niedziela, 28 lutego 2016

ENERGIA ZAWARTA W NARZUCONEJ DECYZJI ZMIENIA ZACHOWANIA I EMOCJE

Energia w narzuconych decyzjach to energia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Każda decyzja ma w sobie zawartą energię i ta energia zmienia w człowieku zachowania na odpowiadające wydanej innej decyzji jak jest w naturze mózgu. Człowiek ma zmienione zachowania i emocje o energię jaka jest w systemach neurologicznych opartych na narzuconych decyzjach. Naukowcy odkryli, że to narzuconymi zachowaniami zajmują się systemy neurologiczne, gdyż człowiekowi zmieniły się zachowania o energię zawartą w narzuconych decyzjach. Te narzucone zachowania to złe zachowania oparte na decyzjach opartych na kłamstwie. Z odkryć naukowych wynika, że jakby wszyscy ludzie mają w mózgu narzucone decyzje i na nich zmienione zachowania. Zmienione zachowania to zmienione odruchy. Ludzie nauki nie znają człowieka opartego tylko na zachowaniach i emocjach opartych na rozumie w mózgu. Ludzie nauki wiedzą, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje bez emocji ale nie znają człowieka który zna słowa i utrzymuje swój stan oparty na rozumie. Gdyby był ten człowiek utrzymujący stan natury to musiałby zawsze wypowiadać tylko prawdę. Z odkryć naukowych wynika, że takiego człowieka nie ma, ale ja odkryłam, że można i trzeba wrócić do stanu natury. Człowiek który ma w mózgu kłamstwo to źle zachowujący się człowiek, a człowiek jest stworzony na myśleniu opartym na prawdzie na jakim ma zachowania oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Nie mam wątpliwości co do tego, że człowiek oparty na rozumie to inteligentny, dobrze zachowujący się człowiek z pięknymi naturalnymi zachowaniami. Spotkałam kiedyś człowieka którego poruszanie wywołało u mnie wspaniałe emocje. Nie wiedziałam co to ma znaczyć, że poruszanie się przez człowieka spowodowało, że byłam szczęśliwa. Zatem wiem, że odruchy człowieka mogą wywoływać u człowieka odczuwanie wspaniałych emocji. Tak samo wywołują u mnie wspaniałe emocje poruszania niektórych artystów, ale jest to niezmierną rzadkością. Ludzie na ogół mają zmienione zachowania na złe zachowania oparte na kłamstwie. Ludzie najczęściej wykonują prawo ludzi, a prawo ludzi jest oparte na kłamstwie i złych zachowaniach. Dłuższe wykonywanie przez człowieka ustanowionego prawa powoduje, że człowiek nabywa zmienionych odruchów. Te zmienione odruchy mają swoje oparcie w często powtarzanych wykonywanych czynnościach opartych na kłamstwie. To bez wątpienia na wykonywaniu czynności opartych na kłamstwie Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię. Odkryłam, że nie tylko odczuwanie jest oparte na wydanej decyzji ale również zachowania. Zachowania i odczuwanie są oparte na energii. Dobre zachowania i dobre emocje są oparte na energii opartej na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Złe zachowania i złe emocje są oparte na energii opartej na myśleniu narzuconym przez człowieka jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Niektórzy ludzie mają tak wstrętne odruchy, że odrzuca mnie patrzenie na nich. Wszyscy mordercy mają wstrętne odruchy, ludzie zabijający ludzi na wojnach, złodzieje, gwałciciele, itp. Odkryłam, że każda narzucona decyzja zmienia odczuwanie i odruchy człowieka. Swój naturalny stan mamy na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków opartej na rozumie. Na narzuconych zachowaniach ludzie mają w sobie inną energię jak w stanie natury. Inna energia jak jest w naturze człowieka ma oparcie w narzuconych decyzjach w mózgu. Tak, że odkryłam, że każda wydana przez człowieka decyzja oparta na kłamstwie zmieniła stan człowieka  i jego odczuwanie. Medycyna zna normy, ale nie mówi, że odstępstwo od normy jest oparte na energii opartej na kłamstwie w mózgu. Dr Deepak Chopra pisze, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci, a ja odkryłam, że ta zmora pamięci to narzucone myślenie w mózgu. To bez wątpienia na tej zmorze pamięci jaką jest kłamstwo Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię. Nie jest to ładne odkrycie o ludziach, ale wskazałam w artykule "Odczuwanie utrzymuje się na decyzjach w mózgu", że ludzie ustanawiający prawo świadomie przy pomocy narzucania myślenia okradają ludzi. To bardzo złe zachowania okradać ludzi i jeszcze dla ludzi stworzonych uczciwymi ustanowić okradanie ludzi prawem. Gdyby ludzie chcieli naprawiać uczynione ludziom zło to przywracaliby się do naturalnego stanu opartego na uczciwości, ale ogromna ilość ludzi jest tak nieuczciwa, że chce okradać ludzi i jeszcze chce mordować ludzi. Odkryłam, że inna wola człowieka jak Stwórcy to wola czynienia zła. Gdyby ludzie nie chcieli czynić zła to już dawno by zareagowali na moje artykuły oparte na odkryciach naukowych. To, że do stworzonych uczciwymi ludzi nie trafia napisanie przeze mnie ponad trzech tysięcy pism w których przedstawiam dowody na naszą uczciwą naturę jest dowodem na wolę czynienia zła. Nie wierzę, że wszyscy ludzie. To, że nie reaguje się na odkrycie Alberta Einsteina, że zła energia jest oparta na sposobach myślenia ludzi jest dowodem woli czynienia zła przez ludzi. Tą wolę czynienia zła mają ludzie narzucający myślenie oparte na kłamstwie. Kłamcy to wstrętni ludzie i mają obrzydliwe odruchy chamów i chuliganów i widać ich złe zachowania w ich wstrętnym poruszaniu się i wypowiadaniu aroganckich słów. Chamskie odruchy są oparte na aroganckich słowach. Zachowania chama są oparte na energii która pokazuje, że to cham. Stanisław Wyspiański w "Weselu" mówi "Miałeś chamie złoty róg". Ja wskazuję na stan natury człowieka, że Stanisław Wyspiański dobrze widzi, że to złoty róg. Zmieniona anatomia to zmienione zachowania na złe zachowania na myśleniu opartym na kłamstwie w mózgu.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz