środa, 28 września 2016

ENERGIA ŚMIERCI JEST OPARTA NA WYKONYWANIU SŁÓW LUDZI

W naturze jest tylko energia życia i jest ona w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Energia śmierci jest w człowieku od momentu wypowiedzenia przez człowieka innego słowa jak jest w naturze mózgu. Energia śmierci jest oparta na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. To tą energię odkrył Neurobiolog Eric Kandel, że na wykonywaniu na niej czynności zmienia się anatomia. Anatomia jest oparta na energii opartej na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu. Anatomia wszystkich stworzeń jest oparta na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy. To na tych systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy oparta jest budowa człowieka. W tą budowę człowieka wkradł się człowiek, który narzucił słowa oparte na kłamstwie. To na kłamstwie jest oparta psychika wykonująca słowa człowieka. Napisałam wczoraj artykuł "Psychika oparta na słowach Stwórcy i psychika oparta na słowach narzuconych przez człowieka". Wskazuję, że ta psychika oparta na słowach narzuconych przez człowieka to psychika oparta na energii opartej na kłamstwie jaka jest energią śmierci. Wskazuję, że psychika oparta na energii śmierci to psychika oparta na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to w Polsce zwolniono Dyrektorów w Departamencie Zdrowia, którzy każdy z nich z osobna przysłał mi pisma z wyrazami szacunku i uznania. Od tego momentu przestały do mnie przychodzić podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon. Zrobili to ludzie którzy chcą władzy nad światem Stwórcy. Ci ludzie narzucający słowa mają zmienioną anatomię na psychopatów. Życie uśmierca psychopata. Ofiara umiera na energii śmierci na jakiej wykonuje słowa psychopaty. Psychika natury to wolna psychika oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Ta wolna psychika jest oparta na energii jaka jest w systemach neurologicznych jakie są w naturze człowieka. Ta energia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Nie ma chorób genetycznych. Systemy neurologiczne oparte na słowach narzuconych przez człowieka to nie jest genetyka. Systemy neurologiczne oparte na słowach narzuconych przez człowieka to energia zadająca cierpienie i śmierć. Systemy neurologiczne oparte na układzie genetycznym pierwiastków to energia życia. To ludzie wprowadzili na ziemi energię śmierci i bardzo dobrze widzi, że tak jest Albert Einstein. Albert Einstein pisze, że na energii opartej na sposobach myślenia ludzi grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Ja wskazuję na ciała ludzi które są zmienione na wypowiadaniu kłamstwa. Politycy mówią, że uczą się mowy ciała bo mają w mózgu słowa oparte na kłamstwie. Politycy przyznali sobie prawo do świata i ludzi. Zło wprowadzone na ziemi przez polityków jest dzięki zgodzeniu się ludzi na wykonywanie słów kłamców. W naturze mózgu wszyscy mamy takie same słowa na jakich sprawy uzgadniamy. Politycy wprowadzili na ziemi płacenie przez ludzi za słowa. Ludzie wykonujący słowa narzucone przez ludzi płacą za słowa. Na słowach Stwórcy wykonuje się dobro i otrzymuje zapłatę za to co się wytworzyło, a ludzie kłamcy narzucili płacenie za słowa. Wymiar sprawiedliwości wymierza kary za nie płacenie przez ludzi za słowa. Prawo ludzi jest oparte na narzuconych słowach i ludzie płacą za te narzucone słowa. Wykonywanie narzuconych słów to nie jest umowa, a jest wykonywaniem słów złodzieja. Pisałam przez wiele lat do sądów, że encyklopedie mówią, że warunkiem umowy jest zgodna wola, ale to nikogo nie obchodziło. Ludzie narzucający słowa żyją z okradania ludzi przy pomocy nazwania narzuconych słów prawem. Wskazuję, że to na tych słowach jest w człowieku energia śmierci. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie otrzymał Nagrodę Nobla Neurobiolog Eric Kandel to anatomia w którą jest wprowadzona energia oparta na narzuconych przez człowieka słowach. To na tych słowach narzuconych przez człowieka oparta jest energia śmierci. W naturze nikt nie wykonywał słów ludzi. Natura zna słowa ludzi, gdyż mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów. Ci ludzie narzucający słowa to złoczyńcy zadający psychice cierpienie i śmierć. To świadomi złoczyńcy, gdyż słowa wymyślają i narzucają ludziom do wykonywania. Anatomie ludzi wykonują narzucone słowa na jakich wykonują wolę ludzi. Ludzie kościoła nie mówią skąd wiedzą, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć. Ludzie kościoła namawiają psychikę stworzoną na słowach Boga na wykonywanie słów ludzi którzy o świecie Stwórcy mówią, że to ich świat. Ludzie są przebudowani na kłamców. Przekazy, że ludziom upuszczano złą krew to krew powstała na energii opartej na słowach narzuconych przez ludzi. Krew to energia, ale na narzuconych słowach inna. To na tej krwi opartej na narzuconych słowach przez człowieka oparte jest nadciśnienie, choroby serca i wszystkie inne choroby. Słowa są oparte na energii. Ludzie władzy i kościoła doskonale wiedzą od Stwórcy, że wykonywanie narzuconych słów uśmierca życie. Człowiek narzucający słowa to morderca życia. Tego mordowania życia dokonuje człowiek narzucający słowa przy pomocy wymuszania od psychiki wykonywania jego słów. To czego ludzie nabyli na wykonywaniu woli kłamców to energii ich uśmiercającej. Na energii opartej na słowach Stwórcy psychika jest oparta na emocjach kochania i miłości. Ludzie narzucający słowa znęcają się na tej psychice czyniąc jej zło. Złoczyńcy wynagradzani przez złodziei są na wszystkich stanowiskach i okradają ludzi i wynagradzają ludzi którzy wykonują czynności na ich słowach. Na moim Blogu są ludzie z około 200 krajów świata, ale złoczyńcy pokazują tylko pojedynczych ludzi. Kiedy napisałam, że w Google od wszystkich nazwisk Barbara Paul zauważyłam, że jest wchodzących ludzi ponad 200.000.000 i że od czasu do czasu ta ilość ludzi rośnie do około miliarda to zaczęli pokazywać, że jest ludzi około 90.000.000 i najwięcej do ponad 200.000.000. Na Twitterze wymazują u mnie Obserwatorów mądrych ludzi i wprowadzają prostytutki. To samo robią na Facebooku. Stąd mamy pomieszanie ludzi dobrych ze złymi. Około 2 miesiące temu na Facebooku zawiadomili mnie, że chce do mnie wejść Kosmonauta NASA prof. Michele Pasquale Mitoli ale on ma za dużo znajomych i nie może do mnie wejść. Michaele Pasquale Mitoli czekał przez kilka dni aż przeszedł do mnie. Zapraszał mnie nie raz na swoją stronę. Dnia 24 września otrzymałam od niego życzenia urodzinowe, a wczoraj dnia 27 września otrzymałam wiadomość z Facebooka, że Michaele Pasquale Mitoli chce być moim znajomym. Nacisnęłam, że chcę i zawiadomili mnie, że wszedł, a on już dawno był. To samo zrobili mnie zawiadamiając mnie, że jakaś Barbara Paul chce wejść na moją stronę. Zgodziłam się, a później zobaczyłam, że ona już jest na mojej stronie. Wtedy usunęłam tą Barbarę Paul, ale złych ludzi to nie obchodziło i pokazali, że Barbara Paul zmieniła wizerunek na jakąś brzydką kobietę w coś tam z kimś grającą. Naukowcy w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Ja odkryłam, że zły człowiek to człowiek z wprowadzonym w mózgu kłamstwem. Ci ludzie mają w sobie złą energię i kto z ludzi lub innych stworzeń wykonuje ich słowa to cierpi i umiera. Zostaliśmy stworzeni na słowach Tego Kto nas stworzył. Energia życia jest oparta na słowach Tego Kto nas stworzył. Nasza anatomia jest stworzona energią opartą na słowach Stwórcy. Na energii opartej na słowach Stwórcy człowiek żyje. Wszystkie stworzenia żyją na energii opartej na słowach Stwórcy. Tylko w ludziach jest energia oparta na słowach kłamców. W anatomiach pojawiła się energia śmierci oparta na słowach nikczemnych ludzi, którzy na ziemi nazwali ich słowa oparte na kłamstwie prawem i wiarą w Boga.
Zwierzęta są myślące tak samo jak w naturze ludzie. Źli ludzie tacy jak Iwan Pawłow narzucali zwierzętom słowa oparte na kłamstwie aż zmieniła się w nich energia na wykonującą wolę kłamców. Przerażająca jest ilość ludzi złoczyńców. Ci złoczyńcy zadali cierpienie i śmierć stworzeniom Boga.

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz