wtorek, 9 lutego 2016

NARZUCONE MYŚLENIE JEST OPARTE NA UZALEŻNIAJĄCEJ ENERGII

Ludzie wymyślają myślenie i nie wiedzą, że myślenie oparte jest na energii i że wraz z wymyślaniem myślenia nabywają w sobie energii opartej na wymyślonym myśleniu. Ta energia oparta na wymyślonym myśleniu jest w systemach neurologicznych opartych na wymyślonym myśleniu. Energia oparta na wymyślonym myśleniu to energia na jakiej człowiek nie wie co robi i nie wie dokąd idzie. Karol Jung mówi, że ludzie są stworzeni na uzależnieniu od myśli, a ja wskazuję, że nie bo mózg wykazuje, że narzucone myślenie jest do rozbieżnych celów. Człowiek jest oparty na myśleniu jakie jest w naturze mózgu, a na tym myśleniu jakie jest w naturze mózgu człowiek jest na wolnej energii. Wolna energia jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne, a ja mówię, że tylko na myśleniu z nabycia, gdyż na myśleniu jakie jest w naturze mózgu mamy tylko jedne systemy neurologiczne i u wszystkich takie same. Na tych systemach neurologicznych opartych na rozumie ludzie mają taki sam mózg, takie same serce, taką samą wątrobę, itd. Inny mózg, inne serce, inną wątrobę, inne nerki, inną trzustkę itd, mają ludzie na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Psychika i ciało są oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Psychika i ciało są zmienione na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Odkryłam, że to myślenie do rozbieżnych celów to myślenie do oszukiwania i że na nim oparta jest władza, wymiar sprawiedliwości i kościół. Odkryłam, że Stwórca którego znamy jako Jezusa występując przeciwko narzuconemu myśleniu wystąpił przeciwko ludziom oszustom. Odkryłam, że ludzie na systemach neurologicznych opartych na myśleniu do oszukiwania mają zmienione odruchy na różnego rodzaju chuliganów, maniaków seksualnych, różnego rodzaju bandytów znęcających się nad psychiką i uśmiercających psychikę. Odkryłam, że narzucone myślenie wprowadziło w człowieka energię jaka wykazuje poruszanie się człowieka opartego na narzuconych słowach, że jest źle zachowującym się. Odkryłam, że ludzie oparci na rozumie mają piękne odruchy inteligentnych ludzi i że zobaczenie takiego człowieka wprowadza mnie w odczuwanie niesamowitych szczęśliwych emocji. Odkryłam też, że w takie same odczuwanie wprowadza mnie zobaczenie zwierzęcia opartego na energii natury. Iwan Pawłow zmienił energię w psie któremu narzucał słowa aż do czasu kiedy przeszedł na energię opartą na braku rozumu. Iwan Pawłow musiał mieć z nabycia narzucone myślenie, gdyż w naturze mózgu jest takie same myślenie jak u psa i wszystkich innych stworzeń. Ludziom się zgadza narzucone myślenie i wielu mówi, że są praworządni na myśleniu wymyślonym przez ludzi i nazwanym prawem. Ta praworządność oparta na narzuconym myśleniu to oszukiwanie ludzi. Odkryłam, że prawo ludzi jest oparte na regule jaką jest oszukiwanie. Pisałam do ludzi w wymiarze sprawiedliwości, że encyklopedie podają, że warunkiem umowy jest zgodna wola, a w ustanowionym prawie warunkiem umowy jest wykonywanie woli człowieka posługującego się innym myśleniem. Pisałam do ludzi w wymiarze sprawiedliwości, że moi klienci w obronie których występowałam wskazują mi na przepis nazywany prawem, że to przy pomocy tego przepisu ich okradli ludzie posługujący się innym myśleniem. Wymiar sprawiedliwości orzekł, że trzeba mi zabrać prawo do wykonywania zawodu. Ja na to napisałam, że do czasu powołania wojewódzkich sądów administracyjnych mam wygrane wszystkie sprawy w naczelnym sądzie administracyjnym w Warszawie i że z przedstawianych danych przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy funkcjonowania wojewódzkich sądów administracyjnych ja mam wygrane 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim za 11 miesięcy roku 2004. Te moje wygrane mówią, że Sędziowie znają myślenie jakim ja się posługuję, ale jak się przyznałam, że przy pomocy tego naturalnego dla nas myślenia odbieram ludziom pieniądze to musieli zrozumieć, że gdyby takich ludzi jak ja było więcej to wszystkie pieniądze zabiorą oszustom i nie będzie prawa ludzi. Kiedy poznałam odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów to od razu wiedziałam, że do oszukiwania. Znałam prawo oparte na myśleniu do oszukiwania i tak samo występowałam przeciwko temu myśleniu jak mózg. Za odkrycie myślenia jakie jest w naturze mózgu nie uznano, że należy mi przyznać Nagrodę Nobla, a jak w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 znaleźli się Dyrektorzy którym zgadzało się, że anatomia jest oparta na myśleniu opartym na prawdzie jakie odkryłam, że jest w naturze mózgu to ich zwolnili. Nowa Dyrektor napisała do mnie, że jej się nie zgadza to co piszę o systemach neurologicznych, a co zgadzało się poprzednim Dyrektorom. Ta różnica myślenia jest bardzo ważna, gdyż na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie jest w naturze mózgu oparte jest życie, a na systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka jest śmierć. Wyrzucili z Departamentu Zdrowia Dyrektorów którzy chcieli życia ludzi i zatrudnili Dyrektor która chciała śmierci ludzi, ale nie zmienili nazwy Ministerstwa Zdrowia na Ministerstwo Śmierci. Takie jest myślenie oszustów, że mówią do ludzi, że dają im zdrowie, a zajmują się uśmiercaniem ludzi.
Odkryłam, że energia oparta na myśleniu do oszukiwania to energia uśmiercająca życie. Na tą energię uśmiercającą życie wskazał Jezus , że jest oparta na wyrokach ludzi narzucających słowa. Nie namawiam na popełnienie samobójstwa jak to zrobił stojący na czele wymiaru sprawiedliwości Piłat, gdyż podświadomość jest wieczna i człowiek z energią nabytą pozostaje. Można to sprawdzić u dzieci przychodzących na świat, tak jak odkryli to Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon u ludzi. Energia śmierci na jaką wskazuje Albert Einstein, że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę to nie jest energia wytworzona przez ludzi tylko tym pobytem na ziemi. Energia śmierci jest w ludziach i we wszechświecie od początku wydania przez ludzi decyzji opartych na kłamstwie. Przedstawiciele ludzi wybierani jako władza i kościół to przedstawiciele uśmiercający życie. Ludzie przeszli na nazywanie myślenia do oszukiwania, że to prawo. Ludzie przeszli na mówienie na myśleniu opartym na kłamstwie, że wierzą w Boga. Ja mówię, że ludzie na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wypowiadają słowa Boga.
Myślenie na jakim wykonuje się wolę ludzi to myślenie do oszukiwania. Wolę Stwórcy wykonuje się na myśleniu do uczciwego postępowania. W naturze mózgu nie ma myślenia do oszukiwania i dlatego mózg wykazuje, że jest to myślenie do rozbieżnych celów.

                                                                                              Barbara Paul  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz