środa, 2 lipca 2014

MÓZG WYKAZUJE W DRUGIM UMYŚLE MYŚLENIE CZŁOWIEKA NA JAKIM NIE MA ROZUMU

DO LUDZI ZAJMUJĄCYCH SIĘ BADANIAMI MÓZGU,
ORAZ  LEKARZY ZAJMUJĄCYCH SIĘ LECZENIEM PSYCHIKI
I OPARTEGO NA ODCZUWANIU CIAŁA

Szanowni Państwo!
W naturze mózgu jest tylko jeden umysł w jakim Naukowcy odkryli, że jest rozum. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum, a zatem zanim człowiek zaczął wypowiadać słowa to miał jeden umysł i miał rozum. Naukowcy też odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez psychiki. Odkrywca drugiego umysłu w człowieku doktor psychiatra Karol Jung odkrył, że to umysł nieświadomy na jakim człowiek nie wie o co chodzi i na jakim jest chory umysłowo i psychicznie. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsbuegu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele. a ja odkryłam, że jest to myślenie ludzi na jakim ustanowili na ziemi swoje oparte na braku rozumu prawo. Odkryłam, że ludzie ustanawiający prawo i mówiący, że postępują zgodnie z myśleniem jakie nazwali prawem opierają się na drugiem umyśle na jakim Karol Jung odkrył, że ludzie nie mają rozumu. Ja w zupełności się z tym zgadzam, że człowiek, który nazywa myślenie prawem nie ma rozumu. Przez długie wieki, gdyż nie wiadomo od kiedy ludzie wybierają jako swoich przedstawicieli ludzi, którzy nie mają rozumu. Ci ludzie, którzy nie mają rozumu ustanawiają dla ludzi, że ich myślenie jest prawem i ludziom, którzy nie wykonują ich myślenia wymierzają kary. Ludzie przez całe wieki wybierają sobie ludzi, którzy wymierzają im kary za nie wykonywanie ich myślenia. Ja też się spotkałam z sytuacją, że Naczelny Sąd Administracyjny postanowił mnie ukarać wystąpieniem o odebrania mi prawa wykonywania zawodu za wykonywanie przeze mnie czynności na naturalnym dla nas rozumie. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że na braku rozumu. Napisałam do ludzi zajmujących się zabieraniem mi prawa wykonywania zawodu, że to już lepiej, gdyż Jezusa za opieranie się na rozumie przybili do krzyża.
Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon dowodzi, że myślenie narzucone przez człowieka ma swoją psychikę, gdyż systemy neurologiczne zajmujące się myśleniem opartym na braku rozumu. Odkryłam, że psychika jest chora ponieważ wprowadzono w nią złą energię uruchomioną myśleniem opartym na braku rozumu. Energia na jakiej psychika jest zdrowa jest energią utrzymywaną na rozumie i jest to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Mechanizm jaki powoduje przejście człowieka na złe funkcjonowanie, to uruchomiona myśleniem narzuconym zmieniona energia. Wszystko w naturze oparte jest na energii. Wyjście z energii na jakiej oparte jest życie, oparte jest na myśleniu opartym na braku rozumu pochodzącym od ludzi. Albert Einstein to niezwykły mędrzec skoro widzi, że katastrofa na niewyobrażalną skalę grozi z powodu sposobów myślenia ludzi. Nie wiem czy widział, że te sposoby myślenia wyprowadziły człowieka i wszechświat z energii na jakiej oparte jest życie, ale mówi, że chciałby poznać myśli Boga. Ja poznałam te myśli Boga i odkryłam, że ludzie są na nich stworzeni. Potwierdzam domyślanie się Alberta Einsteina, że katastrofa wszechświata grozi z powodu sposobów myślenia ludzi, gdyż każdy człowiek ma w sobie dowód na to, że jeśli ma w mózgu umysł nieświadomy to wyszedł ze zrównoważonej energii na jakiej oparte jet życie.
Każdy człowiek który nie ma w sobie energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków ma w mózgu umysł oparty na braku rozumu. Ma też ten człowiek w sobie energię niszczącą jego życie opartą na braku rozumu.

Moje odkrycie kieruję szczególnie do ludzi zajmujących się badaniami funkcjonowania mózgu i psychiki oraz opartego na odczuwaniu ciała ponieważ myślenie w mózgu nie istnieje bez odczuwania. Na rozumie w mózgu jest zdrowe odczuwanie ponieważ oparte na energii życia, a na braku rozumu jaki jest w umyśle nieświadomym jest chore odczuwanie, gdyż oparte na energii niszczącej życie.

                                                                   Z poważaniem dla ludzi którzy mają rozum
                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz