poniedziałek, 23 listopada 2015

CZŁOWIEK WYKONUJĄCY WOLĘ BOGA NIE PROSI BOGA O ZDROWIE I SZCZĘŚLIWE ŻYCIE

Człowiek to psychika i ta psychika jest zdrowa i szczęśliwa na słowach Boga. Ludzie kościoła mówią, że mają ponad miliard dwieście milionów ludzi wyznawców religii chrześcijańskiej, a ja przedstawiam dowody na to, że ludzie nie chcą wykonywać woli Boga. Wolę Boga wykonuje się na słowach Boga, a ja odkryłam słowa Boga jakie są w naturze mózgu i odkryłam, że ludzie kościoła nie chcą posługiwać się słowami Boga, a zatem to faryzeusze opowiadający o Bogu, którzy chcą ażeby ludzie wykonywali ich wolę. Takimi faryzeuszami są wszyscy ludzie opowiadający o Bogu, a narzucający do wykonywania ich wolę i wykonujący wolę ludzi. Wolę ludzi wykonuje się na słowach ludzi, a wolę Boga wykonuje się na słowach Boga. Swoją wolę wyraża się przy pomocy słów, a zatem to ludzie oszuści wyrażający wykonywanie woli ludzi, a do Boga modlący się. Bóg zna faryzeuszy gdyż inną wolę jak Jego wykazuje na wypowiadaniu innych słów jak Jego słowa. Faryzeusz funkcjonuje na energii opartej na jego słowach. Człowiek uczciwie postępujący wobec Boga funkcjonuje na energii opartej na słowach Boga. W mózgu mamy dwa rodzaje myślenia oparte na dwóch rodzajach energii. Faryzeusz ma swoją energię opartą na swoich słowach. To doskonała konstrukcja mózgu. Prawdomówny mózg Stwórcy jest nienaruszalny i energia życia oparta na prawdomównym mózgu jest nienaruszalna. Naukowcy widzą, że energia rzeczywista jest nienaruszalna i mówią, że mało znają gdyż tylko tą energię. Ja mówię, że niech się cieszą ci Naukowcy którzy mówią, że nie znają nierzeczywistej energii, gdyż jak ją poznają to zrobią się oszustami wypowiadającymi inne słowa jak Stwórca. Stwórca na swoich słowach ma swoją energię i ludzie faryzeusze mają swoją energię na swoich słowach. Od prawie wszystkich ludzi słuchać, że mówią o Bogu, a nie chcą wypowiadać słów Boga, a zatem to faryzeusze. Faryzeusze opowiadają o Bogu, a mówią ażeby im przeszczepić narządy oparte na słowach Boga. Faryzeusze nie mówią dlaczego nie mają zdrowego organu na wypowiadanych przez siebie słowach. Ja weszłam w ustanowione przez ludzi prawo, ale nic mi się te słowa nie zgadzały i na moich słowach odbierałam ludziom zabrane im pieniądze przez ludzi wypowiadających inne słowa jak są w naturze mózgu. Nie pozwalałam na okradanie moich klientów, ale kiedy zobaczyłam powtarzane przez nich słowa, że mam im wygrać sprawy i prowadzić rozliczenia zgodnie z prawem, to ich zostawiłam i wyszłam z myślenia na którym się oszukuje. Ordynator Szpitala Psychiatrycznego jak mnie zapytał dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej to powiedziałam ażeby zapytał ich czyją wolę uważają, że trzeba wykonywać i będzie wiedział dlaczego mają chorą psychikę. Psychika jest oparta na wykonywaniu woli jej Stwórcy. Człowiek który wykonuje wolę Stwórcy ma zdrową psychikę. Psychikę ze słowami na jakich jest oparta rozdzieliły wypowiadane inne słowa jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że te narzucone zachowania i problemy jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. To na wypowiadaniu tych innych słów jak są w naturze mózgu psychika i ciało są chore. Ja widzę wspaniałych ludzi na twitterze jako u mnie Obserwatorów, że to wspaniała wiedza i Wielki człowiek. Tam są znawcy anatomii i ludzie ze wspaniałą wiedzą. Ludzie oszuści ich wymazują ażeby nie było widać, że ludzie są Wielkimi na wypowiadaniu słów swojego Stwórcy. Paskudztwo wypowiadające inne słowa jak Bóg oblazło cały świat i mówią, że to ich słowa oparte na braku rozumu są prawem w nie ich świecie. Ludzie modlący się do Boga niech idą po zdrowie do ludzi których słowa wykonują. Ciało na słowach Boga jest zdrowe, a człowiek przyzwoitym, a nie wykonującym słowa oszustów. Człowiek wypowiadający słowa Boga o nic nie prosi Boga gdyż ma szczęśliwą psychikę na energii opartej na słowach Boga. Więcej oszustów trudno sobie nawet wyobrazić. Reżyserzy pokazują ludzi dobrych i złych i pokazują to dobro i zło za pieniądze otrzymywane od ludzi czyniących zło. Dziennikarze prowadzą programy w których pokazują złych ludzi, a od złych ludzi przyjmują pieniądze. Ludzie kościoła mówią o złych ludziach, a wołają, że trzeba ich wybierać i ich wolę wykonywać. Ci faryzeusze wiedzą, że dla ludzi których uważają za ciemnych trzeba zapisać w modlitwie "Ojcze nasz", że oni chcą ażeby wola Boga była wykonywana. Ludzie wykonujący wolę władzy wykonują wolę ludzi, a nie Boga. a Arcybiskup Stanisław Gądecki mówi, że kto nie wybiera władzy ten ma grzech. Arcybiskup Henryk Hoser przyjmuje odznaczenia od ludzi wypowiadających inne słowa jak Bóg. Ludziom kościoła zgadza się to samo myślenie jakim posługują się ludzie władzy, że jak nieruchomość jest gotowa to przychodzą odebrać od niej klucz. Ludzie w Jasienicy wybudowali za swoje pieniądze kościół, a ludzie kościoła przyszli odebrać klucz i powiedzieli, że w tym kościele będzie wypowiadał słowa ich człowiek, a nie ksiądz Wojciech Lemański. Ze słowami jakie wypowiada Wojciech Lemański ludzie władzy kościoła się nie zgadzają. Trzeba zatem odkryć co jest przyczyną, że słowa Wojciecha Lemańskiego nie zgadzają się ludziom władzy kościoła, a słowa przysłanego przez nich kapłana się zgadzają. Ja od pierwszego dnia widziałam o jakie to słowa chodzi, gdyż Wojciech Lemański nie wyłudzał od ludzi pieniędzy i mówił, że jak ludzie nie mają pieniędzy to nie muszą mu dawać. Ludziom kościoła zgadza się myślenie władzy stosujących przymus dawania im pieniędzy przy pomocy nazwania narzuconych słów prawem. Ludzie stosujący na ludziach przymus opowiadają o Bogu, a przemoc stosują. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości, a miłości nie ma człowiek wypowiadający inne słowa jak Bóg. Jezus wiedział co kto robi występując przeciwko ludziom narzucającym słowa. Ci bandyci wypowiadający inne słowa jak Bóg przybili Go do krzyża i myślą, że Go zamordowali i teraz ludzie mają ich słowa wykonywać. Stwórca pokazał, że zmartwychwstał i żyje i czasami mi pomaga w moim odkryciu stworzonej przez Niego podświadomości.
Podświadomość jest oparta na słowach Boga i inne słowa odrzuca na energię na jakiej człowiek funkcjonuje na swoich słowach na jakich nie ma rozumu i ma cierpiącą i nieszczęśliwą psychikę i chore ciało.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz