środa, 16 lipca 2014

WYMIAR SPRAWIEDLIWOŚCI OPARTY JEST NA MYŚLENIU DO STOSOWANIA PRZEMOCY

TRYBUNAŁ KONSTYTUCYJNY
SĄD NAJWYŻSZY
NACZELNY SĄD ADMINISTRACYJNY
I INNE SĄDY
oraz do wiadomości Ludziom Nauki:
PSYCHIATRIA POLSKA
KOMITET NEUROBIOLOGII
NAUKOWCY FIZYCY ZAJMUJĄCY SIĘ ENERGIĄ WSZECHŚWIATA
UNIWERSYTET CAMBRIDGE
UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON
UNIWERSYTET KALIFORNIA

Szanowni Państwo!
 Przedstawiłam ludziom nauki, a szczególnie psychiatrii, neurobiologii i ludziom zajmującym się energią, że człowiek jest stworzony z energii opartej na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Przedstawiłam, że małe dzieci wypowiadają słowa jakie mają w naturze mózgu. Przedstawiłam też odkrycie naukowe, które pokazuje reakcję mózgu na narzucone myślenie na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory oraz żyje w uzależnieniu od wymyślonych i narzuconych myśli. Zatem Stwórca mózgu reaguje na narzucane myślenie sprzeciwem powodując umieszczanie narzuconego myślenia pod umysłem nieświadomym na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. Mamy odkrycie naukowe, które mówi, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez odczuwania i mamy odkrycie naukowe, które mówi, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Zatem przedstawiłam ludziom nauki, że myślenie jakie jest w naturze mózgu ma swoje odczuwanie i myślenie narzucone przez człowieka ma swoje odczuwanie. Przedstawiłam ludziom nauki, że jest różnica w odczuwaniu opartym na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i w odczuwaniu narzuconym przez człowieka. Ta różnica w odczuwaniu polega na tym, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu człowiek jest szczęśliwy, a na myśleniu narzuconym przez człowieka człowiek jest cierpiący. Przedstawiłam ludziom nauki, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu mamy jeden rodzaj myślenia na jakim wszyscy się ze sobą zgadzamy, a na myśleniu narzuconym przez człowieka występują dwa rodzaje ludzi, gdyż narzucający wolę i ludzie wykonujący ich wolę. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wszyscy opieramy się na zgodnej woli.
Mamy konflikt pomiędzy myśleniem Stwórcy, a myśleniem narzuconym przez ludzi. Te dwa rodzaje myślenia mamy w mózgu, ale w naturze mózgu jest tylko myślenie Stwórcy mózgu jakim jest myślenie oparte na rozumie, który nie zna słów. To myślenie oparte na rozumie, który nie zna słów, to myślenie oparte na prawdzie i jest to myślenie przez wszystkich rozumiane. Myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów Mózg wykazuje, że to narzucane zachowania i problemy. Kiedy w roku 2004 przeczytałam o odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje, że narzucane zachowania i problemy to rozbieżne cele, to natychmiast wiedziałam, że narzucane zachowania to zachowania narzucone przez ludzi władzy, które są zapisane, że są prawem dla ludzi. Problemy jakie mózg wykazuje, że to też rozbieżne cele, to problemy ludzi, którzy wykonują to prawo. Przedstawiłam ludziom nauki, że człowiek, który ma problemy to człowiek z cierpiącym odczuwaniem i że to cierpienie mu zadał człowiek narzucający swoją wolę. Wskazałam ludziom nauki, że złoczyńca to człowiek narzucający wolę i jak wielkimi złoczyńcami są ludzie narzucający wolę widać już w momencie w którym wystarczy, że ogłosi się wojnę. Wtedy widać jak zmieniona jest anatomia ludzi narzucających wolę, którzy są często tak wielkimi złoczyńcami, że Naukowcy występujący w programie "Album nazistów" mówią, że powinni mieć twarze potworów, a mają ludzkie twarze. W warunkach wojny widzimy też  ludzi ofiary nad którymi znęcają się ludzie narzucający wolę i wydają im nakaz wchodzenia do komór gazowych lub stawania do rozstrzelania. W naturze wszyscy ludzie mają taki sam stan ludzi wypowiadających jako małe dzieci te same słowa. Ludzie wypowiadający takie same słowa to dobrzy ludzie, którzy mają szacunek do siebie. Ludzie narzucający wolę nie mają szacunku do ludzi. Firmy windykacyjne otrzymują z sądów wyroki stojące po ich stronie i tak samo komornicy, i ci ludzie znęcają się nad ludźmi do czasu wymuszenia od ludzi pieniędzy, lub doprowadzenia ludzi do stanu takiego cierpienia, że leżą w szpitalach psychiatrycznych lub innych szpitalach, a najczęściej na onkologii. Nad ludźmi znęcają się też urzędnicy skarbowi i zakładów ubezpieczeń społecznych, celnych i innych. To znęcanie się jest oparte na wymuszaniu pieniędzy. Ordynator szpitala psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy zapytał mnie kilka lat temu dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. W szpitalach psychiatrycznych są ludzie nie tylko po kontroli skarbowej, ale ludzie pracujący w organach skarbowych. Zatem w szpitalach psychiatrycznych mamy ludzi opierających się na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Naukowcy też odkryli, że tymi narzuconymi zachowaniami i problemami zajmują się systemy neurologiczne, a zatem mamy dowód ludzi z tymi systemami neurologicznymi na jakich są chorzy psychicznie na narzuconym przez nich myśleniu i na wykonywaniu narzuconego myślenia. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał  Nagrodę  Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja wskazuję, że ta zmieniona anatomia to chora psychika na myśleniu narzuconym przez człowieka. Ludzie na narzuconym myśleniu przez ludzi wykonują czynności na systemach neurologicznych, czyli na systemach neurologicznych na jakich są chorzy psychicznie i chorzy na różnego rodzaju inne choroby.
Ludzie pracujący w firmach windykacyjnych zaburzają ludziom spokój telefonami od wczesnych godzin rannych do późnych godzin wieczornych, wybierają pory spożywania posiłków, dzwonią do sąsiadów i wysyłają ich do ludzi mówiąc, że niby nie mogą się dodzwonić. Znam przypadek, że kobieta straciła pokarm bo w czasie karmienia dziecka dzwonił telefon z groźbami jakie zło jej zrobią jak nie da pieniędzy. Komornicy przedstawiają ludziom pisma, że zgodnie z prawem i przy udziale policji i ślusarza wyłamują drzwi do ludzkich domów i biorą sobie z nich to co im się podoba. Wyceny mienia dokonywane przez tych ludzi to złodziejstwo przy pomocy którego zdobywają za bezcen mienie zabrane ludziom przy pomocy stosowania przemocy. Komornicy pokazują, że mają od Sądów klauzule wykonalności. Ludzie z firm windykacyjnych mówią, że mają pozwolenie z Sądów na wymuszanie od ludzi pieniędzy. Jest wielu bardzo złych ludzi w firmach windykacyjnych którzy śmieją się mówiąc, że można już wołać policję, a oni i tak zaraz przyjdą i wygonią ludzi z ich mieszkań. Jestem osobą, która przed wiele lat występowała przed sądami i zauważyłam, że moi klienci mówią, że ludzie pracujący w bankach w Polsce nie byli tak złymi ludźmi jak ludzie z innych banków sprowadzonych z zagranicy. Ci ludzie z zagranicy znaleźli jednak w Polsce złych ludzi do znęcania się nad ludźmi w celu wymuszenia od nich pieniędzy. Wszyscy widzimy jak Banki oferują ludziom kredyty mówiąc jakimi to oni są dobrymi i mówią, że dają nawet bezzwrotne pożyczki. Słowa bezzwrotna pożyczka to słowo umysłowo chorego człowieka, gdyż nie ma czegoś takiego jak bezzwrotna pożyczka. Ludzie z banków zawierają z ludźmi umowy mówiąc, że dają kredyt bez zabezpieczeń i bez wymagalnych obrotów, a po dwóch latach w czasie trwania umowy przysyłają do ludzi pisma, że zmienili zdanie i wyznaczają im wymagalne obroty i nakładają na nich kary za nie wykonywanie zmienionej przez nich woli. Ludzie z Banków zajmują nieruchomości ludzi mimo, że w umowach o tym nie piszą, a Sądy odpisują, że zajęcie nieruchomości przez Banki jest zgodne z prawem bankowym. Sądy nie patrzą na to, że Banki świadomie oszukują ludzi  postępując niezgodnie z prawem bankowym. Ludzie nie spodziewają się, że Banki dają im kredyty niezgodnie z prawem bankowym. Jest to świadome okradanie ludzi. Ci ludzie złodzieje przekazują sobie ludzi z banku do banku lekceważąc ludzi, których nie uważają, że są im potrzebni do wyrażania zgody. Mam przypadki, że firmy windykacyjne  tak nachodzą ludzi, że ludzie się ich boją, a szczególnie dzieci i rodzice płacą dziesiątki tysięcy złotych ludziom zajmującym się przemocą. Na naturalnym dla mózgu myśleniu wszyscy ludzie opierają się na ugodzie. W encyklopediach mamy zapisy, że warunkiem umowy jest zgodna wola, ale ludzie władzy nie opierają się na zgodnej woli. Zakłady Ubezpieczeń Społecznych oparte są na przemocy. ZUS rozporządza pieniędzmi ludzi i przysyła ludziom postanowienia co w ich sprawie postanawia człowiek. Pieniędzmi ludzi rozporządzają ludzie pracujący w organach skarbowych. O zabranych ludziom pieniądzach mówi się, że to pomoc ze środków unijnych. Na stosowanej na ludziach przemocy ludzie przyznają innym ludziom środki unijne. Ludzie biorą te pieniądze mimo, że wiedzą, że są one zabrane ludziom. Zatem przedstawiam skutek dla człowieka opierania się na myśleniu narzuconym jakim jest reakcja mózgu na narzucone myślenie na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł nas swoim wystąpieniem przeciwko organom narzucającym wolę: ustawodawcy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi. Mamy dzisiaj tego skutek, gdyż ludzi umysłowo i psychicznie chorych na narzuconym myśleniu. Nie mam wątpliwości co do tego, że Jezus o tym mówił, gdyż na pewno świadczy o tym popełnienie samobójstwa przez stojącego na czele wymiaru sprawiedliwości Piłata, który na pewno rozumiał skutki różnych decyzji. Dowodem na to, że ludzie kościoła wiedzą, że Jezus mówił, że stworzył nas na odczuwaniu miłości są obrazy w kościołach z wizerunkiem  Jezusa na których są napisy, że jest Bogiem i że jest miłością. Wszyscy wiemy, że odczuwanie miłości jest naturą. Biskupi mówią "Uczmy się miłości", a zatem nie mają w sobie miłości. Ludzie kościoła też mówią, że nie wiedzą o jaką to prawdę Jezusowi chodziło. Prawda to zrozumiała mowa, a to co czytają w kościołach jest niezrozumiałe i tak samo niezrozumiałe dla ludzi są paragrafy jakimi mówią ludzie władzy. Moi klienci mówili do mnie, że przychodzą do mnie po pomoc ponieważ nie rozumieją języka prawniczego. Zatem ludzie mówiący językiem prawniczym mówią inną mową jak ludzie z natury.  Inną mową mówią jak zrozumiała mówią też ludzie kościoła. Naukowcy odkryli, że wszystkie prawa natury są zrozumiałe.  Ludzie władzy i kościoła mówią niezrozumiałą mową i bez wątpienia to jest przyczyną wystąpienia Jezusa przeciwko tym ludziom, a wymiar sprawiedliwości zgodził się na to ażeby niezrozumiałą mowę uznać za prawo. Mamy zatem na ziemi prawo ludzi oparte na niezrozumiałej mowie i mamy w naturze mózgu prawo Stwórcy oparte na zrozumiałej mowie. To niezwykłe łobuzerstwo ludzi ustanowić w świecie w jakim się urodzili wymyślone przez nich niezrozumiałe myślenie prawem. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucane zachowania i problemy (ja mówię, że problemy są skutkiem wykonywania narzuconej woli) , to rozbieżne cele . Ja wskazuję, że te rozbieżne cele ludzi narzucających wolę to okradanie ludzi. Przedstawiam na to złodziejstwo dowód jakim są dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" w miesiącu styczniu 2005 roku za 11 miesięcy funkcjonowania powołanych od roku 2004 wojewódzkich sądów administracyjnych, które mówią, że ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy z powodu skarżenia się ich niezgodnego z prawem. Ludzie przychodzili do mnie po pomoc w odszyfrowaniu przeze mnie tego niezrozumiałego dla nich myślenia ażebym je rozszyfrowała i spowodowała ażeby oddano im zabrane im pieniądze przy pomocy niezrozumiałej mowy. W mojej książce wydanej przeze mnie w roku 2003 "Nasza Boskość" opisuję, że wygrywam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym. Cieszyłam się z tego, ale kiedy zobaczyłam dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita", że ponad 99,5% ludzi w kraju przegrało sprawy, a w województwie warmińsko-mazurskim w którym najczęściej występuję 50% wszystkich wygranych jest przeze mnie to zdziwiło mnie to. Cieszyłam się, ale uznałam, że muszę zareagować na to i zaczęłam dopisywać na skargach kasacyjnych, że rozwiążemy wszystkie sprawy jak będziemy opierali się na naturalnej dla nas uczciwości. Ja wiedziałam, że ustawy się ze sobą nie zgadzają i wystarczy poszukać różnych postanowień w tej samej sprawie i Sąd się ze mną zgadzał. Bardzo dobrze, że Sąd się zgadza z tym, że są różne postanowienia w tej samej sprawie w różnych ustawach, ale ludzie przez te różne postanowienia na ten sam temat są oskarżani za nie postępowanie zgodne z prawem. To prawdziwy koszmar to jakimi ludzie są oszustami, że w tej samej sprawie dokonują różnych zapisów w różnych ustawach. W naturze mózgu nie mamy różnych postanowień na ten sam temat, gdyż decyzja oparta na prawdzie jest tylko jedna w danym przedmiocie sprawy. Jesteśmy stworzeni na doskonałym myśleniu swojego Stwórcy. Na tym doskonałym myśleniu swojego Stwórcy jesteśmy uczciwymi ludźmi. Niestety rację ma prof. Maria Szulc która pisze, że ludziom nie jest znane myślenie jakiemu podporządkowuje się podświadomość. Ja wskazuję, że podświadomość podporządkowuje się myśleniu jakie jest w naturze mózgu, gdyż na tym myśleniu jesteśmy stworzeni. Ludzie nie znają myślenia na jakim są uczciwymi ludźmi. Myślenie ludziom znane, to myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, a ja przedstawiam dowody na to, że myślenie do rozbieżnych celów to myślenie do okradania. Mamy teraz skutek powstałych ludzi na myśleniu do okradania na jakim są umysłowo i psychicznie chorzy. Ludzie są zdrowi tylko na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Przedstawiłam Naukowcom Fizykom, którzy odkryli, że we wszechświecie jest 73% złej energii jaka grozi zagładą wszechświata, że powinni też w ludziach dokonać takich odkryć energii dobrej i złej i będą mieli dowód na to, że zła energia pochodzi od ludzi, którzy mają w mózgu myślenie do oszukiwania. W naturze jest tylko energia oparta na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Naukowcy Fizycy mówią, że znają tylko energię rzeczywistą, a nie znają energii nierzeczywistej i nie wiedzą skąd pochodzi. Ja zatem wskazuję miejsce pochodzenia złej energii, że jest ona w ludziach na narzuconym przez nich myśleniu. Na narzuconym w mózgu myśleniu nie ma energii życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Człowiek wydaniem decyzji opartej na kłamstwie wyszedł ze zrównoważonej energii na jakiej oparte jest jego zdrowie i odczuwanie. Naukowcy wiedzą, że energia we wszechświecie oparta jest na zrównoważonej energii. Ja wskazuję, że to u ludzi nie ma zrównoważonej energii i że nie ma jej na narzuconym przez człowieka myśleniu jakim jest myślenie oparte na kłamstwie. Zawsze sprzeciwiałam się ustanowionemu prawu, gdyż nie zgadzało się  ono z moim myśleniem opartym na prawdzie. Ludzie tacy jak ja nie mają możliwości wykonywania czynności na naturalnym dla nas myśleniu, gdyż ludzie posługujący się myśleniem do oszukiwania stosują na ludziach przemoc wymuszaniem wykonywania ich woli. Pracowałam wiele lat w kontakcie z ustanowionym przez ludzi prawem i mimo, że robiłam na nie sprzeciw to wiele czynności wykonywałam na rozporządzeniach wydanych przez ludzi władzy. W moim życiu raczej nie chorowałam i pamiętam, że zazdrościłam czasem w szkole moim koleżankom i kolegom, że mogli zostać w domu bo zachorowali na grypę, a ja ciągle byłam zdrowa. Kilka miesięcy temu okazało się, że mam wysokie ciśnienie, a lekarz zapytał jaką wykonywałam pracę i powiedział, że ta choroba jest od wykonywanej pracy. Odpowiedziałam lekarzowi, że to prawidłowa reakcja organizmu na posługiwanie się myśleniem narzuconym przez człowieka, gdyż przecież anatomia nie jest oparta na myśleniu ludzi władzy. Zatem ludzie tacy jak ja którzy nie chcą wykonywać myślenia narzuconego przez ludzi nabyli chorób od stosowania na nich przemocy przez ludzi narzucających wolę. Taką samą przemoc zastosowali ludzie władzy na zwierzętach i roślinach wprowadzeniem w nie narzuconego przez nich myślenia. Dzisiaj mamy świat w którym jest 73% złej energii od ludzi przemocy. Albert Einstein mówi, że katastrofa na niewyobrażalną skalę grozi z powodu sposobów myślenia ludzi. Albert Einstein mówi, że nie nie należy zaprzestawać w uświadamianiu ludziom grożącej na niewyobrażalną skalę katastrofy i ja uważam, że więcej jak zrobiłam ja nie można zrobić, ale wygląda na to, że stan ludzi na umyśle nieświadomym jest taki, że przestali rozumieć. Do ludzi umysłowo chorych nie można przemówić, gdyż na myśleniu niezrozumiałym ludzie nie rozumieją.
Przesyłam niniejsze pismo do ludzi nauki, umieszczam na moim blogu i na twitterze. Szpitale i zakłady psychiatryczne rosną w ogromnym tempie. Na myśleniu narzuconym przez człowieka znajdą się tam wszyscy ludzie.  Może w takiej sytuacji szybciej zginie świat, gdyż zła energia go zniszczy. Potwierdzają to słowa jakie słyszę od Naukowców zajmujących się zatopioną Atlantydą, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Ja wskazuję, że zły człowiek ma w sobie złą energię i to od złych ludzi powstała taka siła, że zatonęła Atlantyda. Mogli by pomóc Naukowcy fizycy i ludzie medycyny, którzy powinni pokazać dowody na to, że w ludziach którzy mają w mózgu narzucone myślenie jest energia zadająca życiu śmierć. Do Sądów napisałam ogromne ilości pism, a Sądy ciągle stoją po stronie ludzi stosujących przemoc. Zatem niech Naukowcy Fizycy i Medycyny pokażą wszystkim ludziom wyniki badań ludzi narzucających wolę, że mają w sobie energię którą zadają życiu śmierć.  

                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz