piątek, 30 września 2016

EMOCJE ZAWARTE W SŁOWACH WYRAŻAJĄ SZACUNEK LUB BRAK SZACUNKU DO CZŁOWIEKA

Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Odkryłam, że rozum nie istnieje dlatego bez emocji ponieważ w słowach na jakich oparty jest rozum zawarte są emocje. Odkryłam, że te emocje jakie są zawarte w słowach na jakich oparty jest rozum to emocje miłości jakimi wyrażamy szacunek do innych ludzi i do innych stworzeń. Odkryłam, że w słowach na jakich oparty jest rozum zawarte są emocje miłości.
Odkryłam również że w innych słowach jak są w naturze mózgu wyrażamy złe emocje do człowieka lub innych stworzeń jakimi wyrażamy do nich brak szacunku.
Odkrywca układu genetycznego pierwiastków Julian Ochorowicz zadaje pytanie jak dojść do prawdy i mówi o sylogizmie. Ten odkrywca układu genetycznego pierwiastków wie, że jest on oparty na wypowiadaniu prawdy.
Sylogizm to wnioskowanie o dwóch przesłankach, przy czym obie przesłanki zawierają wspólny element, a każdy element wniosku zawarty jest w dokładnie jednej przesłance.
Odkrywca układu genetycznego pierwiastków Julian Ochorowicz mówi o sylogizmie i zadaje pytanie jak dojść do prawdy. Ja mówię, że układ genetyczny pierwiastków zna tylko prawdę. Julian Ochorowicz powinien zadać pytanie skąd ludzie znają inne myślenie jak myślenie na jakim oparty jest układ genetyczny pierwiastków. Ja wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że mózg wykazuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu, że są do rozbieżnych celów. Odkrycie tych Naukowców pokazuje, że wypowiadane inne słowa jak są w naturze mózgu mają swoje systemy neurologiczne zajmujące się wykazywanymi przez mózg wypowiadanymi innymi słowami. Julian Ochorowicz nie znał tego odkrycia, a ja dzięki Naukowcom z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon znam, ale ja wcześniej występowałam przeciwko myśleniu nazwanemu prawem ludzi. Kiedy poznałam odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon to zobaczyłam, że robię to samo co mózg występując przeciwko narzuconemu myśleniu. Ja pisałam do sądów, do ludzi władzy i z czasem do ludzi kościoła, że ludzie cierpią na wykonywaniu narzuconych słów, ale nigdy nie znalazłam ażeby to kogoś obchodziło. Jasnym jest dla mnie, że Jezus wystąpił w obronie psychiki jaką stworzył na Jego słowach.
Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu myślenia i powołanym organom na narzuconych słowach jakimi są organy władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Jezus swoim cierpieniem na krzyżu i śmiercią wskazał, że na narzuconych słowach psychika i ciało cierpią, a człowiek umiera. Ja odkryłam, że na narzuconych słowach powstali źli ludzie, którzy nie mają szacunku do Stwórcy i do Jego stworzeń. Ludzie kościoła i ludzie władzy i wielu innych ludzi mówi, że nie wie co to jest prawda, a ja wskazuję, że ich układ genetyczny pierwiastków jest oparty na wypowiadaniu prawdy. Wskazuję, że natura nie zna innego myślenia jak oparte na prawdzie i wykazuje na nim inny umysł u człowieka jakim jest umysł oparty na braku rozumu. Wskazuję, że na tym umyśle opartym na braku rozumu w człowieku jest z nabycia energia wytworzona myśleniem opartym na kłamstwie i że na tym myśleniu jest inny człowiek, jakim jest psychopata i ofiara. Wskazuję, że ten człowiek zmieniony na psychopatę nie ma szacunku do ludzi i wyraża ten brak szacunku do ludzi wypowiadaniem innych słów jak są w naturze mózgu, jakimi narzuca przymus wykonywania jego woli. Ludzie którzy wykonują narzucone słowa pozwalają na wyrażanie do siebie braku szacunku. Ci ludzie wyrażający brak szacunku do innych ludzi wyrażają go przy pomocy wypowiadania słów opartych na kłamstwie. Odkryłam, że w tych wypowiadanych słowach opartych na kłamstwie są złe emocje jakie wyraża kłamca do człowieka od którego chce ażeby on jemu służył. Na słowach Stwórcy psychika jest wolna, a narzucający słowa chce ażeby mu służyć. To prawidłowe, że człowiek który chce ażeby była wykonywana jego wola ma zmienioną anatomię na złoczyńcę, gdyż to złoczyńca chce ażeby psychika wykonywała jego wolę. Bez tych złoczyńców wszystkie psychiki były wolne. Człowiek który chce ażeby wykonywać wolę człowieka chce być służącym złoczyńcy. Złoczyńca i służący złoczyńcy wypowiadają inne słowa jak Dobroczyńca. Dobroczyńca wypowiada słowa Stwórcy. Dobroczyńca wypowiada słowa w których zawarte są emocje miłości jakimi wyraża szacunek do człowieka. Dowodem na to, że naszą naturą jest wyrażanie szacunku do człowieka są takie zdarzenia jak przytrafiły mi się na przystanku w lesie gdzie byłam sama i po jakimś czasie przyszło trzech hałasujących chłopaków którzy opowiadali o swoich doświadczeniach z Policją. Jeden z nich mówił, że jak przychodzi na Policję z rodzicami to policjanci go nie biją. Ja o tych chłopakach nie powiedziałbym, że są chuliganami bo oni powiedzieli, że na przystanku jest brudno i są potłuczone szkła a ja nie mogę siedzieć w takim bałaganie. Jeden z chłopaków powiedział ażeby drugi ściszył radio, bo ja nie mogę siedzieć w takim hałasie. Ja nic nie mówiłam, a oni posprzątali na przystanku i ściszyli radio, a później opowiadali o swoich doświadczeniach z Policją. Nie wiedziałam co to ma znaczyć, ale po kilku miesiącach miałam podobne zdarzenie kiedy narkomanka poprosiła mnie ażebym siedziała w przedziale w pociągu tam gdzie ona. Nie wiedziałam, że jest narkomanką, ale usiadłam naprzeciw niej skoro prosiła. Ona popijała jakiś napój i po chwili zaczęła bardzo źle zachowywać się wobec innych pasażerów, ale nie wobec mnie. Pasażerowie zmuszeni byli zawołać konduktora, a konduktor ją wysadził na przystanku na jakim wysiąść nie chciała. Była to bardzo ładna dziewczyna i pokazywała mi wizytówkę, że pracuje w Agencji Towarzyskiej. Dziewczyna ta do mnie zachowywała się bardzo dobrze i widziałam jej myślenie tak jak chuliganów na przystanku, że oni wiedzą, że do mnie trzeba zachowywać się dobrze. Trzeba by zadać pytanie skąd oni wiedzą, że do mnie trzeba mieć szacunek, a do innych ludzi nie. Bez wątpienia wie o tym nasza natura. Kiedyś weszłam do szpitala psychiatrycznego, a stojąca przy pielęgniarce chora wyciągnęła do mnie rękę i powiedziała, że jest zaszczycona moim przybyciem. Inni chorzy na schizofrenię nazywali mnie ordynatorem lub profesorem. Mówiłam, że nie jestem ani ordynatorem ani profesorem a na to jeden z chorych odezwał się, że to widać, że jestem profesorem i on uważa, że od matematyki. Na Facebooku widzę dużo wspaniałych ludzi, ale widzę też złych ludzi którzy wchodzą na moją stronę bez zaproszenia i nie można ich usunąć bo ich nie ma wśród ludzi nazywanymi moimi znajomymi. Ci źle zachowujący się ludzie mają na celu pokazanie, że moimi znajomymi są źle zachowujący się ludzie pokazujący swoje narządy do seksu i namawiający mnie na seks. Setki ludzi namawia mnie na seks. Seks jest oparty na emocjach kochania a emocje kochania na wypowiadaniu prawdy. Ludzie wypowiadający prawdę nie namawiają na seks bo nie znają myślenia na jakim namawia się na seks, a opierają się na odczuwaniu. Człowiek który kocha mówi, że kocha i nic za to nie chce, że kocha. Ludzie narzucający słowa namawiają w różny sposób na seks z nimi i mówią daj dowód, że kochasz i zgódź się na seks, dam ci dużo pieniędzy jak zgodzisz się na małżeństwo ze mną, itp. To jest stan, że seks podporządkował się narzucającemu słowa, a narzucający słowa to kłamca, a kłamca miłości nie ma. Zatem psychika która zgodziła się na seks z kłamcą weszła w związek z człowiekiem który nie ma miłości. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości, a ja wskazuję, że miłość to emocje zawarte w słowach opartych na prawdzie. Ludzie kościoła i ludzie władzy wprowadzili przysięgę małżeńską, a przysięga to posłuszeństwo temu komu składa się przysięgę. Posłuszeństwa wymusza narzucający słowa i znęca się on na psychice jak nie chce wykonywać jego słów. Tych ludzi wymuszających posłuszeństwa jest tak dużo, że cała władza i wszystkie religie są oparte na przemocy. Jezus wystąpił przeciwko ludziom przemocy. Kłamca to złoczyńca stosujący przemoc, a ludzie nazywają prawem słowa do stosowania przemocy. Weszłam w to myślenie złoczyńców i nic mi się ono nie zgadzało. Widziałam, że ludzie cierpią od wykonywania prawa ludzi i widziałam, że to prawo oparte jest na kłamstwie. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i nie pomyślałam, że tak dużo ludzi jest kłamcami i mówiłam do Sędziów, że ja wygrywam wszystkie sprawy na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Wtedy skończyło się moje wygrywanie i zostałam oskarżona o nie posługiwanie się myśleniem władzy. Napisałam wtedy, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu za mówienie prawdy to lepsze od przybicia za to samo Jezusa do krzyża. Mnie nie przybili do krzyża bo teraz złoczyńcy nauczyli się mówić, że są dobrymi, a zło robić. Ja wskazuję na tą mowę ludzi, że w ich słowach zawarte są emocje jakimi wyrażają do ludzi szacunek oparty na emocjach miłości i wskazuję na inne słowa wypowiadane przez ludzi kłamców, że w ich słowach zawarty jest wyrażany przez nich brak szacunku do ludzi zawarty w wyrażanych złych emocjach. Odkryłam, że szacunek do ludzi wyraża się emocjami miłości, a brak szacunku wyraża się emocjami nienawiści. Ludzie, którzy przysłali mi na Facebooku mężczyzn bijących psa pokazali ludzi wyrażających złe emocje do psa. Te wyrażane złe emocje do psa są wyrażane w okazywanym braku szacunku do psa. To samo robił Fizjolog Iwan Pawłow i dostał za to Nagrodę Nobla.
Wczoraj na Facebooku mężczyzna przy moim zdjęciu pisze ażebym nie była taką profesjonalistką bo kwiat jakim jestem zwiędnie. Ja wskazuję na naturę, że w niej wszystko jest profesjonalne i każdy kwiatek i każdy listek i każde źdźbło trawy, zboża, rzepaku, kukurydzy i wszystkich innych roślin. Wskazuję na doskonałość wszystkiego co jest w naturze i również ludzi. Wskazuję, że brak profesjonalizmu jest na myśleniu kłamców i że to co wytwarzają kłamcy to brzydota, źle funkcjonujące urządzenia, zniszczona przyroda. Ludzie utracili swoje naturalne piękno na energii opartej na kłamstwie. Naturalne piękno człowieka to energia oparta na emocjach miłości. Brak profesjonalizmu to kłótnie pomiędzy ludźmi wypowiadającymi słowa przy pomocy których oszukują. Człowiek, który oszukuje innych ludzi nie ma szacunku do człowieka którego oszukuje. To ludzie którzy nie mają szacunku do ludzi ustanowili swoje inne prawo jak Stwórcy oparte na braku szacunku do ludzi. Ci ludzie wyrażający brak szacunku do ludzi ustanawiają różne dni jakie nazywają dniem kobiet, dniem dziecka. dniem zmarłych i mają ustanowionych nieliczone ilości różnych dni w których mówią, że wyrażają szacunek do tych ludzi w tym dniu. Na myśleniu Stwórcy nie ma ustanowionych dni do wyrażania szacunku, gdyż zawsze się go wyraża. Obchodzenie urodzin czy imienin jest narzucone przez ludzi, a na myśleniu Stwórcy niczego się nie narzuca. Na myśleniu Stwórcy nie ma przymusu obchodzenia jakiegoś dnia. Ładnie, że wyrażamy do siebie szacunek i cieszymy się z przebywania ze sobą, ale na myśleniu Stwórcy zawsze cieszymy się z przebywania ze sobą. Jeden z moich przyjaciół który był wiele lat dyrektorem dużego przedsiębiorstwa znany był z tego, że w dniu jego imienin zawsze brał dzień wolny. Mówił do mnie, że nie chce ażeby obcałowywali go ludzie o których wie, że go nienawidzą. Jeden z moich klientów, a równocześnie przyjaciół mówił do mnie, że nie przyniósł mi kwiatów z okazji dnia kobiet, gdyż on przynosi mi kwiaty kiedy on chce, a nie kiedy ktoś mu narzuca, że ma je przynosić. To  jest niedobre narzucanie jak ma być gdyż wszystko ma być oparte na wolnej woli. Człowiek który ma rozum nie robi komuś przyjemności dlatego, że ktoś tak ustanowił, a robi przyjemności dlatego, że on tak chce.Ten kto narzuca słowa wyraża nimi brak szacunku, a ten kto wykonuje narzucane słowa zgadza się na wyrażanie do niego braku szacunku. Na słowach Stwórcy nie ma dyrektorów i nie ma wykonawców woli dyrektorów. Nasza psychika jest stworzona na szacunku do innych ludzi i do innych stworzeń i takim jest nasz Stwórca. Nasz Stwórca wykazuje słowa jakimi człowiek wyraża brak szacunku do innych na chorobie umysłowej i psychicznej. Nasza psychika nie zna wykonywania czynności zabijania ludzi i ludzie władzy uczą w wojsku psychikę zabijania ludzi. Człowiek który zabija ludzi nie ma szacunku do człowieka. Tego człowieka zabijającego drugiego człowieka nie obchodzi życie człowieka. Naszego Stwórcę obchodzi życie Jego stworzeń, gdyż w naturze wszechświata jest tylko energia życia. Energia śmierci to dzieło ludzi wypowiadających słowa z zawartymi w nich emocjami jakimi wyrażają brak szacunku do życia. Ludzie kłamcy mają zapisane w ustanowionym przez nich prawie, że życie jest największą wartością, a mają też zapisane, że ludzie mają nakaz uczenia się zabijania ludzi. Ludzie kłamcy mają zapisane w ustanowionym przez nich prawie że ludzie mają wolność a wszyscy widzą, że jak nie wykonuje ktoś ich woli to znęcają się nad nimi urzędnicy, komornicy, firmy windykacyjne, sądy. Ludzie kłamcy mają zapisane w ustanowionym przez nich prawie, że zdrowie jest największą wartością, a zwolnili Dyrektorów w Departamencie Zdrowia którzy chcieli zdrowia i życia ludzi. Ci kłamcy mówiący, że chcą zdrowia ludzi przysłali mi do spamu odpowiedź na moje wskazywanie na odkrycie naukowe które dowodzi, że wykonywanie słów narzuconych uśmierca życie.
To prawidłowe, że energia wykonująca narzucone słowa wykonała z narzuconych słów człowieka złoczyńcę i służącego złoczyńcy. Nie wyjdzie człowiek z tej energii opartej na słowach złoczyńcy dopóki nim będzie. To przez ludzi służących złoczyńcom rozpanoszyli się na ziemi złoczyńcy. Nasza natura nie zna słów do czynienia zła i trzeba je wymyślić lub zgodzić się na wykonywanie wymyślonych słów do czynienia zła. Ludzie widzą, że ludzie władzy produkują i kupują broń do zabijania ludzi i zanoszą tym ludziom pieniądze. Ludzie widzą, że ludzie kościoła biorą udział w wojnach i że też mają broń do zabijania ludzi i zanoszą tym ludziom pieniądze. Na słowach Stwórcy każdy sam pracuje na swoje życie. Ludzie żyjący za pieniądze wypracowane przez innych ludzi nie mają szacunku do ludzi. Ci ludzie biorą i nie mają szacunku do ludzi od których pieniądze biorą. Mało, że nie mają szacunku za otrzymywane pieniądze to jeszcze zabijają tych ludzi przy pomocy kupionej broni za ich pieniądze. Wielu reżyserów filmowych widzi zło robione przez ludzi władzy a okazuje im szacunek mówiąc, że mają prawo zamykać ich do więzienia i tłumaczą się złoczyńcom którzy oszukują, że mają prawo do ludzi. Ludzie niby kultury pokazują zło za pieniądze brane od złoczyńców. Ludzie medycyny wiedzą, że mózg, psychika i ciało nie są stworzone na słowach ludzi, a wykonują wolę ludzi i biorą od nich pieniądze uzyskane z zadawania psychice cierpienia. Medycyna która nie wie, że przeszczepia narządy oparte na energii życia w miejsce narządów uśmierconych myśleniem kłamców. To ciemnota ludzi nie wiedzieć na czym utrzymuje się energia życia. Albert Einstein ma rację mówiąc, że jest pewny co do głupoty ludzi na których myśleniu oparta jest energia śmierci. Ja mówię, że to ciemnota. Ciemnym jest człowiek oparty na energii opartej na kłamstwie i ta ciemnota to chamstwo. Stwórca nas stworzył mądrymi, opartymi na energii opartej na Jego rozumie na jakim mamy szacunek do innych i nie pozwalamy na wyrażanie do nas braku szacunku. Ja piszę do sądów o przysłanie mi dokumentu na prawo do mnie i nie przysyłają, a zatem to oszuści. Jak się pisze, że prawem są słowa ludzi to się pisze, że ci ludzie opierają się na prawie do mózgu i psychiki. Mózg i psychika nie są oparte na słowach oszustów którzy mówią, że mają prawo do ludzi, gdyż mózg i psychika wykazują tego kto mówi, że ma prawo do mózgu i psychiki, że jest oszustem.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz