyka oparta jest na rozumie i jest to stan stały budowy człowieka. Budowa człowieka oparta jest na energii opartej na emocjach. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. To nasza psychika oparta na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków nie istnieje bez rozumu w mózgu. Odkryłam, że stan człowieka się zmienił w wyniku narzucenia słów jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów i że to myślenie mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Umysł oparty na braku rozumu pochodzi z wypowiadanych przez człowieka innych słów jak są w naturze mózgu. Te inne słowa jak są w naturze mózgu to słowa oparte na kłamstwie. Rozum jest oparty na prawdzie.
Medycyna odkryła, że ludzie przychodzą na świat z predyspozycjami do wystąpienia danego rodzaju choroby, a ja odkryłam, że te predyspozycje są oparte na braku rozumu w mózgu. Albert Einstein bardzo dobrze mówi o pochodzeniu złej energii że jest pewny co do ludzkiej głupoty. Oczywiście serdecznie pozdrawiam Obserwatorów u mnie na Twitterze: Genome Top News, Genomics News, Genetics Top News i wszystkich innych opartych na rozumie u mnie Obserwatorów.
W objaśnieniach o genetyce można przeczytać, że genetyka stara się zrozumieć proces dziedziczenia i zmienności organizmów. Ja wskazuję, że poznać trzeba organizm oparty na rozumie, który jest stały. Zmienność jest oparta na myśleniu opartym na kłamstwie. Nasz Stwórca wie na Jego myśleniu i my wiemy na Jego myśleniu. Widzimy dzisiaj, że ludzie wypowiadają słowa którymi wypowiadają, że postępują zgodnie z prawem ludzi. Genetyka nie zna prawa ludzi. Genetyka odrzuca prawo ludzi na brak rozumu. Wszystkie chore psychiki i ciała są oparte na braku rozumu. To, że ludzie przychodzą na świat z predyspozycjami do wystąpienia danego rodzaju choroby jest dowodem wieczności człowieka. Wszyscy widzimy, że ludzie odchodzą ze świata mówiącymi, że postępują zgodnie z prawem ludzi. Ten stan w mózgach pozostaje. Natura mózgu się nie zmienia. Zmienność organizmów jest oparta na braku rozumu. Pies którego Iwan Pawłow oszukiwał nabył zmian genetycznych na jakich stał się wykonawcą woli człowieka. Ten człowiek który robi sobie z ludzi i zwierząt wykonawcę swojej woli to oszust. Zmiany genetyczne są oparte na słowach do oszukiwania. Oszukującym jest człowiek. Stwórca jest uczciwym. Ludzie wypowiadający słowa Stwórcy są uczciwymi ludźmi. Ludzie wypowiadający słowa ludzi są nieuczciwymi ludźmi. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach ponieważ człowiekowi, który ma w mózgu słowa oparte na prawdzie nie zgadzają się słowa oparte na kłamstwie. Kiedy widziałam dane opublikowane w gazecie "Rzeczpospolita", że ponad 99,5% ludzi w  kraju przegrało sprawy w sądach to pomyślałam, że Sędziowie  muszą nie wiedzieć, że oszusta się widzi jak wypowiada się słowa oparte na prawdzie. Wtedy okazało się, że zamiast Sędziowie zająć się oszustami to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Wskazuję na dwa rodzaje myślenia jakie mają w swoich mózgach Sędziowie ponieważ dokąd nie przyznałam się, że wygrywam na myśleniu opartym na prawdzie to zgadzali się ze mną. Prawdą jest, że ja odebrałabym wszystkie pieniądze jakie są w budżecie państwa, ale ja sama nie jestem w stanie wystąpić we wszystkich sporach ludzi. Oszuści zapisali, że ludziom wolno się skarżyć tyko zgodnie z prawem, czyli myśleniem opartym na kłamstwie. Ci którzy dokonali tego zapisu wiedzą, że ludzie są oparci na myśleniu opartym na prawdzie, gdyż gdyby nie wiedzieli to nie zapisaliby, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem. Zatem kiedy się przyznałam, że opieram się na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu to oskarżyli mnie, że nie posługuję się myśleniem władzy. To przeciwko tym oszustom wystąpił Jezus występując przeciwko narzuconemu myśleniu. Oszuści mówią, że nie wiedzą co to jest prawda, ale z zapisu, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem widać że wiedzą.
Spory ludzi są oparte na myśleniu opartym na kłamstwie. Na myśleniu opartym na prawdzie nikt się z nikim nie kłóci. Ludzie oparci na prawdzie z nikim się nie kłócą bo nikogo nie oszukali. Ludzie wykonują czynności na swoich organizmach i w te organizmy wprowadzają energię opartą na myśleniu do oszukiwania i organizmy zaczynają być zmienne. W naturę mózgu człowiek nie wszedł, gdyż wskazuję na mózg, że oddziela myślenie kłamcy wraz z energią opartą na kłamstwie. Ta energia oparta na kłamstwie jest zmienna i ona nie jest po nikim dziedziczona tylko pochodzi od myślenia opartego na kłamstwie człowieka który ma w mózgu narzucone przez siebie myślenie. Człowiek ma w sobie energię stałą na stałych słowach jakie są w naturze mózgu. Ludzie na Twitterze przysyłają mi obrazki twarzy naukowca oszusta. Ludzie na Twitterze przysyłają mi fotografie smutnych oczu psów, kotów, krów, pandy,  i oni bez wątpienia wiedzą, że te smutne oczy mają przez wstrętnych ludzi znęcających się nad nimi którzy wymuszają wykonywania narzucanego przez nich myślenia opartego na kłamstwie. Wskazuję, że ci wstrętni ludzie kłamcy mają zmienione organizmy które wykazują ich odruchy źle zachowujących się ludzi.
To źle zachowujący się ludzie ustanawiają w nie swoim świecie swoje prawo oparte na innym myśleniu. Wskazuję, że to na tym innym myśleniu mają ludzie zmienione organizmy na źle zachowujących się ludzi. Źle zachowujący się człowiek wypowiada inne słowa jak Stwórca i Stwórca prawidłowo wykazuje go, że nie ma rozumu i na tym braku rozumu ma odruchy źle zachowującego się człowieka. Źle zachowującymi się ludźmi są ludzie kościoła którzy znają myślenie na jakim się wierzy w Boga. Wiara w Boga jest oparta na braku rozumu. Wypowiadanie słów Boga jest oparte na rozumie.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz