środa, 17 lutego 2016

DLA PRAWNIKÓW, KTÓRZY CHCĄ DOKUMENTU NA TO, ŻE CZŁOWIEK NARZUCAJĄCY SŁOWA JEST ZŁODZIEJEM

Usłyszałam dzisiaj pytanie od jednego z prawników czy mogłabym przysłać jakiś dokument na to, że człowiek narzucający słowa jest złodziejem. Postanowiłam ten dokument przedstawić wszystkim ludziom. Tym dokumentem jest ustanowione przez ludzi prawo. Prawo oparte jest na słowach i słowa na jakich oparte jest prawo ludzi to słowa przy pomocy których ludzie władzy okradają ludzi. Ja wskazuję na podstawie każdego pojedynczego zapisu nazwanego prawem ludzi, że zapisane w nich słowa służą do dokonania kradzieży. Wykonywanie prawa powoduje, że pieniądze przechodzą do narzucającego słowa. Narzucający słowa to złodziej. Złodziej w tym celu narzuca słowa ażeby okraść. Odbierałam dla moich klientów pieniądze od ludzi władzy przy pomocy wskazywania, że ustanowione prawo jest tak skonstruowane, że zabiera ludziom pieniądze. Wszyscy wiemy, że ludzie władzy wymyślają prawo. Mózg zaś jest oparty na uczciwości i myślenie do okradania wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Odkryłam, że to myślenie zapisane jako prawo ludzi jest myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Myślenie wymyślone przez ludzi zapisane jako prawo ludzi mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów  i są tego skutki jakimi jest choroba umysłowa i psychiczna i wszystkie choroby ciała. Choroba psychiczna i wszystkie choroby ciała utrzymują się na wymyślonym przez człowieka myśleniu jakie jest w umyśle opartym na braku rozumu. Wskazuję jeszcze na jeden dokument dla Prawników opartych na prawie ludzi jakim jest odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które mówi, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje je na innych systemach neurologicznych jak słowa oparte na prawdzie jakie są w naturze mózgu.
Z Prawnikami opartymi na wymyślonym myśleniu jesteśmy w sprzeciwie, gdyż moje myślenie jest inne. W naturze mózgu wszyscy mamy takie same słowa. Inne słowa mózg wie, że są do rozbieżnych celów, gdyż Naukowcy to odkryli. To nasz Stwórca wie, że człowiek narzucający słowa ma z Nim rozbieżne cele. Mózg wykazuje dane takie jak Konstruktor mózgu wprowadził mu do wykonywania. Możemy poznać co jest skutkiem myślenia opartego na prawdzie, a co jest skutkiem myślenia opartego na myśleniu narzuconym przez człowieka jakim jest myślenie oparte na kłamstwie. Prawnicy chcą ode mnie dokumentu na to, że człowiek narzucający słowa jest złodziejem, a ja chcę od Prawników dokumentu na prawo do ludzi i mienia jakie mają ludzie. Ja przedstawiam dowód na myślenie do okradania jakim jest ustanowione przez ludzi prawo, a teraz Prawnicy którzy mówią, że chcą ode mnie dokumentu niech przyślą do mnie dokument na prawo do ludzi i mienia jakie mają ludzie. Ja widzę, że tego czego używają Prawnicy oparci na myśleniu nazywanym prawem ludzi to myślenie do oszukiwania. Ludzie władzy nic nie wyprodukowali, a mają pieniądze. Do zdobycia tych pieniędzy ludzie władzy użyli myślenia do okradania. Ludzie kościoła również nie mają wytworzonego przez nich dobra a mają pieniądze zdobyte przy pomocy narzuconego myślenia. Podoba mi się mózg skonstruowany przez Stwórcę który myślenie człowieka który używa myślenia do okradania wykazuje na chorobie umysłowej i psychicznej. Choroba umysłowa i psychiczna oraz wszystkie choroby ciała są oparte również na wykonywaniu myślenia jakim posługuje się złodziej. Czynności wykonujemy na systemach neurologicznych i złodziej i wykonujący słowa złodzieja funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ja przez wiele lat występowałam przed sądami, ale nie nauczyłam się myślenia do okradania i mi się nie zgadzało. Ludziom którzy się nauczyli myślenia do okradania zgadza się myślenie jakim posługuje się złodziej. Prawo ustanawiają Politycy, a oni mówią, że się uczą mowy ciała. Zatem wskazuję dla Prawników którzy mówią, że chcą dokumentu na to, że narzucone myślenie jest do okradania, że ludzie którzy mają w mózgu myślenie do okradania mają zmienioną mowę ciała. Wskazuję, że ta zmieniona mowa ciała jest oparta na myśleniu w mózgu z nabycia od człowieka posługującego się myśleniem do oszukiwania.
Zmieniona mowa ciała to zmieniona psychika i dlatego na umyśle opartym na wymyślonym myśleniu człowiek jest psychicznie chory. Psychika jest oparta na energii i na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów psychika jest na energii na jakiej cierpi i umiera. Naukowcy odkryli, że emocje nie istnieją bez rozumu w mózgu który nie zna słów. Ja wskazuję, że ludzie oparci na wymyślonym myśleniu mają inne emocje jak ludzie oparci na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Wskazuję, że te inne emocje na myśleniu wymyślonym to zmieniona psychika na narzuconym myśleniu na psychikę psychopaty i zmieniona psychika na wykonywaniu woli psychopaty na ofiarę. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że brak rozumu jest oparty na wymyślonym przez człowieka myśleniu i że brak rozumu też nie istnieje bez emocji, ale są to emocje psychopaty i ofiary.
To nie tylko Prawnikom opartym na prawie ludzi który do niczego prawa nie mają nie zgadza się myślenie na jakim oparty jest mózg. Napisałam ponad trzy tysiące pism do niżej wymienionych ludzi zajmujących się nauką i nikt z nich ani razu nie napisał, że zgadza mu się myślenie na jakim jesteśmy stworzeni. W naturze mózgu nie ma myślenia na jakim wykonuje się wolę ludzi. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja wskazuję, że w anatomii nie ma myślenia na jakim wykonuje się wolę ludzi, a ludziom nauki zgadza się to samo myślenie co Prawnikom, którzy oszukują, że mają prawo do ludzi i mienia jakie mają ludzie i mienia jakie jest na ziemi. Milczenie jest staniem po stronie ludzi znęcających się na psychice stworzonej na myśleniu jakie jest w naturze mózgu.
Uniwersytet Cambridge
Prezydent Harvardu
Uniwersytet Carnegie Mellon
Uniwersytet Kalifornia
Uniwersytet im. Łomonosowa
Komitet Polskiej Akademii Nauk
Psychiatria Polska
Centrum Fizyki Teoretycznej
Instytut Fizyki Polskiej Akademii Nauk
Ogromne ilości pism w których opieram się na odkryciach naukowych wysłałam do:
Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce któremu poza dwoma Zastępcami Dyrektora Departamentu Zdrowia w roku 2011 zgadza się myślenie do znęcania się nad psychiką i uśmiercania ludzi.
Prezydenci i Premierzy od Pana Aleksandra Kwaśniewskiego do wszystkich następnych
Ministerstwo Edukacji
Ministerstwo Finansów
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Dziennikarze,
Reżyserzy i Aktorzy i wielu innych ludzi.


                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz