wtorek, 29 lipca 2014

DWIE SIŁY GRAWITACYJNE OPARTE NA DWÓCH RODZAJACH MYŚLENIA

DO LUDZI NAUKI
I  WSZYSTKICH INNYCH LUDZI!

Szanowni Państwo!
Naukowcy Fizycy widzą we wszechświecie dwie siły grawitacyjne i mówią, że ciekawe która z nich wygra. Ja odkryłam takie same dwie siły grawitacyjne w człowieku i odkryłam, że wygrywa ta, która oparta jest na silniejszej energii. Naukowcy mówią, że we wszechświecie jest 73% złej energii i że jest to trzy czwarte energii jaka jest we wszechświecie, a więc wszechświat powinien już zginąć. Bez wątpienia jest tak samo w ludziach, a ludzie żyją. Odkryłam, że do śmierci dochodzi w wyniku zgromadzenia się dużej ilości złej energii na zmienionym myśleniu w danym przedmiocie sprawy. Być może musi być więcej takich przedmiotów sprawy. Na pewno można by to zbadać, ale po co jak lepiej się przywracać na decyzje oparte na prawdzie. Jeśli człowiek naprawia myślenie oparte na kłamstwie, to grawitacyjna siła oparta na kłamstwie maleje, a zwiększa się grawitacyjna siła życia oparta na prawdzie. Wiem o tym z własnego doświadczenia, gdyż doskonale czuję zachowania się we mnie sił. Jak człowiek ma w sobie dużo myślenia opartego na prawdzie to bardzo dobrze czuje zachowania się w nim sił. Dawno już piszę, że jest we mnie siła, która mnie słucha. Mam silne przekonania  oparte na prawdzie, ale weszłam w związek z ludźmi opierającymi się na kłamstwie. Zobaczyłam, że to kłamcy i wycofałam się. Wykonywałam czynności na myśleniu władzy i ciągle wołałam, że to źle, źle i źle, gdyż skutkiem myślenia ludzi władzy jest zło. Wskazywałam, że skutkiem wykonywania czynności na myśleniu władzy jest cierpiący człowiek. Odkryłam, że ludzi władzy nie interesuje czyjeś cierpienie. W moim życiu raczej nie chorowałam, a po przejściu na emeryturę okazało się, że mam wysokie ciśnienie. Lekarz powiedział, że to od wykonywanej pracy. Powiedziałam do niego, że to prawidłowa reakcja organizmu na wykonywanie czynności na myśleniu narzuconym przez człowieka i dodałam, że Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Powiedziałam, że wykonywałam czynności na myśleniu narzuconym przez ludzi których ludzie nazywają władzą nad ludźmi i teraz moja anatomia się zmieniła, gdyż zachorowała. Lekarz zrobił mi różne badania i okazało się, że są dobre. Choroba nadciśnieniowa zmartwiła mnie, gdyż ja jakby naturalnie nie zgadzam się z chorobami. Na trochę wyprowadziło mnie to z równowagi, ale moja wiedza przydała się w tym momencie, gdyż zrozumiałam, że skoro słucha mnie siła we mnie, to będę zamieniała myślenie oparte na kłamstwie w jakie weszłam, na myślenie oparte na prawdzie. Zrozumiałam, że ta siła chce wiedzieć, że ja wiem jakiego rodzaju kłamstwo mam zamienić na prawdę. Zrozumiałam, że ta siła chce wiedzieć, że ja wiem, że to co zrobiłam jest złem. O chorobie dowiedziałam się w miesiącu lutym, a po dwóch miesiącach już czułam, że w dużym stopniu przeszłam z grawitacyjnej siły opartej na kłamstwie, na grawitacyjną siłę opartą na prawdzie. Moja grawitacyjna siła oparta na prawdzie jest coraz silniejsza, a grawitacyjna siła oparta na kłamstwie niknie. Odkryłam, że zła energia zbiera się w człowieku w postaci kuli i Naukowcy widzą taką kulę we wszechświecie. Mogę im zatem przekazać, że w tej kuli jest zła energia. Nie wiem skąd pochodzi nazwa tej kuli, że to biały karzeł, ale ja się z tą nazwą zgadzam, że ten karzeł oparty na złej energii, to jakby druga osobowość. My jesteśmy jedną osobowością, ale odeszliśmy od swojej naturalnej osobowości pod względem myślenia opartego na kłamstwie. Energia jest  żyjąca tyle, że energia jaka jest w naturze utrzymuje życie, a energia na myśleniu opartym na kłamstwie niszczy życie. Nieszczęścia zdarzają się tam gdzie jest skupisko ludzi ze złą energią. Człowiek z dużą ilością złej energii umiera. Lekarze pomagają lecząc ciało oparte na energii, ale zła energia oparta na myśleniu opartym na kłamstwie pozostaje w mózgu i dalej tworzy chorobę. Dr Deepak Chopra ma rację mówiąc, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci, gdyż ja mówię, że medycyna nie ma leku na kłamstwo. Wielu z ludzi źle mówi o dr Bogdanie Chazanie, który odmówił wykonania aborcji, a ja mówię, że człowiek nie dostał myślenia do wtrącania się do natury. To złe zachowania dostać myślenie i wtrącać się do funkcjonowania natury. Ciąża której Minister Zdrowia i nie tylko on domagał się usunięcia, to ciąża ze zmianami opartymi na myśleniu opartym na kłamstwie. Ciąża oparta na naturalnym myśleniu jest normalna. Natura wie co przynosi. Jeśli rodzice mają w mózgach tylko myślenie oparte na prawdzie to na pewno nie urodzi się im dziecko niedorozwinięte. Niedorozwój oparty jest na złej energii, a zła energia na myśleniu opartym na kłamstwie.
Raczej każdy z nas podjął decyzję opartą na kłamstwie, ale postanowić ustanowić na ziemi prawem myślenie oparte na kłamstwie, to nikczemność na jaką brak słów. Wygląda na to, że nasz Stwórca wypuścił nas w swój świat w celu doświadczania wydanych przez nas decyzji. Stwórca wypuścił nas w świat na Jego doskonałym myśleniu opartym na rozumie, ale zobaczmy, że na myśleniu narzuconym jest inny umysł i inne systemy neurologiczne, które wprowadzają w życie doświadczanie narzuconego myślenia. To stąd wszystkie nieszczęścia na ziemi, gdyż oparte na wymyślonym przez ludzi myśleniu opartym na kłamstwie. Ja swoim myśleniem jestem  z powrotem na myśleniu jakie jest w naturze mózgu, ale jeszcze trochę naprawiam ciało w które weszła zła energia oparta na myśleniu opartym na kłamstwie. Ta zła energia jest połączona z myśleniem opartym na kłamstwie i ja muszę wiedzieć jakie to kłamstwo, gdyż inaczej rozumna siła nie wykona mojego życzenia. Hipokrates mądrze mówi, że "albo ty zwyciężysz, albo twoje ciało". Ja wskazuję, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu człowiek jest w zgodzie z ciałem, gdyż jest w zgodzie z energią.
Grawitacyjna siła oparta na prawdzie wykonuje naszą wolę, ale ona wie czy może naszą wolę wykonać. Nasze życzenie musi być zgodne z myśleniem tej rozumnej siły. Grawitacyjna siła oparta na kłamstwie nie rozumie i nie wie o co nam chodzi. Człowiek opierający się na kłamstwie jest pod władzą tej nierozumnej siły. Jeśli odczuwamy grawitacyjną siłę, że nas słucha to trzeba jej powiedzieć pod jakim względem ma zamienić decyzję opartą na kłamstwie na decyzję opartą na prawdzie. Ta rozumna siła zna nasze przekonania i jeśli nasze przekonania są zgodne z jej przekonaniami, to ona zamieni energię złą na energię dobrą, a nasze ciało pod tym względem powróci do zdrowia. Nasz Stwórca nie chce ażeby Jego stworzenia były kłamcami. Każdy z nas czuje, że uczciwość jest dla nas naturalną. Ludzie władzy nigdzie nie zapisali uczciwych decyzji, gdyż uczciwych decyzji nie trzeba zapisywać, gdyż są dla nas naturalne.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz