środa, 14 września 2016

ENERGIĘ WYTWARZA MYŚLENIE

W naturze wszechświata jest energia oparta na myśleniu Stwórcy tej energii. Zatem nie jest prawdą, że wszechświat powstał z niczego, gdyż powstał z myślenia Stwórcy. Energia jaka jest w naturze człowieka jest oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów, a rozum na myśleniu opartym na prawdzie.
Mózg oddziela w człowieku energię wytworzoną myśleniem narzuconym przez człowieka. Energia wytworzona przez człowieka jest w systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Tą inną energię wytworzoną przez ludzi widzi we wszechświecie Albert Einstein, gdyż pisze, że to zła energia oparta na sposobach myślenia ludzi. Albert Einstein nie wiedział, że to myślenie wytwarza energię, ale ja wskazuję, że tak jest wskazując na systemy neurologiczne oparte na energii opartej na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że energia oparta na słowach jakie są w naturze mózgu jest stała, a energia oparta na słowach narzuconych przez człowieka jest ruchoma. Wskazuję, że ta ruchoma energia zajmuje się uśmiercaniem życia, a co widzi Albert Einstein mówiąc, że na tej energii opartej na sposobach myślenia ludzi grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Wskazuję, że energia w człowieku oparta na wypowiedzianych przez niego innych słowach jak są w naturze mózgu zajmuje się niszczeniem życia tego człowieka. To nie ktoś dokonuje uśmiercenia człowieka, a on sam, gdyż energia uśmiercająca życie jest oparta na wypowiadaniu przez człowieka innych słów jak są w naturze mózgu. Ludzie są połączeni złą energią i niszczą się słowami na jakich oparta jest zła energia. Na wykonywanie narzuconych słów trzeba się zgodzić a ta zgoda powoduje powstanie w człowieku niszczącej go energii. Złą energię wytwarza człowiek narzucający słowa. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów i stworzonym na narzuconych słowach organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła i wskazał swoim cierpieniem na krzyżu i śmiercią, że na narzuconym myśleniu jest cierpienie i śmierć. Ja odkryłam, że cierpienie i śmierć są oparte na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach przez człowieka. To nikt inny jak człowiek wypowiada inne słowa jak Stwórca. Ten człowiek wypowiadający inne słowa jak Stwórca to złodziej, który ma zapisane w ustanowionym przez niego prawie, że mienie Stwórcy jest jego. Ludzie ustanawiający prawo piszą w artykule 1, że Rzeczpospolita Polska jest dobrem wspólnym wszystkich obywateli. Ja mówię, że ci ludzie tak mówiący to złodzieje dobra wytworzonego przez Stwórcę. Ci ludzie złodzieje okradają też ludzi i inne stworzenia z wytwarzanego przez nich dobra. Dobro wytwarza się z energii opartej na słowach Stwórcy. Ludzie władzy i kościoła okradają Stwórcę i Jego stworzenia z wytwarzanego przez nich dobra. Tej kradzieży dokonują ludzie przy pomocy myślenia do okradania. Myślenie do okradania wytwarza złą energię i ludzie mają w sobie tą złą energię na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam myślenie jakie jest w naturze mózgu i nie mogłam znaleźć ludzi którzy chcieliby posługiwać się tym myśleniem. Wygrywałam w sądach wszystkie sprawy i dziwiłam się, że ponad 99,5% ludzi przegrywa. Ja w ustanowionym prawie widzę słowa złodzieja i nie ma dla mnie problemu z wygraniem sprawy. Nie pomyślałam, że to złodzieje ustanowili inne prawo na narzuconym przez nich myśleniu i piałam do sądów, że wszystkie problemy ludzi rozwiążemy opierając się na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Wskazywałam do sądów na odkrycie naukowe, które pokazuje, że problemy są w mózgu i że są one oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu i że człowiek na wypowiadaniu tych innych słów jak są w naturze mózgu funkcjonuje na systemach neurologicznych jakie go uśmiercają. Nic to nie pomogło i Sędziowie jacy do tej pory zgadzali się z moim myśleniem wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na naturalnym dla nas myśleniu. Zobaczyłam, że Sędziowie mają w mózgu dwa rodzaje myślenia, gdyż na naturalnym zgadzali się ze mną, a na narzuconym nie. Zrozumiałam dlaczego ludzie nie chcą słuchać o odkrytym przeze mnie myśleniu jakie jest w naturze mózgu bo chcą okradać ludzi. Wskazuję na mózg, że człowiek na tym narzuconym myśleniu do okradania ma swój inny umysł i oparte na nim systemy neurologiczne. Systemy neurologiczne to odczuwanie i inne ma odczuwanie człowiek kłamca. Mózg odrzuca myślenie narzucone przez człowieka na energię wytworzoną przez człowieka na jakiej człowiek cierpi i umiera. W moim występowaniu przed sądami widziałam, że inne prawo jak Stwórca ustanowili ludzie złodzieje. Inne prawo jak Stwórcy jest oparte na innym myśleniu i to inne myślenie ma człowiek w sobie na jakim jest inną osobowością w podświadomości. Zygmunt Freud odkrył psychikę którą nazwał podświadomością i odkrył, że to psychika wyparta i stłumiona. Ja wskazuję, że ta psychika wyparta i stłumiona jest przez złodzieja posługującego się innym myśleniem jak psychika odkryta przez Zygmunta Freuda. Psychika odkryta przez Zygmunta Freuda oparta jest na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na rozumie w mózgu który nie zna słów. Psychika oparta na systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka zna słowa, a mózg wie, że ten człowiek wypowiada inne słowa jak są w naturze mózgu. Ten człowiek wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu mówi, że wierzy w Boga lub nie wierzy w Boga. Człowiek natury wypowiada słowa Boga. Wiara w Boga i niewiara w Boga są oparte na energii opartej na wypowiadaniu przez człowieka innych słów jak są w naturze mózgu. Nie można znaleźć ludzi wypowiadających słowa swojego Stwórcy. Nasze ciało żyje na słowach Stwórcy. To żyjące ciało na słowach Stwórcy oparte jest na układach z pierwiastków jakie są w układzie genetycznym pierwiastków. Oszuści mówią, że człowiek cierpi genetycznie, a ja mówię, że systemy neurologiczne oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu to nie jest genetyka.
Pozdrawiam Genetyków, Fizyków i znawców Anatomii, których nazwiska nie raz podałam, a szczególnie profesora Jamesa Tomaz-Morais który zawiadomił mnie, że zostałam wpisana na listę anatomizando. Anatomizando to nasza dobra natura oparta na mózgu który nie zna słów.

                                                                                                  Barbara Paul
         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz