sobota, 3 września 2016

CHOROBY SĄ OPARTE NA EMOCJACH W KTÓRYCH NIE MA MIŁOŚCI

Nasza natura to emocje miłości oparte na myśleniu opartym na prawdzie. Emocje miłości są oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Emocje inne, to emocje nienawiści i one są oparte na energii nienawiści opartej na myśleniu opartym na kłamstwie.
Odkryłam, że emocje zmieniły się w człowieku w wyniku narzucenia przez niego myślenia z zawartymi w nim emocjami nienawiści. Odkrycia naukowe jasno dowodzą, że w mózgu są dwa rodzaje myślenia i na nich oparte dwa rodzaje odczuwania. Odczuwanie jest oparte na emocjach. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Odkryłam, że te emocje jakie nie istnieją bez rozumu to emocje miłości i że na nich jest oparta budowa człowieka. Budowa człowieka jest oparta na systemach neurologicznych i te systemy neurologiczne oparte na rozumie to systemy neurologiczne w których zawarte są emocje miłości. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że w człowieku są inne systemy neurologiczne, ale że one są oparte na innym myśleniu jak myślenie na jakim oparty jest rozum. Kiedy poznałam to odkrycie to wiedziałam, że to myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów to myślenie na jakim oparte jest prawo ludzi. Pracowałam w tym prawie ludzi i robiłam na nie sprzeciw, tak samo jak robi to mózg. Byłam szczęśliwa z powodu odkrycia Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, gdyż ono pokazuje, że w człowieku są inne systemy neurologiczne na narzuconym myśleniu, a ja w moich wystąpieniach do sądów podkreślałam, że ludzie cierpią od wykonywania prawa. Zwróciłam swoją uwagę na systemy neurologiczne o których Naukowcy odkryli, że zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Te rozbieżne cele Naukowcy odkryli że to narzucane zachowania i problemy. Moi klienci mieli problemy w wyniku wykonywania narzuconego myślenia, a co powodowało zadawanie cierpienia. Wygrywałam wszystkie sprawy, ale kiedy przyznałam się, że to na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu to Naczelny Sąd Administracyjny wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Wskazuję, że ci ludzie narzucający myślenie uważają, że są w swoim świecie i że mają prawo do anatomii. Wskazuję, że anatomia odpowiada na to, że masz umysł oparty na braku rozumu i na nim emocje nienawiści. Dwa rodzaje myślenia w mózgu mają odpowiadające im dwa rodzaje odczuwania opartego na dwóch rodzajach emocji. W naturze mamy rozum Stwórcy i oparte na Jego rozumie emocje miłości. Niespodzianką dla mnie było zetknięcie się z odczuwaniem aktorki występującej w filmie który oglądałam. W wyniku jej zobaczenia poczułam się bajecznie, gdyż we wspaniałych emocjach. Nie wiedziałam co to znaczy i dopiero za kilka lat poczułam te emocje dające poczucie szczęścia u śpiewającego pięciooktawowym kontra tenorem Vitasa, pięknie tańczącego Jacka Jeszke i w sumie u 6 osób, a jest nas miliardy. Te miliardy ludzi widać, że wykonują czynności na myśleniu narzuconym na jakim wszyscy mają chore ciała na złych emocjach. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności a ja odkryłam, że te wykonywane czynności są na emocjach nienawiści. Naszą naturą są emocje miłości i odkryłam, że mają je ludzie wykonujący czynności na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Te wykonywane czynności na myśleniu jakie jest w naturze mózgu to wykonywanie naturalnych dla nas czynności. My wiemy jakie mamy wykonywać czynności jeśli wypowiadamy słowa na jakich wykonujemy te czynności. Ludzie władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła wykonują czynności  na narzuconym myśleniu, a o czym wiedział nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa, gdyż przeciw nim wystąpił. Wskazuję, że na narzuconym myśleniu mamy zmienione emocje na oparte na narzuconym myśleniu i  że ci ludzie wykonują czynności wymuszania od psychiki wykonywania ich myślenia. Ludzie wykonujący narzucone myślenie cierpią, gdyż w narzuconym myśleniu zawarta jest zła energia zadająca cierpienie. Ludzie kościoła mówią, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg i trzeba Go prosić ażeby nie cierpieć, a ja wskazuję, że ludzie kościoła zrzekli się miłości i mówią, że nie wiedzą co to jest prawda. Wskazuję, że ludzie kościoła przyznali sobie prawo do rozgrzeszania ludzi ze słów innych jak są w naturze mózgu, a ludzie władzy nazwali narzucone przez nich myślenie prawem dla anatomii nie przez nich stworzonej. Wskazuję, że ludzie wykonujący czynności na energii natury są okradani przez ludzi wykonujących czynności na myśleniu narzuconym. Ludzie narzucający słowa nałożyli podatki na ludzi wytwarzających dobro i wymierzają im kary jeśli skontrolują, że ludzie wytwarzający dobro ich oszukali. Oszuści wymierzają kary ludziom których oszukują. Ludzie narzucający słowa biorą od ludzi podatki za ziemię której nie stworzyli i to wszystko dźwigają ludzie natury, a ludzie ich okradający produkują i kupują broń do zabijania ludzi. Ludzie narzucający słowa mają pieniądze pochodzące z okradania ludzi wytwarzających dobro na energii natury. Ludzie wykonujący narzucone myślenie zadają sobie tym wykonywaniem narzuconego myślenia cierpienie. Zrobiłam sprzeciw na narzucone myślenie i od dawna piszę do sądów i ludzi władzy, że mają mi przysłać dokument na prawo do wydawania mi decyzji. Nie przysyłają bo kłamią, że mają prawo do anatomii. Ci ludzie oszukujący, że mają prawo do anatomii wymierzają anatomii kary za nie przestrzeganie ustanowionych przez nich reguł do których ustanawiania nie mają prawa. Biolog i Genetyk prof. Piotr Słonimski mówi, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły i po ludziach opartych na słowach Stwórcy widać, że oni znają te reguły. Te reguły oparte na myśleniu Stwórcy widać w inteligencji ludzi i dobrych zachowaniach do innych ludzi. Ludzie narzucający słowa są źle zachowującymi się wobec innych ludzi. Wymierzanie ludziom mandatów i innych kar to złe zachowania wobec ludzi. Na myśleniu Stwórcy nie ma ludzi z których jedni mają wykonywać wolę drugich ludzi. W naturze mózgu wszyscy mamy takie same myślenie na jakim zachowujemy się wobec siebie dobrze. Te dobre zachowania są oparte na emocjach miłości. Emocje miłości to energia jaka nas wszystkich łączy. Z tej energii łączących wszystkie stworzenia wyszli ludzie którzy wymyślili słowa oparte na kłamstwie jakie narzucili ludziom opartym na prawdzie ażeby im służyli. Zmieniona anatomia jest oparta na narzuconych słowach i jest to anatomia złoczyńcy i ofiary. Złoczyńca i ofiara są oparci na myśleniu opartym na kłamstwie. Ci ludzie złoczyńcy przejęli władzę nad mieniem Stwórcy, a czego skutkiem są chore emocje u prawie wszystkich ludzi i również u zwierząt. Pozostałej przyrodzie źli ludzie też wydają nakazy wycinania jej i wyrzucania z niej ludzi kochających przyrodę. Przez wiele lat mam przed moim lokalem na Starym Mieście w Elblągu piękne kwiaty, a pierwszy raz zdarzyło się w ubiegłym roku, że przyszłam i zobaczyłam, że nie ma wielkiej donicy z pięknymi kwiatami. Zrobiło mi się smutno z powodu zniknięcia tych pięknych kwiatów. Kiedy powiedziałam o tym wspaniałemu rzeźbiarzowi, to powiedział, że ten kto to zrobił miał potrzebę niszczenia. Ludzie wykonujący piękne rzeczy widzą ludzi czyniących zło. Te potrzeby czynienia zła widzimy u ludzi takich jak Adolf Hitler, czy nazywający prawem słowa Adolfa Hitlera wielki morderca Adolf Eichman. Ci ludzie chcą się znęcać na psychice i zabijać psychikę. Drugi Pilot z Lufthansy opracował zabicie ponad 150 pasażerów dokładnie w tym miejscu w którym chciał, gdzie kiedyś mieszkał. Ci ludzie czyniący zło chcą być słynni z powodu uczynionego zła. Ludzie wykonujący czynności na myśleniu natury nie wołają, że chcą sławy, a są Wielkimi ludźmi z powodu wykonywanych przez nich czynności i ich pięknych zachowań opartych na inteligencji. Na myśleniu Stwórcy wszyscy jesteśmy Wielkimi ludźmi. Na tych Wielkich ludzi napadają nikczemni ludzie posługujący się myśleniem opartym na kłamstwie. Ci nikczemni ludzie mówią, że ustanawiają prawo dla ludzi i uczą się mowy ciała. Zmieniła im się mowa ciała na narzuconych słowach. Ta zmieniona mowa ciała to ciało oparte na emocjach nienawiści. Wspaniale śpiewający Czesław Niemen śpiewa ażeby zniszczyć w sobie nienawiść i że ludzi dobrej woli jest więcej. Dobra wola jest naszą naturą i jest ona oparta na emocjach miłości. Te emocje miłości są różne i ta ich różność jest oparta na różnej energii opartej na różnych decyzjach opartych na prawdzie.Wszystkie emocje są oparte na myśleniu i na myśleniu opartym na kłamstwie są to złe emocje. Ażeby być mordercą ludzi to trzeba mieć w mózgu z nabycia dużo narzuconego myślenia. To narzucone myślenie zmienia człowieka, gdyż przeszedł on na emocje nienawiści do ludzi i do innych stworzeń. Pies którego Fizjolog Iwan Pawłow oszukiwał powinien go ugryźć, a ludzie którym narzuca się myślenie powinni łobuzów wyrzucić jak wtrącają się do wykonywanych przez nich czynności. Rolnicy z jednego z krajów przysłali mi zdjęcia jak ludzie władzy nałożyli im kajdanki za to, że nie uprawiają ziemi tak jak narzucają im ludzie władzy. Ci ludzie władzy prowadzą tych rolników w kajdankach do więzienia. Wokalista Maciej Maleńczuk opowiada, że za odmowę pójścia do wojska został zamknięty do więzienia. Jego pięknie śpiewającą anatomię źli ludzie zamknęli do więzienia. Ja często używam w moich wystąpieniach do sądów, że narzucone słowa to napad na psychikę opartą na słowach jakie są w naturze mózgu. Ludzie władzy mówią, że dali mi uprawnienia do wykonywania czynności na ich słowach, a ja według nich się wyłamałam z ich myślenia i trzeba mi zabrać uprawnienia. Ja nie chcę tych uprawnień do wykonywania czynności zła. Wielki morderca Herod miał od Stwórcy umiejętności dobrego architekta a przeszedł na narzucone myślenie na jakim był mordercą mordującym ludzi za nie wykonywanie woli kłamców. Teraz w Elblągu są Dni Chleba i wszedł do mnie na Starym Mieście mężczyzna który był Projektantem pięknej Elbląskiej Starówki. Zwróciłam swoją uwagę na jego słowa, że codziennie o tej samej porze około 40 lat chodzi ulicami Starówki, a ja na to powiedziałam, że on ma miłość to tej Starówki i ogląda swoje dzieło. Kiedy chodziłam po Starówce oglądać wytworzone rzeczy przez ludzi opierających się na myśleniu natury zwróciłam swoją uwagę na słowa człowieka sprzedającego wytwarzany przez niego chleb jak powiedział, że mam Boski naszyjnik. O tym moim naszyjniku dobrzy jubilerzy i artyści mówią tak jak on, że mam Boski naszyjnik. Piekarz widzi, że mam Boski naszyjnik i nazywa go Boskim. Ludzie narzucający słowa kupują cenne obrazy i inne rzeczy dlatego, że one są cenne, ale nie czują energii miłości jaka jest zawarta w tych obrazach. Rzeczy wytworzone przez ludzi opartych na emocjach miłości mają te emocje miłości mimo upływu nawet tysięcy lat.
Nasz Stwórca stworzył nas na Jego słowach i stworzonych Jego słowami emocjach miłości, ale reaguje na narzucone myślenie w jakim są zawarte emocje nienawiści. Zła energia oparta jest na emocjach nienawiści i Albert Einstein mówi o tej energii, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. To bez wątpienia prawidłowa kara dla ludzi narzucających słowa którzy chcą ażeby ludzie byli wykonawcami ich woli. Tą głupotę bardzo dobrze u ludzi widzą ludzie którzy mają rozum. Zmieniona naturalna twarz oparta na rozumie to twarz z nabytą głupotą. Ta głupota jest oparta na narzuconych słowach. Energia jest oparta na słowach i zmieniona jest w ludziach energia jeśli w mózgu są słowa w umyśle opartym na braku rozumu. Zmieniona mowa ciała oparta jest na energii opartej na braku rozumu. Ludzie którzy mają rozum nie uwieczniają ludzi bez rozumu bo nie ma kogo uwieczniać. Wielcy Egipcjanie wybudowali wielkiego Sfinksa z ludzką rozumną twarzą, czym bez wątpienia pokazują, że ten kto ma rozum jest wielkim człowiekiem.
Choroby jakie są w człowieku są oparte na emocjach nienawiści, a emocje nienawiści oparte są na myśleniu opartym na kłamstwie. Energia oparta na kłamstwie to energia uśmiercająca życie. Ludzie zgodzili się wykonywać myślenie kłamców i nabyli złych emocji na jakich chora jest ich psychika i ciało i w cierpieniu umierają. Każdego dnia ludzie cierpią na wykonywaniu woli ludzi kłamców. Stwórca nam stworzył szczęśliwe życie oparte na emocjach miłości i wykonywaniu czynności jakie powodują, że jesteśmy szczęśliwi, a ludzie narzucający słowa wprowadzili ludzi w piekło. Chora psychika i ciało są oparte na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że jest to myślenie oparte na kłamstwie. Ludzie władzy i kościoła mówią, że wierzą w Boga, a nikt z nich nawet nie chce słuchać o odkryciu naukowym które mówi, że mózg wykazuje, że narzucający zachowania mają z Nim rozbieżne cele.To kłamcy mówią, że mają prawo do anatomii. Anatomia to natura, a ci ludzie posługujący się innym myśleniem jak myślenie na jakim oparta jest natura mają zapisane w ustanowionym przez nich prawie, że natura należy do nich. Ja odkryłam, że ta natura wykazuje kłamców na umyśle opartym na braku rozumu na jakim niszczy ich energia oparta na nienawiści.
Człowiek zawsze ma możliwość powrócenia do naturalnego stanu poprzez wypowiadanie słów opartych na prawdzie na jakich jest oparta energia życia. Energia życia jest wieczna. Człowiek wypowiadający prawdę czuje w sobie energię reagującą na jego słowa i wtedy trzeba wypowiadać, że zamienia się myślenie oparte na kłamstwie na myślenie oparte na prawdzie. Energia wie czy jest to prawdą, gdyż jest oparta na prawdzie. Trzeba zamienić emocje nienawiści na emocje miłości. Energia zajmuje się wykonywaniem słów. Na wypowiadaniu słów Stwórcy energia wykonuje dla nas to co Stwórca dla nas wprowadził w zapisach jakie są w naturze mózgu.
                                                           
                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz