sobota, 12 lipca 2014

MÓZG WYKAZUJE, ŻE ZŁE FUNKCJONOWANIE CZŁOWIEKA OPARTE JEST NA BRAKU ROZUMU U CZŁOWIEKA

Rozwiązałam zagadkę funkcjonowania mózgu, psychiki, energii i funkcjonowania człowieka i innych stworzeń i przedstawiłam ją ludziom nauki. Otrzymałam setki podziękowań z Uniwersytetu Carnegie Mellon i ponad tysiąc z Uniwersytetu Cambridge. Przedstawiłam ludziom nauki, że na moim opieraniu się na myśleniu jakie jest w naturze mózgu rozwiązuję każdy problem i wygrywam wszystkie sprawy w Sądach i że ludzie władzy żeby ze mną wygrać musieli ustanowić, że myślenie oparte na kłamstwie jest prawem.  Ludzie nauki prawdopodobnie nie występują o przyznanie mi Nagrody Nobla dlatego, gdyż musieliby ogłosić, że złe funkcjonowanie człowieka i innych stworzeń mózg wykazuje, że jest oparte na braku rozumu u człowieka. Odkrycia naukowe dowodzą, że jak człowiek ma rozum to funkcjonuje dobrze, a w naturze mózgu  ma rozum. Zatem mam przyjemność odkrycia, że nasz Stwórca wykazuje człowieka źle funkcjonującego, że nie ma rozumu. Skutkiem opierania się człowieka na myśleniu innego człowieka, czy innych ludzi jest człowiek, który nie ma rozumu.
                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz