niedziela, 29 maja 2016

NIENORMALNY CZŁOWIEK NA WYPOWIADANIU KŁAMSTWA

Budowa człowieka jest oparta na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Do zmiany budowy człowieka doszło w wyniku narzucenia przez człowieka myślenia. Psychika odkryta przez Zygmunta Freuda to psychika na jakiej oparta jest budowa człowieka. Zygmunt Freud odkrył psychikę z zawartymi w niej treściami i nazwał ją podświadomością. Zygmunt Freud prawidłowo nazwał odkrytą przez niego psychikę z zawartymi w niej treściami podświadomością, gdyż podświadomość to natura. Natura to energia jaka jest w naturze wszechświata. Energia jaka jest w naturze wszechświata oparta jest na odczuwaniu. Odkryta przez Zygmunta Freuda psychika to odkryte odczuwanie oparte na energii z jakiej zbudowany jest człowiek. Człowiek jest takim samym czującym stworzeniem jak wszystkie stworzenia jakie są w naturze wszechświata. Wielkim odkryciem naukowym jest odkrycie, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Odkryłam, że to na tym rozumie w mózgu który nie zna słów utrzymuje się psychika, czyli czująca budowa człowieka. Nasze ciało to psychika oparta na energii opartej na rozumie w mózgu który nie zna słów.
Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon jest Wielkim odkryciem które pozwoliło mi dokonać Wielkiego odkrycia jakim jest odkrycie przyczyny cierpienia psychiki i człowieka złego który wymyśla słowa do zadawania cierpienia. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że w mózgu jest narzucone przez człowieka myślenie oparte na energii jaka zadaje psychice cierpienie i prowadzi psychikę do uśmiercenia. Psychika jest oparta na energii życia i odkryłam, że tej energii życia zadaje cierpienie energia oparta na myśleniu narzuconym przez człowieka. Odkryłam, że cierpienie i śmierć zadają słowa narzucone przez człowieka. Odkryłam, że energia oparta jest na słowach i że na słowach Stwórcy oparte jest życie, a słowa narzucone przez człowieka uśmiercają życie. Odkryłam, że nasze odczuwanie jest szczęśliwe na słowach Stwórcy i że nasze odczuwanie jest nieszczęśliwe na słowach narzuconych przez nas lub przez nasze zgodzenie się na wykonywanie narzuconych słów przez innych ludzi. Dzisiaj widzimy, że ludzie wykonują wolę ludzi, a to powoduje zadawanie cierpienia odczuwaniu opartemu na słowach jakie są w naturze mózgu i człowiek z czasem umiera. Odkryłam, że tego uśmiercania życia dokonuje energia oparta na narzuconych słowach przez człowieka. Albert Einstein pisze, że jest tyle wytworzonej złej energii na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach, że grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Naukowcy występujący w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy Atlantyda zatonęła to byli tam źli ludzie. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pozwoliło mi odkryć złą energię opartą na myśleniu do czynienia zła. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że od wykonywania czynności na złej energii opartej na myśleniu do czynienia zła narzuconym przez człowieka. Odkryłam, że na tym myśleniu narzuconym przez człowieka jest oparta umysłowa i psychiczna choroba i wszystkie choroby ciała. Odkryłam, że energia oparta na drugim umyśle w mózgu to energia zadająca cierpienie i śmierć. Odkryłam, że człowiek narobił sobie przerażającego zła wydaniem decyzji o uczynieniu zła przy pomocy narzucenia myślenia. To, że człowiek narzucił myślenie i ponosi tego skutki jakimi jest zadane sobie cierpienie to niech sobie ma, ale człowiek zadaje cierpienie zwierzętom narzucaniem im swojego myślenia. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że mózg wie, że narzucający myślenie ma rozbieżne cele. Ja odkryłam, że te rozbieżne cele narzucającego słowa to jego wola ażeby stworzenia Boga wykonywały jego wolę. Podoba mi się, że mózg wykazuje myślenie narzucającego słowa i wykonującego narzucane słowa na umysłowej chorobie. To paskudni ludzie w Polsce usunęli ze stanowisk Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia ludzi, którzy reagowali na moje odkrycie myślenia jakie jest w naturze mózgu, i to paskudni ludzie którzy spowodowali, że Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania od momentu w którym napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Ci paskudni ludzie to świadomi mordercy ludzi i innych stworzeń. Naukowcy odkryli, że Jezus sam szykował się na śmierć, a ja odkryłam, że Wiedział tak jak ja się dowiedziałam z odkryć naukowych, że ludzie narzucający słowa to świadomi mordercy. Ci świadomi mordercy ludzi wiedzą po co budowali obozy do uśmiercania ludzi. Pisałam do ludzi w wymiarze sprawiedliwości, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu ludzie nawzajem wynagradzają siebie za to co wytworzyli i pisałam, że na myśleniu zapisanym, że to prawo ludzi ludzie cierpią, ale nie obchodziło to ani ludzi w wymiarze sprawiedliwości, ani ludzi władzy, ani ludzi kościoła. Jezus swoim wystąpieniem przeciwko ludziom narzucającym słowa wystąpił przeciwko świadomym złoczyńcom. Ażeby uczynić zło to trzeba wymyślić i narzucić do wykonywania narzucone myślenie. Wszyscy widzimy na ziemi jak ludzie zgodzili się być służącymi ludzi zadających cierpienie. Człowiek wykonujący narzucane słowa to służący narzucającego słowa. Narzucający słowa to złoczyńca. Złoczyńca mówi, że chce dobra, a narzuca słowa i wydaje nakaz ich wykonywania. Wymiar sprawiedliwości wydaje nakaz wykonywania narzucanych słów przez ludzi władzy. Ludzie władzy nie pracują, a luksusowo sobie żyją z narzucania do wykonywania słów. Tak samo luksusowo z narzucania słów żyją ludzie kościoła. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wiedział już ponad 2000 lat temu w jakim celu narzucają słowa ludzie władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Ja dzisiaj wskazuję na ludzkie mózgi, że ludzie są umysłowo i psychicznie chorzy na narzuconych słowach i wykonywaniu narzuconych słów. Wskazuję, że przyczyną wszystkich nienormalnych stanów ludzi jest energia oparta na narzuconych słowach w mózgu. Wskazuję na inną psychikę powstałą na narzuconych słowach jaką jest psychika psychopaty i psychika ofiary. Ludzie modlą się do Boga a wykonują wolę złoczyńców. Złoczyńcy mówią do ludzi, że wierzą w Boga. Ja wskazuję, że psychika oparta na słowach Boga wypowiada słowa Boga. Ludzie złoczyńcy kpią z Boga i z ludzi mówiąc, że wierzą w Boga, a ja wskazuję na konstrukcję mózgu która nie pozwala kpić ze Stwórcy i Jego stworzeń, gdyż człowiek jest nienormalny na narzuconych słowach i wykonywaniu narzuconych słów. Wskazuję, że genetyka to energia oparta na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu, a energia oparta na narzuconych słowach to nie jest genetyka, a energia zadająca cierpienie i śmierć oparta na narzuconych słowach przez człowieka. Wskazuję, że genetyka wykazuje narzucającego słowa, że jest umysłowo i psychicznie chory. Wskazuję, że podświadomość jest wieczna i nieśmiertelna, gdyż dzieci przychodzą na świat z dotychczasowym swoim stanem myślenia w mózgu i opartej na nim energii na jakiej są umysłowo i psychicznie chore i mają chore ciała jeśli mają w mózgu narzucone myślenie.

                                                                                                   Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz