piątek, 16 września 2016

CZŁOWIEK DOSKONAŁY TO ENERGIA OPARTA NA PRAWDZIE

Nie byłam kimś takim jak Stwórca który zawsze jest na zrównoważonej energii opartej na rozumie, ale poznałam oparte na prawdzie myślenie Stwórcy jakie jest w naturze naszego mózgu na jakim my w stanie natury byliśmy na zrównoważonej energii.
Na zrównoważonej energii oparta jest psychika i ona jest w cudownych szczęśliwych emocjach na energii na jakiej jest oparta. To, że ludzie doszli do stanu, że wybierają przywódców władzy i religijnych to wielka katastrofa człowieka. Człowiek do tej katastrofy doszedł narzuceniem myślenia. Narzucone myślenie wytworzyło energię opartą na braku rozumu w mózgu. W wyniku narzucenia przez człowieka myślenia powstali inni ludzie jak w stanie natury oparci na innej energii, gdyż na energii opartej na braku rozumu. To mózg inne myślenie jak oparte na prawdzie wprowadza na umysł oparty na braku rozumu. To myślenie oparte na braku rozumu ma swoją energię na jakiej oparty jest człowiek wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu. O stanie ludzi narzucających słowa świadczy ich nie reagowanie na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy na innym odczuwaniu, gdyż na innych systemach neurologicznych. Odkryłam, że na tych innych systemach neurologicznych oparty jest narzucający słowa który jest psychopatą i wykonujący narzucane słowa który jest ofiarą. Odkryłam, że na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu jest inna psychika i jest to psychika psychopaty i ofiary. Odkryłam, że psychopata i ofiara są na zakrzywionej w człowieku energii. Albert Einstein odkrył we wszechświecie złą energię, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi, a ja odkryłam tą energię w ludziach, że jest oparta na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Ludzie nazwali to narzucone myślenie prawem i wiarą w Boga, a z tego myślenia nie ma wyjścia i jest śmierć. Energia na narzuconym myśleniu to energia śmierci. Energia na myśleniu jakie jest w naturze mózgu to energia życia.
Wszyscy wypowiadamy słowa i jakby nie zauważamy, że jest prawidłowe myślenie na jakim oparta jest nasza psychika i nasze ciało. Cieszę się z ludzi medycyny którzy czytają to co piszę, gdyż na pewno będą przywracali psychikę i ciało na energię natury. To, że ci ludzie medycyny czytają to o czym piszę jest dowodem na to, że zgadza im się myślenie na jakim oparta jest anatomia. Dyrektorom w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy tam byli w roku 2011 też się zgadzało to co piszę, ale władza jest oparta na myśleniu psychopatów i usunęli Dyrektorów którzy chcieli zdrowia i życia ludzi. Ci źli ludzie wiedzą o czym piszę i że wykonywanie myślenia władzy uśmierca życie, a o czym świadczą przysłane mi dwa pisma w roku 2013 przez nową Dyrektor Departamentu Zdrowia i przysłanie mi w roku 2015 odpowiedzi do spamu na moje wskazywanie, że wykonywanie narzuconego myślenia uśmierca życie. Morderców mamy świadomych, gdyż oni podejmują decyzje o wymyśleniu myślenia do stosowania na psychice przemocy. Ci ludzie stosujący na psychice przemoc ustanawiają reguły dla psychiki stworzonej na regułach jakie są w kodzie genetycznym. Ludzie nauki ogłosili wiele odkryć naukowych, ale nie odkryć, że na narzuconym myśleniu jest psychopata i ofiara i że to psychopaci stoją na czele prawa opartego na narzuconym myśleniu.
Jestem w zachwycie z powodu rozumu Konstruktora człowieka. Skonstruowanie mózgu na umyśle opartym na rozumie i skonstruowanie go tak, że inne myślenie wprowadza na brak rozumu i energię opartą na braku rozumu to genialna doskonałość. Ludzie na braku rozumu mają swoją energię. Ta energia oparta na braku rozumu jest w zakrzywieniu w energii i mądry Albert Einstein mówi, że jest pewny co do głupoty tych ludzi.
Jako młoda dziewczyna nie wiedziałam dlaczego moi szefowie mówili "gdzieś się pani taka uchowała". Robiłam wszystko dobrze a Naczelni Dyrektorzy mówili, że zawsze trafiam w dziesiątkę. Zauważyłam, że niektórzy z Dyrektorów mówili, że jak nie posłuchasz co mówi Basia to na pewno przegrasz. W sądach wygrywałam wszystkie sprawy i dziwiłam się, że nikt z koleżanek i kolegów nie mówi, że wygrał w sądzie jakąś sprawę. Ponieważ kocham naukę siedziałam wśród książek mądrych ludzi i zauważyłam, że wypowiadają takie same słowa. Zauważyłam, że ci mądrzy ludzie mają wspaniałe emocje i że zauważają jak Fiodor Dostojewski czy William Szekspir że oni wiedzą kto jest mordercą. Wspaniały Stanisław Wyspiański wie, że cham wypowiada inne słowa. Ja w moich wystąpieniach przed sądami zawsze wiem kto jest złodziejem. Wie się po tym, że złodziej i morderca wypowiadają inne słowa jak są w naturze mózgu. Słowa są oparte na energii i my jeśli jesteśmy na energii natury to czujemy słowa wypowiadane przez złoczyńcę. Albert Einstein widzi energię pochodzącą od złych ludzi. Naukowcy w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Ci źli ludzie mają w sobie złą energię i jest ich tak dużo, że napisałam o złej energii w ludziach około 4000 artykułów i nikogo to nie obchodzi z ludzi nauki do których to wysyłam, z ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła oraz różnych innych ludzi jak wielu dziennikarzy i ludzi prowadzących programy telewizyjne. Ci ludzie myślą inaczej jak ja i ludzie tacy jak ja posługujący się myśleniem natury. Zła energia zatopiła Atlantydę, a mądry Platon mówi, że wie od Sokratesa, a Sokrates od Solona, że Wielcy Egipcjanie pochodzili z zatopionej Atlantydy. Dowodem na to, że Platon mówi prawdę jest wybudowany Sfinks na zwierzęcej lwiej podstawie z ludzką rozumną twarzą. Rozumna twarz to twarz natury. Ludzie na narzuconym myśleniu mają głupie twarze. Ci głupi ludzie to złoczyńcy o jakich Naukowcy w programie "Album nazistów" mówią, że powinni mieć twarze potworów, a mają ludzkie twarze. Ja wskazuję, że ludzie na wykonywaniu słów ludzi władzy i różnych religii mają cierpiące psychiki i chore ciała. Ludzie kościoła mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć i że trzeba Go prosić ażeby nie cierpieć i modlą się we wszystkich kościołach, a co nic nie daje bo człowiek jest stworzony na energii. Energia nie słucha modlitw a wykonuje myślenie na jakim jest oparta. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł nas przed wykonywaniem narzuconego myślenia, ale ludzie nie posłuchali i ich ciała cierpią i umierają od wykonywania czynności na energii śmierci. Ludzie kłamcy opanowali świat i przy pomocy ich innego myślenia mówią, że to co stworzył Stwórca jest ich i że mają prawo do ludzi. To przerażające zło jakiego narobili ludzie którzy wymyślili myślenie oparte na kłamstwie i narzucili je do wykonywania opartym na prawdzie ludziom. Ci mordercy Tego Kto dał im życie powiedzieli ludziom, że noszą grzech pierworodny przez Adama i Ewę którzy zerwali jabłka z zakazanego drzewa. Nigdy nikt w naturze nie widział zakazów Stwórcy, a ja odkryłam, że na myśleniu Stwórcy nie ma zakazów. Na myśleniu Stwórcy jest wolność. Żadne z odkryć naukowych nie mówi, że widzi w ludziach coś od Adama i Ewy. Ludzie kłamcy mówią, że ludzie chorują genetycznie, a ja mówię, że na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu to nie jest genetyka, a myślenie narzucone przez złych ludzi. Genome Top News, Genomics Top News, Genetics Top News od wielu miesięcy są Obserwatorami u mnie na Twitterze i ludzie znawcy Anatomii Antonei BCsoka, John Belmont, Jamez Tomaz-Morais  i pierwszy był Fizyk Takeda_ Hroyuki. Albert Einstein na pewno też by był bo posługujemy się tym samym myśleniem opartym na rozumie. Nie mam wątpliwości co do tego, że Platon mówi prawdę, że Atlantyda była kiedyś rajem na ziemi, gdyż nasze odczuwanie oparte na energii natury to wspaniałe emocje i wykonywanie doskonałych czynności na energii natury. Piekarz który mówi do mnie, że mam Boski naszyjnik, ma Boskie ręce z Boską energią i on widzi co jest oparte na Boskiej energii.
Pracowałam w kontakcie z prawem ludzi, czyli myśleniem opartym na kłamstwie, ale nic mi się to myślenie nie zgadzało. Ludzie artyści wiedzą, że są moimi ulubieńcami, a jest tak bez wątpienia dlatego ponieważ emocje na jakich artyści wykonują czynności oparte są na rozumie w mózgu. Źli ludzie mają złe emocje. Źli ludzie mieli do mnie pretensje, że robię tak ażeby ludzie nie płacili im podatków. Na myśleniu Stwórcy nikt nikomu nie płaci podatków. Kilka lat temu w Polsce był program "Zostań Gwiazdą" i wygrała go przepięknie śpiewająca studentka Historii Sztuki na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Wysłałam jej gratulacje i włożyłam swoją wizytówkę. Ona wygrała na konkursie Eurowizji drugie miejsce i otrzymała wysoką nagrodę. Napisała do mnie, że chcą od niej wielkiej kwoty podatku. Pomogłam jej i nie zapłaciła nic. Przez kilka lat przysyłała mi swoje płyty. Kiedy zobaczyłam w programie o przepięknie śpiewającym Vitasie, że zatrzymali go w Moskwie Policjanci i całemu światu pokazali, że wypił alkohol i potrącił rowerzystkę i zakuli go w kajdanki to zobaczyłam wstrętnych ludzi którzy od Vitasa otrzymują ogromne pieniądze i pokazują go, że jest złoczyńcą. Vitas wie, że zrobił zło rowerzystce i mówi do niej, że wszystko jej naprawi i że się wstydzi tego co zrobił, a Policjanci żyjący za zabierane mu pieniądze stawiają go przed sąd. Rowerzystka nie ma pretensji, a mają ludzie wtrącający się do życia ludzi za których pieniądze żyją. W Polsce obecna partia "Prawo i Sprawiedliwość" robi kolejne ekshumacje zwłok ludzi którzy zginęli w katastrofie Smoleńskiej i to przez kilka lat za pieniądze zabrane ludziom. Ja wskazuję, że śmierć jest oparta na energii opartej na myśleniu tego kto zginął.
Wiedziałam, że na moim myśleniu odebrałabym wszystkie pieniądze zabrane ludziom przez ludzi władzy i nie byłoby władzy, ale sama nie jestem w stanie wystąpić we wszystkich sprawach ludzi. Miałam przypadki, że człowiek zadzwonił do mnie z Nowego Jorku i powiedział, że spotkał kobietę dla której wygrałam taką samą sprawę jak dla niego jakiś prawnik przegrał. Nigdy nie widziałam tego człowieka, a on przysłał mi pieniądze za to, że wygrałam dla niego sprawę którą wcześniej przegrał. Miałam przypadki, że ludzie mieli prawników w sprawach do jakich ja nie miałam uprawnień i przychodzili z propozycjami, że tamten prawnik wystąpi przed sądem i będzie mówił to co ja napisałam, a on zapłaci i temu prawnikowi i mnie. Wskazuję, że chodzi o myślenie. Musieliśmy dojść do odkrycia, że psychika jest oparta na myśleniu. Wszyscy widzimy, że zwierzęta są myślącymi. One wiedzą dokąd idą, a Iwan Pawłow i ludzie w cyrkach i wielu innych złych ludzi wprowadzili w zwierzęta ich myślenie na jakim zwierzęta stały się wykonawcami woli kłamców. To samo widać w obozach koncentracyjnych, że ludzie wykonujący wolę kłamców stali się posłusznymi narzędziami w rękach złoczyńców.
Nie mam wątpliwości co do tego, że moje myślenie już zmienia ludzi i ludzie będą wracali na naturalne dla nas myślenie na jakim mamy cudowne emocje i rozum, zdrową psychikę i zdrowe ciało. Ja widzę wielu wspaniałych ludzi opartych na myśleniu natury którzy nie dają wybudować zapory na wodzie bo wiedzą, że zginą ryby i inna przyroda. Widzę wspaniałego dziennikarza pokazywanego w programach "Planete" który pokazuje dobrych ludzi występujących przeciwko czynionemu złu przez ludzi narzucających swoją wolę.
To, że ludzie z Egiptu kładą pod moim zdjęciem lwa świadczy o tym, że oni wiedzą, że jesteśmy takimi samymi jak zwierzęta, ale wypowiadającymi słowa. Zgubiło nas wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Mózg wykazuje to wypowiadanie innych słów, że jest do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że do czynienia zła.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz