wtorek, 8 lipca 2014

ŻYCIE JEST TYLKO NA TEMPERATURZE JAKA JEST NA ZRÓWNOWAŻONEJ ENERGII

DO LUDZI NAUKI

Szanowni Państwo!
Mózg ma rację wykazując myślenie narzucone, że nie ma w nim rozumu, ponieważ człowiek, który niszczy życie jest człowiekiem, który nie ma rozumu. Człowiek, który ma rozum ma szacunek do wszystkiego co żyje. Jaki ma stosunek do życia człowiek narzucający wolę widać w obozach koncentracyjnych jak normalnym jest dla niego uśmiercanie życia. Ludzie nauki zajmujący się "Albumem nazistów" bardzo dobrze zauważają, że ci ludzie powinni mieć twarze potworów. Ludzie posługujący się myśleniem natury nie mają twarzy potworów. Zmieniły się twarze ludzi narzucających wolę na twarze potworów, gdyż to dla człowieka potwora uśmiercanie życia jest normalnym. Ci ludzie potwory ustanowili na ziemi swoje myślenie prawem i uśmiercają życie na ziemi. Wprowadzają swoją energię śmierci w żyjące stworzenia ażeby umierały.
Naukowcy wiedzą, że we wszechświecie jest zła energia i to aż 73%, a mądry Albert Einstein wiedział, że śmierć wszechświatowi zadaje energia oparta na sposobach myślenia ludzi. Sposoby myślenia ludzi to wymyślone przez ludzi sposoby myślenia życia z wykorzystywania innych ludzi i innych stworzeń. Wykorzystywanie ludzi i innych stworzeń zadaje im cierpienie, a ten kto zadaje cierpienie jest złoczyńcą. To bandyta zadaje cierpienie i bandyta zadaje śmierć. Bandyta to człowiek, którego nie obchodzi zadawane komuś cierpienie. Ci ludzie bandyci wymyślili myślenie jak zadawać cierpienie i uśmiercać ludzi, gdyż na tym myśleniu wymyślili budowle obozów śmierci i wymyślili, że będę ludziom wydawali rozkazy stawania do rozstrzelania. Jezus bardzo dobrze wiedział, że narzucone myślenie to myślenie bandytów i na to wskazał, że przybijanie ludzi do krzyża oparte jest na prawie bandytów. Ci bandyci do niczego nie mają prawa, a rozboju dokonują przy pomocy wymyślenia myślenia przy pomocy którego dokonują rozboju. To myślenie do rozboju oparte jest na energii śmierci. Jest to myślenie na jakim życie umiera. Energia na jakiej życie umiera to energia o innej temperaturze aniżeli energia życia. Temperatura oparta na energii życia oparta jest na zrównoważonej energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Do naruszenia temperatury na jakiej oparte jest życie dochodzi w wyniku naruszenia zrównoważonej energii. Naruszenia  zrównoważonej energii dokonuje się narzuceniem myślenia. Narzucone myślenie narusza temperaturę na jakiej oparte jest życie. Narzucone myślenie zadaje cierpienie życiu. Człowiek zadaje cierpienie swojemu życiu wyrażaniem zgody na służenie człowiekowi który ma w sobie energię śmierci. Na energii śmierci oparte jest myślenie zapisane jako prawo ludzi, a na energii życia oparte jest myślenie zapisane w naturze mózgu. Biolog i Genetyk prof. Piotr Słonimski mówi, że w kodzie genetycznym są zapisy. Ludzie bandyci zadali cierpienie stworzeniom wszechświata i jest od nich we wszechświecie 73% energii jaką zadali cierpienie stworzeniom żyjącym w naturze. Na ziemi pojawili się ludzie bandyci, którzy wymuszają uznawania ich myślenia za prawo. Kiedy napisałam artykuł, że ludzie władzy nie mają prawa do dr Bogdana Chazana to ten artykuł znikał, a ja wprowadzałam go od nowa i w końcu napisałam, że ten artykuł o braku prawa ludzi do ludzi znika. Mojego artykułu który jest na moim blogu "Sumienie lekarze czy prawo" nie ma w spisie treści w internecie i to mimo to, że się domagałam tego zapisu. Zatem ludzie łobuzy świadomie sobie kpią z ludzi wymuszaniem od nich uznawania ich myślenia za prawo. Świadomie zadają ludziom cierpienie wymierzając im kary za nie wykonywanie ich myślenia. Ludzie zamiast nie wykonywać myślenia ludzi którzy nie mają do nich żadnego prawa to zbierają pieniądze na wykonanie ich myślenia. Złoczyńcom to służenie im się podoba. Wielu takich złoczyńców jest w ludzkich domach, którzy też znęcają się za nie wykonywanie ich woli. Powtarzanie wykonywania narzuconego myślenia tworzy coraz większego złoczyńcę. Ludzie narzucający wolę uznali już, że mogą wywozić góry lodowe, a czym niszczą zrównoważoną energię we wszechświecie. Mówią, że woda z gór lodowych jest o doskonałym smaku i robią z niej doskonałą wódkę. Robią zatem interes na wodzie z gór lodowych. Mówią,  że na góry lodowe mają sezon od kwietnia do czerwca i że już przewożenie gór lodowych przez towarzystwa naftowe jest dla nich rutyną. Rutyną jest też dla nich wykorzystywanie ropy naftowej z dna morza którą uważają za swoją, tak jak za swoje uważają góry lodowe.  Nie mówią dlaczego uważają, że z natury się bierze i robi na niej interes przewożąc góry lodowe ważące miliony ton. Z natury na pewno można brać, ale trzeba też dla niej dawać i daje się wytwarzaniem czynności na energii jaką człowiek ma w swojej naturze. Jak człowiek tylko bierze, to ma energię złoczyńcy żyjącego z wykorzystywania. Natura oparta jest na ugodzie. Człowiek złoczyńca to człowiek, który tylko bierze. Złoczyńca wymyślił myślenie do brania dobra. Człowiek posługujący się myśleniem do brania dobra jest pasożytem w naturze. Ludzie władzy to pasożyty w naturze żyjący z zabieranego dobra. Ci ludzie pasożyty używają myślenia narzuconego przy pomocy którego zabierają dobro. Oszukują ludzi, że są dającymi dobro. Tych ludzi pasożytów żyjących z zabierania dobra jest na ziemi ogromnie dużo i to oni doprowadzili wszechświat do stanu zaburzenia równowagi. Dokąd nie było na ziemi ludzi, którzy tylko biorą wszechświat był w równowadze. Wszystkie stworzenia za wyjątkiem źle zachowujących się ludzi wytwarzają czynności dobra. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że ta anatomia jest zmieniona u ludzi żyjących z czyjegoś dobra i że są to ludzie władzy i ludzie wykonujący czynności na myśleniu władzy. Ludzie władzy i ludzie wykonujący czynności na myśleniu władzy żyją z używania wymyślonego myślenia do okradania z dobra ludzi i innych stworzeń. Ludzie pasożyty wymyślili myślenie ażeby żyć z myślenia do okradania. Bardzo dobrze, że mają zmienioną anatomię. Zmieniona anatomia prowadzi do stanu żebraka, który prosi o danie mu dobra ażeby mógł przeżyć i do stanu bandyty który zabija jak nie chce mu się dać dobra. Człowiek, który zabija w celu zabrania dobra, to człowiek oparty na narzuconym myśleniu, a człowiek, który żebrze to człowiek, który uwierzył złoczyńcy, że daje dobro. Złoczyńca zabrał mu dobro i stał się żebrakiem, który człowieka władzy prosi ażeby dał mu dobro. Myślenie narzucającego wolę i wykonującego narzucaną wolę to myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ja odkryłam, że na tym myśleniu do zabierania dobra ustanowione jest prawo i że ludzie ustanawiający prawo prowadzą ludzi którzy im wierzą, że dają dobro do zniszczenia ich życia. Przez wiele lat prowadziłam przedsiębiorstwa i wiele firm i wszystkie zostały zniszczone przy pomocy okradzenia ich z dobra przez ludzi narzucających wolę. Ci co pozostali biorą dobro od ludzi władzy zabrane innym ludziom i takich ludzi też prowadziłam i wiem, że zostali zniszczeni. Nie wolno brać zabranych komuś pieniędzy. Ordynator szpitala psychiatrycznego zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali po kontroli skarbowej, a ja mówię, że ich psychika zachorowała od zrozumienia przez nich, że zostali okradzeni i nie mają z czego żyć. Zygmunt Freud odkrył, że choroba psychiczna jest skutkiem urazu psychicznego, a ja odkryłam, że ten uraz psychiczny oparty jest na zrozumieniu, że człowiek, któremu wierzyliśmy jest złoczyńcą. Ja nie zachorowałam psychicznie ponieważ odróżniam kto jest uczciwym, a kto złodziejem. Mój były mąż nie raz mówił, że powinnam mieć męża jakiegoś geniusza, gdyż widział, że ja natychmiast wiem co jest kłamstwem. Ja mu odpowiedziałam, że takimi geniuszami jesteśmy z natury tylko musimy posługiwać się myśleniem natury. Ja też odeszłam od myślenia na jakim jesteśmy geniuszami, ale zobaczyłam, że jak weszłam w kontakt z człowiekiem opierającym się na narzuconym myśleniu to posługiwał się myśleniem oszusta i jak najszybciej wyszłam z kontaktu z oszustami. Okazało się, że jestem prawie sama na myśleniu na jakim się nie oszukuje, ale na myśleniu Stwórcy jest się szczęśliwym nawet jak się jest samemu. Lepiej być samemu jak z oszustami.
Celem niniejszego mojego odkrycia jest przedstawienie ludziom medycyny, że cierpienie i śmierć oparte są na naruszeniu temperatury na jakiej oparte jest życie. Zycie trwa tylko i wyłącznie na temperaturze utrzymywanej na zrównoważonej energii.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz