sobota, 7 listopada 2015

CIERPIENIE JEST OPARTE NA ZŁEJ WOLI

Psychika zdrowa i zdrowe ciało są oparte na słowach jakie są w naturze mózgu. Ażeby wystąpiło cierpienie to trzeba wypowiadać inne słowa jak są w naturze mózgu. Mózg wykazuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu na innych systemach neurologicznych, a na innych systemach neurologicznych jest cierpienie psychiki i ciała. To cierpienie psychiki i ciała jest oparte na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Przed chwilą na mojej poczcie była wiadomość, że poszukuje się dawców szpiku, gdyż ktoś cierpiący go potrzebuje. Wielu ludzi mówi, że chce dawać swój szpik dla ludzi cierpiących i wielu ludzi mówi, że chce ażeby jego organy były po śmierci wszczepiane ludziom którzy potrzebują ich organów. Ja mówię, że ludzie oparci na słowach jakie są w naturze mózgu mają zdrową psychikę i zdrowe organy w swoim ciele. Cierpienie jest oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu, a ja wołam przez dziesiątki lat do ludzi zadających cierpienie ażeby tego nie robili, a oni chcą zadawać cierpienie. Napisałam tysiące pism do ludzi władzy, kościoła, wymiaru sprawiedliwości i do bardzo wielu innych ludzi że wymuszanie od ludzi wykonywania innych słów jak są w naturze mózgu zadaje ludziom cierpienie i znalazłam tylko dwóch ludzi, którzy chcieli zdrowia ludzi jakimi byli Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce Pan Wojciech Kłosiński i Pan Marek Dąbrowski. Tych dwóch ludzi, każdy z nich z osobna przysłał mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i od czasu do czasu pytali czego od nich oczekuję. Tych Dyrektorów usunięto ze stanowisk i zatrudniono nową Dyrektor która napisała do mnie, że jej się nie zgadza to co piszę o systemach neurologicznych, a co zgadzało się poprzednim Dyrektorom.
Ludzie funkcjonują na systemach neurologicznych. Psychika i ciało są oparte na systemach neurologicznych, ale opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że ludzie funkcjonują na innych systemach neurologicznych na narzuconych zachowaniach i problemach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. a ja odkryłam, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Psychika i ciało nie są stworzone na wypowiadaniu innych słów przez ludzi. Stan ludzi to wielka katastrofa, gdyż robią sprzeciw na opieranie się na słowach Stwórcy, a chcą ażeby im dawać organy oparte na słowach Stwórcy. Ludzie wołają, że cierpią i chcą od ludzi krwi, szpiku i zdrowych organów, a na moje odkrycie, że psychika i ciało są oparte na słowach jakie są w naturze mózgu nie mają zamiaru reagować, a jeśli reagują to słowami, że nie chcą słuchać o słowach na jakich oparta jest psychika i ciało. Należałoby zapytać gdzie się uchowali Ci dwaj Dyrektorzy którzy przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania za odkryte przeze mnie myślenie jakie jest w naturze mózgu na jakim im zgadzało się, że oparta jest anatomia. Mnie też zapytał mój pierwszy szef gdzie się taka uchowałam. On zapewne musiał wiedzieć, że ludzie takimi są w naturze skoro zapytał gdzie się taka uchowałam. To rzeczywiście graniczy z cudem uchowanie się na wypowiadaniu prawdy wśród ponad 99% ludzi kłamców. Ludzie kłamcy chcieliby mieć zdrowe ciało, a zdrowe ciało ma się na wypowiadaniu prawdy. Ja piszę, że od początku mojej pracy robiłam sprzeciw na przysyłane zarządzenia z Ministerstw które narzucały, że ich słowa trzeba wykonywać i im wysyłać pieniądze zarobione przez ludzi. Powinnam w tamtym momencie wyjść z wykonywania tej pracy, gdyż każde wykonanie narzucanych słów zaburzało mój mózg, a na nim psychikę i ciało. Trzymałam się w tym moim sprzeciwie na wypowiadanie innych słów aż do mojego rozpoczęcia występowania przed sądami. Na tych moich słowach na jakich mój pierwszy szef zapytał gdzie się taka uchowałam wygrywałam wszystkie sprawy. Uznałam, że muszę powiedzieć Sędziom, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi jak będziemy opierali się na naturalnych dla nas słowach, ale wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Mój były mąż nie raz mówił do mnie, że powinnam mieć męża jakiegoś geniusza, ale dodawał, że geniuszy nie ma. Ja mówiłam, że na słowach jakie mamy w naturze mózgu wszyscy jesteśmy geniuszami. Siedziałam już wtedy w nauce opartej na słowach podświadomości. Wszystkie stworzenia w stanie podświadomości są genialnymi. Z tej naturalnej dla nas genialności wyszli ludzie którzy postanowili ludzi oszukiwać przy pomocy innych słów jak są w naturze mózgu. Ludzie oszukują ludzi przy pomocy wypowiadania innych słów jak są w naturze mózgu, a na tych wypowiadanych przez ludzi innych słowach buduje się w nich cierpienie. Ta budowa cierpienia oparta jest na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Ludzie mówią, że jak ludzie cierpią to trzeba im pomagać, ale jak zapyta się tych cierpiących ludzi czy chcą wykonywać wolę ludzi czy Stwórcy to mówią, że ludzi. Ludzie którzy chcą wykonywać wolę ludzi chcą ażeby dla nich okradać innych ludzi, a człowiek który okrada innych ludzi to człowiek oparty na złej woli. Ludzie wykonują wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu na jakich budują się w nich nowotwory niszczące ich zdrowe komórki. Jak ci ludzie cierpią to wołają pomocy, ale jak ja piszę tysiące pism, że wymuszaniem wykonywania narzuconych słów zadaje się ludziom cierpienie i śmierć to nie widać chętnych do nie zadawania cierpienia.
Przekazuję ludziom cierpiącym ażeby powtarzali "nie mam złej woli i nie wykonuję złej woli" i jeśli jest to prawdą to energia niszcząca ciało się likwiduje. Nasze ciało jest oparte na słowach i jeśli prawdą są nasze słowa, że nie mamy złej woli i nie wykonujemy złej woli, to ciało przywraca się na dobrą wolę. Słowa oparte na złej woli i wykonywaniu złej woli zadały cierpienie psychice i ciału, a słowa oparte na dobrej woli przywracają ciało do zdrowia. Na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu wyrządziliśmy ludziom krzywdę lub pozwoliliśmy sobie wyrządzać krzywdę. Na wykonywaniu narzuconych słów pozwoliliśmy krzywdzić siebie przez ludzi których słowa zgodziliśmy się wykonywać. Ludzie wymyślający słowa to ludzie czyniący zło i im na tych wymyślonych do czynienia zła słowach zmieniała się psychika na psychikę złoczyńcy, a ludziom wykonującym słowa wymyślone przez złoczyńców zmieniła się psychika na cierpiącą na jakiej powstała psychika ofiary. Dobrze widać te dwa rodzaje ludzi złoczyńców i ofiar w obozach śmierci. Obozy śmierci wybudowali dla ludzi ofiar ludzie złoczyńcy którzy obiecali im dobro.
Psychika i ciało są oparte na słowach i jakie słowa w mózgu taka psychika i takie ciało.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz