wtorek, 1 lipca 2014

STWÓRCA DAŁ CZŁOWIEKOWI MOŻLIWOŚĆ WYPOWIADANIA SŁOWA, ALE NARZUCONE MYŚLENIE WYKAZUJE JAKO BRAK ROZUMU

Poznałam całą konstrukcję człowieka. Poznałam odkrycia naukowe, które potwierdziły mi to co naturalnie wiedziałam. Też wyszłam z opierania się na myśleniu Stwórcy, ale pewnego dnia zrobiłam sprzeciw na ludzi narzucających wolę i prawo oparte na narzuconej woli.
W człowieku są dwa umysły, ale w naturze mózgu jest jeden. W naturze mózgu jest nasz umysł oparty na myśleniu naszego Stwórcy. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji, a zatem na myśleniu Stwórcy mamy rozum i odczuwanie otrzymane od Stwórcy, które jest wspaniałym odczuwaniem. Myślenie narzucone przez człowieka jest pod drugim umysłem w mózgu jakim jest umysł nieświadomy na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory, oraz ma zmieniony swój  naturalny stan o energię wprowadzoną narzuconym myśleniem. To narzucone myślenie Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. To myślenie narzucone przez ludzi jest takie, że wybrani przez ludzi ludzie jako władza wymyślają zachowania i nakazują ludziom wykonywania tego co wymyślili. Jak ludzie nie wykonują tego co wymyślili wybrani ludzie to wybrani ludzie wymierzają im za to kary. Zatem ludzie, którzy wybierają władze nie maja rozumu, gdyż wybierać sobie ludzi, którzy wymierzają kary to brak rozumu. Ja już dawno wszystko odkryłam, a ludzie władzy nie mogą tego przeżyć, że mogą utracić ludzi z których żyją i którzy są im posłuszni. Ludzie nabyli posłuszeństwa na wymyślonym myśleniu. Ludzie narzucający wolę wymyślili myślenie do oszukiwania ludzi, że dają im dobro, a ludzie którzy chcieli od kogoś otrzymywać dobro wymyślili myślenie do wyrażania zgody z ludźmi, którzy ich oszukują. Ludzie, którzy wymyślili myślenie do oszukiwania ludzi, że dają dobro nie mają żadnego dobra, a to co mają kradną ludziom i okradają Stwórcę. Ludzie, którzy wybierają ludzi obiecujących dobro bardzo dobrze widzą, że ludzie których wybrali mają dobro z zabranego ludziom i Stwórcy, a zatem są ludźmi nieuczciwymi. Ludzie narzucający wolę i ludzie wykonujący narzucaną wolę są ludźmi nieuczciwymi. Kiedy na podstawie odkryć naukowych w roku 2000 odkryłam, że podświadomość wymaga od nas uczciwego postępowania to ucieszyłam się, że przekażę o tym ludziom i będą się cieszyli, że znalazłam o co chodzi naturze. Okazało się, że nikt o uczciwości nie chciał słuchać. Uznałam, że napiszę książkę i przeczytają ludzie, którzy chcą potwierdzenia, że postępowanie uczciwe jest naszą naturą i na nim nasze odczuwanie czuje się dobrze. . Mało tych ludzi znalazłam. Po czternastu latach miałam przyjemność rozmowy z mądrym psychologiem, który zapytał mnie czy dużo jest ludzi, którzy zgadzają się z tym co piszę, gdyż on uważa, że powinnam z moimi książkami być w jakimś dużym mieście. Powiedziałam do niego, że mało jest ludzi zgadzających się ze mną. Powiedziałam też, że prof. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia podświadomości, a ja piszę o tym nieznanym ludziom myśleniu na jakim są stworzeni. Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami, a dla mnie jest jasnym, że to nieuczciwi ludzie wyprali i stłumili naturalne dla nich myślenie oparte na rozumie narzuceniem swojego myślenia do oszukiwania. Nie raz przedstawiam dane podane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy funkcjonowania wojewódzkich sądów administracyjnych powołanych od roku 2004, które mówią, że ponad 99,5% ludzi przegrało swoje sprawy w sądach z powodu skarżenia się ich niezgodnie z myśleniem ludzi władzy. Ja wygrywałam wszystkie sprawy, a kiedy się przyznałam, że opieram się na rozumie, to Naczelny Sąd Administracyjny wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Napisałam wtedy, że to już lepiej bo za to samo myślenie Stwórcę ukrzyżowali. Napisałam tysiące pism do ludzi władzy i sądów, że ludzie na myśleniu władzy cierpią, ale nikogo to nie obchodziło i odpisywali, że ludzie mają wykonywać rozporządzenia władzy. W roku 2011 Zastępcom Dyrektora Departamentu Zdrowia zgodziło się moje myślenie z psychiką, gdyż przysłali mi wyrazy szacunku i uznania za moje zainteresowania które mają związek ze zdrowiem psychicznym. Lekarze ci dobrze widzieli, gdyż Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez psychiki. Lekarze ci chcieli zdrowia ludzi ale chyba ich zwolnili, gdyż w roku 2013 otrzymałam dwa pisma z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce już z innym podpisem w których pisze się do mnie, że to nie to co piszę o systemach neurologicznych, a to że ludzie mają wykonywać rozporządzenia władzy jest ważne. Napisałam do nich, że nie powinni nazywać się Ministerstwem Zdrowia tylko śmierci i że powinni zapłacić ludziom odszkodowania za zadanie cierpienia ich ciału poprzez wymuszanie wykonywania przez ludzi myślenia wymyślonego przez ludzi. Milczą tak jak milczą wszyscy inni ludzie żyjący z okradania ludzi. Otrzymałam setki podziękowań z Uniwersytetu Carnegie Mellon, który brał udział w odkryciu naukowym, które mówi, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele, ale kiedy napisałam, że te rozbieżne cele to wypowiadane przez ludzi słowa i że są to inne słowa jak w naturze mózgu, to już przestały przychodzić podziękowania. Otrzymałam z Uniwersytetu Cambridge ponad tysiąc podziękowań i ciągle przychodzą, ale pomyślałam, że dokonałam już bardzo wielu odkryć które powinni być ogłoszone, a tu cisza. Przedstawiałam myślenie Stwórcy ludziom kościoła, a im pierwszym nie zgadzało się myślenie na jakim stworzył nas Bóg. Zobaczyłam, że jak ja przedstawiłam na podstawie odkryć naukowych, że mózg wykazuje ludzi, że są oszustami i że wszystkie choroby są oparte na myśleniu wymyślonym przez człowieka to wszyscy milczą. Pokazałam jasno, że mózg wykazuje narzucającego wolę, że jest złoczyńcą, a ludzi wykonujących wolę złoczyńców ich służącymi i że mają zmienioną anatomię o złą energię wytworzoną przez człowieka myśleniem narzuconym to jest cisza. Pokazałam dowód na to, że źródło złej energii jest oparte na myśleniu w mózgu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. 73% złej energii wytworzonej przez złych ludzi i tylko opierający się na rozumie Albert Einstein i ja mówimy jasno, że wytwórcami energii śmierci są ludzie, którzy mają w mózgu umysł nieświadomy na jakim są umysłowo i psychicznie chorzy i doświadczają chorób i nieszczęść na wymyślonym przez siebie myśleniu. Albert Einstein mówi, że katastrofa na niewyobrażalną skalę grozi na sposobach myślenia ludzi, a ja odkryłam, że te sposoby myślenia ludzi są w umyśle nieświadomym. Pewien dobrze wykształcony człowiek powiedział do mnie, że kościół byłby szczęśliwy gdyby miał taką zakonnicę jak ja. Odpowiedziałam, że nigdy się nikt nie doczeka ażebym była służącą ludzi. Okropny jest stan ludzi jaki osiągnęli na wymyślonym i narzuconym przez siebie myśleniu. Ci ludzie napadają na ludzi przy pomocy nazwania myślenia do napadania prawem. Jedyne stworzenia Boga jakie otrzymały możliwość wypowiadania słowa na narzuconym przez siebie myśleniu osiągnęli stan różnego rodzaju oszustów i złoczyńców. Urodzili się w nie swoim świecie, a swoje myślenie do oszukiwania nazwali w tym świecie prawem. Ludzie stworzeni na doskonałym rozumie swojego Stwórcy i na energii życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków są okropnie zachowującymi się ludźmi, którzy żyją z okradania innych ludzi i swojego Stwórcy. Mówią ci oszuści, że uczą się mowy ciała ażeby innych ludzi oszukać, że są dobrze zachowującymi się.
O wychodzeniu z myślenia opartego na braku rozumu piszę w mojej książce pt. "Konstrukcja człowieka i skutki jej naruszenia".  Po tą książkę na pewno będą ludzie przychodzili. Miałam zaszczyt odkryć reakcję Stwórcy na narzucone przez ludzi myślenie na jakim nabyli umysłu opartego na braku rozumu i na nim chorób opartych na złej energii jaką wytworzyli narzuconym przez siebie myśleniem. Gdyby ludzie nie cierpieli od narzuconego przez siebie myślenia to okradliby z wszystkiego i wymordowaliby wszystkich. Wytworzyć 73% energii śmierci to dowód na myślenie bandytów. Naukowcy zajmujący się zatopioną Atlantydą mówią, że wtedy byli tam źli ludzie. 73% energii śmierci jakie dzisiaj jest we wszechświecie to 73% energii śmierci jaka jest w ludziach. Energię śmierci mają w sobie ludzie zadający śmierć. Na myśleniu Stwórcy życie jest wieczne. Na myśleniu Stwórcy nikt nie cierpi.

                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz