piątek, 27 listopada 2015

BUDULCEM DO WYKONYWANIA CZYNNOŚCI JEST MYŚLENIE

W stanie mózgu który nie zna słów wykonujemy czynności na myśleniu opartym na prawdzie. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym. Czynności wykonujemy na systemach neurologicznych i w stanie natury wykonujemy czynności na systemach neurologicznych opartych na myśleniu opartym na prawdzie. Odkryłam to myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu, ale nie mogłam znaleźć ludzi którzy chcieliby posługiwać się myśleniem opartym na prawdzie. Dziwiłam się, że ludzie nie chcą posługiwać się myśleniem na jakim jest stworzona ich psychika i ciało. Przeczytałam, że zajmująca się podświadomością Biochemik Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość. W odkryciu jakim ludzie chcą się posługiwać myśleniem pomogło mi odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, których odkrycie pokazuje, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg je wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Odkryłam, że te narzucane zachowania i problemy to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że to myślenie oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu to myślenie oparte na kłamstwie. Stojący na czele mienia Stwórcy kłamcy spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał mi przysyłać podziękowania, a w Polsce usunęli ze stanowisk Dyrektorów Departamentu Zdrowia którzy przysyłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i pytali czego od nich oczekuję. Należałoby się zastanowić nad tym skąd ludzie mają przekonania oparte na kłamstwie skoro w mózgu mamy myślenie oparte na prawdzie. Należałoby się zastanowić nad tym dlaczego ja nie chciałam wykonywać czynności na myśleniu władzy, a nie mogłam znaleźć ludzi którzy też by nie chcieli. Jest to dowód na to, że ludzie są przebudowani na wykonywanie czynności opartych na kłamstwie. Odkryłam, że ta przebudowa człowieka jest oparta na innej energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Naukowcy odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się wykazywanymi przez mózg narzuconymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Psychika jest oparta na prawdzie, a na myśleniu opartym na kłamstwie psychika przeszła pod władzę myślenia opartego na kłamstwie. Skutek tego to cierpienie psychiki i ciała. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa i wskazał, że to ludzie władzy, kościoła i wymiaru sprawiedliwości. Ja odkryłam, że człowiek posługujący się narzuconymi słowami to kłamca. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości, a prawdą jest, że miłości nie ma kłamca. Psychika jest oparta na miłości. Inną psychikę ma kłamca. Fizjolog Iwan Pawłow otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że pies na narzuconym myśleniu zrobił się posłusznym człowiekowi. Iwan Pawłow i ludzie przyznający Nagrodę Nobla nie mówią, że to myślenie na jakim pies zrobił się posłusznym człowiekowi to myślenie do oszukiwania. Ja od dawna zwracam uwagę na słowa ludzi kościoła i władzy, że człowiek ma służyć. Ze służeniem przez człowieka mamy do czynienia na kłamstwie. Pies stał się służącym kłamcy i inne zwierzęta też. Na myśleniu opartym na prawdzie wszystkie stworzenia są wolne. Mózg wykazuje myślenie oparte na wypowiadaniu innych słów, że zajmują się nim systemy neurologiczne. My na systemach neurologicznych wykonujemy czynności i na kłamstwie są to czynności zła. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a mnie nie chcą przyznać Nagrody Nobla za odkrycie, że to na myśleniu opartym na kłamstwie. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że systemy neurologiczne zajmują się wypowiadaniem innych słów jak są w naturze mózgu. To człowiek pod względem kłamstwa wykonuje czynności na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Naszego Stwórcy nie udało się oszukać. Mózg słowa do oszukiwania odrzuca na systemy neurologiczne oparte na kłamstwie. Ci ludzie kłamcy mówią o Bogu a posługują się słowami jakie są dowodem na to, że są przeciwko Bogu. Ludzie kłamcy w kościołach mówią, że Jezus oddał życie za grzechy ludzi, a oni rozgrzeszają ludzi z grzechów. Grzechy mają kłamcy. Kłamcy idą po rozgrzeszenie do kłamców, a człowieka któremu uczynili zło zostawiają cierpiącym. Kłamstwo zadało cierpienie psychice. Cierpienie psychice zadaje  złoczyńca. Kłamca to złoczyńca. Ludzie zgodzili się przejść na wykonywanie czynności na kłamstwie, a do wykonywania czynności opartych na kłamstwie potrzebny jest inny budulec w mózgu. Tym innym budulcem jak naturalny budulec jest myślenie oparte na kłamstwie. Ludzie władzy posługują się paragrafami i ludzie wykonujący czynności na ich myśleniu zaglądają do paragrafów i wykonują to myślenie zapisane w tych paragrafach. Ja nie wiedziałam dlaczego mnie odrzuca od tych paragrafów i widziałam, że jak je czytam to boli mnie głowa. Widziałam, że w tych paragrafach zapisane są słowa oparte na kłamstwie i widziałam, że moi klienci mówili, że przychodzą do mnie po pomoc ponieważ nie rozumieją języka prawniczego. Widziałam odkrycie naukowe, które mówi, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i wiedziałam, że na rozumie jest się rozumiejącym. Ludzie którzy nauczyli się paragrafów nauczyli się nierozumianego myślenia. To nierozumiane myślenie weszło do mózgu i na nim zaczęli wypowiadać słowa oparte na kłamstwie. Odpowiedzią na pytanie dlaczego ja wygrywałam wszystkie sprawy w sądach jest to, że ja nie nauczyłam się myślenia opartego na kłamstwie. Kłamcy na pewno chcieli dla siebie zdobyć uprawnienia i ogłosili, że ten kto ma wygrane sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym ten może otrzymać uprawnienia bez zdawania egzaminów. Ja byłam tą osobą która miała wygrane sprawy w NSA. Egzaminy były takie, że jechało nas na egzamin około tysiąca osób i nikt nie zdawał. Z czasem ludzie nauczyli się tego myślenia opartego na kłamstwie, a ja wygrywałam sprawy bez nauczenia się myślenia opartego na kłamstwie. Na kłamstwie są inne systemy neurologiczne i na kłamstwie nastąpiła przebudowa psychiki i ciała na systemy neurologiczne oparte na kłamstwie. Dlaczego tak jest wyjaśnia oparcie myślenia na energii. Nie ma myślenia bez energii. Energia jest oparta na systemach neurologicznych i odkryłam, że nie ma myślenia bez systemów neurologicznych. Dziękuję za te odkrycia wszystkim Naukowcom którzy dokonali odkryć opartych na rozumie. Wszystkie stworzenia są energią i Naukowcy odkryli, że w naturze wszechświata jest tylko grawitacyjna siła życia, a ja po odkryciu kodu genetycznego widziałam, że ta energia  jest w stworzeniach w naturze wszechświata. Albert Einstein odkrył, że we wszechświecie jest grawitacyjna siła życia, ale też odkrył, że jest grawitacyjna siła zła i że jest ona oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególne w rządach. Ja odkryłam, że grawitacyjna siła życia jest oparta na prawdzie, a grawitacyjna siła śmierci jest oparta na kłamstwie. Albert Einstein mówi, że grawitacyjna siła śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach, ale nie wie, że jest to myślenie oparte na kłamstwie, ale wie, że jest pewny ludzkiej głupoty. Głupota jest oparta na kłamstwie. Mózg na kłamstwie stworzył inny umysł i jest nim umysł oparty na braku rozumu. Albert Einstein ma rozum i pisze, że jest pewny ludzkiej głupoty i pisze, że chciałby poznać myśli Boga. Zatem ten mędrzec oparty na rozumie, w swoim środku jest przekonany, że natura wszechświata jest oparta na słowach Boga, a grawitacyjna siła śmierci na słowach ludzi o których pisze, że jest pewny ich głupoty. My wszyscy w naturze mózgu mamy myślenie takie same jak mądry Albert Einstein ale ażeby mieć rozum trzeba się myśleniem na jakim oparty jest rozum posługiwać. Ja wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i myślałam, że Sędziowie chcą rozstrzygnięcia ludzkich spraw i zaczęłam mówić, że trzeba opierać się na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie jakie mamy w naturze mózgu. Wtedy okazało się, że nie chcą rozstrzygnięcia ludzkich spraw, gdyż wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Wtedy zrozumiałam o co chodzi i napisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu na myśleniu opartym na prawdzie to lepsze od ukrzyżowania za to samo Jezusa.
Oparcie myślenia na energii spowodowało, że myślenie oparte na kłamstwie wykonuje się na energii opartej na kłamstwie, a energia oparta na kłamstwie uśmierca życie. Pisałam o tym do ludzi nauki i do Ministerstwa Zdrowia, a oparte na kłamstwie Ministerstwo Zdrowia przysłało mi odpowiedź do spamu, że to niechciana wiadomość. Albert Einstein bez wątpienia ma rację, że ludzie oparci na sposobach myślenia są głupi, gdyż to głupi człowiek nie chce słuchać o tym, że myśleniem opartym na kłamstwie uśmierca swoje życie. W naturze wszyscy ludzie mają od Stwórcy rozum, a wybrali sobie przedstawicieli na których myśleniu nabyli głupoty. Przedstawiciele oparci na braku rozumu, a na braku rozumu Karol Jung odkrył, że ludzie nie wiedzą co ich czeka. Ludzie bez rozumu zaprowadzili ludzie wykonujących ich myślenie do obozów śmierci i tam im wydali rozkaz śmierci. Te rozkazy śmierci wydali z powodu zapisu jaki umieścili na bramie obozu w Oświęcimiu, że za mało pracują i nie przynoszą pieniędzy. Zanim wykonawców ich woli uśmiercili ograbili ich z ich mienia i pozostałej na nich biżuterii. W warunkach pokoju złoczyńcy pokazują ludziom, że zgodnie z prawem komornik z udziałem policji i ślusarza wyważa drzwi do ludzkich domów i innych pomieszczeń i obmacuje ludzi czy czegoś przed złodziejami nie ukryli. Myślenie oparte na kłamstwie to myślenie jakim posługuje się złodziej. Firmy oparte na kłamstwie mają przy sobie Firmy windykacyjne które zgodnie z prawem opartym na kłamstwie zajmują się wymuszaniem od ludzi pieniędzy przy pomocy zaburzania ludziom psychicznego spokoju. Jak Firmy windykacyjne nie wymuszą od ludzi  pieniędzy przy pomocy zaburzania ich psychice spokoju to występują do sądów o wydanie nakazu wykonywania myślenia opartego na kłamstwie. Z tą klauzulą wykonalności komornicy z udziałem policji i ślusarza wyważają drzwi do ludzkich domów. Te czynności są czynnościami od jakich zmieniła się anatomia człowieka, a przyczyną tej zmiany anatomii są słowa oparte na kłamstwie na jakich wykonuje się czynności zła. Wykonywane czynności na słowach wybranych przez ludzi ludzi są oparte na innym myśleniu jak wykonuje się na myśleniu opartym na prawdzie. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że człowiek na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu funkcjonuje na innych systemach neurologicznych. Na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu powstali ludzie faryzeusze, którzy opowiadają o dobru, a wykonują zło. Doskonałość myślenia Stwórcy zawsze mnie fascynowała. Fascynują mnie wykonywane czynności przez ludzi na energii opartej na prawdzie jak np. przepięknie grający ludzie muzykę Chopina. Członkowie Jury mają różne zdania, a różne zdania są oparte na kłamstwie. Na kłamstwie jest energia z fałszem. Człowiek wygrywa muzykę przy pomocy rąk, a one są oparte na systemach neurologicznych. Geniusz oparty jest tylko na prawdzie. Może być geniusz wyżej stojący jak Fryderyk Chopin jeśli nie miałby w mózgu żadnego myślenia opartego na kłamstwie. Fryderyk Chopin to na pewno człowiek który miał w mózgu dużo myślenia na jakim oparty jest geniusz. Wygrywana muzyka to wygrywana energia oparta na myśleniu. Systemy neurologiczne są oparte na myśleniu, a na kłamstwie wykonuje się zło. Zło jest oparte na złej energii a zła energia na myśleniu opartym na kłamstwie. Myślenie oparte na prawdzie jakim posługuje się Stwórca i na jakim nas stworzył oparte jest na układach z pierwiastków na jakich Stwórca stworzył energię życia. Prowadzący na śmierć przedstawiciele ludzi nie mają w ich myśleniu energii życia i na wykonywaniu ich myślenia dokonuje się uśmiercania życia. Albert Einstein wskazuje, że ludzie opierający się na sposobach myślenia prowadzą ludzi na śmierć. Wykonywane czynności od jakich Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że zmienia się anatomia to wykonywanie czynności na energii w której nie ma życia. Energia w której nie ma życia to energia oparta na kłamstwie. Śmierć na ziemi wprowadzili ludzie którzy wprowadzili myślenie oparte na kłamstwie. Ludzie którzy zgodzili się na wykonywanie czynności opartych na kłamstwie weszli w wykonywanie czynności na energii jaka ich uśmierca. Ludziom opierającym się na kłamstwie zmieniła się anatomia na jakiej nabyli twarzy głupców. Ludzie ocaleli z zatopionej Atlantydy wybudowali Sfinksa w którego twarzy oznaczyli, że mają rozum.  Dziękuję mądrym ludziom, którzy przysyłają mi fotografie na których pokazują twarze głupców i że są oni złoczyńcami.
Do pojawienia się w człowieku energii na jakiej wykonuje się czynności zła potrzebne było myślenie do oszukiwania. Wyparta podświadomość jaką odkrył Zygmunt Freud to psychika oparta na prawdzie. Ta wyparta podświadomość jest oparta na postanowieniu o opieraniu się na kłamstwie. Mózg to myślenie oparte na kłamstwie przyjął, ale człowiek na nim się znalazł na energii uśmiercającej jego życie. Energia życia jest oparta na myśleniu podświadomości. Maria Szulc postanowiła nauczyć się energii podświadomości, a to nie trzeba uczyć się energii tylko wypowiadać słowa oparte na energii podświadomości. My nie jesteśmy stworzeni na nauce energii. Ludzie kościoła zapisali w przysiędze małżeńskiej, że ludzie przysięgają sobie miłość, a miłość to energia a energia nie jest oparta na przysiędze. Miłość to energia jaka łączy ludzi wypowiadających słowa oparte na prawdzie. Kłamca jest pod władzą energii.
Człowiek który chce powrócić na energię życia musi przywrócić w mózgu myślenie na wypowiadanie prawdy i wtedy zlikwidować złą energię jaka jest w systemach neurologicznych opartych na kłamstwie powtarzaniem słów "nie wykonuję czynności zła".

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz