niedziela, 18 września 2016

SPRAWIEDLIWOŚĆ TO ENERGIA WYKONUJĄCA SŁOWA

W naturze wszechświata jest tylko energia i na niej stworzenia wykonują czynności. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja odkryłam, że te czynności od jakich zmieniona jest anatomia wykonywane są na innych słowach jak są w naturze mózgu.
Naukowcy odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu, a ja odkryłam, że wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to też przekład zapisów na czynności organizmu. Odkryłam, że czynności na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu to czynności wykonywane na innej energii jak energia na jakiej wykonywane są czynności na słowach jakie są w naturze mózgu.
Wczoraj na Facebooku ktoś przysłał mi zdjęcie katowanego psa przez kilku mężczyzn. Ci oprawcy są już większymi bandytami jak Fizjolog Iwan Pawłow, który głodził i zamykał psa. Ktoś z ludzi komentujących obraz znęcających się na psie ludzi pisze, że robi to szatan. Ja wskazuję, że ten szatan to człowiek oparty na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że zła energia jaką mają w sobie ci ludzie bandyci katujący psa to energia na narzuconych przez nich słowach opartych na kłamstwie.
Fizjolog Iwan Pawłow mówił, że dla nauki bada zachowania psa któremu narzuca się słowa. Ja wskazuję jak obchodzi tą naukę znęcanie się ludzi na psychice ludzi i innych stworzeń, że na ziemi słowa złoczyńców są prawem i wiarą w Boga. Każdy przepis prawa ludzi to zawarte w nim emocje oparte na nienawiści, tak jak widać nienawiść mężczyzn do psa którego biją tak długo aż przestaje żyć. Zmienione anatomie od wykonywanych czynności na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu to anatomie oparte na złej energii na jakiej wykonuje się słowa złoczyńców. Złoczyńcy mają zapisane w ustanowionym prawie kary za znęcanie się na zwierzętach, ale nie mają ustanowionych dla siebie kar za znęcanie się na ludziach wymuszaniem od nich wykonywania ich woli. To co lubią złoczyńcy to pieniądze, cenne obrazy, cenna biżuteria. Przed wejściem ludzi do obozów śmierci zrywają z ich uszu cenne kolczyki jak za długo nie zdejmują ich sami. Cenne obrazy, biżuteria i bursztynowa komnata są do dzisiaj szukane po złodziejach z czasów wojny. Jako młoda dziewczyna byłam na weselu w domu na wsi u rolników. W nocy poszłam się położyć na strych gdzie było łóżko przygotowane dla gości. Po jakimś czasie przyszedł obudzić mnie Pan Młody, a ja zapytałam go dlaczego tak piękny obraz wisi nad łóżkiem w którym spałam i cały jest w pajęczynach. On zdjął ten obraz i powiedział "weź go sobie". Odpowiedziałam, że nie mogę wziąć tak pięknego obrazu. On powiedział, że jak nie wezmę tego obrazu to on tam będzie wisiał w pajęczynach i nikt na niego nie zwróci uwagi. Wzięłam więc. Ten obraz jest z 1748 roku i ma pieczątkę kościoła.W tym domu były dwa oryginały Rembrandta i nie wiem czy ktoś poza mną zdawał sobie z tego sprawę. Siostry matki pana młodego były zakonnicami i to bez wątpienia wyjaśnia pochodzenie obrazów. Ten kto przystawia pieczątkę władzy lub kościoła powinien napisać jak kupił ten obraz od jego właściciela.
Kilka lat temu w jednym z artykułów którejś gazety przeczytałam tytuł "Przechytrzyć Boga". Odkryłam konstrukcję człowieka i pokazuje ona, że Stwórca wymierza nam kary wprowadzaniem przez mózg wypowiadanych słów innych jak są w naturze mózgu na energię jaka wykonuje dla nas narzucone przez nas słowa lub zgodzenie się przez nas na wykonywanie narzuconych słów przez innych ludzi.
Od momentu wypowiadania przez ludzi innych słów jak są w naturze mózgu mamy w naturze drugą energię jaka zajmuje się wykonywaniem słów narzuconych przez ludzi. To samo jest w ludziach, gdyż Naukowcy odkryli, że w człowieku są systemy neurologiczne zajmujące się narzuconymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Kiedy napisałam, że te narzucone słowa to wypowiedziane inne słowa jak są w naturze mózgu to naukowcy "nie wiedzieli", że to złoczyńcy, ale złoczyńcy wiedzieli, że trzeba usunąć z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Dyrektorów którzy reagowali na moje odkrycia i wiedzieli, że trzeba spowodować ażeby biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał mi przysyłać podziękowania. Wskazuję, że ci złoczyńcy nie katują już psa jak mężczyźni pokazywani na przysłanym mi zdjęciu ale mają wyspecjalizowaną broń do zabijania ludzi. Pieniądze na tą wyspecjalizowaną broń do zabijania ludzi mają od ludzi którzy zgodzili się nazywać prawem słowa do znęcania się na psychice. Do wykonywania słów opartych na kłamstwie namawiają stworzenia Boga ludzie kościoła i biorą za to pieniądze od partii która wygra i rozgrzeszają ludzi z wypowiadania innych słów jak słowa Boga. Inne słowa jak słowa Boga zadają psychice cierpienie i śmierć. Pełno modlących się do Boga ludzi zamiast wypowiadających słowa Boga. Ci łobuzy mówią, że to Bóg zadaje cierpienie, a ja wskazuję na ludzi bandytów mordujących psa i ludzi bandytów w obozach koncentracyjnych, że to nie Bóg robi, a oni. Ludzie kościoła wymyślili, że to niewidzialny szatan namawia ludzi do wykonywania czynności zła, a ja wskazuję, że to namawiają ludzie władzy i kościoła. W naturze mózgu nie ma słów do namawiania na wykonywanie słów na jakich wykonuje się wolę ludzi. Ci ludzie wymyślili słowa do namawiania na wykonywanie ich woli. Ludzie przynoszą im pieniądze za ich słowa jakie zadają ludziom wykonującym te słowa cierpienie i śmierć. W naturze wszechświata jest tylko energia. Na energii oparte są emocje. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji, a zatem naturalne emocje nie istnieją bez słów na jakich oparty jest rozum. Inne emocje są na energii opartej na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu i są to emocje nienawiści. Tą nienawiść ludzi narzucających słowa widać do ludzi wypowiadających słowa oparte na rozumie. Kiedy napisałam, że moja przyjaciółka na ponad 200 kandydatów wygrała konkurs na Dyrektorów Izb Skarbowych i Naczelników Urzędów Skarbowych  to została usunięta ze stanowiska Naczelnika Urzędu Skarbowego. Kiedy napisałam, że Ordynator Szpitala Psychiatrycznego zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej to po 40 latach pracy w szpitalu w Elblągu przenieśli go na dojazd do Fromborka. Kiedy napisałam, że Dyrektorom z Departamentu Zdrowia zgadzają się moje odkrycia, że życie jest oparte na słowach jakie są w naturze mózgu, a śmierć na słowach narzuconych przez człowieka to zwolnili tych Dyrektorów. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie dostali Nagrody Nobla za odkrycie, że w człowieku są systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach jakie zadają psychice i ciału cierpienie i śmierć. Naukowcy mówią, że szukają energii śmierci w naturze, a ode mnie nie chcą słuchać, że energia śmierci jest w ludziach którzy mają w mózgu słowa inne jak są w naturze mózgu. Naukowcy mówią, że szukają energii śmierci w naturze, a Albert Einstein już dawno odkrył, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach. To prawda, że szczególnie w rządach, gdyż to tam wymyślają słowa do znęcania się na psychice ażeby wykonywała wolę złoczyńców. Ci złoczyńcy mówią do ludzi, że chorują genetycznie, a ja wskazuję, że systemy neurologiczne oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu to nie jest genetyka. To na tych systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu energia zadaje psychice i ciału cierpienie i śmierć. W naturze mieliśmy tylko energię na jakiej wykonywaliśmy słowa jakie są w naturze mózgu. Na tej energii opartej na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu ludzie się kochają i mają dzieci. Wskazuję co się dzieje z człowiekiem jeśli wchodzi w seks oparty na narzuconych słowach, że to seks oparty na systemach neurologicznych zadających cierpienie i śmierć. W wyniku wypowiadania przez ludzi innych słów jak są w naturze mózgu na czele mienia Stwórcy stoją ludzie znęcający się na psychice i mordujący psychikę. Na to przyszedł nam zwrócić naszą uwagę nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa, że na narzuconych słowach jest cierpienie i śmierć. Jezus zdecydował się na przybicie Go do krzyża ażeby ludzie widzieli, gdyż wiedział, że oszuści wymyślą różne słowa ażeby pokazać ludziom, że oni są niby dobroczyńcami. Wskazuję, że ci niby dobroczyńcy mają z nabycia w mózgu wymyślone przez nich słowa na jakich wykonują czynności na systemach neurologicznych opartych na złej energii jaka dla nich wykonuje zło jakie czynią innym ludziom i innym stworzeniom. Za naszym Stwórcą przekazuję dobrym ludziom ażeby nie wykonywali słów na jakich wykonuje się wolę ludzi bo to słowa oparte na energii zadającej cierpienie i śmierć.
Wskazuję, że systemy neurologiczne oparte na złej energii są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu i że systemy neurologiczne oparte są na energii. Za to odkrycie należą się dla Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon najwyższe wyrazy szacunku i uznania.
Wskazuję na inne emocje ludzi bijących psa, że oparte są na nienawiści. Wskazuję na bardzo wielu ludzi na Facebooku, że oni kochają zwierzęta i tulą je do siebie, tak jak widać, że zwierzęta w naturze tulą się do siebie. My też w naturze tuliliśmy się do siebie. Wskazuję na ludzi władzy bandytów którzy terroryzują ludzi w wybudowanych obozach w których znęcają się na ludziach. Ci ludzie bandyci mają pieniądze zdobywane przy pomocy nazwania ich słów do znęcania się na psychice prawem i wiarą w Boga.
W programie "Kultura" widać wspaniałych ludzi wygrywających muzykę Chopina na energii jaką mają w swoich rękach i widać prowadzących w tym programie dziennikarzy którzy mówią, że zapytają polityków czego od nich oczekują. Zatem zapytają ludzi którzy nie mają kultury i są paskudztwem nie zasługującym na nazwę człowieka. Ludzie sprzedali się złodziejom znęcającym się na psychice i uśmiercających psychikę.
Wskazuję na zmienionych ludzi na złoczyńców i ofiary, a co jest skutkiem wykonywanej pracy przez mózg i energię.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz