poniedziałek, 16 listopada 2015

WYLECZENIE JEDNEJ CHOROBY POWODUJE POWSTANIE DRUGIEJ CHOROBY

Zdrowie i choroby są oparte na energii, a energia na słowach. Energia zawarta jest w słowach i nie ma takich cudów ażeby wyleczyć ciało ze złej energii. Wyleczyć trzeba ze słów opartych na energii wytwarzającej choroby. Mózg oddziela słowa oparte na energii życia od słów opartych na energii śmierci. Uśmiercającymi psychikę i ciało są słowa oparte na kłamstwie. Psychika i ciało są oparte na słowach opartych na prawdzie. Maria Szulc wpadła na pomysł ażeby nauczyć się energii życia i przemawiała do ludzi uzależnionych od myśli złych, ale człowiek nie jest oparty na nauce energii tylko na słowach opartych na energii. Jak człowiek chce być psychicznie zdrowy i mieć zdrowe ciało to musi wypowiadać słowa na jakich psychika i ciało są zdrowe. Zygmunt Freud ma rację mówiąc, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy, ale ja wskazuję na ludzi, że oni nie chcą posługiwać się słowami na jakich oparta jest psychika i ciało. Ja odkryłam myślenie jakie jest w naturze mózgu na jakim jest oparta psychika i ciało i nie mogę znaleźć ludzi którzy chcieliby opierać się na słowach na jakich oparte jest zdrowie i życie. Ludzie którym zgadza się to co piszę to ludzie którzy chcą opierać się na słowach jakie są w naturze mózgu i należy się tego chcenia trzymać, gdyż energia jest oparta na naszej woli. Ludzie którzy wypowiadają słowa oparte na kłamstwie chcą oszukiwać ludzi i mają na tym chceniu chorą psychikę i chore ciało, gdyż psychika i ciało są oparte na woli czynienia dobra dla ludzi. Ludzie piszą pisma z prośbami o szpik oparty na prawdzie, a ja piszę do nich, że chorego trzeba przywrócić na wypowiadanie prawdy to będzie miał szpik oparty na prawdzie i nie będzie wołał do ludzi o szpik oparty na prawdzie. Ja wskazuję na napisane przeze mnie tysiące pism, że ludzie nie chcą dla ludzi czynić dobra, a chcą ludzi okradać z dobra i chcą zabijać ludzi. Ja widzę, że niektórzy ludzie z Francji też chcą zabijać ludzi bo pojechali też zabijać ludzi. Dla mnie to, że ktoś jest bandytą nie powoduje, że ja też jestem bandytą. Ja z bandytami nie utrzymuję związków i bandytom nie przebaczam jak Papież Jan Paweł II i inni tak robiący ludzie. To bandyta ma przeprosić, a nie ten na kogo bandyta napadł. Ażebym poszła przebaczyć bandycie to musi on być dla mnie bliskim, a dla mnie bandyci nie są bliskimi. Bandyta podjął decyzję o uczynieniu zła. Ja robię sprzeciw na bandytę tak jak robi to mózg, który wie, że bandyta po to wymyślił inne słowa ażeby przy ich pomocy czynić zło. Jeśli ludzie żyją w związkach w których bandyta się nad nimi znęca to znaczy, że ci ludzie lubią bandytów, a niektórzy mówią, że oni kochają bandytów. Ja też weszłam w związki z oszustami, ale zauważyłam, że wypowiadają inne słowa jak ja i ja wyszłam z prawa i związków opartych na słowach oszustów. Bardzo trudno jest znaleźć ludzi którzy nie są oszustami, gdyż prawie wszyscy mówią, że im się zgadza prawo ludzi i to co mówią ludzie kościoła. Ludzie kościoła mówią, że im się zgadzają wypowiadane słowa przez ludzi władzy, a ja odbierałam moim klientom pieniądze jakie im ukradli ludzie władzy przy pomocy nazwania innych słów jak wypowiada Stwórca prawem.
Ludzie wypowiadający inne słowa jak Stwórca chcą czynić ludziom zło bo to robią przy pomocy nazwania wypowiadania innych słów prawem. Na słowach Stwórcy wykonuje się dla ludzi czynności dobra. Człowiek wypowiadanymi słowami wyraża swoją wolę. Ustanowione prawo ludzi to wyrażanie innej woli jak wyraża Stwórca. Na tej innej woli ci ludzie okradają ludzi. Ja odbierałam moim klientom pieniądze, a jak zaczęłam mówić, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi opierając się na słowach jakie mamy w naturze mózgu to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach jakie są w naturze mózgu. Ludzie okradają ludzi, a jak na wypowiadaniu słów do okradania chorują to proszą ludzi których okradli ażeby dali im swoje narządy oparte na energii życia. Ludzie chwalą się, że są dobrymi bo dają swoje narządy dla ludzi którzy nie mówią dlaczego ich narządy są zniszczonymi. Ludzie medycyny nie mówią dlaczego jeden człowiek ma zdrowy jakiś narząd, a drugi ma chory ten narząd. Ja mówię ludziom dlaczego: ponieważ chory narząd jest oparty na wypowiadaniu słów przy pomocy których oszukuje się człowieka. Chore narządy są oparte na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Ten człowiek który ma chore narządy na wypowiadaniu innych słów to człowiek który wypowiadaniem tych innych słów robił zło ludziom. Zło robi się przy pomocy wypowiadania innych słów jak są w naturze mózgu. Te wypowiadane inne słowa jak są w naturze mózgu to słowa oparte na kłamstwie. Oszukiwał ludzi człowiek który teraz jest chory i prosi tego kogo oszukiwał ażeby dał mu narządy oparte na słowach na jakich człowiek dobrze zachowuje się wobec innych ludzi i innych stworzeń. Słowa są oparte na energii, a energię odczuwamy, a zatem odczuwamy swoje słowa. Słowa nie istnieją bez systemów neurologicznych, a co pokazuje nam odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu ma swoje systemy neurologiczne. To na tych systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu są chore narządy i jest chora psychika.  Na wykonywaniu kłamstwa jest zło i człowiek wprowadził w siebie to zło energią jaką ma w swoich słowach opartych na kłamstwie. Choruje narząd w którym zmieniliśmy słowa na oparte na kłamstwie. Maria Szulc dobrze widzi pisząc, że od momentu sprzeciwu podświadomości nasze ciało funkcjonuje inaczej i jest to funkcjonowanie właściwe dla danej choroby. Ja wskazuję na sprzeciw mózgu na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu i to na wypowiadaniu tych innych słów powstaje choroba. Dr Deepak Chopra też to widzi, gdyż pisze, że nowotwór powstaje w wyniku pomyłki komórki. W innym miejscu Deepak Chopra pisze, że medycyna na nie ma leku na zmorę pamięci, a zatem widzi tą zmorę pamięci jaką wykonuje komórka która zaczęła tworzyć nowotwór. Ja wskazuję, że ta komórka się nie pomyliła tylko wykonuje inne słowa jak komórki wykonujące słowa oparte na prawdzie.
Dr Deepak Chopra w innym miejscu pisze, że wyleczenie nowotworu nic nie daje gdyż z chwilą wyleczenia jednego nowotworu powstaje on w innym miejscu ciała i jest równie groźny. Deepak Chopra zna funkcjonowanie systemów neurologicznych, a ja znam myślenie na jakim funkcjonują systemy neurologiczne i mówię, że Deepak Chopra ma rację, że wyleczenie raka nic nie daje, gdyż rak oparty jest na kłamstwie, a myślenia opartego na kłamstwie nie ma możliwości wycięcia.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz