poniedziałek, 19 września 2016

NATURA WRACA NA SWOJE MIEJSCE JEŚLI WYKONUJEMY JEJ SŁOWA

Miejsce natury to systemy neurologiczne utrzymujące się na słowach jakie są w naturze mózgu.
Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że są w nas dwa rodzaje systemów neurologicznych i że każde z nich ma oparcie na słowach w mózgu.
Systemy neurologiczne oparte są na energii i ta energia widać, że jest przekładem słów na jakich jest oparta. Naukowcy odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu, a ja przedstawiam, że wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu jest też przekładem słów na energię. Systemy neurologiczne oparte są na energii i boli nas energia oparta na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Systemy neurologiczne oparte na słowach jakie są w naturze mózgu to odczuwanie miłości. Zatem odkryłam, że Stwórca oddziela energię opartą na słowach opartych na prawdzie od energii opartej na słowach opartych na kłamstwie. Wskazuję, że ta energia oparta na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu w nas jest i że w mózgu są w nas słowa oparte na kłamstwie przez nas narzucone i że są one przez mózg umieszczane na umyśle opartym na braku rozumu. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, a ja odkryłam, że jest on oparty na słowach opartych na prawdzie. Odkryłam również, że słowa oparte na kłamstwie mózg umieszcza na umyśle opartym na braku rozumu i że ten brak rozumu jest przełożony na energię opartą na złych emocjach jakie są w systemach neurologicznych o jakich Naukowcy odkryli, że zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami.
Wczoraj u mnie na Blogu pod artykułem "Zmieniona anatomia to zmieniona psychika z wolnej na psychopatę i ofiarę" ukazał się komentarz następującej treści Czy ktoś kiedykolwiek skomentował twój post? dokonałaś niesamowicie ciekawego odkrycia na temat słów prawdy. Jestem pod wrażeniem.
Odpisałam, że w sądach nigdy nie podważali tego co mówię, a oskarżyli mnie kiedy przyznałam się, że wygrywam sprawy na słowach opartych na prawdzie o to, że nie wypowiadam słów władzy. Na moim Blogu jest około 4000 artykułów i nie ma żadnego komentarza który mówiłby, że w tym co napisałam jest coś co mu się nie zgadza. Przez wiele lat mojego pisania do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła nigdy nikt nie napisał do mnie, że to co piszę mu się nie zgadza. Moje wygrane w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a później 50% wszystkich wygranych za 11 miesięcy roku 2004 w województwie warmińsko-mazurskim są dowodem na to, że Sędziowie się ze mną zgadzali. Wskazuję, że Sędziowie zmienili zdanie odkąd napisałam, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi opierając się na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze naszego mózgu. Kiedy o tym napisałam Sędziowie wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Napisałam wtedy, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu to lepsze od ukrzyżowania za to samo Jezusa.
Wskazuję, że Jezus stworzył nas na swoich słowach, a ludzie w wymiarze sprawiedliwości oskarżyli mnie o to, że nie wykonuję słów ludzi władzy. Wskazuję, że to od wykonywania słów władzy zmieniona jest anatomia i że ta zmieniona anatomia to psychopata i ofiara.
Zygmunt Freud odkrył psychikę którą nazwał podświadomością i odkrył, że jest ona wyparta i stłumiona. Wskazuję na tego kto wyparł i stłumił psychikę natury, że to wykazywane przez mózg wypowiadane inne słowa jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu mamy zmienioną anatomię. Wskazuję, że zmieniona anatomia to skutek pracy mózgu i energii i że zatem jesteśmy pod władzą mózgu i energii. Nic nie pomagało, że pisałam do Sądów, że mózg wykazuje że są w nim narzucone zachowania i problemy i że problemy to mają moi klienci którym narzucający słowa zabrali pieniądze przy pomocy nazwania narzuconych słów prawem. Jest to lekceważenie Stwórcy i ludzi których się oszukuje. Nic nie pomagało moje pisanie o tym samym do kolejnych Prezydentów i innych ludzi władzy, a co jest lekceważeniem Stwórcy i oszukiwanych ludzi. Nic nie obchodziło i nie obchodzi to ludzi kościoła do których pisałam o tym samym i że udzielają ludziom rozgrzeszenia z innych słów jak słowa Boga. Ci ludzie lekceważący Stwórcę i ludzi mówią, że jest ich miliardy wierzących w Boga. Ja wskazuję jaka to jest ich ta wiara w Boga, że nie chcą o Nim słyszeć i że swoje brudne łapy wyciągnęli przeciwko Niemu kiedy przyszedł zareagować na ustanowienie prawem i wiarą w Boga narzuconych słów.
Cierpienie jakie jest skutkiem narzuconych słów to skutek energii reagującej na narzucone słowa. Człowiek wprowadził w siebie energię zadającą mu cierpienie. Ludzie kościoła nie mówią na czym się opierają mówiąc, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć. Nic nie mówią na moje wskazywanie na to, że słowa są oparte na energii i że na energii opartej na słowach Stwórcy są emocje miłości a oni mówią, że zrzekli się miłości. Nic nie mówią na moje pisanie, że ludzie władzy znęcają się na psychice wymuszaniem od niej wykonywania woli władzy i namawiają ludzi na wybieranie władzy, a czego skutkiem jest cierpienie psychiki i ciała i z czasem śmierć. Ludzie władzy nic nie mówią na moje pisanie, że pieniądze na broń do zabijania ludzi mają ze stosowania przemocy na psychice. Ludzie władzy nic nie mówią na moje pisanie, że zrobili z młodych chłopców morderców karaniem ich za nie pójście do wojska na naukę zabijania ludzi. Nic nie mówią ludzie władzy i wymiaru sprawiedliwości na moje wskazywanie, że ludzie mówiący, że mają prawo do ludzi nie mają żadnego prawa do ludzi, a zatem są oszustami. Nasze mózgi i ciała nie żyją na słowach ludzi którzy mówią, że mają prawo do ludzi. Ludzie to mózg i energia a ludzie nie mają prawa do mózgów i energii. Zatem ci ludzie nazywający swoje słowa prawem to oszuści. Oszust to złoczyńca i energia oparta na jego słowach zadaje cierpienie i śmierć. Ludzie nazywający swoje słowa wiarą w Boga to oszuści. Człowiek uczciwy wypowiada słowa Boga. Ludzie oszuści zrobili odczuwaniu ludzi i innych stworzeń przerażające zło, gdyż zadane cierpienie z którym chodzą. Albert Einstein wskazuje na tą energię śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi. Dr Deepak Chopra już wiele lat temu w swoich książkach przedstawia funkcjonowanie człowieka a ludzie biorący pieniądze od ludzi oszukują ich, że to Bóg nie umiał skonstruować człowieka. Dr Deepak Chopra już wiele lat temu pisze, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci, a ludzie władzy i ludzie nauki opierający się na kłamstwie nie chcą podać, że ta zmora pamięci na jaką medycyna nie ma leku to narzucone słowa przez człowieka. Wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że wykazuje ono, że cierpienie i śmierć są oparte na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję ludziom, że ludzie których wybierają to oszuści świadomie uśmiercający ich. W naturze mózgu mamy słowa na jakich wszystko można uzgodnić, a ludzie władzy i kościoła nie mają zamiaru niczego uzgadniać, a chcą stosować przemoc na psychice ludzi i ją uśmiercać.
Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele, a mnie ciągle zastanawiają zachowania chuliganów wobec mnie kiedy sama siedziałam na przystanku kolejowym w lesie i przyszło hałasujących trzech młodych chłopaków. Opowiadali oni o swoich doświadczeniach z Policją i mówili, że jak idą na Policję z rodzicami to ich nie biją. Ja nic nie mówiłam do tych chłopaków, a jeden z nich powiedział, że muszą posprzątać potłuczone szkła bo ja nie mogę siedzieć w takim bałaganie. Drugi chłopak powiedział ażeby ściszyć radio bo ja nie będę siedziała w takim hałasie. Oni posprzątali mimo, że ja nic nie mówiłam, a zatem nie wiem co oni czuli ode mnie skoro uważali, że trzeba posprzątać i ściszyć radio. Narkomanka w pociągu ubliżała ludziom do tego stopnia, że konduktor wysadził ją na przystanku na jakim nie chciała, a mnie traktowała jak jakąś świętą której proponowała jakieś smakołyki. Ja do niej też nic nie mówiłam poza dziękuję, że nie chcę jak mnie częstowała. Nie rozumiem tego do dzisiaj, ale nie mam wątpliwości co do tego, że to dzieło Stwórcy. U mnie na Facebooku jest pełno ludzi piszących, że jestem piękna, niezwykła, przysyłają piękne kwiaty i fotografie, a po ziemi chodzi pełno pięknych młodych dziewcząt, a ja jestem już Babcią. Zatem w tych naszych zachowaniach jest dzieło naszego Stwórcy. To dzieło Stwórcy oparte jest na energii, a nasze zachowania są oparte na energii. Energia jest czująca. Nasza natura ma miłość do piękna. Widzimy ludzi kochających naturę i widzimy ludzi złodziei piękna i to co robią jest wykonywaniem czynności zła. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale nie podaje się, że to czynności zła. Zabieranie ludziom pieniędzy to wykonywanie czynności zła. Mordowanie ludzi na wojnach to wykonywanie czynności zła. Uczenie zabijania ludzi to wykonywanie czynności zła. Wymuszanie składania przysięgi to wykonywanie czynności zła.
Budowa człowieka to systemy neurologiczne oparte na słowach opartych na prawdzie. Ta budowa człowieka jest zmieniona o systemy neurologiczne oparte na kłamstwie. Na tej budowie opartej na kłamstwie oparte jest cierpienie i śmierć. Wskazuję, że cierpienie psychice zadają ludzie władzy wymuszający od ludzi przynoszenia im pieniędzy i wymierzający ludziom kary za nie wykonywanie ich słów opartych na kłamstwie. Kłamcy wymierzają ludziom mandaty i mówią, że to dla porządku. Porządek jest oparty na słowach opartych na prawdzie, a na słowach opartych na kłamstwie jest bałagan. Ludzie wypowiadający słowa Stwórcy zachowują się dobrze, a oszuści mówiący, że to ich słowa są prawem mają zmienione anatomie na źle zachowujące się. Stwórca nie wymierza nam kar, a wprowadza nas na doświadczanie swoich decyzji.
Ludziom poszukującym wyjścia z cierpienia przekazuję, że trzeba wypowiadać słowa oparte na prawdzie bo na nich jest oparte zdrowie i szczęśliwe odczuwanie. Trzeba wyjść z wykonywania czynności na słowach opartych na kłamstwie na jakich wykonuje się czynności na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie bo to te systemy neurologiczne zadają cierpienie i śmierć. Psychika w naturze jest wolna, a na myśleniu narzuconym przez kłamców ludzie są niewolnikami kłamców. Kłamca ma zmienioną psychikę na psychopatę. Psychopata jest oparty na narzuconych słowach w mózgu.
Natura psychiki jest oparta na zrównoważonej energii. Zakrzywienie w energii jest oparte na narzuconych słowach w mózgu i na wykonywaniu narzuconych słów w mózgu. Oszuści przejęli władzę nad naturą przy pomocy narzucenia słów opartych na kłamstwie, a natura ze słów opartych na kłamstwie wykonała umysłowo i psychicznie chorego człowieka.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz