poniedziałek, 9 listopada 2015

WYJŚCIE Z NARZUCONYCH SŁÓW JEST, ALE ZNACZNE TRUDNIEJSZE OD WYMYŚLANIA I NARZUCANIA SŁÓW

Stan natury człowieka to równowaga w energii oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Człowiek naruszył tą równowagę narzuceniem słów i ją zakrzywił, tak samo jak widzi to zakrzywienie w energii we wszechświecie Albert Einstein i dobrze wie, że to zakrzywienie jest oparte na sposobach myślenia ludzi i szczególne w rządach.  Albert Einstein mówi, że Tylko dwie rzeczy są pewne: wszechświat i ludzka głupota, choć nie jestem pewny co do wszechświata. Nie dziwię się, że Albert Einstein mówi, że jest pewny co do ludzkiej głupoty, gdyż zapewne widzi ten stan głupoty u ludzi do których mówi, że to na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę, a oni nic sobie z tego nie robią i dalej opierają się na swoich sposobach myślenia. Nie wiem czy Albert Einstein wiedział, że te sposoby myślenia ludzi są oparte na wymyślonym przez nich myśleniu. To wymyślone myślenie zakrzywiło energię w człowieku i we wszechświecie i źródło tego zakrzywienia jest w umyśle nieświadomym opartym na braku rozumu. Albert Einstein na pewno widział, że Karol Jung był mocno przekonany, że naturalnym dla człowieka jest umysł oparty na braku rozumu, a Zygmunt Freud odkrył podświadomość opartą na rozumie. Zygmunt Freud nie wiedział, że odkrył podświadomość opartą na rozumie, ale wiedział, że to nie jest umysł nieświadomy. Zygmunt Freud wiedział, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy, ale nie wiedział skąd ludzie znają inne myślenie na którym zachorowała ich psychika. W stanie mózgu który nie zna słów ludzkie ciała są oparte na równowadze w energii. Taki stan widzi Albert Einstein we wszechświecie, że na nim jest tylko grawitacyjna siła życia. Albert Einstein ma rację, że przyczyną zakrzywienia w energii jest brak rozumu u ludzi, gdyż zakrzywienie w energii jest oparte na braku rozumu w mózgu. W naturze człowieka nie ma umysłu opartego na braku rozumu. Brak rozumu jest oparty na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. To wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu zakrzywiło energię i u ludzi widać jak są powykrzywiani w różne strony i mają głupie twarze. To energia jest sprawcą innego stanu ludzi na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Ocaleli z zatopionej Atlantydy Egipcjanie wybudowali Sfinksa w którym zaznaczyli energię w jego potężnej budowie i na tej budowie jest ludzka rozumna twarz. Naukowcy kilka lat temu odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, a Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w mózgu są też narzucane zachowania i problemy i ze mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że to wypowiadanie innych słów i że ludzie na tym wypowiadaniu innych słów mają głupie twarze. Głupie twarze są oparte na braku rozumu, gdyż mądre twarze są oparte na rozumie.
Do wyjścia z myślenia opartego na rozumie potrzebne są słowa oparte na braku rozumu. Ludzie którzy urządzają świat na wygodnym życiu jednych ludzi z okradania innych ludzi to ludzie którzy nie mają rozumu. Ja przez wiele lat piszę, że ludzie władzy i wymiaru sprawiedliwości uważają, że umowa to wykonywanie narzuconych słów i że wykonujący narzucane słowa to niewolnik narzucającego słowa, ale to nikogo nie obchodzi. Nawet przedstawianie przeze mnie, że człowiek umiera na narzuconych słowach nie pomaga, gdyż pieniądze są dla ludzi ważniejsze jak życie. Albert Einstein ma rację, że to stan głupoty.
Człowiek wychodził ze stanu zrównoważonej energii narzucaniem słów i jeśli chce wrócić do stanu rozumu to musi pozbyć się narzuconych słów. Natura reaguje na narzucone słowa doświadczaniem przez człowieka cierpienia na braku rozumu, a z czasem śmierci. Ta natura reaguje znalezieniem się człowieka opartego na braku rozumu na systemach neurologicznych na jakich się doświadcza wypowiadania innych słów jak są w naturze mózgu. Ja co jakiś czas piszę jakie słowa trzeba wypowiadać ażeby likwidować złą energię i trzeba dojść do stanu w którym przywróci się na zrównoważoną energię opartą na rozumie. Trzeba wrócić do rozumu.
Ludzi narzucających słowa nie obchodzi psychika ludzi których okradają, których gwałcą, których zabijają, od których wymuszają odbywania nauki zabijania ludzi w wojsku, których oszukują. Ludzie którzy popełniają samobójstwa popełniają je z powodu natłoku natrętnych myśli, które zabrały spokój ich psychice. Tego sobie człowiek narobił wymyślaniem słów. Każde cierpienie i każda śmierć jest oparta na narzuconych słowach. To do ludzi którzy nie mają rozumu nie można przemówić. Albert Einstein bardzo dobrze to widzi mówiąc, że jest pewny co do ludzkiej głupoty. Stwórca wiedział jak stworzyć człowieka. Człowiek na słowach Stwórcy ma zdrową i szczęśliwą psychikę i zdrowe ciało. Na nabytych w mózgu słowach do oszukiwania psychika i ciało są chore i nienormalne. To człowiek jest nienormalny na nabytych w mózgu słowach do oszukiwania. Na czele mienia stoją od niepamiętnych czasów ludzie którzy nie mają rozumu. Ludzie którzy mają rozum rozpoznają po twarzy ludzi którzy mają rozum i czują od ludzi którzy mają rozum energię miłości. Albert Einstein nie jest stworzony na innym myśleniu jak ludzie władzy, czy kościoła. Wszyscy w naturze mózgu mamy taki sam rozum jak Albert Einstein, ale trzeba posługiwać się myśleniem na jakim ma się rozum.
Innych przedstawicieli jak oparty na rozumie Stwórca wybierają ludzie, którzy nie mają rozumu. W naturze mózgu wszyscy mamy rozum. Ludzie którym zgadza się myślenie przedstawicieli jakich wybierają mają w mózgu myślenie z nabycia do oszukiwania. Myślenie z nabycia to myślenie wymyślone. Mnie zgadza się myślenie mojego Stwórcy i dlatego mam rozum. Też wyszłam z myślenia opartego na rozumie i Albert Einstein też, gdyż weszliśmy w myślenie władzy opartej na braku rozumu, czy w związki z ludźmi opartymi na braku rozumu. Zobaczyłam, że ustanowione prawo oparte jest na wykonywaniu słów do oszukiwania i wyszłam z tego prawa. Pisałam i mówiłam do ludzi ażeby wyszli z tego myślenia do oszukiwania, ale nie chcieli. Odkryłam myślenie oparte na rozumie jakie jest w naturze mózgu, ale nie mogłam znaleźć ludzi którzy chcieliby posługiwać się tym myśleniem. Sądy nawet orzekły, że trzeba mi zabrać prawo do wykonywania zawodu na rozumie. Na moim rozumie odbierałam zabrane ludziom pieniądze przy pomocy nazwania myślenia do oszukiwania prawem. Sędziom zgadzało się moje myślenie dokąd nie przyznałam się, że opieram się na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie, gdyż mam wszystkie wygrane sprawy. To samo było u wszystkich ludzi którzy piszą, robią filmy, teatry i w różny inny sposób pokazują ludzi złych, ale jak pokazałam, że od tych ludzi złych dostają pieniądze zabierane ludziom to zamilkli. Ludzie kościoła opowiadają o Bogu i o cierpieniu, ale jak pisałam do nich, że cierpienie jest oparte na wypowiadaniu innych słów jak wypowiada Stwórca to nikogo nie znalazłam ażeby chciał wypowiadać słowa Stwórcy. Leczyć ludzi którzy zachorowali od stosowania na nich przemocy za pieniądze uzyskiwane ze stosowania przemocy, to świat oparty na braku rozumu. Zajmować się odkryciami naukowymi, a nie reagować jeśli ma się od ludzi czyniących zło pieniądze to dowód przerażającego zła jakie ludzie mają w sobie. Brać od ludzi pieniądze i nie mówić im, że na wykonywaniu narzuconych słów cierpią i umierają, to przerażający stan świadczący o tym kim ludzie są w środku. Ci ludzie uśmiercają ludzi i to ich nie obchodzi. To źli ludzie. Na szczęście Stwórcę obchodzi psychika. Na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu powstali źli ludzie. Zły człowiek ma zmienioną anatomią na opartą na złej energii opartej na braku rozumu w mózgu.

Przesyłam pozdrowienia dla nielicznych z przyzwoitych ludzi utrzymujących rozum.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz