wtorek, 9 lutego 2016

ENERGIA WYKONUJE MYŚLENIE

Biochemik Maria Szulc pisze, że podświadomość bezwiednie podporządkowuje się jakiemuś nieznanemu nam myśleniu. Podświadomość to energia. Natura wszechświata to podświadomość i jest ona oparta na grawitacyjnej sile życia. To nieznane ludziom myślenie jakiemu bezwiednie podporządkowuje się energia życia, czyli podświadomość to rozum w mózgu który nie zna słów. Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to psychika z zawartymi w niej treściami. Ta psychika jaką Zygmunt Freud nazwał podświadomością to energia jaka jest w naturze wszechświata. Wszystko we wszechświecie jest czujące. Energia wszechświata to pulsująca energia życia. Zygmunt Freud odkrył, że ta psychika oparta na energii życia została wyparta i stłumiona, a ja odkryłam, że wyparła ją zła energia oparta na myśleniu narzuconym przez człowieka. Odkryłam, że ta energia oparta na myśleniu narzuconym przez człowieka to energia śmierci. Odkryłam, że ludzie wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu wprowadzili w naturę energię śmierci. Albert Einstein też to widzi, gdyż mówi, że grawitacyjna siła śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Dokonałam przerażającego odkrycia o ludziach, że jakby nie można znaleźć ludzi którzy nie mieliby w sobie wytworzonej energii śmierci. Wszyscy jesteśmy stworzeni na energii życia, a ja nie mogłam znaleźć ludzi którzy zareagowaliby na odkryte przeze mnie myślenie jakie jest w naturze mózgu na jakim jest oparta energia życia. Uniwersytet Cambridge jako jedyny przysyła mi podziękowania i widać po Izaaku Newtonie i Albercie Einsteinie, że tylko na Uniwersytecie Cambridge mają wiedzę o grawitacyjnej sile życia. Widać też po moim odkryciu myślenia jakie jest w naturze mózgu, że to myślenie też zgadza się na Uniwersytecie Cambridge. Ja odkryłam, że grawitacyjna siła życia jest oparta na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Odkryłam też, że grawitacyjna siła śmierci jest oparta na myśleniu narzuconym przez człowieka. W wyniku narzucenia przez człowieka myślenia w człowieku są dwie grawitacyjne siły: jedna życia, a druga śmierci. Odkryłam, że ludzie narzucający myślenie są świadomymi mordercami ludzi. Myślenie do czynienia zła trzeba wymyślić i narzucić. Dowód na to, że ludzie są świadomymi mordercami jest zareagowanie na moje odkrycie, że narzucone zachowania i problemy to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Uniwersytet Carnegie Mellon też przysyłał mi podziękowania, ale do czasu kiedy napisałam, że narzucone zachowania i problemy jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Mózg jak widać po odkryciach naukowych wie, że narzucający zachowania ma rozbieżne cele, a ludzie władzy i kościoła mówią, że wierzą w Boga. Nie widać tej reakcji na sprzeciw mózgu na narzucane słowa, a wręcz odwrotnie, gdyż ukrycie przed ludźmi, że wykonywanie słów władzy i kościoła uśmierca ludzi. W naturze wszechświata jest tylko energia życia, a więc ludzie mogliby żyć wiecznie. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko bandytom którzy stanęli na czele Jego mienia i reprezentują władzę, wymiar sprawiedliwości i kościół. Zatem ludzie przeszli na wykonywanie myślenia bandytów którzy wszystkich ludzi uśmiercają. Albert Einstein mówi, że jest pewny ludzkiej głupoty, ale dodać trzeba, że głupi to bandyta. Głupi strzela bo ma jakiś manifest jak Andreas Brevik lub opracował zabicie ponad 150 pasażerów jak Drugi Pilot z Lufthansy. To myślenie morderców. Adolf Hitler razem z mordercami takimi jak on opracowali wymordowanie milionów ludzi. Człowiek narzucający słowa chce znęcać się i mordować i dlatego ludzie władzy i kościoła mają zawsze broń do zabijania ludzi. Ludzie się zgodzili uznawać za prawo myślenie morderców. Energia na myśleniu Stwórcy zajmuje się utrzymywaniem życia, a energia na myśleniu narzuconym przez człowieka zajmuje się uśmiercaniem życia. Zatem życie i śmierć wykonuje energia, ale ta energia wykonuje myślenie. Nikt nie decyduje o śmierci człowieka poza nim samym. Do wystąpienia śmierci trzeba mieć w sobie energię śmierci. Człowieka zabija jego myślenie oparte na kłamstwie lub wyrażenie przez człowieka zgody na wykonywanie myślenia kłamcy. Ludzie wykonują myślenie ludzi władzy, a Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ta zmieniona anatomia to anatomia w której z nabycia jest energia śmierci na systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka. Naukowcy odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że one zajmują się uśmiercaniem życia. Gdyby ludzie władzy i kościoła nie chcieli mordować ludzi to już dawno zareagowaliby na odkrycie naukowe które pokazuje, że energia śmierci jest oparta na narzuconych słowach w mózgu. Napisałam o tym tysiące stron pism, a w tej chwili na moim Blogu pokazują, że jest pięć osób. Takimi mordercami są ludzie. Ja odkryłam, że ludzie władzy i kościoła chcą tak samo uśmiercać ludzi jak Adolf Hitler, Andreas Brevik, Drugi Pilot z Lufthansy. Gdyby nie chcieli uśmiercać ludzi to nie ukrywaliby odkrycia naukowego które dowodzi, że to narzucający myślenie zadaje cierpienie i śmierć. Gdyby nie chcieli uśmiercać ludzi to nie zwolniliby Dyrektorów w Departamencie Zdrowia którzy reagowali na moje odkrycie myślenia jakie jest w naturze mózgu na jakim oparte jest życie. Gdyby nie chcieli uśmiercać ludzi to Departament Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce nie przysłałby mi do spamu odpowiedzi na moje odkrycie, że wykonywanie myślenia władzy uśmierca ludzi. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucający zachowania ma rozbieżne cele, a ja odkryłam, że te rozbieżne cele to uśmiercanie ludzi i innych stworzeń. Celem Stwórcy jest ażeby Jego stworzenia żyły. Celem Stwórcy jest ażeby Jego stworzenia na energii jaką stworzył z układów z pierwiastków miały wspaniałe odczuwanie szczęścia i cieszyły się życiem. Wszystko to zniszczyli źli ludzie którzy wymyślili myślenie do zadawania cierpienia i śmierci. Ogromna ilość ludzi mówi, że dla nich słowa morderców są prawem.
Całe życie na ziemi zniszczyli ludzie bandyci posługujący się myśleniem do znęcania się nad psychiką.

                                                                                                 Barbara Paul
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz