niedziela, 21 lutego 2016

SZUKANIE PRZYCZYNY CIERPIENIA

Ludzie udają się do lekarzy ażeby poszukali im przyczyny cierpienia ich ciała. Lekarze znajdują systemy neurologiczne na jakich oparte jest cierpienie i powinni dojść do myślenia w mózgu na jakim są oparte te systemy neurologiczne. Bez wątpienia są to systemy neurologiczne oparte na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Naukowcy odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ludzie czynią zło  przy pomocy myślenia a później chcą ażeby lekarze poszukali im przyczyny cierpienia ich ciała. Ciało wie jakie myślenie zadało mu cierpienie. Genetyka odkrywa kto jest ojcem dziecka, a więc natura zna prawdę. Ludzie zajmujący się kryminalistyką dochodzą prawdy przy pomocy badań genetycznych. Genetyka jest oparta na prawdzie i ona wie kto jest kłamcą. Genetyka wie kto uczynił zło. Ludzie zajmujący się kryminalistyką nie robią badań genetycznych ludzi którym uczyniono zło, a szkoda po dowiedzieliby się, że ten komu złoczyńca uczynił zło zgadzał się ze złoczyńcą. Ludzie którzy mówią, że dla nich są prawem słowa ludzi to ludzie którzy zgodzili się na wykonywanie woli złoczyńców. Papież mówi, że zaznacza, że człowiek ma służyć, a służy się temu kogo myślenie się wykonuje. Służący to wykonujący słowa złoczyńcy. Ludzie kościoła mówią, że służą Bogu, a nie ma słów na jakich służy się Bogu. Na słowach Boga człowiek jest wolnym, a nie służącym.
Naukowcy odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne ale nie widzą, że na zróżnicowanym myśleniu w mózgu. Te zróżnicowane systemy neurologiczne to jedne z nich oparte na słowach jakie są w naturze mózgu, a drugie na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Ludzie którzy spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał mi przysyłać podziękowania od momentu w którym napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu nie mówią dlaczego ukrywają to odkrycie przez ludźmi. Ludzie którzy zwolnili w Polsce Zastępców Dyrektora w Departamencie Zdrowia w roku 2011 nie mówią dlaczego zwolnili ich za to, że widzieli, że anatomia jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Ja odkryłam myślenie jakie jest w naturze mózgu i dwóm Zastępcom Dyrektora Departamentu Zdrowia  zgadzało się odkryte przeze mnie myślenie na jakim oparta jest anatomia. Nowa Dyrektor napisała do mnie, że jej się nie zgadza, a ja wskazuję, że nie zgadza się myślenie oparte na prawdzie kłamcy. Kłamca ma swoje systemy neurologiczne na jakich zgadza mu się oszukiwanie ludzi i zgadzanie się z oszustem. Mózg oddziela systemy neurologiczne oparte na słowach do rozbieżnych celów od systemów neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Cierpienie jest oparte na systemach neurologicznych opartych na słowach do oszukiwania. Tak, że odkryłam myślenie jakie jest w naturze mózgu, że jest oparte na prawdzie i odkryłam myślenie z nabycia w mózgu, że jest oparte na kłamstwie. Odkryłam też odczuwanie oparte na prawdzie i oparte na kłamstwie jakie człowiek odczuwa na systemach neurologicznych opartych na danym rodzaju myślenia. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że wypowiadanie innych słów też nie istnieje bez emocji. Emocje są oparte na systemach neurologicznych, a systemy neurologiczne na słowach jakie są w mózgu. Każdy ma odczuwanie takie jakie ma myślenie w mózgu. Jeśli człowiek cierpi to na systemach neurologicznych na myśleniu jakie wymyślił do oszukiwania lub na myśleniu jakim zgodził się na służenie oszustowi. Oszuści mają na ziemi pomoc od oszustów, którzy myślenie do oszukiwania nazwali prawem, ale nie mają pomocy od swojego Stwórcy na którego mózgu funkcjonują. Oszuści w kościołach mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i do Niego trzeba się modlić jak nie chce się cierpieć, a ja wskazuję na dowód jakim są systemy neurologiczne na jakich człowiek cierpi, że są oparte na słowach narzuconych przez człowieka który kłamie.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz