czwartek, 15 września 2016

ZŁODZIEJE NAZYWAJĄCY SWOJE MYŚLENIE PRAWEM I WIARĄ W BOGA NIE MAJĄ SWOJEGO MÓZGU ANI CIAŁA

Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa i stworzonym na narzuconych słowach organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Ci ludzie nie mają swojego mózgu ani ciała, a mózg jaki mają wykazuje ich, że są umysłowo chorzy, a ich ciała wykazują, że są psychicznie chorzy.
Mózg jest stworzony na myśleniu opartym na prawdzie, a psychika na energii opartej na prawdzie. Ta energia oparta na prawdzie to energia na jakiej oparte jest życie. Energia na jakiej oparte jest życie to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków.
Ludzie narzucający słowa są ze swoimi słowami w mózgu ale na umyśle opartym na braku rozumu. Brak rozumu jest oparty na energii opartej na braku rozumu na jakiej człowiek nie wie co robi i nie wie dokąd idzie. Ludzie którzy zdecydowali się na wykonywanie narzuconego myślenia nabyli w mózgu umysłu opartego na braku rozumu i energii zadającej ich ciału cierpienie i śmierć. Jezus wskazał, że skutkiem narzuconego myślenia jest cierpienie i śmierć. Odkryłam, że na tej energii opartej na braku rozumu w mózgu człowiek ma zmienioną mowę ciała. O należącym do ludzi opartych na rozumie Albercie Einsteinie Naukowcy mówią, że był najinteligentniejszym z ludzi. Ja wskazuję, że ta inteligencja to energia oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów. Wskazuję na brak inteligencji na energii opartej na braku rozumu w mózgu. Wskazuję, że politycy nazywający swoje myślenie prawem mówią, że uczą się mowy ciała. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji, ale nie reagują na moje odkrycie, że człowiek który ma w mózgu narzucone myślenie ma emocje psychopaty, a człowiek wykonujący narzucone słowa ma emocje ofiary. Naukowcy nie reagują na systemy neurologiczne jakie są w człowieku na narzuconym myśleniu w mózgu. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie otrzymali za to odkrycie Nagrody Nobla. Nagrodę Nobla otrzymał znęcający się na psychice psa Fizjolog Iwan Pawłow. Zatem bliskim myśleniem dla ludzi przyznających Nagrody Nobla jest myślenie psychopatów.
Psychopaci nazwali na ziemi swoje myślenie prawem i wiarą w Boga i znęcają się na psychice opartej na słowach Boga. Psychopaci nie pracują, a mają pieniądze z narzucania myślenia. Psychopaci mają pieniądze na broń do zabijania ludzi. Psychopaci wykorzystują dobro jakie jest w naturze i po wykorzystaniu zostawiają zniszczoną naturę. Naukowcy nie reagują na brak uczuć u ludzi narzucających słowa i na cierpienie ludzi wykonujących narzucane słowa. Są ludzie nauki etyczni, gdyż ich widzę jako Obserwatorów u mnie na Twitterze i widzę wielu etycznych ludzi na Facebooku , ale ludzie bez etyki stoją na czele mienia Stwórcy i znęcają się na psychice im nieposłusznej. Biochemik Maria Szulc pisze, że ludziom nie jest znane myślenie podświadomości, a Psychiatra Zygmunt Freud odkrył psychikę którą nazwał podświadomością, że jest wyparta i stłumiona. Odkryłam, że ta psychika jest wyparta i stłumiona przez umysł oparty na narzuconym myśleniu na jakim człowiek jest umysłowo chory. Psychika jaką Zygmunt Freud odkrył, że jest wyparta i stłumiona to psychika wyparta przez psychikę opartą na umysłowej chorobie. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale nie podaje się, że to czynności wykonywane na energii opartej na umysłowej chorobie. 600 naukowców z różnych krajów świata mówi, że szukają złej energii zadającej cierpienie i śmierć w budowli za ponad dziewięć miliardów euro i chcą znaleźć energię śmierci w naturze wszechświata. Naukowcy ci mówią, że za odkrycie złej energii w naturze obiecuje się im Nagrodę Nobla. Naukowcy ci mówią, że już stracili nadzieję na odkrycie złej energii w naturze, a ja mówię, że Albert Einstein już dawno odkrył, że zła energia jest oparta na sposobach myślenia ludzi. Miliardy euro plus wynagrodzenia dla 600 naukowców to pieniądze zabrane ludziom przy pomocy znęcania się na ich naturze jaką jest odczuwanie. Wymiar sprawiedliwości oparty na narzuconym myśleniu wymierza kary ludziom za nie wykonywanie myślenia na jakim człowiek jest głupi, psychika cierpiąca, a ciało umiera. Naukowcy niby szukają złej energii, a ja wysłałam do nich około 4000 pism w których przedstawiam dowód na to, że zła energia jest w ludziach na narzuconym myśleniu w mózgu.
Źli ludzie namawiają ludzi na wykonywanie narzuconego myślenia, a jak ludzie się zgodzą to stosują na nich przemoc. Wskazuję, że ludzie narzucający słowa nie mają swojego mózgu ani ciała i że są nienormalni na energii opartej na narzuconym myśleniu. Wskazuję, że ludzie wykonujący wolę ludzi są pod tym względem nienormalni. Nienormalny człowiek oparty jest na energii opartej na kłamstwie.
Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele. Ja odkryłam, że te rozbieżne cele to okradanie ludzi. Występowałam przed sądami w obronie ludzi w ich sporach z organami skarbowymi i wygrywałam wszystkie sprawy. Odbierałam dla ludzi ukradzione im pieniądze przy pomocy nazwania narzuconego myślenia prawem. Dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" mówią, że ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy w sądach, a ja wszystkie wygrywałam. Pomyślałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć że trzeba opierać się na prawdzie i wtedy widzi się słowa złodzieja i zaczęłam o tym mówić i pisać. Okazało się, że wtedy Sędziowie przestali się ze mną zgadzać. Odkryłam tą przyczynę nie zgadzania się ludzi z myśleniem opartym na prawdzie jaką jest brak możliwości życia z okradania. Odkryłam, że Stwórca stworzył nas na Jego myśleniu uczciwymi ludźmi, a ma ogromną ilość ludzi złodziei. Odkryłam, że złodzieje u Stwórcy mają swój umysł oparty na braku rozumu i psychikę opartą na energii opartej na braku rozumu. Złodzieje mają zapewniony brak rozumu i psychikę opartą na energii opartej na braku rozumu na tak długo aż oddadzą to co ukradli. Zła energia wykonuje słowa złodzieja. Dobra energia wykonuje słowa uczciwego człowieka. Oparty na rozumie Stanisław Wyspiański mówi w jego utworze "Wesele" słowa oparte na prawdzie "Miałeś chamie złoty róg, ostał ci się jeno sznur".

                                                                                                 
                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz