niedziela, 20 lipca 2014

ŚWIADOME UŚMIERCANIE LUDZI

Mojego artykułu zatytułowanego "Zestrzelony samolot nad Ukrainą i katastrofa Smoleńska" nie ma w spisie treści w internecie i nie ma mojego artykułu w internecie "Sumienie lekarza czy prawo". Jest to dowód świadomego znęcania się nad ludźmi i uśmiercania ludzi. To na to wskazał swoją śmiercią Jezus występując przeciwko ludziom narzucającym wolę.
Napisałam ponad tysiąc artykułów i w spisie treści nie ma mojego artykułu w którym piszę, że jeśli jest tak jak mówią prowadzący "Szkło kontaktowe", że Amerykanie wiedzą kto zestrzelił samolot i kto doprowadził do katastrofy samolotu pod Smoleńskiem, a nie mówią to znaczy, że oni to zrobili. Nie ma też w spisie treści mojego artykułu "Sumienie lekarza, czy prawo" w którym piszę, że ludzie władzy nie mają prawa do dr Bogdana Chazana, ani do innych ludzi. W spisie treści jest ponad tysiąc moich artykułów, a tych dwóch nie ma.

                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz