piątek, 2 września 2016

ENERGIA ŻYCIA I ŚMIERCI OPARTA JEST NA SŁOWACH

W naturze wszechświata jest tylko energia życia. Ta energia życia oparta jest na słowach jakie są w naturze mózgu. Na energii życia oparta jest nasza psychika i to ona nie istnieje bez rozumu w mózgu który nie zna słów. Mózg wykazuje narzucone słowa na innej energii, a ja odkryłam, że wejście w tą inną energię jest wejściem w energię śmierci. Człowiek narzuceniem słów wszedł w energię zadającą mu cierpienie i śmierć. Ludzie kościoła mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć, a ja odkryłam, że na słowach Boga jest tylko energia życia. Mózg oddziela człowieka pod względem energii opartej na słowach jakie są w mózgu. W stanie natury mieliśmy w sobie tylko energię życia opartą na słowach jakie są w naturze mózgu. Stwórcą tej energii życia jest Ten na Kogo słowach utrzymuje się energia życia. Stwórcą energii śmierci jest ten na kogo słowach utrzymuje się energia śmierci. Psychika jaką odkrył Zygmunt Freud to psychika oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Zygmunt Freud odkrył, że psychikę trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Ta psychoanaliza ma na celu odkrycie od czego zachorowała psychika. Ja wskazuję na mózg, że psychika zachorowała od narzuconych słów i że są to słowa do czynienia zła. Te słowa do czynienia zła zadają psychice cierpienie. Psychika jest oparta na uczuciach. Te uczucia na jakich oparta jest psychika to miłość. Jezus bez wątpienia mówił, że energia oparta na Jego słowach to energia miłości, gdyż świadczą o tym napisy na obrazach z Jezusem, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Powinni powiedzieć skąd wiedzą, że Jezus to Bóg i dlaczego mówią, że jest miłością i dlaczego o sobie mówią, że zrzekli się miłości. Do zrzeczenia się miłości trzeba wypowiadać inne słowa jak słowa na jakich oparta jest miłość. Te inne słowa mózg wykazuje na innej energii na jakiej człowiek ma złe emocje. Na emocjach miłości wszyscy jesteśmy szczęśliwi i obdarzamy się tą miłością. Obdarzanie się miłością jest przy pomocy słów. W tych słowach jakimi obdarzamy się miłością zawarta jest energia miłości i jest to energia życia. Słowa na jakich oparte jest prawo ludzi i wiara w Boga to słowa z zawartą w nich energią zadającą psychice cierpienie. To na tych słowach ludzie cierpią i umierają. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że te wykonywane czynności są na energii zadającej psychice cierpienie i śmierć i że ta energia zadająca cierpienie i śmierć jest oparta na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Psychika jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Psychika jest chora na słowach innych jak są w naturze mózgu. Psychiatra Karol Jung mówi, że chora psychika jest uzależniona od myśli i uważał, że naturą człowieka jest uzależnienie od myśli, a ja wskazuję na psychikę odkrytą przez Zygmunta Freuda, że ona jest wolna. Psychika oparta na miłości jest wolna i tych wolnych ludzi łączy miłość. Do naruszenia miłości dochodzi w wyniku oszukania psychiki. Oszukania psychiki dokonuje się słowami do oszukiwania jakimi są słowa oparte na kłamstwie. Ludzie władzy i kościoła wprowadzili przysięgę małżeńską, że będzie się kochać, a na słowach na jakich oparta jest przysięga nie ma miłości. Ludzie władzy i kościoła narzucili, że psychika ma kochać tego kto nie ma miłości. Psychika odkryta przez Zygmunta Freuda jest wolna, a psychika odkryta przez Karola Junga jest uzależniona. Ja odkryłam te słowa od jakich psychika jest uzależniona, że to słowa zapisane, że to prawo ludzi i wiara w Boga. Psychika odkryta przez Zygmunta Freuda wypowiada słowa Boga, a nie wierzy w Boga. Psychika która mówi, że wierzy w Boga jest oparta na umysłowej chorobie. Umysłowa choroba jest oparta na narzuconych słowach na jakich wykonuje się wolę człowieka. Zdrowy umysł jest oparty na słowach jakie są w naturze mózgu. Umysł oparty na słowach jakie są w naturze mózgu to umysł świadomy. Psychika jest świadoma na słowach jakie są w naturze mózgu. Na narzuconych słowach psychika jest nieświadoma. Wskazuję, że stan świadomy psychiki i nieświadomy jest oparty na słowach w mózgu. W stanie mózgu który nie zna słów wszyscy są rozumiejącymi i widać ten stan rozumienia u zwierząt. Moi klienci którzy przychodzili do mnie po pomoc w ich sporach z organami skarbowymi mówili, że przyszli do mnie bo nie rozumieją języka prawniczego, a zatem ten język prawniczy jest inny od języka jaki moi klienci znają. Ja też nie rozumiem języka prawniczego, gdyż jest to nierozumiane myślenie, ale ja odrzucam jak mózg narzucone słowa i wskazuję na nie, że to przy pomocy tych narzuconych słów  zabrano pieniądze moim klientom. Człowiek, który oszukuje posługuje się nierozumianą mową, a ja wskazuję, że ten człowiek stał się nierozumiejącym na tych wymyślonych przez niego słowach i wykonywaniu nierozumianych słów. Wskazuję na Sędziów, że oni się ze mną zgadzali na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu a zrobili na nie sprzeciw jak się przyznałam, że opieram się na naturalnym dla nas rozumie opartym na prawdzie. Pisałam do sądów, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi opierając się na prawdzie i wskazywałam na mózg, że Naukowcy odkryli, że na narzuconych słowach są w nim problemy. Sędziowie zgadzali się ze mną i potrafili orzekać, że wygrałam z Ministrem Finansów, a ja tak mogłabym bogato żyć bo wiedziałam, że ustawy ze sobą się nie zgadzają, a jak na to wskazywałam to Sędziwie stali po mojej stronie. Minister Finansów na wszystkich decyzjach jest oparty na narzuconych słowach i ja wygrałabym wszystkie sprawy bo na narzuconych słowach nic się ze sobą nie zgadza. Ja jednak chciałam porządku i nie chciałam ażeby ludzie od wykonywania narzuconych słów cierpieli. Na decyzjach opartych na prawdzie psychika jest oparta na porządku na jakim wie o co chodzi. Na kłamstwie psychika nie wie o co chodzi. Ludzie wprowadzili w siebie energię opartą na kłamstwie na jakim ich psychika nie wie o co chodzi. Nasza natura jest oparta na silnych przekonaniach opartych na prawdzie. Inne przekonania ma człowiek oparty na kłamstwie. Ta siła przekonań oparta jest na energii. Energia oparta na kłamstwie jest inna. Albert Einstein widzi, że ta inna energia jest energią śmierci i że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach. Albert Einstein po tej złej energii mówi, że jest pewny co do głupoty tych ludzi, a ja wskazuję, że ludzie na tej energii opartej na braku rozumu idą i nie wiedzą dokąd idą. Wskazuję, że ci ludzie którzy idą i nie wiedzą dokąd idą mają w mózgu myślenie oparte na kłamstwie. Psychika oparta na prawdzie wie. Psychika oparta na prawdzie jest wiedząca, a psychika oparta na kłamstwie jest niewiedząca. Człowiek który nie wie jest ciemny i to od niego pochodzi ciemna energia. Energia oparta na informacjach jakie są w naturze to energia na jakiej się wie. Ludzie narzuceniem myślenia wyszli ze stanu rozumienia i weszli w stan nierozumienia. Stwórca którego znamy jako Jezusa zareagował na to wejście ludzi na narzucone słowa i wskazał, że na narzuconych słowach psychika cierpi i umiera i wystąpił przeciwko powołanym przez ludzi organom opartym na narzuconych słowach jakimi są organy władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Wskazuję na mózg, że ludzie mają w nim narzucone przez nich słowa na jakich ich psychika jest oparta na narzuconych słowach w jakich nie ma rozumienia. Brak rozumienia mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Psychika jest głupia na braku rozumu. Brak rozumu jest oparty na myśleniu opartym na kłamstwie, a rozum jest oparty na myśleniu opartym na prawdzie. Ludzie są w takim stopniu umysłowo i psychicznie chorzy w jakim mają wprowadzone do mózgu myślenie oparte na kłamstwie. To na tym myśleniu opartym na kłamstwie jest w człowieku i we wszechświecie zakrzywienie w energii. Na energii jest oparte odczuwanie i to odczuwanie znalazło się na myśleniu opartym na kłamstwie i wykonywaniu myślenia opartego na kłamstwie. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł nas przed wykonywaniem narzuconego myślenia. Wskazuję na wielkiego mordercę Heroda, że on na myśleniu natury był bardzo dobrym architektem, a na myśleniu narzuconym był mordercą. To mordercy przyznali sobie prawo do anatomii opartej na energii życia. Ludzie na wykonywaniu czynności na myśleniu tych morderców umierają. Ci mordercy posługują się myśleniem opartym na energii śmierci. Wykonywanie słów kłamców zadaje psychice cierpienie i śmierć. To energia śmierci oparta na kłamstwie dokonuje uśmiercania psychiki. Kłamca nie ma miłości i wykonując jego słowa niszczymy w sobie miłość. Częste wykonywanie słów kłamcy dokonuje uśmiercania psychiki, czyli dokonuje uśmiercania uczuć. Natura to psychika i widać, że ta natura jest piękna. Piękno oparte jest na energii miłości. Około dwa miesiące temu weszłam na Facebooka i bardzo szybko znalazłam się wśród ludzi przysyłających mi zdjęcia z pięknem natury. Niektórzy z tych ludzi napisali do mnie, że mam bardzo dobry gust i że to Boskie i piękne to co ja zaznaczam. Boska jest natura i my na jej myśleniu lubimy piękno. Znalazłam dowód na to piękno, że zawarta jest w nim miłość, gdyż jeden z przysyłających mi zdjęcia wprowadza mnie w emocje miłości, a kiedy pewnego dnia zabrał to co przysłał to leciały mi łzy. On miał prawo zabrania tego co jest jego, ale ja zwracam uwagę na psychikę której jak zabrano to co kocha to ona płacze. Psychologia poznaje psychikę przy pomocy malowania przez chorych obrazów, a ja wskazuję, że ta psychologia i psychiatria sama jest chora na wykonywaniu słów ludzi kłamców, którzy nazwali swoje słowa dla psychiki prawem. Psychologia i Psychiatria bierze pieniądze od ludzi stosujących przemoc na psychice. To u głupich znęca się na psychice w celu zabrania jej pieniędzy i leczy się tą psychikę z uczynionego jej zła, a zła nie naprawia. Złodzieje wnoszą sprawy do sądów i sądy są po ich stronie bo to to samo myślenie. Ja odbierałam złodziejom ukradzione moim klientom pieniądze przy pomocy nazwania narzuconego myślenia prawem, a jak się przyznałam, że opieram się na naturalnym myśleniu to złodzieje orzekli, że trzeba ni zabrać prawo do wykonywania zawodu. Wtedy napisałam, że to lepsze od ukrzyżowania za to samo Jezusa. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że te czynności na jakich wykonywaniu zmieniona jest anatomia to czynności wykonywane na myśleniu złodzieja i bandyty. Myślenie złodzieja i bandyty oparte jest na kłamstwie. Złodziej i bandyta nie ma miłości i dlatego potrafi znęcać się na psychice i uśmiercać psychikę. Złodziej i bandyta ma energię nienawiści opartą na narzuconych przez niego słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. To złodzieje i bandyci ustanowili prawem swoje inne myślenie jak myślenie na jakim oparta jest psychika. Złodzieje i bandyci zachorowali psychicznie z nienawiści opartej na narzuconych przez nich słowach. Te słowa złodzieje i bandyci wymyślili w zamierzonym celu jakim jest czynienie zła psychice.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz