piątek, 20 maja 2016

NIE CIERPIMY JEŚLI NIE WYKONUJEMY SŁÓW ZŁOCZYŃCY

Psychika w stanie mózgu który nie zna słów była szczęśliwa, oparta na emocjach miłości. Psychice postanowił zadawać cierpienie człowiek który narzucił psychice słowa, że jego słowa ma wykonywać. Ten zły człowiek zdobywa psychikę przy pomocy oszukiwania, że daje dobro. Dla naszej psychiki oszukiwanie nie jest normalnym i nie powinniśmy wykonywać myślenia jakim posługuje się złoczyńca, a jakim jest myślenie do oszukiwania. Mózg reaguje sprzeciwem na słowa do oszukiwania zmienieniem anatomii człowieka który oszukuje na anatomię złoczyńcy. Złoczyńca jest oparty na energii do oszukiwania na jakiej człowiek nie wie o co chodzi, nie wie co robi i nie wie dokąd idzie. Człowiek jest nienormalny pod względem energii opartej na słowach do oszukiwania. Na energii opartej na słowach do oszukiwania człowiek jest psychopatą i ofiarą. Na energii opartej na słowach do oszukiwania zmieniła się psychika na psychikę psychopaty i ofiary. O stanie ludzi jako psychopatów i ofiar świadczy milczenie ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości, kościoła, nauki, dziennikarzy i wielu innych ludzi. Na moje odkrycie myślenia jakie jest w naturze mózgu na jakim oparta jest psychika zareagowało tylko dwóch ludzi i byli to Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy tam byli w roku 2011. Tym Dyrektorom musiało się zgadzać, że psychika jest oparta na myśleniu opartym na prawdzie jakie odkryłam, że jest w naturze mózgu. Na moim Blogu w tej chwili wykazują, że o moich odkryciach czyta 10 osób z Polski, 7 z Niemiec i 5 ze Stanów Zjednoczonych. Ci ludzie wykazujący te dane to złoczyńcy opierający się na słowach do oszukiwania. Ludzie którzy mają rozum nie uwierzą, że z kiedyś czytających mnie ludzi z ponad stu krajów świata pozostało tylko kilku ludzi zawsze po opublikowaniu mojego kolejnego artykułu tylko z tych trzech krajów. Oszuści wiedzą, że piszę, że byli ludzie z ponad stu krajów świata i później dodają z innych krajów, ale najczęściej po jednej osobie. Ludzie którzy mają rozum nie uwierzą, że kiedyś ludzie przysyłający mi zawiadomienia z Twittera że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu naraz pokazują, że nie ma ludzi i z Obserwatorów wymazują ludzi których w tej chwili utrzymuje się jeszcze 24, a na Blogu 9. Pokazywane dane na moim Blogu jasno pokazują, że oszuści wykazują, że poszczególne artykuły czyta jakaś ilość ludzi i nie wstydzą się pokazywania za kilka dni, że ilość ludzi się zmniejsza. Kiedy pokazałam te dane oparte na oszukiwaniu to zniknęły z Google. Nasza psychika nie jest oparta na słowach do oszukiwania. Dzisiaj ludzie różnią się pomiędzy sobą z powodu nabytych w mózgu słów do oszukiwania. Władzę nad mediami mają oszuści wynagradzający oszustów z pieniędzy zabranych ludziom przy pomocy nazwania słów do oszukiwania prawem i wiarą w Boga. Mózg oparty na słowach opartych na prawdzie wykazuje słowa oszusta na innych systemach neurologicznych. Na innych systemach neurologicznych człowiek nie ma uczuć, a uczuć nie ma bandyta. Występowałam przed sądami w obronie ludzi którzy wskazywali mi na przepis prawa którym zadano im cierpienie, gdyż oskarżono ich o nie wykonywanie prawa ludzi. Ci ludzie piszący, że ich myślenie jest prawem dla psychiki to oszuści znęcający się na psychice. Tych oszustów znęcających się na psychice jest tylu, że Biochemik prof. Maria Szulc pisze, że dla ludzi nie jest już znanym myślenie na jakim oparta jest psychika. Psychiatra Zygmunt Freud odkrył, że psychika natury jest wyparta i stłumiona, a ja odkryłam, że przez złoczyńców posługujących się słowami do oszukiwania. Zła energia we wszechświecie pochodzi od ludzi oszustów. Prawie wszyscy ludzie mówią, że przeszli na mówienie, że dla ich psychiki oszukiwanie jest prawem. Ludzie zanoszą pieniądze oszustom którzy oszukują, że ich myślenie jest dla psychiki prawem. Występowałam przed sądami i wygrywałam wszystkie sprawy, a jak zobaczyłam dane w gazecie "Rzeczpospolita", że ponad 99,5% ludzi w kraju przegrało sprawy w sądach to uznałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba opierać się na naturalnym dla mózgu myśleniu opartym na prawdzie na jakim widzi się słowa złodzieja. Sędziowie dotychczas zgadzający się z wypowiadanymi przeze mnie słowami wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na słowach do oszukiwania jakimi posługują się ludzie władzy. Napisałam do nich, że to lepsze od ukrzyżowania Jezusa. Bandyci osiągnęli postęp w przejściu na znęcanie się na psychice przy pomocy wymuszania uznawania za prawo ich słów do oszukiwania. Neurobiolog Eric Kandel odkrył tego skutek jakim jest zmieniona anatomia od wykonywanych czynności, ale nie dodano, że na słowach do oszukiwania i że to bandyci i ofiary. Anatomie leżące na całym świecie w szpitalach i na cmentarzach to anatomie wykonujące czynności na słowach do oszukiwania. Ludzie medycyny zajmują się leczeniem psychiki i ciała opartego na prawdzie za pieniądze otrzymywane do ludzi oszustów znęcających się na psychice i ciele. Oszuści mówią o nanorewolucji na jakiej wybudują ludzi na protezach, ale nie mówią, że to będą oszuści bez rozumu i że na słowach do oszukiwania nie ma energii życia. Nie mówią, że nie będzie miał kto budować tych oszustów bo bez energii życia nie ma poruszania. Taki jest skutek dania możliwości wypowiadania słów ludziom. Cały świat oszuści doprowadzili do stanu o którym Naukowcy mówią, że nie ma już możliwości utrzymania życia. Oszuści przeszli na mówienie, że wierzą w Boga, gdyż na wypowiadaniu słów Boga jest życie, a oni zajmują się uśmiercaniem życia. Oszuści mówią, że czekają na powtórne przyjście na ziemię Jezusa ażeby ich zbawił z zadawania cierpienia i śmierci Jego stworzeniom.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz