środa, 9 lipca 2014

BRAK ROZUMU U LUDZI OPARTY JEST NA NAZYWANIU MYŚLENIA PRAWEM

DO LUDZI NAUKI

Szanowni Państwo!
Nasz mózg oparty jest na rozumie i przyjmuje jako oparte na rozumie tylko decyzje oparte na prawdzie. Prawo oparte na prawdzie, to prawo oparte na własności do mienia. Ludzie władzy nie mają prawa do własności mienia i nazwali wymyślone myślenie prawem. Mózg to co nie jest prawdą wykazuje pod umysłem nieświadomym na jakim człowiek nie ma rozumu. Wszyscy słyszymy, że ludzie mówią, że postępują zgodnie z prawem, a zatem mają w mózgu słowa, które wypowiadają. W naturze mózgu, który jest oparty na rozumie nie ma myślenia jakie można wypowiadać, że jest prawem. Wypowiadanie przez ludzi, że myślenie jest prawem jest powszechne i stąd bez wątpienia dane statystyczne mówią, że ludzie mają tylko od 5 do 10% rozumu. Człowiek, który mówi prawdę ma prawo do mienia gdyż je wyprodukował lub ma dokument zakupu. Ludzie władzy nie wyprodukowali mienia, ani nie mają dokumentu zakupu, a zatem oszukują, że mają prawo do mienia. Nasz mózg na to reaguje i reagują połączone z mózgiem systemy neurologiczne na jakich oparte jest ciało. Ta reakcja mózgu na nieprawdę, to kwalifikowanie nazywania myślenia prawem pod umysł nieświadomy i tworzenie się choroby na systemach neurologicznych zajmujących się myśleniem. Dowodem na to, że systemy neurologiczne zajmują się myśleniem jest odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że narzuconymi zachowaniami i problemami zajmują się systemy neurologiczne.
W moim życiu raczej nie chorowałam, a kilka miesięcy temu zdarzyło się, że okazało się, że mam wysokie ciśnienie. Poszłam do lekarza i zapytał mnie on jaki zawód wykonuję. Powiedziałam, że już żadnego, gdyż jestem na emeryturze i zapytał jaki zawód wykonywałam. Powiedziałam, że na kierowniczych stanowiskach na myśleniu władzy. Lekarz powiedział, że choroba jest od wykonywania tej pracy. Był to neurolog. Ja na to odpowiedziałam, że to prawidłowa reakcja chorobą na opieranie się na myśleniu władzy, gdyż ciało nie jest oparte na myśleniu władzy. Dodałam, że Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Lekarz nie powiedział do mnie, że choroba jest skutkiem wykonywania czynności na myśleniu narzuconym przez człowieka, ale ja o tym wiem i mam na to potwierdzenie w odkryciach naukowych. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne jest odkryciem, które jest dowodem na to, że ludzie są chorzy na myśleniu narzuconym przez człowieka. To myślenie narzucone przez człowieka oparte jet na oszukiwaniu. Podstawowym oszustwem na jakim opierają się ludzie jest nazywanie myślenia prawem. W nie przyznaniu Nagrody Nobla za odkrycie, że mózg wykazuje narzucone myślenie, że to rozbieżne cele i że to myślenie ma swoje systemy neurologiczne widzę świadome działanie złych ludzi, którzy chcą uśmiercać ludzi. Ludzie się jednak zgodzili na wykonywanie czynności opartych na kłamstwie. To na wykonywaniu czynności opartych na kłamstwie są systemy neurologiczne zajmujące się narzuconym myśleniem. Przekazuję zatem to moje odkrycie do Naukowców w Kalifornii, którzy zajmują się badaniami w mózgu kłamstwa. Przekazuję, że nazywanie myślenia prawem jest kłamstwem i na tym myśleniu opartym na kłamstwie ludzie są chorzy.  Wskazuję na dowód jakim jest połączenie systemów neurologicznych z myśleniem opartym na kłamstwie. Wskazuję na dowód jakim są wypowiadane przez ludzi słowa, że oni postępują zgodnie z prawem. W naturze mózgu nie ma myślenia opartego na prawie ludzi ażeby ludzie mogli wypowiadać, że postępują zgodnie z prawem ludzi. Mamy na ziemi prawo ludzi jakiego wykonywanie jest przyczyną braku u ludzi rozumu i opartych na braku rozumu chorób. Ludzie przeszli z opierania się na prawdzie, na opieranie się na kłamstwie. Nie ma co się dziwić, że ludzie nie wiedzą co to jest prawda, gdyż na kłamstwie się nie wie. Ja ludziom przekazuję, że prawda to opieranie się na prawie do własności mienia, a kłamstwo to nazywanie mienia Stwórcy i mienia ludzi własnością ludzi. To oszustwo wszyscy ludzie noszą w mózgach i dlatego Karol Jung był tak mocno przekonany, że umysł nieświadomy jest naturalnym dla człowieka. Ja zawsze występowałam przeciwko prawu ustanowionemu przez ludzi wskazując, że ludzie na wykonywaniu tego prawa mają cierpiące odczuwanie. Teraz przedstawiam ludziom nauki, że ludzie opierają się na nazywaniu prawem myślenia i że na tym nazywaniu myślenia prawem nie mają rozumu i są chorzy. Naukowcom poszukującym pochodzenia energii opartej na stanie nierzeczywistym przekazuję, że jest to energia oparta na kłamstwie jaką mają w sobie z nabycia ludzie na myśleniu opartym na kłamstwie. Przekazuję, że na tej energii nierzeczywistej oparte są wszystkie choroby i śmierć człowieka.
Oczekuję na ogłoszenie mojego odkrycia przez ludzi nauki w nadziei, że nauka stoi wyżej od braku rozumu,
Wysyłam moje odkrycia do wielu  ludzi widząc silnie utrwalone u ludzi przekonania oparte na braku rozumu i brak reakcji, a wszechświatowi grozi śmierć. .
Człowiek, który mówi, że myślenie jest prawem jest głupi. To doskonale widać jak głupi ludzie władzy prowadzą ludzi na śmierć. To doskonale widać po wiwatowaniu milionów ludzi na cześć Adolfa Hitlera, który ich prowadzi na śmierć.
Prawo do mienia ma Ten na Kogo myśleniu oparta jest energia życia.
                                 
                                                                                                               Barbara Paul
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz