poniedziałek, 30 maja 2016

WYKONYWANIE WOLI LUDZI JEST U KŁAMCÓW

Nikt z ludzi nie ma mózgu opartego na wykonywaniu woli ludzi. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Wszyscy widzimy, że ludzie wykonują wolę ludzi, a zatem jasnym jest, że anatomia zmienia się na wykonywaniu woli ludzi.
Ludzie nie mają mózgu opartego na wykonywaniu woli ludzi, a ten mózg który mają wykazuje wykonywanie woli ludzi na umysłowej chorobie. W mózgu jaki ludzie mają jest umysł na jakim człowiek jest zdrowy umysłowo i psychicznie i ma zdrowe ciało.
 Budowa człowieka oparta jest na energii. Odkryłam, że energia oparta jest na myśleniu jakie jest w  naturze mózgu i że energia oparta na kłamstwie wykonała człowieka kłamcę chorego psychicznie na energii opartej na kłamstwie. Odkryłam, że ciało zmieniło się w człowieku na wprowadzonej w nie energii opartej na kłamstwie. Odkryłam, że człowiek który wykonuje wolę człowieka wykonuje ją na energii opartej na kłamstwie i w miarę wykonywania czynności opartych na kłamstwie człowiek robi się coraz bardziej głupi. Odkryłam, że na wykonywaniu woli ludzi powstali głupi ludzie oparci na umyśle opartym na braku rozumu. Psychiatra Karol Jung odkrył że ludzie idą i nie wiedzą dokąd ponieważ są uzależnieni od myśli. Ja odkryłam, że ludzie którzy wypowiadają słowa jakie są w naturze mózgu zgadzają się ze sobą i odkryłam, że ludzie którzy nie zgadzają się ze sobą to ludzie wykonujący słowa wymyślone przez ludzi. Odkryłam, że na wypowiadaniu słów jakie są w naturze mózgu ludzie są wolnymi ludźmi, a na wykonywaniu wymyślonego myślenia czekają na wydanie polecenia przez człowieka lub ludzi co mają wykonać. Tak stało się też z psem którego Iwan Pawłow oszukiwał, gdyż z wolnego stanu pies stał się uzależnionym od wypowiedzianych słów prze Iwana Pawłowa. Te słowa jakie Iwan Pawłow narzucał psu do wykonania to słowa wymyślone przez Iwana Pawłowa. Prawo ludzi jest też wymyślone i ludzie wykonujący to prawo nabyli stanu głupoty. Albert Einstein po energii opartej na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach pisze, że jest pewny co do ludzkiej głupoty. Stan psychiki opartej na głupocie można zobaczyć w szpitalach psychiatrycznych i różnych zakładach w których są ludzie z różnego rodzaju upośledzeniem. Ci ludzie upośledzeni potrzebują opieki bo na wykonywaniu woli ludzi doszli do stanu, że sami nie wiedzą co mają robić.
Człowiek oparty jest na myśleniu opartym na prawdzie na jakim oparty jest rozum, a na wykonywaniu woli ludzi ludzie przeszli na wykonywanie myślenia opartego na kłamstwie na jakim z czasem osiągają stan głupoty wymagający pilnowania głupiego bo robi głupie rzeczy. Ludzie kłamcy stanęli na czele mienia Stwórcy i mówią, że człowiek jest chory genetycznie, a ja wskazuję, że genetyka oparta jest na rozumie i nikt nigdy nie znalazł chorego człowieka na myśleniu opartym na prawdzie na jakim ludzie mają rozum. Ludzie oszuści mówią, że choroby są genetyczne ale jeszcze nikt nie odkrył, ażeby genetyka oparta na rozumie była chora. Wszyscy zresztą widzimy że ludzie wykonują wolę ludzi. Medycyna powinna wskazać, że choroby są oparte na myśleniu na jakim wykonuje się wolę ludzi i że te choroby utrzymują się na energii opartej na wykonywaniu woli człowieka lub ludzi. Jak medycyna ogłosi, że choroby są oparte na energii na jakiej wykonuje się wolę ludzi to będzie wiedziała skąd pochodzi ciemny człowiek, gdyż jest on oparty na umyśle opartym na braku rozumu w mózgu. Ludzie którzy mają rozum nie są ludźmi ciemnymi. Skąd pochodzi ciemny człowiek pokazuje myślenie na jakim się opiera. Mózg oddziela człowieka mądrego od człowieka głupiego oddzielaniem myślenia jakim posługuje się człowiek. Nie ma się co dziwić, że brakuje pieniędzy na leczenie ludzi, gdyż na myśleniu na jakim wykonuje się wolę ludzi ludzie są chorzy, głupi i zależni od ludzi. Ludzie którzy są zależni od ludzi to ludzie wykonujący wolę ludzi. Ludzie wykonują wolę wybranych przez siebie ludzi, a ludzie władzy mówią niech sobie ludzie zbierają pieniądze na skutki wykonywania ich woli jakimi są choroby i stan nabytej ciemnoty. Po ogromnej ilości ludzi widać, że już jako małe dzieci uważają za normalne wykonywanie woli ludzi, a szczególnie nauczycieli. Mnie się nie zgadzało myślenie zapisane, że to prawo ludzi i przez dziesiątki lat znalazłam tylko dwóch ludzi, którym zgadzało się odkryte przeze mnie myślenie jakie jest w naturze mózgu. Wszyscy w naturze mózgu mamy myślenie oparte na prawdzie, a skoro ludziom się to myślenie nie zgadza to znaczy, że im się zgadza myślenie oparte na kłamstwie. Ogromna ilość ludzi na całym świecie wykonuje otrzymane od ludzi władzy zadania. Ludzie wykonują te zadania, a Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja odkryłam, że zmieniona anatomia jest oparta na wykonywaniu woli ludzi, a wolę ludzi mózg wykazuje na braku rozumu. Odkryłam, że anatomia jest oparta na myśleniu opartym na prawdzie, a ludzie wykonują myślenie oparte na kłamstwie. Wolę ludzi wykonuje się na myśleniu opartym na kłamstwie. Biochemik prof. Maria Szulc pisze, że myślenie jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość jest ludziom nieznane, a ja wskazuję, że na innym myśleniu człowiek jest głupi. Na myśleniu opartym na prawdzie człowiek ma rozum, a na myśleniu opartym na kłamstwie ma umysł oparty na braku rozumu. Brak rozumu dla ludzi jest tak normalny, że nie ma mi kto przyznać Nagrody Nobla za odkrycie, że ludzie na wykonywaniu woli ludzi tracą rozum. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum.
Maria Szulc odkryła, że podświadomość bezwiednie podporządkowuje się jakiemuś nieznanemu ludziom myśleniu a ja odkryłam, że narzucone myślenie przez człowieka też podporządkowuje się myśleniu narzuconemu przez człowieka. To podporządkowanie się wykonuje energia i energia oparta na rozumie podporządkowuje się myśleniu opartemu na rozumie, a energia oparta na braku rozumu podporządkowuje się myśleniu opartemu na braku rozumu. Mózg oddziela myślenie oparte na braku rozumu od myślenia opartego na rozumie. Energia oparta na rozumie oddziela się od energii opartej na braku rozumu. W naturze nie ma energii na jakiej wykonuje się wolę ludzi, a ludzie mają energię na jakiej wykonują wolę ludzi. Ta energia na jakiej ludzie wykonują wolę ludzi jest z nabycia w ludziach, tak jak z nabycia w ludziach  jest umysł oparty na braku rozumu na jakim ludzie wykonują wolę ludzi.
Pozdrawiam Dyrektorów z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy tam byli w roku 2011 i zgadzało im się, że anatomia jest oparta na rozumie i nielicznych z ludzi na całym świecie opartych na rozumie.
Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach, a kiedy zobaczyłam dane, że ponad 99,5% ludzi w  kraju przegrywa to uznałam, że trzeba powiedzieć Sędziom, że trzeba opierać się na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu i widzi się myślenie jakim posługuje się złodziej. Naczelny Sąd Administracyjny wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na rozumie, ale nie zgodziłam się przejść na brak rozumu. Na braku rozumu ma się zapewnione pieniądze z okradania ludzi, a ja wolę mieć pieniądze dobrowolnie mi zapłacone i mieć rozum.
Natura nie zna wykonywania woli ludzi i wykazuje człowieka wykonującego wolę ludzi, że jest umysłowo i psychicznie chory. Natura oparta jest na rozumie.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz