poniedziałek, 15 lutego 2016

UKARANI PRZEZ STWÓRCĘ LUDZIE BRAKIEM ROZUMU

Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Naukowcy też odkryli, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów. Ja odkryłam, że mózg te narzucone słowa i wykonywanie narzuconych słów wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Odkryłam, że Stwórca każe ludzi utratą rozumu na myśleniu do oszukiwania. Na tym myśleniu opartym na braku rozumu człowiek funkcjonuje na systemach neurologicznych na jakich doświadcza myślenia opartego na braku rozumu. Nie tylko Karol Jung widzi, że ludzie są nieświadomi na umyśle opartym na braku rozumu. Zygmunt Freud odkrył, że ludzi opartych na braku rozumu należy leczyć przy pomocy psychoanalizy. Zygmunt Freud dobrze to widzi, gdyż psychoanaliza to psychika oparta na myśleniu. Psychika oparta na braku rozumu ma chore myślenie. To chore myślenie jest do oszukiwania. Psychika jest chora na myśleniu do oszukiwania gdyż jest oparta na myśleniu do uczciwego postępowania. Rozum jest oparty na słowach do uczciwego postępowania. Brak rozumu jest oparty na słowach od nieuczciwego postępowania. Dane z gazety "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy roku 2004 od kiedy powołano Wojewódzkie Sądy mówią, że ponad 99,5% ludzi skarży się niezgodnie z myśleniem ludzi władzy. Ludzie władzy wszyscy są nieuczciwi i gdyby nie moje wygrane to przegrane ludzi byłyby bliżej 100%. Wygrywają też ludzie którzy wiedzą o lukach prawnych. Te luki prawne robią dla siebie złodzieje. Nie raz spotkałam się z zapytaniem czy umiem wykorzystać prawo. Odpowiadałam, że umiem ale tego nie robię. Ja doprowadzam sprawy do jasnego pokazania oszusta.
Wskazuję na mózg, że kombinatorzy myślami którzy uważają, że Stwórcę można przechytrzyć, że Stwórca ich wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu na jakim ich psychika jest uzależniona od narzuconych słów. Biochemik Maria Szulc stwierdziła, że chce pomóc ludziom uzależnionym od myśli i pisze, że nauczyła się głosu o energii podświadomości i że jest to energia o odpowiednim natężeniu, odpowiedniej modulacji i odpowiedniej intonacji. Ja odkryłam, że ten głos podświadomości to głos oparty na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Wprowadzenie do kłamcy głosu o energii podświadomości nie przywraca kłamcy na myślenie podświadomości. Tak samo jak nie przywracają leki u kłamcy myślenia na jakim jest chory. Maria Szulc pisze, że ona szybciej pomoże metodą biostymulacji jak Zygmunt Freud psychoanalizą, a ja mówię, że pomoże ten kto kłamcy uświadomi, że jest oszustem i że nie przystoi komuś kto nazywa się człowiekiem być oszustem.

                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz