wtorek, 23 lutego 2016

ZŁO OPARTE JEST NA INNYM MYŚLENIU JAK JEST W NATURZE MÓZGU

Doskonałość natury wszechświata oparta jest na myśleniu Stwórcy wszechświata. Człowiek w stanie natury jest doskonałym. Ludzie tak samo jak cała natura wszechświata oparci są na rozumie w mózgu na jakim wykonują czynności dobra.
Mózg robi sprzeciw na myślenie narzucone i na wykonywanie czynności zła na tym narzuconym myśleniu. Narzucone myślenie jest do wykonywania czynności zła i człowiek wykonuje te czynności zła na energii opartej na narzuconym przez niego myśleniu. Człowiek pod względem narzuconego myślenia znalazł się na umyśle opartym na braku rozumu i połączoną z brakiem rozumu energią. Mózg i energia wykonują wolę Stwórcy. Mózg wie jakie myślenie jest myśleniem do czynienia zła i kwalifikuje je na umysł oparty na braku rozumu oparty na złej energii.
Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu ludzie wykonują doskonałe rzeczy. Te doskonałe rzeczy są oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Narzucenie przez człowieka myślenia powoduje, że człowiek wyszedł z energii na jakiej był doskonały. Odtąd wyjście z energii natury jest utrzymywaniem się człowieka na złej energii opartej na narzuconym myśleniu w mózgu. Na energii oparte jest odczuwanie i człowiek ma zmienione odczuwanie na energii opartej na narzuconym myśleniu. Człowiek na myśleniu jakie jest w naturze mózgu nie mówi, że ma prawo do mienia jakie jest na ziemi. Człowiek mówi, że ma prawo do mienia jakie jest na ziemi na myśleniu przez niego wymyślonym. Człowiek po to wymyśla myślenie ażeby przejąć władzę nad tym co nie jest jego. Za to słusznie znalazł się człowiek na umyśle opartym na braku rozumu i złej energii. Na złej energii ma człowiek zmienione odczuwanie na psychopatę który narzuca słowa i na ofiarę która wykonuje narzucone słowa. Wszystkie choroby są oparte na złej energii opartej na narzuconym myśleniu. Ponazywali się ludzie na tym narzuconym myśleniu i królami i cesarzami i prezydentami i ministrami i generałami i papieżami i biskupami i różnymi innymi nazwami. Na nazwach opartych na narzuconym myśleniu ludzie wykonują inne zawody jak na myśleniu jakie mają w naturze mózgu. Zygmunt Freud widzi to wyjście człowieka z natury gdyż widzi, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami. Ta psychika z zawartymi w niej treściami to psychika oparta na energii podświadomości oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów. Zygmunt Freud mówi, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Psychoanaliza to odczuwanie połączone z myśleniem. Zygmunt Freud dobrze to widzi, gdyż człowiek wyszedł z podświadomości narzuceniem myślenia na jakim ma inne odczuwanie. To inne odczuwanie to odczuwanie psychopaty i ofiary. Psychopata i ofiara oparte są na złej energii opartej na narzuconym myśleniu w mózgu. Po stanie świata widać jakby wszyscy ludzie byli psychopatami lub ofiarami, gdyż mówią, że dla nich myślenie psychopatów jest prawem. Prawo ludzi oparte jest na myśleniu narzuconym na jakim psychika cierpi u wykonującego narzucone słowa, a narzucający słowa zadaje cierpienie psychice. Przez wszystkie lata mojej pracy pisałam do ludzi władzy i wymiaru sprawiedliwości, że ludzie cierpią na wykonywaniu ustanowionego prawa i nikt nie reagował. Pisałam też do ludzi kościoła, że ludzie cierpią od wykonywania narzuconego myślenia i że spowiedź to rozgrzeszanie z myślenia do czynienia zła. Reakcja była taka, że odrzucali to co ja piszę. W wyniku mojego zajęcia się poznawaniem odkryć naukowych o naturze człowieka odkryłam myślenie jakie jest w naturze mózgu. Odkryłam, że na tym myśleniu jakie jest w naturze mózgu jesteśmy uczciwymi ludźmi. Byłam ucieszona tym moim odkryciem gdyż uważałam, że jak powiem ludziom to wszyscy będą postępowali uczciwie i wszyscy będziemy żyli szczęśliwie. Okazało się, że pisałam o naszej uczciwej naturze prawie codziennie i przez około dwadzieścia lat i zareagowało tylko dwóch ludzi jakimi byli Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011. Dyrektorzy ci przysłali mi każdy z nich z osobna pisma z wyrazami szacunku i uznania i od czasu do czasu przysyłali zapytania czego od nich oczekuję. Bez wątpienia tym dyrektorom musiała się zgadzać ich wiedza o anatomii z odkrytym przeze mnie myśleniem na jakim oparta jest anatomia. W jednym z pism Ci dyrektorzy piszą ażebym na drodze moich zainteresowań wzięła pod uwagę, że jest Prezydent, że jest Sejm, że potrzeba 100.000 głosów na wybranie swojego reprezentanta jako Posła i że muszą być jakieś reguły. Odpisałam, że Biolog stojący na czele Genetyki mitochondrialnej w Paryżu prof. Piotr Słonimski mówi, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły, a zatem my naturalnie wiemy jak należy się zachowywać i że myślenie Prezydenta, Sejmu i Posłów to myślenie narzucone jakie Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Ci bez wątpienia oparci na rozumie Dyrektorzy przysłali mi na to jeszcze jedno pismo z wyrazami szacunku i uznania. Po tym od czasu do czasu pisali zapytania czego od nich oczekuję. Nie raz wskazywałam, że Politycy mówią, że uczą się mowy ciała i że zatem na narzuconym myśleniu mają zmienione ciało. Zmienione ciało jest oparte na złych zachowaniach i Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje sprzeciw na narzucone zachowania. Przez wiele lat występowałam przed sądami w obronie ludzi skarżących się na ustanowione prawo. Ci ludzie skarżyli się na zabrane im pieniądze. i jeszcze trzymali w ręce oskarżenia z organów skarbowych, że to oni popełnili wykroczenia nie przestrzeganiem prawa ludzi. Ci ludzie mówiący, że mają jakieś prawa do niczego prawa nie mają, a wymyślili, że mają i wymierzają kary za nie wykonywanie wymyślonego myślenia. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie. Ludzie czekają na rozpatrzenie ich spraw po wiele lat i ludzie władzy powiedzieli im, że powołają więcej sądów ażeby ludzie tyle nie czekali. Powołali od roku 2004 Wojewódzkie Sądy Administracyjne, ale nie zmienili zapisów prawa i dalej wszystko było tak samo, a ludzie mieli więcej do utrzymywania sądów. W miesiącu styczniu 2005 roku gazeta "Rzeczpospolita" przeprowadziła badania chcąc dowiedzieć się czy pomogło powołanie Wojewódzkich Sądów. Popatrzyłam na te dane, że mówią, że ponad 99,5% ludzi w kraju przegrało sprawy a ja w województwie warmińsko-mazurskim przed którym najczęściej występowałam mam wygrane 50%  wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy roku 2004. Uznałam wtedy, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba się opierać na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie na jakim wie się kto jest oszustem. Ja wygrywałam wszystkie sprawy z oszustem jakim jest ustawodawca. Sędziom nie podobało się moje myślenie i wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na moim myśleniu opartym na prawdzie na jakim odbierałam zabrane ludziom pieniądze przy pomocy myślenia do oszukiwania. Widziałam już odkrycie Neurobiologa Erica Kandela za które otrzymał Nagrodę Nobla, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja wykonywałam czynności na myśleniu na jakim oparta jest anatomia, a Sędziowie na myśleniu narzuconym przez ludzi władzy. Na moim myśleniu odebrałabym wszystkie pieniądze i władza nie miałaby z czego żyć. Moimi wygranymi sprawami udowodniam, że władza żyje z okradania ludzi przy pomocy myślenia. Do okradania potrzebne jest inne myślenie jak jest w naturze mózgu i Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że to inne myślenie jest do rozbieżnych celów. Naukowcy też odkryli, że tym myśleniem do rozbieżnych celów zajmują się systemy neurologiczne, a na systemach neurologicznych oparte jest odczuwanie. Wszyscy ludzie na tych systemach neurologicznych opartych na narzuconym myśleniu mają chorą psychikę i chore ciała. Na to moje odkrycie, że ludzie chorują i umierają od wykonywania myślenia władzy Departament Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2015 przysłał mi do spamu odpowiedź z zaznaczeniem, że z poważaniem. Napisałam na to, że ludzie którzy czynią zło nauczyli się wypowiadać ładne słowa i mówię, że widzi to William Szekspir który ustami Hamleta mówi, że zobaczył, że ludzie czyniący zło potrafią się uśmiechać. Miesiąc lub dwa temu napisała do mnie jakaś Pani Beata Kołodziejek że przeczytała o tym co piszę na moim blogu i że nie da się opisać tego co by chciała i chciałaby się ze mną spotkać. Odpisałam, że niedługo będę na Starym Mieście sprzedawała moje książki i podałam adres. Wczoraj do spamu otrzymałam taką wiadomość Witam i pozdrawiam Panią najserdeczniej. Beata Kołodziejek. Wysłano z telefonu. 
Takich mamy ludzi na narzuconym myśleniu. Pisze, że chce od człowieka dobro, a jej zamiarem jest zło. Spam jest do niechcianych wiadomości. Tak samo kilka lat wcześniej do spamu otrzymałam odpowiedź na to co piszę z programu "Szkło kontaktowe".
My jesteśmy stworzeni na rozumie Stwórcy przyzwoitymi ludźmi. Ludzie to jedyne stworzenia jakie mają możliwość wypowiadania słów i ludzie wypowiadający inne słowa są wstydem dla ludzi stworzonych przyzwoitymi. Pokazywane teraz w Polsce dokumenty jakie były u Pana Czesława Kiszczaka na Pana Lecha Wałęsę są dowodem nieprzyzwoitości ludzi nazywających siebie władzą nad tym do czego nie mają prawa. Dokumenty to słowa i te słowa są dowodami na to kim jest człowiek. Mózg wie kim jest człowiek na myśleniu jakie jest w naturze mózgu, a kim jest na narzuconym myśleniu. Tego człowieka innego na narzuconym myśleniu widać w jego zmienionym stanie na innej energii jak jest w naturze człowieka. Jest przerażająca ilość nikczemnych ludzi i ci nikczemni ludzie nazwali wymyślone przez nich myślenie do czynienia zła prawem. Skutkiem wykonywania tego myślenia nazwanego prawem ludzi mamy na ziemi pełne szpitale ludzi i na przestrzeni dziejów umarła niezliczona ilość ludzi na wykonywaniu myślenia do czynienia zła narzuconego przez złych ludzi. Ludzie kościoła opowiadają o dobru, a zgadza im się myślenie do czynienia zła jakim posługują się ludzie władzy. Ludzie różnych religii wymyślili różnych Bogów o których mówią, że w nich wierzą, a nie wypowiadają słów Boga który ich stworzył. Ludzie kościoła znają inne słowa jak wypowiada Bóg. W stanie mózgu który nie zna słów nie ma innych słów jak słowa Boga. Wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów i ludzie na tych rozbieżnych celach mają odczuwanie na innych systemach neurologicznych. Na innych systemach neurologicznych jest cierpienie i śmierć. Ludzie zastąpili słowa Stwórcy jakie naturalnie wypowiadamy na wypowiadanie słów narzuconych przez nikczemnych ludzi posługujących się słowami do oszukiwania. Kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu, to odwiedził mnie w moim lokalu na Starym Mieście w Elblągu były Minister Sprawiedliwości z rządzącej wtedy "Platformy Obywatelskiej" Pan Cezary Grabarczyk. Był uprzejmy i grzeczny i mówił, że jest zainteresowany moją wiedzą. Mówiłam m.in, że odkryte przeze mnie myślenie jakie jest w naturze mózgu zgadza się dyrektorom w Departamencie Zdrowia zajmujących się anatomią. Za dwa dni otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia z podpisem nowej Dyrektor, że jej się nie zgadza to co piszę o systemach neurologicznych, a co się zgadzało jej poprzednikom. Otrzymałam pozdrowienia.
Te systemy neurologiczne które zgadzały się poprzednim Dyrektorom, a nowej Dyrektor nie to systemy neurologiczne z których naturalne są oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i w nich jest energia życia, a drugie systemy neurologiczne są oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka i w nich jest energia śmierci. Pan Cezary Grabarczyk nie jest jedynym człowiekiem który chce ażeby ludzie cierpieli i umierali, gdyż tego chcą wszyscy ludzie narzucający słowa. Pan Zbigniew Ziobro nazywający siebie Ministrem Sprawiedliwości dla stworzeń Boga wymierza kary lekarzom którzy nie umieją leczyć ludzi wykonujących myślenie nazwane prawem ludzi. Ja mówię, że nie ma leku na ciało oparte na myśleniu na jakim ciało nie zostało stworzone. Dr Deepak Chopra pisze, że nie ma leku na zmorę pamięci, a ja wskazuję, że ta zmora pamięci to myślenie narzucone przez człowieka. Pan Zbigniew Ziobro wymierza kary za nie wykonywanie woli ludzi władzy, a ciało nie jest stworzone na myśleniu władzy i od wykonywania woli władzy choruje i umiera. Z biorącego udział w odkryciu naukowym Uniwersytetu Carnegie Mellon otrzymałam około czterystu podziękowań, ale do czasu w którym napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Uniwersytet Cambridge przysłał mi ponad trzy tysiące podziękowań, ale na słowa, że ludzie nie mają płacić podatków otrzymałam sprzeciw. Ludzie wypowiadający inne słowa nazwali te słowa prawem i przy ich pomocy znęcają się nad ludźmi wymuszaniem od nich przynoszenia pieniędzy. Prowadzący 39-odcinkowy program " Bliżej Prawdy" Neurobiolog dr Robert Lawrence Kuhn mówi, że ludzie nauki muszą być uczciwi. Niestety nie są uczciwi, ale są wyjątki i ja ich nazwiska widzę u mnie jako Obserwatorów i ludzi na przestrzeni dziejów którzy dokonali odkryć o funkcjonowaniu człowieka. Ludzie nauki za pieniądze zabierane ludziom przy pomocy stosowania na ludziach przemocy przez całe wieki zajmują się odkryciami naukowymi a nie mówią ludziom, że wykonywanie narzuconego myślenia ich uśmierca. Ludzie narzucający słowa to ludzie przemocy, gdyż uważają, że ludzi dla nich należy wykorzystywać. Dr Deepak Chopra czy ja sami dokonaliśmy odkryć wyjaśniających funkcjonowanie człowieka i mnie nikt nic nie zapłacił za moje odkrycia. Myślę, że dr Deepakowi Choprze też. Oczywiście na nasze odkrycia pracowali inni ludzie opierający się na myśleniu natury jak Zygmunt Freud, jak Albert Einstein i wielu im podobnych, ale ludzi otrzymujących pieniądze ze stosowania przemocy na ludziach nie obchodzi cierpienie zadawane ludziom. Reżyserzy i Aktorzy pokazują zadawane cierpienie ludziom przez ludzi jak np. w Filmie "Komornik", "Zabić księdza", ale ci ludzie robią te filmy czy sztuki teatralne za pieniądze uzyskane ze stosowania przemocy na ludziach. Ksiądz Jerzy Popiełuszko został zamordowany za mówienie, że człowiek w naturze jest oparty na wolności.
Jerzy Popiełuszko dobrze widział, że człowiek w naturze jest wolny, ale żył za pieniądze zarabiane przez innych ludzi. Komornik żyje za pieniądze zabierane ludziom. Firmy windykacyjne żyją za pieniądze zabierane innym ludziom, Sądy żyją za pieniądze zabierane innym ludziom, Urzędnicy żyją za pieniądze zabierane innym ludziom. Ludzie władzy żyją za pieniądze zabierane innym ludziom. Stwórca na swoim myśleniu stworzył psychikę opartą na wolności. Psychika na słowach Stwórcy jest szczęśliwa, a ciało zdrowe. Stwórca stworzył psychikę pod ochroną Jego myślenia. U ludzi narzucających słowa nie widać ażeby ich obchodziło czyjeś odczuwanie. Paskudztwo prowadzi do obozów śmierci i znęca się nad odczuwaniem i wydaje rozkazy stawania do rozstrzelania lub wchodzenia do komór gazowych. Paskudztwo wymierza kary ludziom za nie wykonywanie myślenia jakie psychice zadaje cierpienie i śmierć. Były Ordynator Szpitala Psychiatrycznego w Elblągu, współautor książki "Leki wpływające na czynności mózgu" dr Andrzej Lech Sobczak dobrze widział, że psychice zadają cierpienie ludzie z organów skarbowych, gdyż zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Kontrole skarbowe przychodzą po pieniądze. Po to ich wysyłają ludzie władzy. Widziałam u moich klientów, że jak wybudowali jakąś nieruchomość to natychmiast była kontrola skarbowa która dochodziła skąd mieli pieniądze. Nieuczciwi ludzie zawsze o coś oskarżą, gdyż znają myślenie do oszukiwania i wyceniają za bezcen piękną nieruchomość i biorą dla siebie. Komornicy licytują za bezcen to co zabrali ludziom. Komorników i Sądów nie obchodzą dzieci mieszkające w domach gdyż mówią, że ten kto nie chce wykonywać swoich obowiązków chce połowy majątku i trzeba rodziny wyrzucić z domów i dać pieniądze temu kto te rodziny założył. Takie jest myślenie ludzi narzucających słowa. Firmy sprzedające dostęp do internetu, czy telefonu wymyślają sposoby okradania ludzi i polecają nowe wejście do internetu czy nowy numer nie wyjaśniając, że człowiek będzie miał dwa wejścia do internetu czy dwa telefony. Są to sposoby myślenia złodziei. Albert Einstein mówi, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach, a ja odkryłam, że to sposoby myślenia złodziei. Złodzieje mało, że oszukują swoich klientów to jeszcze wymierzają im kary a Sądy mówią, że to zgodnie z prawem. Ja mówię, że zgodnie z prawem Stwórcy postępuje się uczciwie, a zgodnie z prawem ludzi którzy do  niczego prawa nie mają mają zmienioną anatomię na złodziei i bandytów znęcających się nad psychiką. To nie jest jedno życie, gdyż podświadomość jest wieczna i nieśmiertelna. Podświadomość pozostaje po śmierci ze zmienionym w niej odczuwaniem i człowiek odczuwa myślenie przy pomocy którego uczynił zło aż je naprawi.

                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz