piątek, 20 listopada 2015

CZYNNOŚCI NA JAKICH ZMIENIONA JEST ANATOMIA OPARTE SĄ NA BRAKU ROZUMU

Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja odkryłam, że te czynności na jakich wykonywaniu zmieniona jest anatomia są wykonywane na umyśle opartym na braku rozumu. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Mózg wykazuje, że brak rozumu jest oparty na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu naturalnym jest wypowiadanie prawdy, i ja odkryłam, że mózg wykazuje nienaturalne dla niego kłamstwo w umyśle opartym na braku rozumu. Dowód na to, że dla mózgu nie jest naturalnym wypowiadanie kłamstwa to wykazywanie przez mózg kłamstwa pomiędzy dwiema strefami w mózgu. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że te słowa pomiędzy dwiema strefami w mózgu są do rozbieżnych celów. Naukowcy nie mówią, że te rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu, ale człowiek działa przy pomocy wypowiadania słów. Od momentu wypowiadania przez człowieka słów są w mózgu wypowiadane słowa inne jak są w naturze mózgu i mózg je wykazuje w innym miejscu jak słowa dla niego naturalne. Odkryłam, że te słowa jakie mózg wykazuje pomiędzy dwiema strefami to wypowiedziane słowa inne jak są w naturze mózgu. Nie wiem czy Naukowcy ukrywają, że narzucone zachowania i problemy to słowa, czy ludzie którzy oszukują przy pomocy narzuconych słów na nich to wymuszają. Ma Stwórca oszustów z nabycia co nie miara. To oszust wypowiada inne słowa jak Stwórca i prawidłowo, że jest umysłowo i psychicznie chory.
Anatomia jest oparta na rozumie i zmienia się na braku rozumu. W stanie mózgu który nie zna słów ludzie nie wybierali innych przedstawicieli, a teraz wybierają i nabyli od nich braku rozumu. Ja też weszłam w związki z ludźmi opartymi na braku rozumu i zobaczyłam, że nie mają rozumu i wycofałam się. Skutki wejścia w związki z ludźmi opartymi na braku rozumu poniosłam i musiałam pod tym względem przywrócić w mózgu rozum. Nie wolno wykonywać narzuconych słów, gdyż traci się rozum. Człowiek narzucający słowa nie ma rozumu.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz