środa, 11 listopada 2015

DWA RODZAJE MYŚLENIA W MÓZGU MA FARYZEUSZ

W naturze mózgu mamy tylko jedno myślenie. Odkryłam to myślenie jakie jest w naturze mózgu i dziwiłam się, że nie mogę znaleźć ludzi którzy chcieliby opierać się na tym myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Nawet jak odkryłam, że na tym myśleniu oparte jest życie to nie mogę znaleźć ludzi którzy chcieliby opierać się na tym myśleniu. Najpierw myślałam, że może ludzie nie znają tego myślenia jakie jest w naturze mózgu, ale zobaczyłam, że każdemu się zgadza to myślenie. W Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie wygrywałam wszystkie sprawy, a zatem tym ludziom zgadzało się myślenie oparte na prawdzie. W Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Olsztynie też zgadzało się moje myślenie, gdyż dane z gazety "Rzeczpospolita" mówią, że do WSA w Olsztynie wpłynęło 1830 spraw, a wygranych jest tylko 8, a z tych ośmiu cztery wygrałam ja. Zobaczyłam, że moje myślenie przestało się zgadzać Sędziom jak zaczęłam pisać, że wszystkie problemy ludzi rozwiążemy jak będziemy się opierali na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Wtedy zostałam oskarżona o nie postępowanie zgodnie z prawem i NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Wtedy zrozumiałam o co chodzi i napisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu na myśleniu opartym na prawdzie to lepsze od ukrzyżowania za to samo Jezusa. Wszyscy w naturze mózgu mamy myślenie Jezusa, a teraz odkrycia naukowe dowodzą, że wszyscy ludzie mają w mózgu dwa rodzaje myślenia i że jedno z tych rodzajów myślenia mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Moim klientom odebrałam pieniądze zabrane im przy pomocy myślenia jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, a zatem celem ludzi narzucających słowa jest zabieranie ludziom pieniędzy. To samo odkryłam u wielu ludzi w ich domach, że ludzie narzucający słowa wykorzystują ich z pieniędzy i chcą ażeby na nich pracować. Odkryłam, że tych ludzi którzy chcą ażeby inni ludzie na nich pracowali jest przerażająca ilość, gdyż wszyscy ludzie władzy i kościoła. Z czasem ludzie wykorzystywani nie są w stanie zapracować na taką ilość ludzi i wtedy Minister Finansów w Polsce Pan Jacek Rostowski mówi, że gdzieś wypatrzył regułę, że zawsze jak była tak zła sytuacja finansowa  to za pięć lat była wojna. Ludzie pracujący w Trybunale do spraw przemocy mówią, że ludzie stosujący przemoc bardzo często mordują ludzi na których stosują przemoc. Ludzie w Trybunale do spraw przemocy też żyją ze stosowania przemocy. Zatem Jezus dobrze wiedział, że ludzie narzucający słowa to mordercy. Mordowanie psychiki odbywa się  przy pomocy wymuszania od niej wykonywania narzucanych słów. Ci mordercy psychiki przemawiają do ludzi których chcą wykorzystać słowami jakie są w naturze mózgu na jakich pokazują, że oni są dobrymi ludźmi. Takimi słowami niby świadczącymi o tym, że jest dobrym Przedstawiciel z partii "Prawo i Sprawiedliwość" oszukiwał Posłankę z partii "Platforma Obywatelska", że ją kocha. Jak oszukujący poseł uzyskał to co chciał to okazało się, że dla niego zadawanie cierpienia jest normalnym. Po zapewnianiu przez Posła PIS, że kocha okazało się, że jest cierpienie. Cierpienie jest oparte na innych słowach jak słowa jakie są w naturze mózgu. Na słowach jakie są w naturze mózgu prawdą jest, że człowiek kocha, gdyż miłość jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Rządząca partia PO powiedziała, że to co zrobiła partia PIS, czyli oszukiwanie jest zgodne z prawem i zamknęli Posłankę do więzienia. To co spotkało oszukiwaną Posłankę jest tym co otrzymuje się od człowieka który oszukuje, a czym jest cierpienie. Adolf Hitler napisał ludziom na bramie w Oświęcimiu, że to jest miejsce uśmiercania ludzi którzy nie wykonują dla nich pracy. Wielu ludzi mówi, gdzie jest Bóg który na to pozwala, a ja mówię, że nie mogę znaleźć ludzi którzy chcą wykonywać czynności na słowach Boga. Tylko dwóch Dyrektorów w Departamencie Zdrowia w Polsce w roku 2011 chcieli zdrowia i życia ludzi. Nikt nie napisał do mnie, że nie wykonuje woli ludzi, a przecież nasza anatomia nie jest oparta na wykonywaniu woli ludzi. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności i Eric Kandel nie mówi, że widział jakąś anatomię która nie zmieniła się od wykonywanych czynności. Czynności wykonujemy na systemach neurologicznych opartych na myśleniu w mózgu. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że jakby wszyscy ludzie funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym i wykonywaniu narzuconego myślenia. Na myśleniu narzuconym i wykonywaniu narzuconego myślenia występuje złoczyńca i ofiara. Odkrycia naukowe nie pokazują, że jest jakiś człowiek który nie jest złoczyńcą albo ofiarą. Odkrycia naukowe dowodzą, że ludzie chcą okradać ludzi, a jak nie ma ich z czego okraść to ich mordują.
Na słowach jakie są w naturze mózgu wszyscy ludzie sami pracują na swoje życie. Ja przez dziesiątki lat piszę, że złodziej to człowiek który wymusza wykonywania jego słów i że to są słowa inne jak są w naturze mózgu i nikt na to nie reaguje. Na ziemi są sztaby ludzi zajmujących się nauką którzy żyją za pieniądze zabierane ludziom i ukrywają przed nimi odkrycie, że wykonywanie narzuconych słów uśmierca życie. Zatem ludzie którzy dają pieniądze ludziom władzy płacą im za zadawanie im cierpienia i śmierci. Narzucanie słów też uśmierca życie i Albert Einstein ma rację pisząc, że to czego jest pewny to ludzkiej głupoty. Wszystkie przedsiębiorstwa i instytucje, a przede wszystkim banki oparte na myśleniu władzy nazywają, że umowa to wykonywanie ich słów. Ja pokazuję, że umowa to słowa takie same, a ludzie władzy mówią, że umowa to wykonywanie ich innych słów i nikt na to nie reaguje. Ludzie mówią, że wierzą w Boga, a ja wskazuję na odkrycie naukowe które pokazuje, że mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu i że na tym wypowiadaniu innych słów człowiek funkcjonuje na systemach neurologicznych zadających cierpienie i śmierć i to nikogo nie obchodzi. Ludzie kościoła mówią, że jest ich miliardy, a ludzie nauki nie pokazują ani jednego mózgu opartego tylko na słowach Boga. Cierpienie jest oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Ludzie mówią, że szukają przyczyny cierpienia i śmierci, a odkrycie, że cierpienie i śmierć są oparte na narzuconych słowach ukrywają. To mordercy, a nie ludzie. To morderców życia nie obchodzi czyjeś cierpienie. Tacy sami mordercy życia o jakich mówią ludzie zajmujący się przemocą to ludzie władzy i kościoła i wszyscy inni ludzie wymuszający pracowania na nich. Tych faryzeuszy opowiadających o Bogu i o czynieniu dobra jest pełno, ale nie można znaleźć człowieka który nie chce żyć z wykorzystywania innych ludzi. Ludzie którzy mają w mózgu myślenie na jakim wypowiadają inne słowa jak są w naturze mózgu to faryzeusze i złoczyńcy w naturze. Opowiadać o dobru za pieniądze zabierane ludziom, to paskudztwo a nie człowiek.
Nie ma zdrowia i nie ma życia na myśleniu z nabycia w mózgu opartym na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Prawo ludzi to prawo złoczyńców wypowiadających z nabycia słowa do czynienia zła. Nie raz pisałam, że nie warto było dawać ludziom możliwości wypowiadania słów. gdyż dokąd ludzie nie wypowiadali słów nie było zła. Ludzie którzy mówią, że dla nich jest prawem prawo ludzi to złoczyńcy. Reżyserzy pokazują czynione zło za pieniądze zdobyte z czynienia zła. Ludzie kościoła opowiadają o czynieniu zła, a rozgrzeszają z czynienia zła i żyją z pieniędzy zdobytych z opowiadania o czynieniu zła. Wykonywania czynności dobra na myśleniu ludzi kościoła trudno znaleźć. Benedyktyni pracują na swoje życie i wytwarzają dobre produkty. Ludzie władzy opowiadają o dobru, a żyją z pieniędzy zdobytych z czynienia zła. Aktorzy mówią, że chcą grać rolę Hamleta, ale za pieniądze zdobyte z czynienia zła. Lekarze leczą ludzi za pieniądze zdobyte z czynienia zła, itd. Takie jest inne myślenie ludzi jak Stwórcy. Myślenie inne jak Stwórcy to opowiadanie o dobru, a życie z czynienia zła. Na myśleniu Stwórcy wykonuje się czynności dobra, a nie opowiada o dobru, a czyni zło.
 Ludzie władzy opowiadają o dobru, a ten kto wykonuje ustanowione przez nich prawo cierpi, woła o wolność i umiera.
                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz