środa, 16 lipca 2014

CZŁOWIEK, KTÓRY MA W MÓZGU TYLKO PRAWDĘ USUWA Z SIEBIE ZŁĄ ENERGIĘ OPARTĄ NA MYŚLENIU ZŁYCH LUDZI

DO LUDZI NAUKI I WSZYSTKICH INNYCH LUDZI.

Złą energię nosimy w sobie w wyniku spożywania pożywienia ze złą energią jaką źli ludzie wprowadzili w przyrodę i w wyniku przyjęcia innego myślenia narzuconego przez złych ludzi. Mamy tutaj do czynienia z myśleniem złych ludzi jakie zapisali, że jest prawem na ziemi, jakie zapisali w podręcznikach szkolnych, jakie zapisali w swoich książkach. Tego myślenia innych ludzi nie mamy w swoim mózgu, ale jest ono zawarte w złej energii jaką nosimy w sobie w wyniku spożycia złej energii, lub wymuszania od nas wykonywania narzuconego myślenia. Człowiek, który nie zgadza się z narzuconym myśleniem odrzuca je. Ja tak odrzucałam zapisy ustanowionego prawa nie zgadzając się z nimi. Ludzie, którzy zgodzili się z narzuconym myśleniem jako prawem nauczyli się tego myślenia. Zgodzili się zatem z tym myśleniem i wtedy mają sprzeciw swojego mózgu na ich decyzje. To myślenie narzucone z jakim zgadza się człowiek jest w mózgu. Ja się nie zgadzałam z ustanowionym prawem i się go nie nauczyłam. Ja znam to myślenie, ale robię na nie sprzeciw, a to dla mózgu jest czymś innym. Większość z ludzi do mnie mówi, że zgadza się z ustanowionym prawem, a zatem mają oni inny stan mózgu. Ja od wielu lat piszę, że nie mam w mózgu żadnych przeszkadzających mi myśli. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i wykonywanie narzuconych zachowań, że to rozbieżne cele, a ja w swoim mózgu nie czuję ażeby były w nim jakieś przeszkadzające mi myśli. Od wielu lat mówię nieraz do moich znajomych, że ja mam pusto w mózgu. Nazywam go pustym ponieważ nie mam w nim nic mi przeszkadzającego. Kiedy lekarz powiedział do mnie, że nabyłam nadciśnienia od wykonywanej pracy to zrozumiałam, że nabyłam energii na jakiej oparta jest choroba i że tej złej energii nabyłam na wykonywaniu czynności na myśleniu narzuconym przez innych ludzi. Zrozumiałam zatem, że choroba jest oparta na złej energii z zawartym w tej energii myśleniem złych ludzi. Pomyślałam, że nie wierzę, że mój Stwórca pozwoli mi cierpieć na złej energii od złych ludzi i że zatem jeśli posługuję się Jego myśleniem to moje systemy neurologiczne usuną ze mnie złą energię z myśleniem złych ludzi. Zaczęłam zatem wypowiadać, że usuwam z siebie złą energię z myśleniem innych ludzi i stało się tak jak myślałam, że moje systemy neurologiczne oparte na myśleniu mojego Stwórcy usunęły ze mnie złą energię z myśleniem złych ludzi. Zrozumiałam, że dlatego udało mi się przywracać kwiaty do życia, o czym pisałam wcześniej. Zrobiłam już nie raz, że jak nadeszła burza to powiedziałam ażeby chmury ze złą energią zamieniły się w chmury z dobrą energią i burzy nie było. Zrozumiałam, że chmury ze złą energią są na energii złych ludzi, a chmury z dobrą energią są na energii Stwórcy.
Zatem przekazuję dla ludzi, którzy mają w mózgu tylko prawdę ażeby też tak robili.
Zwrócę jeszcze uwagę na mózg o którym mówię, że w moim jest pusto. W naturze mózgu mamy myśli, gdyż naturalnie je wypowiadamy, a ja stwierdzam, że w moim mózgu jest pusto. Teraz wiem, że dlatego ponieważ myślenie oparte na prawdzie oparte jest na porządku w sprawach. Przeszkadzające myśli są na nieporządku w sprawach. Nieporządek w sprawach powoduje cierpienie psychiki, gdyż psychika jest oparta na porządku w myśleniu. Ludzie na myśleniu przez siebie narzuconym zaburzyli swoje mózgi i spowodowali, że ich psychika jest cierpiąca. Narzucenie myślenia spowodowało zaburzenie w energii, a zaburzenie w energii spowodowało cierpienie psychiki i opartego na niej ciała.
Naukowiec dr Biolog Tytus Brigham przez ponad czterdzieści lat żył na Polinezji gdzie widział, że są ludzie, którzy mają w sobie siłę, która słucha ludzi o wysokiej świadomości. Psycholog Max Freedom Long opisuje w swoich książkach, że ludzie nazywani Kahunami uzdrawiają ludzi, zmieniają przyszłość na lepszą i mówią, że uzdrowienie ludzi którzy czynią zło jest niemożliwe. Max Freedom Long pisze, że dr Tytus Brigham przekazał mu, że on przez ponad czterdzieści lat nie odkrył siły jaką posługują się ludzie nazywani Kahunami, ale powiedział do niego, że odkrycie tej siły zrewolucjonizuje świat i że może Max Freedom Long odkryje skąd pochodzi ta siła i wysoka świadomość. Z opisów Maxa Freedoma Longa widać, że widzi on związek siły jaką posługują się Kahuni z siłą grawitacyjną i widzi to też Sławomir Hulanicki w napisanej przez niego książce pt. "Tajemna wiedza Kahunów". Ja mówię, że to nie jest tajemna wiedza Kahunów tylko nasza naturalna wiedza na jakiej mamy w sobie grawitacyjną siłę życia. Naukowcy Fizycy mówią, że najważniejsza siła we wszechświecie to grawitacyjna siła życia. Ja do tego dodam, że grawitacyjna siła życia jest w każdym stworzeniu. Dodam, że ta grawitacyjna siła życia utrzymuje się w człowieku jeśli ma w mózgu myślenie oparte na wysokiej świadomości jakie jest naturalnym naszym myśleniem. Jesteśmy oparci na rozumie, a na rozumie jest się wszystkiego świadomym. Zatem grawitacyjną siłą życia posługują się ludzie, którzy mają w mózgu myślenie oparte na rozumie jakim jest myślenie oparte na prawdzie. Max Freedom Long opisuje, że ludzie posługujący się siłą opowiadali o swoim pochodzeniu od ludzi z dwunastu biblijnych plemion. Opisuje on, że to ludzie z dwunastu biblijnych plemion wybudowali piramidy w Egipcie przy pomocy siły. Ja widzę, że ci ludzie z dwunastu biblijnych plemion wiedzieli, że ich świadomość jest od Boga, gdyż na wybudowanym przez nich Sfinksie widać rozumną twarz i oznaczają tą twarz rodzajem chusty którą nazywają Boską.

                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz