wtorek, 17 listopada 2015

NA PRAWDZIE PSYCHIKA WIE, A NA KŁAMSTWIE NIE WIE

W naturze mózgu jest umysł świadomy oparty na prawdzie na jakim psychika wie. Wypowiadane inne słowa to słowa oparte na kłamstwie na jakich psychika nie wie. Stąd na kłamstwie oparty jest umysł nieświadomy na jakim psychika nie wie. Rozum oparty jest na prawdzie, a brak rozumu oparty jest na kłamstwie. Na prawdzie psychika jest świadoma, a na kłamstwie psychika jest nieświadoma. Człowiek to psychika i człowiek jako psychika wie na prawdzie, a na kłamstwie nie wie.
W stanie mózgu który nie zna słów człowiek wie. Widzimy, że zwierzęta też wiedzą. Pies którego Iwan Pawłow oszukiwał przestał wiedzieć. Ludzie którzy przeszli na wykonywanie myślenia opartego na kłamstwie przestali wiedzieć. Odkrycie przez Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności to anatomia która przestała wiedzieć. Ta anatomia która przestała wiedzieć to psychika oparta na kłamstwie. Kłamstwo jest oparte na wypowiadaniu innych słów jak prawda i Naukowcy odkryli, że w mózgu jest myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ja odkryłam, że to myślenie do rozbieżnych celów człowiek wypowiada jako kłamstwo.
Dawno już pisałam, że studentom powinno się dać jako prace naukowe poszczególne przepisy prawa ażeby napisali o wyrządzonym złu człowiekowi przy pomocy zapisu tego prawa. Wyrządzone człowiekowi zło to wyrządzone zło psychice. Nie raz piszę o zadanym mi pytaniu przez Ordynatora Szpitala Psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy który zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Odpowiedź moja brzmi "bo ich oszukali". Oszukana psychika znalazła się w szpitalu psychiatrycznym, ale ten człowiek ażeby zachorował psychicznie to musi mieć w mózgu wykonywanie kłamstwa. Tą psychikę opartą na wykonywaniu kłamstwa odkrył Neurobiolog Eric Kandel, że jest zmieniona. Dwaj lekarze psychiatrzy Karol Jung i Zygmunt Freud mieli odmienne zdania co do umysłu człowieka z natury, czy jest nim umysł świadomy czy umysł nieświadomy. Karol Jung był mocno przekonany, że człowiek w naturze jest stworzony na umyśle nieświadomym na jakim nie wie co robi i nie wie dokąd idzie, gdyż jest uzależniony od myśli, a Zygmunt Freud był przekonany, że odkrył coś innego i nazwał to podświadomością. Ja odkryłam, że człowiek na słowach jakie są w naturze mózgu jest wolny, a nie jak mówi Karol Jung, że jest uzależniony od myśli. Odkryłam, że psychika na słowach jakie są w naturze mózgu jest wolna. Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta psychika z zawartymi w niej treściami. Te treści to myślenie jakie jest w naturze mózgu i myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Psychika na treściach opartych na prawdzie wie, a na treściach opartych na kłamstwie nie wie. Psychika to odczuwanie, a nasze ciała są czujące i te ciała zachorowały na myśleniu opartym na kłamstwie.
Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa i wskazał, że to ludzie władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Występowałam w obronie ludzi przed sądami, którzy wskazywali mi na przepis prawa za nie przestrzeganie którego ludzie władzy obciążyli moich klientów. Odbierałam pieniądze zabrane ludziom przy pomocy nazwania kłamstwa prawem, gdyż słowa oparte na kłamstwie nie zgadzają się ludziom którzy nie mają w mózgu kłamstwa, albo nie mają w mózgu kłamstwa w danym przedmiocie sprawy. Chciałam ażeby ludzie nie cierpieli z powodu zabranych im pieniędzy przez ludzi władzy i pisałam do sądów, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi jak będziemy opierali się na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. To się nie spodobało sędziom, gdyż wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu, a ja wskazuję, że nasza psychika jest oparta na myśleniu opartym na prawdzie. Ustanowione prawo dowodzi o przerażającej ilości ludzi kłamców i stąd na ziemi pełne szpitale ludzi. Na kłamstwie psychika przestała wiedzieć o co chodzi i zachorowały ciała. Myślenie oparte na kłamstwie jest w mózgu i mózg wykazuje je, że jest do rozbieżnych celów. Na tym myśleniu opartym na kłamstwie człowiek ma umysł nieświadomy i chore ciało, oraz psychikę na jakiej nie wie o co chodzi.
Na ziemi są miliardy ludzi którzy mówią, że wierzą w Boga, a ja mówię, że człowiek opierający się na myśleniu Boga wie, że jest Bóg, a nie w Niego wierzy. Wiara oparta jest na kłamstwie. Odkryłam myślenie Boga jakie mamy w naturze mózgu i na moim blogu i na twitterze nie pokazują, że to miliardy ludzi którzy mówią, że wierzą w Boga. Na moim blogu i na twitterze widać, że są oszuści, a ludzie władzy oszukują, że jest wolność. Obserwatorów u mnie na twitterze wymazują, a to robi oszust. Na moim blogu wymazują ludzi, gdyż np. kilka dni temu pokazywali, że mój artykuł o złej energii wytwarzanej przez człowieka przeczytało ponad pięćdziesiąt ludzi więcej jak wykazują dzisiaj. U uczciwych ludzi się dodaje wchodzących ludzi, a nie odejmuje. Ponad dwa lata pokazywali, że Rosja w ogóle nie wchodzi na mojego bloga, a na ponad sto krajów świata czytających to co piszę Rosja była i jeszcze jest na piątym miejscu. Teraz patrzę, że w miesiącu wykazują, że weszło z Rosji 306 osób, a ja nie widziałam nawet dziesięciu, a zapisuję sobie. Zapisuję sobie wszystkie kraje z jakich wchodzą ludzie. Rosji nie pokazywali gdyż pisałam, że oskarżanie Rosji zaczęło się od momentu w którym na Ukrainie zaczęto wołać, że tam są ludzie którzy chcą wejścia do Unii Europejskiej. Najwięcej ludzi poza Polską wchodziło ze Stanów Zjednoczonych, a od czasu kiedy o tym napisałam to ilość ludzi ze Stanów Zjednoczonych spadła o około 95%. Wchodzili ludzie z wielu krajów świata po kilkadziesiąt i więcej ludzi, a kiedy oszuści zobaczyli, że ich odkryłam to wielu krajów w ogóle nie pokazują, a z niektórych krajów pokazują, że wchodzi jedna lub dwie osoby. To oszustwo jest w ludzkich mózgach, a na nim zmieniony człowiek na oszusta. Ludzie kościoła mówią, że są przedstawicielami Boga, a mówią też, że ludzie mają wykonywać wolę wybranych ludzi i przyjmują pieniądze i odznaczenia od ludzi władzy. Ludzie władzy żyją  z okradania ludzi przy pomocy nazwania myślenia opartego na kłamstwie prawem. Ci ludzie mają w stanie natury psychikę opartą na prawdzie i są tyle umysłowo chorymi ile mają w mózgu wypowiadania innych słów jak oparte na prawdzie. Ci głoszący ludziom oszuści, że są wierzącymi w Boga natychmiast spowodowali ażeby Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania kiedy odkryłam, że mózg wykazuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu że to rozbieżne cele. W Polsce usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Dyrektorów, którzy chcieli zdrowia i życia ludzi i od czasu do czasu przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. Ci oszuści mówią do ludzi, że dają im dobro, a świadomie zadają ludziom cierpienie i śmierć. W programie "Inny punkt widzenia" mają zapisany wzór Alberta Einsteina Mc2 a nic nie mówią o słowach Alberta Einsteina, że na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach jest tyle wytworzonej energii śmierci, że grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Ludzi spotykają te katastrofy na sposobach myślenia jakie wypowiadają pod postacią innych słów jak są w naturze mózgu, gdyż katastrofy są oparte na złej energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Odkrywca Układu Genetycznego Pierwiastków Julian Ochorowicz pisze "jak dojść do prawdy" i pisze o sylogizmie. Ja mówię, że my nie mamy dochodzić do prawdy gdyż ona jest naszą naturą, a nie mamy kłamać. Ja wskazuję na tysiące moich pism na które nie reagują organy przeciwko którym wystąpił Jezus, że ci ludzie chcą kłamać. Ci ludzie doskonale wiedzą o czym ja piszę, a na co dowodem jest wymazywanie Obserwatorów u mnie na twitterze i ukrywanie ludzi wchodzących na mojego bloga. Ci mordercy ludzi mówią, że ludzie mają u nich wolność. Ludzi uważają za tak ciemnych, że im zapisali w Konstytucji, że mają wolność. Jaka to wolność, że teraz mówią, że ludzie są zagrożeni przez terrorystów. Ludzie na myśleniu Boga nie są zależni od innych ludzi. Jaka to wolność skoro ludzie za nie wykonywanie słów ludzi którzy mówią, że jest wolność są karani. Jaka to wolność skoro ludzie są niewolnikami ludzi władzy, tak jak pies niewolnikiem Iwana Pawłowa. Ludzie kościoła mówią, że Jezus powiedział, że zło jakie komuś wyrządziliście mnie wyrządziliście. Ja pytam na czym te słowa opierają. Ja podaję dowód na to, że zło jakie człowiek komuś wyrządził sobie wyrządził, gdyż ma w sobie na myśleniu do oszukiwania złą energię w systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Ludzie kościoła nie mają oparcia w prawdzie, że ludzie uczynili zło Jezusowi uczynieniem zła komuś. Ja opieram się na dowodzie, że psychika cierpi na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie jakim to kłamstwem człowiek komuś wyrządził krzywdę. Ludzie kościoła mówią, że ludzie cierpią przez grzech pierworodny popełniony przez Adama i Ewę, którzy zerwali jabłka z zakazanego drzewa, a ja mówię, że ludzie kościoła kłamią, gdyż w człowieku nie ma systemów neurologicznych opartych na myśleniu Adama i Ewy i kłamstwem jest, że są zakazane drzewa. Na słowach Boga nie ma zakazów. Zakazy wydaje kłamca który nie ma prawa do ustanawiania dla człowieka zakazów. Ludzie w ustanowionym prawie piszą, że mają prawo do tego o czym piszą, a oni kłamią, gdyż nie podają na czym to prawo jest oparte. Ludzie którzy mówią "Nasz kraj" to kłamcy, gdyż nie podają na czym opierają słowa, że to ich kraj. Ja wiem, że nie urodziłam się u siebie, a oni wypowiadają słowa, że to ich kraj. Ci ludzie wymyślili słowa do oszukiwania, że to ich kraj. Ludzie władzy mówią, że ludzie mają wolność, a żołnierzom mówią, że mają walczyć o wolność, a zatem kłamią, że ludzie mają wolność. Ludzie władzy mówią, że ludzie mają wolność, a jak ludzie nie płacą tego co wymyślili ludzie władzy to stosują na nich przemoc przy pomocy wydawanych nakazów zapłaty przez sądy. Sądy nie podają na jakiej prawdzie się opierają wydając nakaz zapłaty tego co wymyślili ludzie władzy. Sądy nie powinny pisać, że opierają się na prawie wydając nakaz zapłaty, a na nazywaniu prawem wymyślonego myślenia. Ludzie muszą płacić za to co ludzie oszuści wymyślili. Jak ludzie nie płacą za to co ludzie oszuści wymyślili to stosują na nich przemoc przy pomocy nazwania wymyślonego myślenia prawem. Komornicy zajmują się wymuszaniem wykonywania tego co wymyślili ludzie władzy.  Wskazuję na mózg, że on wykazuje człowieka wypowiadającego inne słowa, że to oszust. Wymyślone myślenie spowodowało, że człowiek wypowiada słowa jakie są dowodem na to, że jest oszustem. Fiodor Dostojewski po wypowiadanych słowach wiedział kto jest mordercą. Ludzie władzy mówią, że szukają dowodów na to, że ktoś jest mordercą, a Fiodor Dostojewski nie musiał prowadzić dochodzenia i ja i każdy człowiek opierający się na prawdzie wie i nie musi szukać dowodów. Dowód to wypowiadane słowa. Te wypowiadane inne słowa jak są w naturze mózgu to słowa złoczyńcy, a ludzie władzy wypowiadają inne słowa jak są w naturze mózgu i mówią, że są przeciw złoczyńcom. Na słowach innych  jak są w naturze mózgu psychika jest na złej energii i jest to psychika psychopaty. Wolność ludzi władzy to organizowanie wojen i mordowanie ludzi. Wolność ludzi władzy to zaprowadzenie ich do obozów śmierci. Ludzie którzy szli do tych obozów śmierci to tak samo idący jak pies za oszustem Iwanem Pawłowem, który tak samo jak ludzie władzy obiecał psu dobro. Komornicy z udziałem Policji i ślusarza wyważają drzwi do ludzkich domów mówiąc, że to zgodnie z prawem i że ludzie mają zapisane w Konstytucji, że jest wolność. Psychika cierpi od tego co robią jej ludzie kłamcy. To diabelstwo oparte na kłamstwie oblazło cały świat i stosuje na ludziach przemoc wymuszając od psychiki uznawania myślenia do oszukiwania za prawo. Ludzie kościoła rozgrzeszają z myślenia opartego na kłamstwie, a psychika nie wyleczyła się w wyniku tego rozgrzeszenia i z mózgu nie zostały usunięte słowa do oszukiwania. Inny przywódca jak Stwórca to oszust. Nazwać się człowiekiem od wymierzania sprawiedliwości to kłamca. Wymierzać ludziom sprawiedliwość to kłamca. To kłamca zapisał inne słowa jak są w naturze mózgu, że są prawem i ludzie tym oszustom dają swoje pieniądze. Nazywanie słów do oszukiwania prawem to przejmowanie majątku ludzi przy pomocy słów opartych na kłamstwie. Okradanych ludzi doprowadzili oszuści do ruiny, a oni sobie żyją z okradania ludzi i kupują i produkują broń do zabijania ludzi. Przyznają nagrody ludziom, ale nie widać nikogo kto chciały mnie przyznać nagrodę za odkrycie, że ludzie rozporządzający mieniem Stwórcy to oszuści na wykonywaniu których myślenia wszyscy ludzie i inne stworzenia zachorowały psychicznie i wszyscy mają chore ciała. Przecież ja się opieram na odkryciach naukowych, i gdzie te nagrody.  Ludzie przez wiele wieków przyznają ludziom nagrody za odkrycia ale pod warunkiem, że nie są to odkrycia o ludziach oszustach, którzy o nie swoim mieniu mówią, że to ich. Każdego oszusta poznać po słowach którymi o tym co jest czyjeś mówi, że to jego. Oszuści mówią do ludzi, że ich kochają, a kochanie oparte jest na odczuwaniu i człowiek opierający się na prawdzie czuje czy go ktoś kocha i czy on go kocha. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości, a psychika jest oparta na odczuwaniu miłości. Jakie zatem ludzie kościoła mają odczuwanie i skąd mają inne jak jest w naturze?
Przedstawiam dla lekarzy psychiatrów opartych na rozumie, że chora psychika to psychika oparta na umyśle nieświadomym na jakim człowiek nie wie o co chodzi i nie wie dokąd idzie, gdyż ten umysł nieświadomy jest oparty na myśleniu do oszukiwania na jakim psychika nie wie. Wskazuję dla bardzo nielicznych ludzi psychiatrów opartych na rozumie, że wszyscy ludzie mówiący, że dla nich jest prawem myślenie ludzi, to ludzie oparci na umyśle nieświadomym jakim jest myślenie do oszukiwania na jakim są chorzy psychicznie. Wśród ludzi zajmujących się psychiką jest ogromna ilość ludzi opierających się na myśleniu do oszukiwania na jakim psychika jest chora. Ludziom którzy mają jeszcze rozum przekazuję ażeby  nie wykonywali słów oszustów bo nabędą braku rozumu i na braku rozumu chorej psychiki i chorego ciała. Do szkół opartych na myśleniu władzy nie należy chodzić, gdyż stanie się oszustem i złoczyńcą. Do kościołów nie należy chodzić gdyż nabędzie się braku rozumu i chorej psychiki oraz chorego ciała. Na myśleniu Stwórcy nie chodzi się słuchać ludzi tylko wypowiada słowa Stwórcy. Nie należy wykonywać słów które nam się nie zgadzają, gdyż  są to słowa do oszukiwania. Jak człowiek uczy się myślenia do oszukiwania to staje się oszustem żyjącym z oszukiwania. Jak człowiek uczy się myślenia do oszukiwania to staje się bandytą. Bandyta to człowiek wymuszający od psychiki wykonywania jego myślenia.
Psychikę i ciało trzeba przywrócić na myślenie oparte na prawdzie na jakim psychika wie. Człowiek wykonujący słowa kłamcy przestał wiedzieć i stał się sługą oszusta. Jezus wystąpił przeciwko ludziom oszustom i wskazał, że to bandyci. Bandyta to człowiek który na myśleniu do oszukiwania nie ma uczuć. Bandyci ludzie nauki mówią, że zbudują człowieka przyszłości na protezach, czyli bez rozumu i bez uczuć. Wysłałam do ludzi nauki tysiące pism opartych na odkryciach naukowych, a oni milczą. Zatem to nie są naukowcy. Ci ludzie zajmujący się niby nauką żyją za pieniądze zabierane ludziom i ukrywają przed ludźmi z których pieniędzy żyją, że wykonywanie myślenia władzy zadaje ich psychice i ciału cierpienie i prowadzi na śmierć. Ludzie z Uniwersytetu Carnegie Mellon przysłali mi około czterystu podziękowań, a teraz nie przyjmują moich odkryć. Nie piszą dlaczego, ale bez wątpienia wiedzą, że z powodu mojego odkrycia, że myślenie jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele, że to wypowiadanie innych słów, a ci ludzie chcą pieniądze od ludzi wypowiadających inne słowa na jakie mózg robi sprzeciw. Ja od nikogo nie dostałam pieniędzy i odkryłam prawdę jaką człowiek ma w naturze mózgu na jakiej nie jest złodziejem, ani bandytą. Neurobiolog dr Robert Lawrence Kuhn prowadzący 39-odcinkowy program pt. "Bliżej prawdy" w którym występują głownie Laureaci Nagrody Nobla mówi, że ludzie nauki muszą być uczciwi. To prawda ponieważ prawda oparta jest na uczciwości. Jednak ja też nie widzę reakcji z programu "Bliżej prawdy" do którego wysłałam bardzo wiele moich odkryć opartych na prawdzie. Jeden z Naukowców występujących w programie "Bliżej prawdy" mówi, że on uważa, że to wiedza przyczyni się do odkrycia prawdy. Ten Naukowiec ma rację, gdyż ja opieram się na wiedzy. Nie widzę jednak Naukowców którzy napisaliby do mnie, że dobrze, że odkryłam, że psychika i ciało są zdrowe na wypowiadaniu prawdy i że przyczynia się do tego ażeby stworzyć naukę opartą na myśleniu opartym na prawdzie która będzie przywracała ludzi do ich naturalnego doskonałego stanu opartego na rozumie w mózgu. Nikt z ludzi nauki nie mówi, że ludzie oszuści żyją z okradania ludzi wykonujących czynności na naturalnych umiejętnościach. Wielcy ludzie to ludzie wykonujący czynności na naturalnych umiejętnościach. Od ludzi nauki opartych na kłamstwie nikt niczego dobrego się nie nauczy, a to czego się nauczy to oszukiwania. Cieszę się, że 80 milionów ludzi czekało do późnych godzin nocnych na ogłoszenie wyników Konkursu Chopinowskiego bo to jest dowód na to, że ci ludzie mają emocje oparte na miłości. Tym ludziom z odczuwaniem opartym na prawdzie zaburzają psychiczny spokój ludzie oszuści wymuszający uznawania ich myślenia za prawo. Ci ludzie zajmujący się zaburzaniem ludziom psychicznego spokoju mają otwarte zgodnie z myśleniem do stosowania przemocy na psychice firmy windykacyjne. Paskudztwo posługujące się myśleniem do oszukiwania oblazło cały świat i znęcają się nad stworzeniami opartymi na prawdzie.
Odkryłam, że ustanowione przez ludzi prawo i prawo kościoła to ustanowienie na ziemi Stwórcy prawem myślenia do oszukiwania i że to myślenie znają ludzie oszuści. Myślenie do oszukiwania to myślenie w mózgu z nabycia od człowieka. Na tym myśleniu z nabycia do oszukiwania mają ci ludzie psychikę psychopatów. Ci psychopaci mówią, że ludzie po śmierci pójdą do lepszego życia do Boga. Ci psychopaci wiedzą, że u Boga jest dobre  życie, ale nic nie mówią, że świat Boga to również ziemia. Ludzie po śmierci nie idą do lepszego świata gdyż zła energia nie ginie i małe dzieci przychodzą z nią powtórnie na świat. Ludzie będą mieli w sobie złą energię tak długo dopóki jej nie naprawią. Ludzie oszuści mają doświadczanie myślenia do oszukiwania na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie tak długo aż przywrócą się do stanu przyzwoitych ludzi jakimi jesteśmy stworzeni na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz