piątek, 4 lipca 2014

MOZG OPARTY JEST NA PRAWIDŁOWYCH DECYZJACH OPARTYCH NA DOBRYM ODCZUWANIU

KOMITET NEUROBIOLOGII

Szanowni Państwo!
Wszyscy jako małe dzieci wypowiadamy słowa swojego Stwórcy. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym. Ta wypowiadana przez nas naturalna dla nas prawda to zrozumiała mowa. Wszyscy rozumiemy małe dzieci i one też rozumieją. Naukowcy odkryli, że wszystkie prawa natury są zrozumiałe. Napisane przeze mnie tysiące pism oparte są na zrozumiałej mowie. Nikt nigdy do mnie nie napisał, że czegoś nie rozumie, a to co piszę czytają ludzie z ponad 80 krajów świata. Nikt nigdy nie przyszedł do mnie powiedzieć, że nie rozumie czegoś co napisałam w moich książkach. Nigdy żaden człowiek władzy, ani Sąd nie napisał do mnie, że z tego co napisałam czegoś nie rozumie. Na tym swoim rozumie wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a po powołaniu od roku 2004 wojewódzkich sądów administracyjnych 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim za 11 miesięcy roku 2004 wygrałam ja. Dane te są opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" w miesiącu styczniu 2005 roku. Dane te mówią, że w całym kraju ponad 99,5% skarżących się ludzi przegrało sprawy. Wyroki Sądów brzmią, że ci ludzie skarżą się niezgodnie z prawem. Ludzie wydają wyroki w sprawie ludzi na podstawie nazwania wymyślonego myślenia prawem i narzucenia go przez złych ludzi, którzy to myślenie wymyślili. Uznałam, że przekażę Sądom, że opieram się na rozumie i  rozwiążemy wszystkie sprawy i że opieranie się na rozumie to opieranie się na uczciwym załatwianiu spraw. Myślałam, że Sądy chcą rozpatrzenia ludzkich skarg, a okazało się, że się myliłam, gdyż Naczelny Sąd Administracyjny w Warszawie który zgadzał się ze mną dopóki nie przyznałam się, że opieram się na rozumie, wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. W tym momencie wskazuję Neurobiologom, że Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Te czynności na jakich zmienia się anatomia wskazuję, że to czynności oparte na wymyślonym i narzuconym myśleniu przez ludzi. Kiedy wystąpiono przeciwko mnie zrozumiałam o co chodzi. NSA pisał, że ja nie opieram się na skardze kasacyjnej opracowanej przez ludzi władzy. Ta skarga kasacyjna ściśle określa pod jakim względem człowiekowi wolno się skarżyć. Prawo ustanowione przez ludzi zabrania ludziom nie uprawnionym występowania przed sądami najwyższymi, a przecież z natury wszyscy wypowiadamy takie same słowa. Wprowadzenie przez ludzi władzy opierania się na narzuconych przez nich słowach nie pozwala ludziom na uczciwe rozwiązanie ich spraw. Jeśli w sprawach ludzi występuje prawnik wykształcony na myśleniu ludzi władzy to opiera się on na innym myśleniu jak człowiek któremu wyrządzono krzywdę. Ludzie otrzymują w Sądach wyroki, że zgodnie z prawem skarżą się niesłusznie. To prawo na jakim ludzie skarżą się niesłusznie to myślenie narzucone przez ludzi, którzy mówią niezrozumiałą mową. Ci ludzie mówiący niezrozumiałą mową oszukują stworzenia Boga przy pomocy niezrozumiałej mowy. Ponieważ napisałam do Sądu i Krajowej Izby Doradców Podatkowych do których należałam, że mam najwięcej wygranych spraw w kraju, a oni odbierają mi prawo wykonywania zawodu dlatego prowadzili te postępowania przez kilka lat. Po wystąpieniu przeciwko mnie z powodu mojego domagania się uczciwego rozpatrywania spraw zrozumiałam, że ludzie mówiący niezrozumiałą mową okradają ludzi przy pomocy tej niezrozumiałej mowy. Napisałam do nich, że zabranie mi prawa wykonywania zawodu za mówienie mową Stwórcy to już lepiej jak ukrzyżowanie za to samo Jezusa. Wskazywałam w moich wystąpieniach, że moi klienci cierpią z  powodu ustanowionego prawa. Pisałam do ludzi nauki ażeby zbadali energię w zapisach ustanowionego przez ludzi prawa, gdyż ona zadaje ludziom cierpienie. Pisałam, że jesteśmy stworzeni na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i że Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez odczuwania. Można zatem zbadać energię w moich książkach i pismach i przekonać się, że jest to dobra energia. Ludzie kościoła wiedzą i nie mówią skąd, że Jezus to Bóg i że jest On miłością. Mają takie napisy na obrazach z Jezusem. Biskupi mówią do ludzi "Uczmy się miłości". Zatem nie mają miłości, a my wszyscy wiemy, że ludzie się w sobie zakochują. Zakochanie to odczuwanie naturalne dla ludzi. Naturalne dla ludzi, którzy mają w mózgu tylko myślenie oparte na prawdzie, gdyż ludzie wymuszają miłość na narzuconym przez siebie myśleniu.
Narzucone przez człowieka decyzje, to decyzje oparte na kłamstwie jakie ludzie zapisali w ustanowionym przez nich prawie, że to decyzje oparte na niezrozumiałej mowie są dla ludzi prawem. Ta niezrozumiała mowa oparta jest na paragrafach.  Ci ludzie nie piszą na jakim prawie do ludzi i mienia się opierają tylko piszą, że narzucone przez nich myślenie jest prawem dla ludzi. Widzimy teraz, że ludzie władzy oskarżają prof. Bogdana Chazana za opieranie się na naturalnym dla niego odczuwaniu. Widzimy, że władze kościoła wymuszają od księdza Wojciecha Lemańskiego posłuszeństwa i wymuszają posłuszeństwa od ludzi którzy wybudowali kościół. Ode mnie wymiar sprawiedliwości wymusza wykonywania myślenia narzuconego przez ludzi władzy i uznawania myślenia tych ludzi za prawo dla mnie. Ci ludzie wymuszaniem wykonywania wymyślonego przez nich innego myślenia stosują przemoc na ludziach i innych stworzeniach dla których zrozumiała mowa jest normalną. Przed ponad 2000 lat Jezus wystąpił przeciwko: ustawodawcy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi i wskazał swoją śmiercią i lasem wiszących na krzyżach ludzi, że ludzie narzucający wolę nie mają uczuć. Jak to się stało, że ludzie narzucający wolę nie mają uczuć odpowiedź mamy w mózgu. Ci ludzie przeszli na funkcjonowanie na narzuconym przez nich myśleniu. Ciało nie jest oparte na myśleniu narzuconym przez ludzi i choruje.  Mózg wykazuje myślenie narzucone pod umysłem nieświadomym. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy (wykonywanie narzuconych zachowań), że to rozbieżne cele i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Zatem ludzie narzucający wolę nie mają uczuć na tych zajmujących się ich myśleniem systemach neurologicznych. Wskazuję jednak na coś wstrętnego świadczącego o ludziach, że to oni są wstrętnymi, gdyż wymyślili myślenie ażeby oszukiwać stworzenia Boga i już małe dzieci w przedszkolach i na religii uczą niezrozumiałej mowy ażeby były głupie i wykonywały ich wolę. Mamy tą nabytą głupotę w umyśle nieświadomym opartym na braku rozumu. Mamy też odkrycie, że w naturze mózgu jest rozum. Źli ludzie, którzy wymyślili myślenie i narzucili je stworzeniom Boga zrobili ze stworzeń Boga głupich ludzi, którzy nie rozumieją o co chodzi. Odkrywca umysłu nieświadomego Karol Jung był mocno przekonany, że naturalnym dla ludzi jest umysł nieświadomy, gdyż aż kłócił się z Zygmuntem Freudem o to, że odkrytą przez niego podświadomość powinien nazwać umysłem nieświadomym. Zygmunt Freud podświadomość odkrył jako wypartą i stłumioną warstwę psychiki z zawartymi w niej treściami. Ja odkryłam, że ta wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami to nasza naturalna psychika oparta na rozumie w mózgu i jest to naturalny nasz mózg, który nie istnieje bez psychiki. Odkryłam również, że tym co wyparło i stłumiło podświadomość jest umysł nieświadomy oparty na narzuconym myśleniu przez ludzi. Umysł nieświadomy oparty jest na narzuconym myśleniu przez ludzi na jakim są umysłowo i psychicznie chorzy i funkcjonują na tym wymyślonym przez siebie myśleniu na jakim chorują na niezliczone choroby oparte na złej energii. Na tym narzuconym myśleniu psychika jest cierpiąca bo nie ma uczuć i cierpiące jest ciało oparte na odczuwaniu. Na tym narzuconym myśleniu człowiek jest na niszczącej jego życie energii. We wszechświecie jest nabytek od złych ludzi wymuszających wykonywania ich woli 73% energii śmierci. Ci źli ludzie nazwali ich myślenie do wymuszania prawem na ziemi. Mają to swoje prawo z nabycia w swoich mózgach i na nim doświadczanie zła jakie uczynili w świecie Boga i stworzeniom Boga.

                                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz