wtorek, 13 września 2016

CIERPIENIE JEST OPARTE NA ZŁYCH EMOCJACH, A ZŁE EMOCJE NA KŁAMSTWIE

Wskazuję jak Stwórca pięknie stworzył człowieka. To piękne stworzenie jest oparte na oddzieleniu w mózgu myślenia opartego na prawdzie od myślenia opartego na kłamstwie i przyporządkowanie myśleniu emocji opartych na danym rodzaju myślenia. Wskazuję, że w stanie natury mamy tylko systemy neurologiczne oparte na prawdzie, a w wyniku wypowiadania innych słów mamy systemy neurologiczne oparte na kłamstwie. Wskazuję, że mózg wykazuje przy wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu, że ty człowieku masz rozbieżne cele.
Człowiek, który ma rozbieżne cele posługuje się kłamstwem. Wskazuję, że na kłamstwie wchodzimy w systemy neurologiczne oparte na kłamstwie i na nich cierpimy i umieramy. Słyszymy nie raz, że ludzie mówią, że zdrowieją od pozytywnego myślenia. Ja mówię, że mają być decyzje oparte na prawdzie, gdyż są oparte na dobrym odczuwaniu. Dobre odczuwanie to emocje miłości. Złe odczuwanie oparte jest na złych emocjach. Kłamca mówi, że daje dobro, a ja wskazuję, że kto wykonuje słowa kłamców zapisane, że to prawo ludzi i wiara w Boga ten cierpi i umiera.
Nie powinniśmy wykonywać słów opartych na kłamstwie, gdyż nasze odczuwanie źle się czuje na wypowiadaniu kłamstwa.
Wskazuję, że seks jest oparty na systemach neurologicznych opartych na prawdzie, a jak decydujemy się na ten seks nie sprawdzając czy jest oparty na wolności to wchodzimy w systemy neurologiczne oparte na kłamstwie. Na kłamstwie mamy cierpienie i jest po miłości. Dlatego emocje kochania są oparte na rozumie i mimo emocji trzeba opierać się na rozumie ażeby później nie było cierpienia. Trzeba przyznać, że to głupi człowiek najpierw robi a później myśli. Na pewno jest to trudne jeśli mamy do czynienia z kochaniem, ale najpierw musi być rozum, a nie odwrotnie, gdyż jeśli odwrotnie to wchodzimy w cierpienie. Nasza natura wie czy seks jest oparty na prawdzie czy na kłamstwie, gdyż bezbłędnie kwalifikuje dany rodzaj myślenia na dany rodzaj odczuwania. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji i mają rację, a ja wskazuję, że te emocje oparte na rozumie to systemy neurologiczne oparte na rozumie. Wskazuję również na emocje oparte na braku rozumu, że też nie istnieją bez braku rozumu. Wskazuję, że te emocje oparte na braku rozumu to emocje zadające nam cierpienie i śmierć. Ludzie nauki nie chcą słuchać o przedstawianym przeze mnie odkryciu, że brak rozumu też nie istnieje bez emocji. Ja jasno pokazuję, że mózg wykazuje inne emocje na innych systemach neurologicznych a inne systemy neurologiczne na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję jak ludzie kłamcy ukrywają przed ludźmi których oszukują odkrycie naukowe, które pokazuje, że cierpienie i śmierć są oparte na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Ci ludzie kłamcy obiecujący ludziom dobro natychmiast zadziałali po napisaniu przeze mnie, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. To działanie kłamców było takie, że zwolnili z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce Dyrektorów którzy pisali do mnie zapytania czego od nich oczekuję i spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Uniwersytet Cambridge przysyła mi podziękowania i mam ich około 4000, ale bez żadnej reakcji na to co piszę.
Mamy zatem świat w rękach kłamców, ale ludzie zgadzają się na wykonywanie słów opartych na kłamstwie. Wskazuję jak wielką cenę płacą ludzie za wykonywanie woli kłamców, gdyż to cierpienie i śmierć. Kłamcy mówią, że mają prawo do ludzi, a mózg to ich myślenie wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. W kościołach widzimy wielkie cierpienie ludzi, a ludzie kościoła mówią wybierajcie władzę jaka zadaje wam cierpienie. Ludzie kościoła za to namawianie na wybieranie władzy dostają pieniądze od ludzi władzy. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa bez wątpienia wiedział o tej współpracy oszustów działających przy pomocy narzucania słów. Ludzie idą uczyć się prawa ludzi opartego na kłamstwie na jakim nabywają w mózgu myślenia opartego na kłamstwie i na nim złych emocji. Przede wszystkim ludzie nabywają umysłowej choroby na myśleniu opartym na kłamstwie. Ludzie nabywają też psychicznej choroby, gdyż kłamstwo jest oparte na systemach neurologicznych na złych emocjach, a psychika jest oparta na dobrych emocjach. Człowiek na kłamstwie przechodzi na systemy neurologiczne oparte na kłamstwie. To psychika przechodzi na systemy neurologiczne oparte na kłamstwie na jakich cierpi i umiera. Ludzie kłamcy zrobili sobie z ludzi wykonawców ich woli przy pomocy nauczenia ludzi myślenia opartego na kłamstwie. Wszystkie uczelnie oparte na myśleniu opartym na kłamstwie to ludzie wykonujący czynności oparte na kłamstwie. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że ta zmieniona anatomia jest oparta na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie, Wczoraj kiedy chciałam nadać mój artykuł na Facebooka to otrzymałam wiadomość, że artykuł nie może być opublikowany bo zawiera treści które zostały zablokowane przez systemy zabezpieczające. Otrzymałam wiadomość, że podlegam przepisom unijnym. Po jakimś czasie udało mi się opublikować artykuł na Facebooku, a może dlatego, że widzieli, że już jest na Twitterze i na Blogu i wyda się, że nie chcą opublikować na Facebooku. Tych starań złych ludzi jest więcej, jak np. pokazywanie Barbary Paul którą nie jestem. Barbara Paul zapytała mnie czy może być moją znajomą na Facebooku, a dawno już była wpuszczona. Takich mamy ludzi kłamców a jak wielki jest ich stan świadczy napisanie przez Biochemik prof. Marię Szulc, że ludzie nie znają myślenia jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość. Mamy zatem ogromnie dużo ludzi kłamców i ci kłamcy biją się o władzę nad ludźmi. Nie wiedziałam, że ludzie są takimi kłamcami, że ustanowili prawem ich myślenie oparte na kłamstwie. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym, a od czasu powołania od roku 2004 Wojewódzkich Sądów Administracyjnych zobaczyłam, że 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy ja wygrałam, a więc uznałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba opierać się na prawdzie i widzi się słowa złodzieja. Kiedy zaczęłam o tym pisać to okazało się, że Sędziowie wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Napisałam wtedy, że to lepsze od ukrzyżowania za to samo Jezusa. Ja mam silne przekonania oparte na prawdzie i nie jest się w stanie mnie namówić na przejście na myślenie kłamców. Wskazuję, że nasze przekonania są oparte na energii i że to energia powoduje nasze szczęśliwe odczuwanie lub odczuwanie cierpienia.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz