sobota, 27 lutego 2016

PODŚWIADOMOŚĆ TO MÓZG I ENERGIA

W mózgu jest myślenie, a w odczuwaniu energia. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Ja odkryłam, że emocje są oparte na energii.
Odkryłam, że podświadomość odrzuca narzucone myślenie i opartą na nim energię na umysł nieświadomy. Podświadomość jest świadoma. Na energii opartej na rozumie człowiek jest świadomy.
Podświadomość odrzucając narzucone myślenie i opartą na nim energię odrzuca złą osobowość opartą na myśleniu do oszukiwania. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu jest tylko rozum i energia życia. Na myśleniu do oszukiwania człowiek nie ma rozumu i jest oparty na złej energii jaka jest energią uśmiercającą życie. Na myśleniu do oszukiwania psychika i ciało są chore, a człowiek nienormalny. Przyczyną nienormalnego stanu człowieka jest myślenie do oszukiwania i zgadzanie się na wykonywanie myślenia do oszukiwania.
Na energii opartej na rozumie oparta jest grawitacyjna siła życia. Na energii opartej na braku rozumu oparta jest zła grawitacyjna siła. Widzi to również we wszechświecie Albert Einstein, gdyż mówi, że zła grawitacyjna siła która grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę jest oparta na sposobach myślenia ludzi. Ja odkryłam, że w człowieku jest zła grawitacyjna siła na energii opartej na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. To myślenie do rozbieżnych celów  to myślenie narzucone przez człowieka i jest to myślenie oparte na kłamstwie. Przeciwko narzuconemu myśleniu wystąpił nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa i wskazał, że na narzuconym myśleniu jest energia zadająca cierpienie i śmierć. Ja to samo odkryłam na podstawie odkryć naukowych.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz