środa, 9 lipca 2014

MYŚLENIE OPARTE NA KŁAMSTWIE URUCHAMIA ZŁE ENERGIE, A MYŚLENIE OPARTE NA PRAWDZIE NISZCZY ZŁE ENERGIE

CENTRUM FIZYKI TEORETYCZNEJ
i
INSTYTUT FIZYKI POLSKIEJ AKADEMII NAUK
oraz
UNIWERSYTET CAMBRIDGE, który przysłał mi ponad tysiąc podziękowań.

W stanie natury mamy w mózgu myślenie oparte na prawdzie, a odczuwanie oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. To jest nasz stan naturalny. Taki sam stan naturalny jest w każdym stworzeniu jakie jest w naturze wszechświata. Każde stworzenie w naturze ma w sobie myślenie oparte na prawdzie i energię jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Energia jest w systemach neurologicznych na jakich oparte jest odczuwanie i te systemy neurologiczne są połączone z decyzjami opartymi na prawdzie jakie są w naturze mózgu. Systemy neurologiczne w naturze funkcjonują na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon mówi nam, że w mózgu jest inne myślenie i że ma ono swoje systemy neurologiczne. Odkryłam, że te systemy neurologiczne oparte na narzuconym myśleniu są na złej energii. Narzucone myślenie, to myślenie oparte na kłamstwie i to myślenie ma swoje systemy neurologiczne oparte na złej energii. Na myśleniu narzuconym przez człowieka nie ma energii życia, ale jest energia niszcząca życie. Naukowcy odkryli, że energii niszczącej życie jest we wszechświecie 73%, a ja odkryłam, że tą niszczącą energię wytworzyli ludzie myśleniem opartym na kłamstwie. Kieruję to moje odkrycie do Naukowców Fizyków i mogą je oni sprawdzić u ludzi zajmujących się medycyną gdzie są chorzy ludzie na złej energii jaką w sobie mają na myśleniu opartym na kłamstwie. Wskazuję na niczym niepodważalny dowód na to, że ludzie którzy wypowiadają kłamstwa mają w sobie niszczącą życie energię. Wskazuję, że nie ma innego pochodzenia złej energii poza uruchomionej myśleniem opartym na kłamstwie przez ludzi. Wskazuję na dowód, że energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków oparta jest na rozumie w mózgu, a człowiek czy inne stworzenie, które rozumie jest myślące. Poza tym Naukowcy odkryli, że naturalnym dla mózgu jest wypowiadanie prawdy. Wypowiadamy myśli jakie mamy w mózgu. Odkrycie naukowe, które mówi, że mózg wykazuje narzucone zachowania, że to rozbieżne cele jest odkryciem, że w mózgu jest inne myślenie jak w naturze mózgu. To inne myślenie, to myślenie wymyślone przez człowieka i jest to myślenie oparte na kłamstwie. Nikt poza ludźmi nie wymyślił w naturze myślenia opartego na kłamstwie. Jesteśmy stworzeni na energii, a Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Na emocjach oparte jest nasze odczuwanie i jest ono skonstruowane z energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Emocje jakie nie istnieją bez rozumu, to emocje oparte na miłości. Ażeby odczuć miłość, to trzeba mieć w sobie energię jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i spotkać człowieka, który też ma w sobie energię jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Spotkanie się takich ludzi jest trudne w stanie ludzi gdzie nie można znaleźć ludzi opierających się na prawdzie. Miałam przyjemność spotkania takiego człowieka i byłam zdumiona, że ktoś może na mnie tak energetycznie wpływać. Jest to niewątpliwie wspaniałe uczucie. Takich uczuć opartych na miłości jest dużo, gdyż są to miłości różne do różnych ludzi. Inne do ludzie kochających się, inne do rodziców, inne do dzieci, inne do przyjaciół, ale dwie strony muszą mieć w mózgu myślenie oparte na prawdzie.
Od dawna już piszę, że czuję, że energia mnie słucha. Ponad dwadzieścia lat temu ożywiłam zwiędnięte róże i kiedyś zrobiłam to jeszcze raz. Nie wiedziałam na czym to polega, ale byłam pod wpływem jakiejś wiedzy o energii. Mój były mąż widząc ożywione przeze mnie róże powiedział " z czarownicą żyć nie będę". Co najmniej dziesięć lat temu był w moim biurze jakiś człowiek i miał dużą wiedzę o fizyce kwantowej. Nie wiem czy to prawda czy nie, ale jak wychodził powiedział "Pani ma piękną aurę nad głową". Tego nie rozumiem gdyż nie mam takich zdolności, ale nie wykluczam, że są ludzie, którzy mają. Na pewno jestem taką samą osobą jak wszyscy inni ludzie, ale muszę mieć więcej myślenia opartego na prawdzie i co ma swoje potwierdzenie w wygrywanych przeze mnie sprawach w sądach.
Czuję długo, że energia mnie słucha, gdyż niektóre rzeczy wykonuje, a niektórych nie. Zatem dla niej ważne są słowa jakie wypowiadam. Złej energii nabyłam bo lekarz powiedział, że nadciśnienie jest, a zatem rozumiem, że w dużym stopniu mam dobrą energię, ale muszę się pozbyć złej. Ludzie z okresu Starożytności mówią, że trzeba powtarzać odpowiednie słowa. Zrozumiałam, że muszą to być słowa jakie mam oparte na kłamstwie i muszę powtarzać, że tego nie robię. Tak robiłam, ale trzeba było szukać co zrobiłam źle, gdyż podświadomość chce wiedzieć czy ja wiem co zrobiłam źle. Odkryłam, że też trzeba wypowiadać, że żałuje się tego co zrobiło się źle, a co jest rachunkiem sumienia. Odkryłam, że doszłam do momentu w którym zła energia stała się mi posłuszna i zaczęła się likwidować. To przekazuję dla ludzi ażeby robili tak samo.
Kiedy opieramy się na naturalnym dla nas myśleniu, to jesteśmy tym myśleniem na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Wtedy zła energia jest nam posłuszna. Na pewno nigdy nie warto wchodzić w myślenie oparte na kłamstwie gdyż powoduje to wejście w złą energię. Myślenie oparte na kłamstwie jest na złej energii, a myślenie oparte na prawdzie jest na dobrej energii. Nie wolno opierać się na myśleniu innych ludzi, gdyż inne myślenie ludzi oparte jest na kłamstwie. Opieranie się na myśleniu innych ludzi łączy nas z nimi złą energią. Lepiej łączyć się miłością na dobrej energii.
Ludziom którzy szukają wyjścia z cierpienia życzę wyjścia ze złej energii. Jeśli opieramy się na myśleniu podświadomości, to ona nas prowadzi do naszego naturalnego stanu jakim jest rozum i miłość.

                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz