środa, 4 maja 2016

WYPOWIADANE SŁOWA INNE JAK SĄ W NATURZE MÓZGU TO SŁOWA OSZUSTÓW

Mózg wykazuje, że wypowiadane inne słowa jak są w naturze mózgu to słowa oszustów. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że te słowa są do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że do oszukiwania. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma narzucający zachowania i człowiek który ma problemy a ja odkryłam, że narzucający słowa to oszust, a człowiek który ma problemy to człowiek wykonujący słowa oszusta. Odkryłam to po tym że poznałam ustanowione przez ludzi prawo i skarżących się  ludzi na to prawo którzy mieli problemy. Widziałam, że spory są oparte na występujących w nich dwóch stronach z których jeden to oszust a drugi płaczący, że go oszukał. Odkryłam, że ten płaczący, że go oszukał ma w mózgu dowód na to, że zgodził się wykonywać słowa oszusta. Jak widać z odkrycia naukowego to mózg wykazuje oszusta i wykonującego słowa oszusta na umyśle opartym na braku rozumu na jakich ci ludzie funkcjonują na energii od której ich odczuwanie jest uzależnione od słów do oszukiwania. Odkryłam, że to jest psychika uzależniona od myśli. Człowiek sam się uzależnił od słów przy pomocy których postanowił oszukiwać i wykonywać słowa oszusta, czy oszustów. Odkryłam, że myślenie na jakim człowiek wykonuje wolę człowieka to myślenie do oszukiwania i że ten człowiek funkcjonuje na systemach neurologicznych opartych na słowach do oszukiwania na jakich jego psychika jest uzależniona od narzuconych przez niego słów do oszukiwania. Odkryłam, że chore ciała są oparte na energii opartej na słowach do oszukiwania i wykonywania słów do oszukiwania. Należące do ludzi władzy Ministerstwo Zdrowia oparte jest na słowach do oszukiwania, a na słowach do oszukiwania jest cierpienie i śmierć.
Psychika jaką odkrył Zygmunt Freud to psychika wolna. Psychika jest wolna na słowach do uczciwego załatwiania spraw. Słowa do uczciwego załatwiania spraw to słowa oparte na prawdzie. Energia w naturze człowieka oparta jest na słowach opartych na prawdzie. Energia na słowach narzuconych przez człowieka oparta jest na słowach opartych na kłamstwie. Wskazuję, że mózg jest skonstruowany w stanie w którym człowiek nie zna słów i ten mózg wie jakie słowa są do oszukiwania i odrzuca je na uzależnienie od energii. Znaczy to, że Stwórca znał słowa kiedy stwarzał ludzi w stanie mózgu na którym człowiek nie znał słów. Wskazuję, że w stanie w którym ludzie nie znali słów, na słowach Stwórcy jest w naturze wszechświata tylko energia życia.
Na słowach jakie są w naturze mózgu nie wierzy się w Boga tylko wypowiada słowa Boga. Na słowach jakie są w naturze mózgu prawem są słowa oparte na prawdzie, a nie słowa oszustów mówiących, że słowa do oszukiwania są prawem.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz