sobota, 14 listopada 2015

ODKRYCIA NAUKOWE DOWODZĄ, ŻE JEZUS WYSTĄPIŁ PRZECIWKO LUDZIOM ŚWIADOMIE MORDUJĄCYM LUDZI

Jezus wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa, gdyż nasze mózgi i ciała są żyjące na słowach jakie są w naturze mózgu. Ludzie narzucający słowa wiedzą, że mordują ludzi, a na co dowodem jest nie reagowanie ludzi władzy, kościoła, wymiaru sprawiedliwości i ludzi nauki na moje odkrycia. Herod, Piłat i Kajfasz wydali wyrok na swojego Stwórcę przy pomocy nazwania narzuconych słów prawem w nie ich świecie. Papież i inni ludzie kościoła oraz ludzie władzy mówią, że człowiek ma służyć. Człowiek jeśli służy to jest służącym człowieka narzucającego słowa. Ludzie władzy narzucają ludziom słowa do wykonywania na jakich ludzie cierpią, a ludzie kościoła mówią, że jak ludzie nie chcą cierpieć to mają o to prosić Boga. W ten sposób żyją sobie z wykorzystywania ludzi ludzie władzy i ludzie kościoła, gdyż mają służących do przynoszenia im pieniędzy. Ludzie którzy zanoszą pieniądze ludziom władzy i kościoła zanoszą te pieniądze w wyniku tego co mówią ci ludzie władzy i kościoła. Wykonywanie prawa to wykonywanie narzuconego myślenia. Wykonawcy prawa ludzi to służący ludzi władzy. Ludziom kościoła zgadza się myślenie ludzi władzy, gdyż namawiają do wybierania władzy, a nawet Arcybiskup Stanisław Gądecki powiedział przed wyborami Prezydentem Andrzeja Dudy, że człowiek który nie wybiera władzy ma grzech. Arcybiskup Henryk Hoser został teraz odznaczony przez Prezydenta Andrzeja Dudę, a Arcybiskup Henryk Hoser wydał nakaz zabrania klucza od wybudowanego przez ludzi kościoła w którym ludzie którzy dali pieniądze na ten kościół chcieli ażeby u nich księdzem był Wojciech Lemański. Ludzie władzy tak samo robią, że uważają za ich własność to co wybudowali ludzie. Ludzie władzy nie tylko uważają, że to co jest ludzi jest ich, ale mają napisane w ustanowionym przez nich prawie, że to co jest na ziemi jest ich. Jezus przeciwko tym ich uważaniu wystąpił, a oni przybili swojego Stwórcę do krzyża, a przedtem nakazali Mu dźwigać krzyż ażeby mocno cierpiał. Na narzuconych słowach powstali ludzie bandyci. Człowiek na narzuconych słowach jest psychopatą. Psychika u człowieka narzucającego słowa się zmieniła na psychikę psychopaty. Tych ludzi psychopatów jest na ziemi przerażająca ilość. Ci psychopaci zadają ludziom cierpienie wymuszając od psychiki wykonywania narzucanych przez nich słów, a później mówią, że oni są dobrzy bo za pieniądze ludzi wyprodukowali lek na jakąś chorobę. Uczciwy, oparty na rozumie dr Deepak Chopra opisuje funkcjonowanie człowieka i widzi, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Ja odkryłam, że ta zmora pamięci to narzucone słowa przez człowieka i wykonywanie narzuconych słów. Mózg wykazuje, że człowiek wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu ma rozbieżne cele, a ja napisałam o tym ponad trzy tysiące pism i nie znalazłam nikogo kto by zareagował i również z ludzi nauki. Ci ludzie mówią, że wierzą w Boga. Nie mówią kto jest Konstruktorem tego mózgu który wykazuje, że wypowiadający inne słowa ma z Nim rozbieżne cele. Takim ludziom ludzie służą i zanoszą pieniądze. Odkryłam, że ustanowione prawo jest oparte na narzuconych słowach przy pomocy których ludzie narzucający słowa okradają ludzi. Kiedy napisałam, że Ordynator Szpitala Psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy, współautor książki "Leki wpływające na czynności mózgu" dr Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej, to przenieśli tego Ordynatora na dojazd do Szpitala we Fromborku. Ktoś umieścił te moje słowa jakie napisałam o tym na blogu na moim nazwisku w internecie, że tego z 40-letnim stażem dobrego psychiatrę przeniesiono na dojazdy do Fromborka, to po kilku dniach to usunięto. Niewyobrażalna jest ilość ludzi kanalii świadomie mordujących ludzi. Stwórca im powiedział, że jesteśmy żyjącymi stworzeniami których życie utrzymuje się na Jego słowach jakie są w naturze mózgu, a ci mordercy ludzi mordują ich do dzisiaj i całemu światu zadali cierpienie i śmierć. Ci ludzie kanalie urządzili sobie wygodne życie z nazwania narzuconego myślenia prawem i świadomie mordują ludzi, a ludzie kościoła mówią do tych ludzi cierpiących na wykonywaniu narzuconych słów przez ludzi władzy, że Boga mają prosić jak nie chcą cierpieć. Ludzie nazywają myślenie ludzi którzy ich świadomie uśmiercają, że jest dla nich  prawem. Dobrzy ludzie natychmiast by zareagowali na moje odkrycie, że narzucone słowa zadają psychice cierpienie i śmierć. Dobrzy ludzie nikomu nie chcą zadawać cierpienia. Dobrzy ludzie reagują u mnie na twitterze jako Obserwatorzy, a nikczemni ludzi ich wymazują. Dobrzy ludzie są Obserwatorami na moim blogu, bo dobrym ludziom zgadza się myślenie do czynienia dobra. Napisałam tysiące pism przez dziesiątki lat do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, a oni mówią, że wierzą w  Boga na myśleniu jakim mordują stworzenia Boga. Ja widziałam jak Papież i Prezydent Barack Obama czytali na moim blogu o przebudowanych mózgach i ciałach u ludzi na narzuconym myśleniu, a za chwilę Papież był zaproszony do Stanów Zjednoczonych i należy zauważyć jak w swoich przemowach do ludzi mówi, że mocno podkreśla, że ludzie mają służyć. Ludzie kościoła mają napisy na obrazach z Jezusem, że Jezus to Bóg i że jest miłością i mówią, że oni zrzekli się miłości. Mówią, że nie wiedzą co to jest prawda i nie chcą emocji miłości jakie mają ludzie od Boga. Wypowiadanie innych słów jak wypowiada Bóg zgadza się ludziom kościoła, a inne słowa jak wypowiada Bóg wypowiada złoczyńca.
Ludzie w naturze stworzeni wspaniałymi, mądrymi, dobrymi stali się na narzuconym myśleniu zbrodniarzami. Tacy ludzie jak ja zawsze byli. Ja widzę na twitterze wspaniałych ludzi i wspaniałych Naukowców z tytułami profesorów, lub doktorów i są to ludzie którzy rozumieją funkcjonowanie człowieka i odważnie wchodzą jako Obserwatorzy tego co piszę. To są mędrcy a nie profesorowie oszuści. Albert Einstein mówi, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach, a ja mówię, że te sposoby myślenia ludzi to myślenie morderców życia.

                                                                                                     Barbara Paul  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz