niedziela, 13 lipca 2014

LUDZIE NIE ZNAJĄ SWOJEJ NATURY

Minęło ponad 2000 lat od czasu reakcji Stwórcy na posługiwanie się przez ludzi wymyślonym myśleniem, a ludzie ciągle funkcjonują na myśleniu opartym na kłamstwie. Do tego ludzie mówią, że są cywilizowani. Na całym świecie funkcjonują organy oparte na wymyślonym myśleniu, a ludzie mają utrwalone przekonania oparte na kłamstwie. Popularne "Szkło kontaktowe" pisze do mnie, że moje myślenie jest niepożądane. Myślenie pokazywaniem jakiego zajmuje się "Szkło kontaktowe" i raczej wszyscy dziennikarze, to myślenie wybranych ludzi. Ci wybrani ludzie na jakich myśleniu opierają się ludzie, to ludzie posługujący się myśleniem opartym na kłamstwie. Ludzie nie opierają się na swoim rozumie, tylko na myśleniu wybranych ludzi. Myślenie wybranych ludzi jest myśleniem wymyślonym i ukierunkowane jest ono na zabieranie ludziom pieniędzy. Ludzie wykonujący wymyślone myślenie wytwarzają dobro, a ludzie jakich wybierają zabierają im to dobro. Stan myślenia ludzi jest taki, że wybierają ludzi za obiecywanie im dobra, a ludzie których wybierają zabierają im dobro. Jest to myślenie oparte na kłamstwie. To myślenie oparte na kłamstwie znane jest ludziom z wymyślania. W naturze mózgu mamy myślenie oparte na naszym rozumie na jakim mamy rozum i jesteśmy wspaniałymi ludźmi. Człowiek, który ma rozum, to wspaniały człowiek, gdyż mądry i wytwarzający dobre, wartościowe rzeczy. Takie dobre, wartościowe rzeczy wytwarzali ludzie po ich stworzeniu, gdyż wtedy mieli w sobie dobrą energię. Dobre rzeczy są wytworzone z dobrej energii. Ludzie najczęściej wykonują czynności na myśleniu wymyślonym przez ludzi. Wybrani przez ludzi ludzie wymyślają co ludzie mają robić, a ludzie to wykonują. Ludzie stali się wykonawcami myślenia wybranych przez siebie ludzi. Na myśleniu jakie mamy w naturze swojego mózgu nie ma możliwości ażebyśmy wykonywali czynności na myśleniu wymyślonym przez innych ludzi. Stan myślenia ludzi opierających się na tym co wymyślą wybrani przez nich ludzie to wielka katastrofa stanu myślenia ludzi. Zygmunt Freud odkrył podświadomość, gdyż przed tym odkryciem ludzie uważali, że ich umysłem jest umysł nieświadomy na jakim człowiek nie ma rozumu. Dwaj lekarze psychiatrzy Karol Jung i Zygmunt Freud przekonywali się co do umysłu jaki jest naturalnym dla człowieka. Karol Jung był mocno przekonany, że naturalnym dla człowieka jest umysł nieświadomy, czyli umysł w którym nie ma rozumu. Zygmunt Freud był przekonany, że odkrył coś innego i nazwał, że to podświadomość. Zygmunt Freud mówi, że odkrył wypartą i stłumioną warstwę psychiki z zawartymi w niej treściami. Jaka to psychika i jakie to treści wyjaśnia nam dzisiaj odkrycie naukowe, które mówi, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez psychiki. Bardzo dobrze Zygmunt Freud nazwał wypartą i stłumioną warstwę psychiki z zawartymi w niej treściami, ale obydwaj lekarze psychiatrzy nie wiedzieli, że ludzie opierają się na umyśle nieświadomym na jakim nie mają rozumu. Karol Jung i Zygmunt Freud mieli w szpitalach psychiatrycznych ludzi opartych na umyśle nieświadomym na jakim ludzie nie mają rozumu. Ludzie nie wiedzą, że na myśleniu wymyślonym kończy się w zakładzie psychiatrycznym. Lekarze poznali energię na jakiej oparta jest natura i utrzymują przy życiu  ludzi chorujących na braku rozumu. Do dzisiaj dla ludzi umysł nieświadomy jest  normalnym, gdyż Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia podświadomości. Człowiek, który nie zna myślenia podświadomości nie ma rozumu, gdyż na rozumie oparta jest podświadomość. Ja odkryłam, że ludzie robią stanowczy sprzeciw na opieranie się na myśleniu opartym na rozumie na jakim człowiek jest zdrowy i ma szczęśliwe odczuwanie. Spotkałam tylko jednego człowieka do którego powiedziałam, że "Pan ma rozum". Jestem już na emeryturze, a pierwszy raz spotkałam człowieka do którego powiedziałam, że ma rozum. Ludzie oczywiście wszyscy wołają, że mają rozum i są uczciwymi, ale prawdą jest, że nie znają myślenia na jakim człowiek ma rozum. Ludzie opierają się na myśleniu innych ludzi, a człowiek który opiera się na myśleniu innych ludzi nie ma rozumu. Wszyscy ludzie na całym świecie wykonują myślenie innych ludzi. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale co z tego odkrycia jak ludzie dalej wykonują czynności na myśleniu wybranych ludzi na jakim nie mają rozumu i są chorzy psychicznie. Nasz mózg bardzo dobrze kwalifikuje myślenie jakim posługuje się człowiek, gdyż jeśli człowiek opiera się na wymyślonym myśleniu, to pod tym względem jest na umyśle nieświadomym. Odwiedził mnie kiedyś dobrze wykształcony psycholog i powiedział, że powinnam z moimi książkami być w jakimś wielkim mieście, ale zapytał też czy dużo jest ludzi którzy się ze mną zgadzają, a ja odpowiedziałam, że prawie nikt. Cóż zatem z tego, że byłabym z moim książkami w wielkim mieście skoro ludziom myślenie oparte na rozumie się nie zgadza. Psycholog ten zapytał czy profesorowie reagują na to co piszę, a więc odpowiedziałam, że ja opieram się na odkryciach naukowych i mam setki podziękowań z Uniwersytetu Carnegie Mellon i ponad tysiąc z Uniwersytetu Cambridge. W Polsce zareagowała raz jedna osoba z Polskiej Akademii Nauk i napisała do mnie, że zgadza się ze mną w zupełności. Zareagowała też raz kobieta, która zadzwoniła do mnie ucieszona po przeczytaniu mojej książki i mówiła, że ogromnie się cieszy z mojej książki bo potwierdza ona jej myślenie, a czasami myślała, że ona ze swoim myśleniem jest u ludzi którzy wszyscy się z nią nie zgadzają. Uważam, że Uniwersytet Carnegie Mellon i Uniwersytet Cambridge zdecydowanie ogłosiliby, że jestem odkryciem człowieka który ma rozum, ale na przeszkodzie stoi ich przyjmowanie pieniędzy od ludzi którzy nie maja rozumu. Może więcej nazbierałoby się ludzi mnie popierających gdyby u ludzi wyżej nie stały pieniądze od rozumu. Te pieniądze które stoją u ludzi wyżej od rozumu są pieniędzmi zdobytymi na braku rozumu i stąd nie można powiedzieć, że ludzie żyjący z zabieranych ludziom pieniędzy opierają się na swoim rozumie. Człowiek który ma rozum żyje za pieniądze przez siebie zarobione, a nie zabrane innym ludziom. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a czynności jakie ludzie najczęściej wykonują na myśleniu na jakim zmienia się anatomia to zabieranie innym ludziom pieniędzy. Ludzie na myśleniu wybranych przez siebie ludzi zajmują się zabieraniem ludziom pieniędzy. Na ziemi stoi pełno urzędów, a w nich pracują ludzie na myśleniu wymyślonym przez ludzi. Jest dużo firm windykacyjnych które wykonują zawód napadania na ludzi i ich mienie w celu zdobycia ich pieniędzy. Przy sądach są komornicy którzy pokazują ludziom przepisy ustanowione przez ludzi i nazwane prawem, że zgodnie z nimi przy udziale ślusarza i policji wyważają drzwi do ludzkich domów i zgodnie z prawem biorą z tych domów to co chcą. Sądy wydają pozwolenia na te napady. Ludzie kościoła mówią do ludzi, że ażeby nie cierpieć to trzeba prosić o to Boga. Ludzie więc proszą Boga o to ażeby nie cierpieli na opieraniu się na myśleniu wymyślonym przez ludzi. Bóg się z tym nie zgadza bo nie chce ażeby Jego stworzenia były głupimi. Bóg nas stworzył na swoim rozumie.
Ludzie cierpią na opieraniu się na myśleniu wymyślonym, a jest tak dlatego ponieważ na myśleniu wymyślonym przez ludzi człowiek nie jest stworzony. Sądy wydają wyroki w sprawie ludzi których nie stworzyli i mówią, że to zgodnie z myśleniem wybranych przez ludzi ludzi. Kiedy przyszłam do mojej pierwszej pracy i wszystko robiłam dobrze to nie wiedziałam, że to z tego powodu mój przełożony powiedział "gdzieś się pani taka uchowała". Nie wiedziałam, że z rozumem jestem inna. Mój były mąż nie raz mówił, że powinnam mieć jakiegoś męża geniusza i też nie wiedziałam dlaczego tak mówi. W sądach wygrywałam wszystkie sprawy, ale jak powiedziałam do Sędziów, że rozwiążemy wszystkie sprawy opierając się na uczciwości to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Moje myślenie jest bardzo proste i jasne, a Sędziowie chcą ażebym mówiła paragrafami jakimi mówią wybrani przez ludzi ludzie. Ludzie w kościołach też mówią jakąś niezrozumiałą mową i mówią, że na tej niezrozumiałej mowie prowadzą ludzi do Boga. Mnie nikt na mojej zrozumiałej mowie do Boga nie musi prowadzić gdyż ja posługuję się myśleniem swojego Stwórcy.
Na tym myśleniu opartym na umyśle nieświadomym na jakim funkcjonują ludzie, psychika i oparte na odczuwaniu ciało jest chore. To zrozumiałe, że psychika i ciało są chore na myśleniu wymyślonym przez ludzi, gdyż psychika i ciało nie są stworzone na myśleniu wymyślonym przez ludzi. Naukowcy odkryli, że psychika w mózgu, który nie zna słów nie istnieje bez rozumu. Zatem człowiek jest psychicznie zdrowy i ma zdrowe ciało jeśli ma w mózgu rozum. Ludzie stanowczo nie chcą opierać się na rozumie, tylko chodzą wybierać ludzi którzy obiecują dawanie im dobra. Ludzie na tym myśleniu wymyślonym przez ludzi nie mają rozumu, gdyż przez całe wieki wybierani przez nich ludzie zajmują się zabieraniem dobra. Wielu ludzi idzie do władzy gdyż tam dostaje zabierane ludziom dobro. Mój były mąż nie raz do mnie mówił, że trzeba być głupim prowadząc działalność gospodarczą, gdyż pieniądze pewne ma się tylko z budżetu Państwa. Zapytałam go " a skąd mają pieniądze ludzie w budżecie Państwa". Powiedziałam, że kiedyś dochodzi do stanu, że ludzie nie zarobią na ludzi zabierających im pieniądze i potwierdza to Minister Finansów, który dwa lata temu powiedział, że zawsze jak była tak zła sytuacja finansowa jak teraz to za pięć lat była wojna. Zatem Minister Finansów gdzieś odkrył, że jak jest zła sytuacja finansowa to jest wojna. Znaczy to, że wybierani przez ludzi ludzie organizują wybijanie ludzi. Tak się dzieje od dawna, a uwielbiany przez ludzi jeden z największych morderców ludzi Adolf Hitler mówił do ludzi, że mają iść pracować do obozów w których jak nie będą już mieli siły pracować to ich uśmiercą. Takie jest prawo ludzi oparte na wymyślonym myśleniu. Przed wejściem ludzi do obozów śmierci złodzieje pamiętali ażeby ludziom zabrać biżuterię jaką mają. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa stoi sam ze swoim uczciwym opartym na rozumie myśleniu, a stojący na czele wymiaru sprawiedliwości Piłat mówi, że  zapyta ludzi czy skazać na śmierć złoczyńcę Barabasza czy tego co nie zrobił nic złego Jezusa, a ludzie wołają, że ukrzyżować tego co nie zrobił nic złego Jezusa. Piłat wypełnił wolę ludu i skazał na śmierć Stwórcę ludzi, a później popełnił samobójstwo. Nie mam wątpliwości co do tego, że Piłat rozumiał to co mówił Jezus, że ludzie na umyśle nieświadomym będą nienormalni. Dwóch pozostałych bandytów Heroda i Kajfasza to nie obchodziło. Ludzie do dzisiaj wykonują wolę wybranych przez siebie Herodów stojących na czele władzy i Kajfaszów stojących na czele kościoła na jakim mają umysł nieświadomy na jakim nie mają rozumu i mają chorą psychikę i chore ciało.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz