wtorek, 24 listopada 2015

NA INNEJ ENERGII JAK JEST W NATURZE CZYNNOŚCI WYKONUJE ZŁOCZYŃCA

Stworzenia są oparte na energii. Inną energię mają w sobie ludzie posługujący się wypowiadaniem innych słów jak są w naturze mózgu. Natura to energia i ta energia jest oparta na słowach opartych na prawdzie. Ludzie, którzy przeszli na wykonywanie innych słów jak są w naturze mają zmienioną w sobie energię na energię złoczyńców. Złoczyńca działa przy pomocy wypowiadania innych słów jak są w naturze mózgu. Mózg wykazuje, że człowiek wypowiadający inne słowa ma rozbieżne cele. Odkryłam te rozbieżne cele ludzi wypowiadających inne słowa jak ich Stwórca, że ich celem jest okradanie ludzi. Odkryłam, że nazwanie wypowiadania innych słów jak są w naturze mózgu prawem powoduje, że pieniądze ludzi wykonujących te inne słowa przechodzą do złodziei i bandytów. Ludzie wypowiadający inne słowa żyją sobie luksusowo z pieniędzy zdobytych przy pomocy nazwania innych słów jak słowa Stwórcy prawem i mają pieniądze na broń do zabijania ludzi. Pracowałam w bardzo dobrych przedsiębiorstwach w których ludziom żyło się dobrze i prowadziłam Firmy mądrych ludzi. Zobaczyłam, że te wszystkie przedsiębiorstwa które były w rozkwicie i Firmy zostały zniszczone przez ludzi władzy którzy przy pomocy nazwania narzuconych słów prawem zabrali ludziom wszystkie pieniądze, a przedsiębiorstwa wybudowane za setki milionów stoją w ruinie, a nad ludźmi którzy wytworzyli dobro stoją komornicy i firmy windykacyjne oskarżające ich, że są winni pieniądze ludziom władzy. Ludzie narzucający słowa nie wytworzyli żadnego dobra a nazwali winnymi ludzi którym zabrali dobro. Widziałam, że wygrywam wszystkie sprawy w sądach i że jak powiedziałam, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi opierając się na myśleniu jakie jest w naturze mózgu to Sędziowie wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Widziałam, że moim klientom odebrałam zabrane im pieniądze, a ponad 99,5% ludzi w kraju przegrało sprawy. Widziałam, że chodzi o myślenie. Ja przy pomocy mojego myślenia odbierałam pieniądze a ludzie władzy przy pomocy ich myślenia zabierali pieniądze. Zobaczyłam to samo w odkryciu naukowym które mówi, że mózg wykazuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu, że jest do rozbieżnych celów i że to myślenie do rozbieżnych celów jest na innej energii. Zrozumiałam, że ludzie wypowiadający inne słowa mają zmienioną energię i że ta zmieniona energia jest skutkiem wykazywania przez mózg wypowiadania innych słów jak są w naturze mózgu na innych systemach neurologicznych. Napisałam o tym do Ministerstwa Zdrowia, że ludzie chorują i umierają na wykonywaniu innego myślenia władzy jak jest w naturze mózgu, a oni przysłali mi odpowiedź do spamu, że to niechciane to moje odkrycie. Zrozumiałam, że ludzie władzy świadomie uśmiercają ludzi. Wypowiadanie tych innych słów przez ludzi władzy zgadza się ludziom kościoła, a w modlitwie "Ojcze nasz" zapisali i z ludźmi wypowiadają "Bądź wola Twoja". Zrozumiałam, że Jezus wiedział przeciwko komu występuje. Jezus wystąpił przeciwko narzucaniu słów i wskazał, że to ludzie władzy, kościoła i wymiaru sprawiedliwości. Widziałam, że z Twittera otrzymywałam wiadomości, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w tygodniu i to nie jednym, a jak się zorientowali, że odkryłam, że złoczyńcy to ludzie władzy to usunęli wszystkich Obserwatorów u mnie na twitterze. Dzisiaj jest dziewiętnastu Obserwatorów bo ludzie ciągle wchodzą, ale rano było dwudziestu. Jakim kłamstwem jest, że nie ma władzy nad internetem pokazują dane na moim blogu na którym do czasu kiedy nie zobaczyli, że odkryłam, że złoczyńcy to ludzie narzucający słowa, byli ludzie z ponad stu krajów świata, a teraz jak wprowadzam nowy artykuł to wchodzi pełno ludzi, a za chwilę pokazują, że już nie ma ludzi.  Zajmująca się podświadomością Biochemik Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość. Zygmunt Freud odkrył w człowieku podświadomość, że to wyparta psychika z zawartymi w niej treściami, a Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje, że są w nim rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Ja odkryłam, że te rozbieżne cele ma wypowiadający inne słowa i z ustanowionego przez ludzi prawa widziałam już, że jest oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Widziałam, że ludzie narzucający słowa nie reagują na moje odkrycie i że na twitterze i na moim blogu wymazują ludzi posługujących się słowami Boga. Jestem przerażona odkryciem ludzi narzucających słowa jak wielkimi są kanaliami.
Ci ludzie kanalie mają z nabycia w mózgu swoje myślenie przy pomocy którego czynią zło i na nim energię przy pomocy której czynią zło. Ci ludzie kanalie nazwali w świecie Tego Kto dał im życie ich myślenie do stosowania przemocy na psychice prawem.
Ludzie medycyny przeszczepiają ludziom organy, a nie mówią dlaczego ludzie potrzebujący organów mają inne organy jak ludzie którzy te organy mają zdrowe. W naturze jest taka sama u wszystkich energia.
Ludzie nauki milczą na moje odkrycia, a Neurobiolog Robert Lawrence Kuhn w 39-odcinkowym programie "Bliżej prawdy" mówi, że ludzie nauki muszą być uczciwi. Ja wskazuję na naturę mózgu, że na niej wszyscy są uczciwi, a znalezienie uczciwych ludzi graniczy z cudem. Sama jedna wystąpiłam z prawa opartego na stosowaniu przemocy na ludziach i innych stworzeniach. Pisałam przez wszystkie lata mojej pracy, że na myśleniu władzy cierpią ludzie i nikogo nie znalazłam ażeby to go obchodziło. Dopiero po odkryciu zmienionej w ludziach energii zrozumiałam, że nie reagują bo są złoczyńcami. Złoczyńcy okradają się nawzajem i mordują. Złoczyńcy opowiadają o Bogu, a nikogo nie ma kto posługuje się słowami Boga. Ludzie religii chrześcijańskiej mówią, że jest ich miliard dwieście milionów, a jeszcze są inne religie. Ja jestem ciekawa w jakiego oni wierzą Boga skoro nie w Tego Kogo myślenie mają w naturze mózgu.
Zobaczyłam, że odkryłam to samo co Albert Einstein i zrozumiałam, że to samo się odkrywa na takim samym rozumie w mózgu. W naturze mózgu wszyscy mamy myślenie oparte na rozumie.
Nie mam najmniejszych wątpliwości co do tego, że to diabelstwo w naturze nazywające się człowiekiem przybiło do krzyża swojego Stwórcę, a przedtem na ich myśleniu do znęcania się nad psychiką nakazali Mu nosić krzyż i wyśmiewali Go. Biorący udział w mordowaniu Stwórcy ludzie kościoła piszą na obrazach z Jezusem, że wiedzą, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Mówią, że Bóg jest dobry i przebacza, a ja odkryłam, że Bóg jest sprawiedliwy i człowiek odczuwa swoje myślenie i wykonywaniem czynności na zmienionej energii realizuje dla siebie swoje myślenie.

                                                                                            Barbara Paul
                                                                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz