sobota, 17 września 2016

ZMIENIONA ANATOMIA TO ZMIENIONA PSYCHIKA Z WOLNEJ NA PSYCHOPATĘ I OFIARĘ

W stanie natury psychika ludzi jest wolna, tak samo jak wszystkich innych stworzeń. Ta psychika w naturze wolna utraciła wolność w wyniku narzucenia słów i wykonywania narzuconych słów. Mózg ten zmieniony stan człowieka wykazuje na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu.
Ludzie kościoła mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć i modlą się z ludźmi do Boga ażeby nie cierpieć, a to nie Bóg zrobił psychikę cierpiącą, a ludzie narzucający słowa. Bóg którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów i stworzonym na narzuconych słowach organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. To ci ludzie wymyślili i narzucili słowa oparte na kłamstwie. To nie zjedzone jabłko przez Adama i Ewę zmieniło psychikę na psychikę psychopaty i ofiary, a narzucone słowa. Bóg stworzył psychikę na Jego słowach. Dzisiaj mamy psychiki oparte na słowach narzuconych przez ludzi, którzy mają zmienioną psychikę na psychopatów i mamy psychikę wykonującą narzucone słowa zmienioną na ofiary. Psychika nie jest ofiarą na słowach Boga, gdyż jest szczęśliwą, opartą na miłości. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości, czyli zrzekli się psychiki stworzonej na słowach Boga. Jeden z Pastorów na Facebooku chce mój adres i pyta gdzie się urodziłam. Urodziłam się w Gdyni, ale pisać do mnie nie ma po co gdyż ja wszystko wyjaśniam w moich artykułach na moim Blogu.
Tak samo ogromna ilość ludzi na Facebooku mówi, że chce ze mną rozmawiać, a ja nie zmienię myślenia ludzi wypowiadających słowa oparte na kłamstwie. Ja z kłamcami się nie zgadzam i nie mam zamiaru ich przekonywać, że wiem, że są kłamcami. U mnie bez przerwy dzwoni telefon pokazujący te same nazwiska wymuszające rozmowy i te same nazwiska w wiadomościach wymuszających rozmowy. Ja nigdzie nie piszę, że szukam mężczyzny i nie wiem skąd te przekonania, że niby szukam. Na Facebooku widać ludzi pięknie zachowujących się i ja z nimi chcę być, a nie z ludźmi wymuszającymi prowadzenia z nimi rozmów. Ja chcę ażeby u mnie byli ludzie oparci na emocjach miłości opartych na rozumie. Ja serdecznie wszystkich witam i staram się o tym napisać, ale nie daję rady bo jest ponad 3000 ludzi i codziennie setki czekających na potwierdzenie ich przyjęcia. To co napisałam jest dla dobra wszystkich ludzi i trzeba wychodzić z psychiki psychopaty i ofiary i powracać do naszej natury opartej na emocjach miłości. Ogromna ilość ludzi szuka na Facebooku miłości, a miłości się nie szuka, a ją się czuje. Trzeba naprawić psychikę ażeby czuła. Ludzie którzy kochają nie wymuszają miłości, ani wykonywania ich woli. Człowiek, który ma rozum niczego nie wymusza. Człowiek który ma rozum nie chce wymuszanej miłości. Ja czuję kto ma miłość. Ludzie narzucający słowa nie mają miłości. W energii opartej na słowach opartych na kłamstwie nie ma miłości. To Bóg mówi słowami miłości. My na Jego słowach też mówimy słowami miłości. Słowa są oparte na energii, a energia to odczuwanie. Ja odróżniam słowa ludzi którzy mówią, że masz piękny dom od słów ludzi którzy patrząc na ten dom oferują mi miliony kredytu. Ja zarobiłam na to co mam odbieraniem złodziejom tego co ukradli ludziom. Złodzieje mają to co ukradli przy pomocy nazywania myślenia do okradania prawem. Złodziej nie wykonuje pracy tylko opracowuje przy pomocy myślenia jak ukraść to co mają ludzie, a później opracowuje jak ich wymordować. Zabijanie ludzi jest normalne dla ludzi którzy mają broń do zabijania ludzi i są to ludzie władzy i kościoła. Tym ludziom pieniądze przynoszą ludzie wykonujący słowa oparte na kłamstwie. Ja wskazuję, że mózg ma te słowa i na nich wykazuje zmienioną psychikę na wypowiadającą słowa oparte na kłamstwie.
Ludzie wykonujący wolę Boga wykonują czynności na energii opartej na słowach Boga. Systemy neurologiczne oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu to energia na jakiej wykonuje wolę kłamca.
Ludzie nazywają prawem słowa psychopatów. Psychopata to kłamca który przywłaszcza czyjeś mienie. Ludzie władzy mówią, że mają prawo do psychiki, a ich psychika wykazuje, że jest oszustem. Ludzie kościoła mówią, że mają prawo do rozgrzeszania ludzi, a ich mózg wykazuje, że są oszustami. Wskazuję na doskonałą konstrukcję mózgu, który zajmuje się wypowiadanymi przez człowieka słowami i na narzuconych słowach wykazuje zmienioną psychikę na psychikę psychopaty i ofiary. Wskazuję jak na pięknie śpiewającej psychice jaką ma Vitas psychopaci w Moskwie zakładają mu kajdanki za potrącenie rowerzystki. Psychopaci wykonują te czynności za pieniądze ukradzione takim ludziom jak Vitas. Złodzieje pokazują światu, że Vitas zrobił zło, a nie pokazują, że są złodziejami żyjącymi za pieniądze ludzi którzy wykonują czynności dobra. Złoczyńca pokazuje, że to ten kogo okrada jest złoczyńcą. Rowerzystka nie zakuwa w kajdanki Vitasa a zakuwają ci co okradają go z pieniędzy. Złoczyńcy pokazują, że złym jest ten za kogo pieniądze żyją. Vitas mówi, że wszystko naprawi Rowerzystce, a ci którzy żyją z okradania mówią, że jeszcze im ma dać. Jakie pieniądze zarabia Vitas można zobaczyć po ludziach jacy są na jego koncertach. Złodzieje nie pokazują wykonywanych czynności za które ludzie chcą płacić im tak jak Vitasowi i ludziom takim jak Vitas. Ludzie wykonujący czynności na energii natury są okradani przez ludzi wykonujących czynności na energii opartej na narzuconym myśleniu. Neurobiolog Eric Kandel słusznie otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale odkrycie nie podaje, że ta anatomia jest zmieniona na psychopatę i ofiarę i że przyczyną tej zmiany są wypowiadane słowa inne jak są w naturze mózgu i że te słowa inne są oparte na kłamstwie. Kłamca wymyśla słowa w określonym celu i Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucającego słowa, że ma rozbieżne cele. Kłamca pokazuje, że złoczyńcą jest ten kogo okradł. Mózg wykazuje kłamcę, że jest złodziejem. Konstrukcja człowieka pokazuje, że kłamca wypowiada słowa jakie wymyślił do oszukiwania. Ten kto nie jest złodziejem wypowiada słowa Stwórcy. Anatomia jest oparta na prawdzie. Ludzie kościoła i ludzie władzy mówią, że nie wiedzą co to jest prawda bo są kłamcami. Ja wiem, że prawda to uczciwe zachowywanie się wobec innych, a kłamstwo to nieuczciwe zachowywanie się wobec innych. Inne słowa zapisane, że to prawo ludzi i wiara w Boga to słowa wypowiadane przez nieuczciwych ludzi. Opowiadać o Bogu, a rozgrzeszać z innych słów jak słowa Boga to nieuczciwość. Przyznać sobie prawo do rozgrzeszania ludzi to nieuczciwość. Przyznać sobie prawo do ludzi to nieuczciwość. Człowiek nieuczciwy wydaje inne decyzje jak człowiek uczciwy. Kłamca namawia na seks bo nie ma miłości. Stwórca oddziela psychikę opartą na kłamstwie jaka jest odczuwaniem w którym nie ma miłości. Mózg jak widać wie na jaki umysł wprowadzić uczciwe decyzje a na jaki wprowadzić nieuczciwe decyzje. Psychika odkryta przez Zygmunta Freuda oparta jest na uczciwych decyzjach. Prawdę wypowiada uczciwy człowiek. Nieuczciwi ludzie napadają na psychikę opartą na energii na jakiej ci ludzie wykonują doskonałe czynności i okradają ją z tego co ta psychika wytworzyła. Umiał Stwórca stworzyć człowieka, gdyż mózg i energia wykonały oszusta z energii opartej na kłamstwie. To złoczyńcy nie reagują na odkrycia naukowe, które mówią, że kłamca ma zmienioną psychikę na psychopatę i ofiarę. Ofiara przeszła na wypowiadanie słów kłamcy. Ofiary protestujące wobec władzy proszą złoczyńców ażeby im dali więcej z tego co ukradli. Ludzie "Kultury" pokazują w programie z udziałem Polityków, że są ubrani w szaty żebraków. To "Kultura" oparta na kłamstwie, a ja wskazuję, że nie ma kultury opartej na kłamstwie. Kulturę widać czy się ma czy się nie ma w mowie ciała i wypowiadanych słowach. Natura psychiki nie zna słów opartych na kłamstwie. Ja też weszłam w to myślenie narzucone przez kłamców, ale mi się nie zgadzało. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach, ale jak się przyznałam, że to na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Kiedy ci ludzie nabyli tyle słów opartych na kłamstwie? Skąd oni mają przekonania, że ja jestem u nich a nie oni u Tego Kto wypowiada prawdę? Na jakim prawie do mnie się opierają mówiąc, że zabiorą mi uprawnienia do występowania przed sądami na myśleniu opartym na prawdzie?  Nie pokazują tego prawa do mnie? To oszuści nie pokazują prawa do mnie. Ja opieram się na myśleniu na jakim oparta jest energia życia, a oni chcą mordować. Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia jacy tam byli w roku 2011 przysłali mi każdy z nich z osobna pisma z wyrazami szacunku i uznania i przez dwa lata co jakiś czas przysyłali zapytania czego od nich oczekuję. To czego ja oczekuję to przywrócenia ludzi na energię życia. To mordercy usunęli tych Dyrektorów z Departamentu Zdrowia i wprowadzili Dyrektor która tak jak oni chce uśmiercania ludzi. Ja wskazuję, że energia życia jest w systemach neurologicznych opartych na prawdzie, a energia uśmiercająca życie jest w systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Wskazuję, że w stanie natury psychika była na zrównoważonej energii opartej na rozumie w mózgu który nie zna słów i że teraz jest zakrzywiona na energii opartej na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Ja o tym piszę od 2004 roku a ludzie nauki milczą. Piszę wcześniej, gdyż wcześniej odkryłam myślenie oparte na prawdzie w naturze mózgu, ale w roku 2004 przeczytałam o odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że w człowieku są systemy neurologiczne zajmujące się narzuconymi zachowaniami i problemami. Narzucamy zachowania i mamy problemy w wyniku posługiwania się słowami. Wszyscy na to odkrycie milczą, a zatem wskazuję jaka to wiara w Boga tych miliardów ludzi mówiących, że wierzą w Boga. Ja wskazuję, że ci ludzie wierzący w Boga mają w sobie systemy neurologiczne oparte na wypowiadaniu innych słów jak słowa Boga. Wskazuję, że człowiek natury wypowiada słowa Boga, a nie wierzy w Boga. Wskazuję, że jak opieramy się na myśleniu Boga to mamy wspaniałe emocje, a jak wypowiadamy słowa narzucone to są to emocje zadające cierpienie śmierć. To bandyta wypowiada słowa z energią śmierci. Jeden ze wspaniałych ludzi napisał do mnie na Facebooku, że ja sprawiłam, że on żałuje swoich grzechów, a ja odpisałam, że ja też. Papież Benedykt XVI mówi, że każdy z nas zrobił coś nie tak, ale ja mówię, że to nie tak trzeba naprawić, a nie modlić się do Boga ażeby nie cierpieć na tym co zrobiliśmy nie tak. Zrobiliśmy coś nie tak wyrządzeniem komuś krzywdy i trzeba to naprawić. Jak się nie da naprawić to trzeba siebie naprawić na wypowiadającego słowa na jakich czyni się dobro. Nie ma czegoś takiego, że robimy zło, a Bóg ma nas wyciągać z cierpienia. My komuś zadaliśmy cierpienie i trzeba je naprawić bo inaczej psychika cierpi. Ja wskazuję na ludzi narzucających słowa, że to świadomi kłamcy wymyślający słowa do oszukiwania. W programie "Szkło kontaktowe" można było usłyszeć, że zawsze tak było, że Politycy rozkochiwali w sobie osobę z konkurencyjnej partii i ona wtedy mówiła to co oszust chciał usłyszeć. Bywało, że oszust się zakochał i bywało odwrotnie. Oszuści naruszają miłość opartą na prawdzie, a miłość to energia i bierze kłamcę w uzależnienie. Miłość w naturze jest wolna. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że na innym myśleniu emocje biorą w uzależnienie kłamcę. Emocje od jakich człowiek jest uzależniony to emocje zawarte w systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Ludzie oszuści przyznali sobie prawo do mienia Stwórcy, a energia wzięła ich w uzależnienie. Energia na narzuconych słowach wykazuje, że to psychopata. Energia na słowach jakie są w naturze mózgu to wolna psychika. W naturze jest wolna energia, a teraz Albert Einstein wskazuje na złą energię opartą na sposobach myślenia ludzi i mówi, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Ja wskazuję, że ci głupi ludzie są na uzależnieniu od energii. To nie jest psychika uzależniona od myśli w naturze tak jak myślał Psychiatra Karol Jung, gdyż jest to psychika oparta na słowach do oszukiwania narzuconych przez człowieka. Psychika odkryta przez Zygmunta Freuda jaką nazwał podświadomością to psychika wolna. Ja wskazuję, że głupi ludzie chodzą po ulicach i nie wiedzą dokąd idą na energii opartej na kłamstwie w mózgu. To ludzie się zgodzili wykonywać wolę kłamców. Aktorka Grażyna Szopołowska mówi, że jak wzięła psa z cyrku to on wykonywał kółka chodząc z nią na spacery. Ja mówię, że to na myśleniu głupich ludzi. Głupi żyje z oszukiwania. Ludzie mówiący, że mają prawo do ludzi to oszuści bo człowiek nie ma ciała skonstruowanego przez ludzi. Ci ludzie oszuści ustanawiają reguły dla ciała, a mózg wykazuje ich, że są oszustami. Mózg prawidłowo wykazuje człowieka narzucającego słowa na braku rozumu bo ciało jest oparte na rozumie. Ciało na narzuconym myśleniu przeszło na umysł oparty na braku rozumu. Zawsze podobało mi się myślenie mojego Stwórcy, a co nie raz podkreślam.
Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów, a teraz mamy powstałych na narzuconych słowach ludzi psychopatów i powstałych na wykonywaniu narzuconych słów ludzi ofiary. Ofiara to człowiek wykonujący słowa psychopaty. Na ziemi prawo ustanowili psychopaci. Prawo Boga oparte jest na wolnej psychice. Psychopata wie, że narzuca słowa i kpi sobie z wykonującego jego słowa mówiąc, że ciemnota to kupi. Mój były mąż nie raz mówił, że powinnam mieć męża geniusza, ale szybko dodawał, że geniuszy nie ma. On dobrze wiedział, że są słowa jakie wypowiada geniusz. Ja mu odpowiadałam, że geniuszem jest każdy na słowach Geniusza jakim jest nasz Stwórca. Biochemik Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość, a ja mówię, że podświadomość oparta jest na rozumie. Maria Szulc uczyła się głosu podświadomości, czyli głosu Geniusza. My wszyscy jesteśmy stworzeni na tym głosie Geniusza. Głos Geniusza oparty jest na energii jaka jest w podświadomości. Naukowcy mówią, że Albert Einstein był najinteligentniejszym z ludzi, a ja mówię, że inteligencja jest oparta na energii opartej na rozumie w mózgu. Albert Einstein miał rozum. Ja widzę więcej ludzi opartych na rozumie, ale jest ich bardzo maleńko. Zmieniona anatomia to psychika oparta na energii opartej na odruchach kłamcy. Kłamca z inteligencją nie ma nic wspólnego. Maria Szulc ani żaden inny człowiek nie wprowadzi w człowieka inteligencji przy pomocy nauczenia się energii na jakiej oparta jest podświadomość. Inteligencja to energia jaką jesteśmy na rozumie w mózgu. Brak inteligencji to energia oparta na braku rozumu w mózgu. Energia to odczuwanie i widać je we wspaniałych odruchach człowieka opartego na rozumie. Inteligencja jest w zgodzie z rozumem. Wybierani przez ludzi Prezydenci zapraszają do siebie Laureatów Konkursu Chopinowskiego i przyznają im Nagrody z pieniędzy jakie ukradli ludziom wykonującym czynności na energii natury. To prawidłowe wykazywanie przez mózg narzuconego myślenia na braku rozumu. Złodzieje wynagradzają ludzi z tego co ukradli ludziom. Ludzie by chcieli żeby Stwórca spowodował ażeby oni nie cierpieli na myśleniu do okradania, a ci których okradli ich nie obchodzą. Nigdy się ludzie nie doczekają wyjścia z cierpienia od Boga. To na słowach człowieka kłamcy oparte jest cierpienie i każdy z nas musi wyjść z cierpienia jakie sam sobie zadał. Ja wskazuję na ludzi narzucających słowa, że oni chcą zadawać cierpienie. Jak cierpią oni to wołają Boga, a jak innym zadają cierpienie to ich nie obchodzi czyjeś cierpienie.
Miłość i cierpienie są oparte na energii, a energia na słowach. Wskazuję, że energia reaguje na słowa. Człowiek na narzuconych słowach znalazł się na energii zadającej mu cierpienie. Człowiek wszedł w tą energię zadającą cierpienie narzuceniem słów opartych na kłamstwie i dokąd będzie miał w mózgu myślenie oparte na kłamstwie dotąd będzie miał w sobie energię zadającą mu cierpienie. Energia zadająca cierpienie jest oparta na wtrącaniu się do czyjegoś życia i na pozwalaniu na wtrącanie się do naszego życia. Ludzie wtrącający się do czyjegoś życia to kłamcy. Ludzie pozwalający na wtrącanie się do swojego życia to wykonawcy woli kłamcy. Ludzie kościoła mówią, że to niewidzialny szatan namawia do czynienia zła, a ja wskazuję, że zmieniona anatomia jest u ludzi kłamców i że oni są widzialni i że jest ich przerażająca ilość.
Dobrze zachowujący się człowiek nie mówi, że świat w którym się urodził jest jego. Dobrze zachowujący się człowiek nie ustanawia reguł dla tego co nie jest jego. Ci ludzie ustanawiający reguły dla tego co nie jest ich mają zmienioną anatomię na źle zachowującą się.
Stwórca jak widać reaguje na nasze słowa, a energia oparta na naszych słowach wykazuje dobrze lub źle zachowującego się człowieka.
Politycy mówią, że uczą się mowy ciała, a ja mówię, że zmieniła się im na słowach do oszukiwania. To oszust ustanawia w nie swoim świecie i dla nie stworzonych przez siebie ludzi prawo. Nie nauczą się Politycy mowy ciała, gdyż jeśli nauczą się odruchów tak jak pokazują układania rąk to energia oparta na kłamstwie przechodzi w inne miejsce ciała i wykazuje źle zachowującego się człowieka. To samo widzi dr Deepak Chopra pisząc o nowotworach, że wyleczenie jednego raka nic nie daje gdyż za chwilę pojawia się od w innym miejscu ciała i jest równie groźny. Ja wskazuję, że to energia oparta na kłamstwie przeszła w inne miejsce ciała. Oszuści przegrali ze swoim  Stwórcą. Każdy z nas zrobił coś nie tak, ale dojść do stanu nazwania myślenia opartego na kłamstwie prawem i wiarą w Boga to stan utrwalonego oszusta. Dojść do stanu nazywania prawem i wiarą w Boga słów kłamców to stan utrwalonego myślenia opartego na kłamstwie. Dużo trzeba wydać decyzji opartych na kłamstwie żeby nabyć przekonań opartych na kłamstwie. Medycyna widzi, że ludzie przychodzą na świat z predyspozycjami do wystąpienia danego rodzaju choroby, a ja wskazuję, że te choroby są oparte na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu.                                                                                  

                                                                                             Barbara Paul

3 komentarze:

  1. czy ktoś kiedykolwiek skomentował twój post?
    dokonałaś niesamowicie ciekawego odkrycia na temat słów prawdy. jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowa oparte na prawdzie są nie do podważenia. Kiedy przyznałam się w Sądach, że wygrywam na słowach opartych na prawdzie to nie mieli nic do podważenia i napisali, że nie posługuję się słowami wypowiadanymi przez ludzi władzy.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
    2. Słowa oparte na prawdzie są nie do podważenia. Kiedy przyznałam się w Sądach, że wygrywam na słowach opartych na prawdzie to nie mieli nic do podważenia i napisali, że nie posługuję się słowami wypowiadanymi przez ludzi władzy.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń