sobota, 14 listopada 2015

TEKST KODOWANY Z KOMITETU NEUROBIOLOGII PAN

                                                                     DO KOMITETU NEUROBIOLOGII
                                                                     POLSKIEJ AKADEMII NAUK

Szanowni Państwo,
Otrzymałam od Państwa w odpowiedzi na mój artykuł "Potęga Myślenia" niejasną wiadomość o której Informatyk mówi, że nie można jej odczytać, gdyż jest to tekst kodowany. Ja na systemach neurologicznych opartych na prawdzie piszę do Państwa wszystko jasnym językiem i nic kodowanego do Państwa nie przesyłam. Dlatego proszę o jasną wiadomość o co chodzi w związku z moim artykułem "Potęga myślenia" w którym przedstawiam, że człowiek na innych systemach neurologicznych funkcjonuje na słowach jakie są w naturze mózgu i na innych systemach neurologicznych funkcjonuje na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Ja mam wiadomości od ludzi zajmujących się Neurobiologią, że im się zgadza to co piszę. Ludziom powinno się jasno przedstawiać o co chodzi jeśli człowiekowi się coś nie zgadza, tym bardziej, że ludzie za to płacą.
Niniejsze pismo publikuję na moim blogu i na twitterze.
                                                                                                Barbara Paul                                                                                                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz