poniedziałek, 15 lutego 2016

ZŁA ENERGIA JEST PRZEKŁADEM KŁAMSTWA NA ENERGIĘ

Naukowcy odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu. Czynności organizmu są wykonywane na energii i ta energia jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu.
Odkryłam, że identycznie jest z przekładem słów narzuconych przez człowieka, ale jest to zła energia. Odkryłam, że zaburzenie genetyki jest oparte na przekładzie kłamstwa na złą energię jaka jest w systemach neurologicznych zajmujących się słowami jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów.
Kłamstwo jest do rozbieżnych celów z prawdą. Te rozbieżne cele oparte na kłamstwie człowiek wykonuje na systemach neurologicznych które są przekładem kłamstwa na energię. Albert Einstein widzi we wszechświecie złą energię opartą na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ludzie zatem mają swoją genetykę mocno zaburzoną energią opartą na kłamstwie. Sądy aż wystąpiły o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na wykonywaniu czynności na energii opartej na prawdzie.
Człowiek wykonuje czynności na energii albo opartej na prawdzie albo opartej na kłamstwie. Energia oparta na prawdzie jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu, a energia oparta na kłamstwie jest w systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Na energii opartej na prawdzie człowiek wykonuje czynności dobra a na energii opartej na kłamstwie człowiek wykonuje czynności zła. Ludzie wykonujący czynności na myśleniu władzy i kościoła wykonują czynności na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Ludzie władzy i kościoła sami mówią, że nie wiedzą co to jest prawda, a więc znają inne myślenie jak jest w naturze mózgu. Na myśleniu opartym na kłamstwie wykonuje się czynności zła i dlatego inne prawo jak Stwórcy to prawo złoczyńców. Inne myślenie mózg wykazuje pomiędzy dwiema strefami w mózgu i tym innym myśleniem zajmują się systemy neurologiczne które są przekładem kłamstwa na energię. Dokonałam brzydkiego odkrycia o ludziach, ale kiedyś ktoś musiał to odkryć. W sądach nie chcą reagować na oszukiwanie przez ludzi i nawet oszukiwanie nazywają prawem. Ja na moim myśleniu opartym na prawdzie odbierałam zabrane ludziom pieniądze przy pomocy nazywania myślenia opartego na kłamstwie prawem. Nie wiedziałam dlaczego wygrywam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym a kiedy zobaczyłam dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy roku 2004 od kiedy to powołano Wojewódzkie Sądy Administracyjne, że w kraju jest ponad 99,5% przegranych ludzi w sądach a ja znowu wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy to uznałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba opierać się na prawdzie na jakim widzi się kto jest oszustem. Ja wskazywałam, że oszustem jest ustawodawca. Ten sam Naczelny Sąd w którym mam wygrane wszystkie sprawy dokąd nie powiedziałam, że opieram się na prawdzie wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na myśleniu opartym na prawdzie. Odkryłam, że władza jest oparta na słowach do oszukiwania. Nikt jeszcze nie widział prawa ludzi do ludzi, czy prawa ludzi do mienia ludzi i mienia jakie jest w naturze. Ludzie doszli do nazywania prawem myślenia do oszukiwania po wymyśleniu tego myślenia, gdyż w naturze mózgu jest tylko myślenie oparte na prawdzie. Wymyślone myślenie mózg umieszcza w umyśle opartym na braku rozumu na jakim człowiek jest nieświadomy tego co robi i dokąd idzie. Na ziemi widać pełno ludzi którzy potrzebują opieki bo nie wiedzą dokąd idą i co robią. Karol Jung to nawet uważał, że ludzie są stworzeni na uzależnieniu od myśli bo kłócił się z Zygmuntem Freudem, że odkrytą przez niego podświadomość powinien nazwać umysłem nieświadomym. Zygmunt Freud dobrze nazwał odkrytą przez niego podświadomość, że to psychika z zawartymi w niej treściami, gdyż podświadomość to psychika oparta na rozumie. Ludzie oparci na rozumie wiedzą co robią i wiedzą dokąd idą. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Karol Jung widzi umysł oparty na braku rozumu i chorą psychikę na braku rozumu. Albert Einstein ma rację mówiąc o energii śmierci opartej na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach, że jest pewny co do ludzkiej głupoty. Głupota jest oparta na braku rozumu, a mądrość jest oparta na rozumie. Ludzie opierający się na słowach Stwórcy są mądrzy, a ludzie opierający się na słowach wybranych ludzi są głupi. Głupoty ludzie nabyli na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka. Ludzie na moim Blogu i na Twitterze pokazują, że jakby ponad 99,9% ludzi było głupich którym odkryte przeze mnie myślenie na jakim człowiek jest mądry się nie zgadza. Ja wiem, że to nie jest prawdą gdyż dokąd nie odkryłam, że ludzie władzy są oszustami to na moim Blogu pokazywali ludzi z ponad stu krajów świata, a z Twittera pisali w nie jednym tygodniu, że mam pierwsze miejsce w czytaniu. Ludzie władzy i kościoła zrobili ludziom niewyobrażalną krzywdę gdyż ludzie nabyli umysłu opartego na braku rozumu i na nim choroby psychicznej i różnych chorób ciała. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa przyszedł ludzi ostrzec przed wykonywaniem narzuconego myślenia i wskazał, że narzucone myślenie zadaje cierpienie i śmierć. Ludzie wykonują myślenie władzy i kościoła i pewnego dnia umierają. Przedstawiałam wielokrotnie odkrycia naukowe dowodzące, że człowiek cierpi i umiera na wykonywaniu prawa ludzi i kościoła i odkryłam, że ludzie narzucający słowa świadomie uśmiercają ludzi. Pisałam nie raz, że Dyrektorów w Departamencie Zdrowia w roku 2011 którym zgadzało się moje odkrycie myślenia jakie jest w naturze mózgu z ich wiedzą o anatomii zwolnili, a na Uniwersytecie Carnegie Mellon spowodowali, że przestał mi przysyłać podziękowania od momentu w którym napisałam, że  rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. W roku 2015 Departament Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce przysłał mi do spamu odpowiedź na przedstawiane przeze  odkrycia naukowe dowodzące, że wykonywanie myślenia władzy uśmierca ludzi. Mamy zatem do czynienia ze świadomymi mordercami ludzi. Jedyny Uniwersytet Cambridge przysłał mi ponad trzy tysiące podziękowań i ciągle przysyła, a zatem zgadza się tam, że energia życia oparta jest na prawdzie. Przede wszystkim ludzie reagujący chcą zdrowia i życia ludzi, gdyż Sędziom też się zgadzały wypowiadane przeze mnie słowa a wystąpili przeciwko mnie kiedy powiedziałam, że opieram się na prawdzie.
Wskazuję na mózg skonstruowany przez jego Stwórcę który reaguje na słowa wypowiadane przez człowieka. Odkrywcy kodu genetycznego odkryli stan człowieka z natury oparty na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków, a ja odkryłam stan zmieniony człowieka na energii w której nie ma życia opartej na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka. Mamy sprawiedliwego Stwórcę który każe nam doświadczać swojego kłamstwa. Na energii opartej na kłamstwie człowiek funkcjonuje na narzuconych przez siebie słowach i wypowiada słowa oparte na kłamstwie. Naukowcy odkryli, że mamy prawdomówny mózg i że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym. Ja nie urodziłam się z innym mózgiem jak inni ludzie gdyż wszyscy w stanie natury mamy taki sam mózg. Zawsze wierzyłam w sprawiedliwość i zapewne dlatego ją odkryłam. Dojść do stanu, że ludzie ustanowili wymiar sprawiedliwości oparty na niesprawiedliwości to okropny stan myślenia w ludzkich mózgach. Wymiar sprawiedliwości który mówi, że oszukiwany ma wykonywać wolę oszusta to straszny stan do jakiego doszli ludzie. Zgodnie z prawem znaczy zgodnie z myśleniem do oszukiwania. Ludzie w naturze mózgu mają takie same myślenie i nie jest możliwym ażeby ludzie dla ludzi ustanowili prawo na takim samym myśleniu. Do ustanowienia prawa ludzi potrzebne jest myślenie oparte na kłamstwie. Kłamstwo jest oparte na energii w której nie ma  życia i człowiek umiera. Dr Deepak Chopra sam bez sztabu ludzi nauki bardzo pięknie przedstawia w jego książkach o zdrowiu funkcjonowanie człowieka i pisze, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Ja odkryłam, że ta zmora pamięci to systemy neurologiczne oparte na kłamstwie. Energia życia jest w systemach neurologicznych opartych na prawdzie.
O ludziach nazywających myślenie oparte na kłamstwie prawem trzeba powiedzieć, że są mordercami życia. Człowiek wymyślając myślenie oparte na kłamstwie wie, że człowiek którego oszukuje cierpi z powodu oszukiwania go. Psychika jest oparta na prawdzie i oszukiwanie jej powoduje, że cierpi. Gdyby ludzie nie zanosili pieniędzy ludziom kłamcom nazywającym ich myślenie prawem to dawno już byłoby odkryte, że kłamstwo zadaje cierpienie i śmierć. Każdy z nas wie jak ktoś kłamie, gdyż kłamstwo dla nas nie jest normalnym, ale dlaczego ludzie nie widzą, że prawo oparte jest na kłamstwie. Ustanowione prawo mówi, że ma być wykonywana wola kłamcy i ludzie tą wolę kłamców wykonują. Ludzie kłamcy popierani przez wielu kłamców doprowadzili do stanu, że kłamcy stosują przemoc na ludziach którzy kłamców nie wybierają. Kłamcy są bezczelni i uważają, że jak jakaś część ludzi ich wybiera to wszyscy mają wykonywać ich myślenie oparte na kłamstwie. Do tego ludzie kościoła rozgrzeszają ludzi z kłamstwa i żyją w zgodzie z ludźmi władzy znęcającymi się na psychice opartej na prawdzie. Nasz Stwórca umie mówić. Nie tylko my umiemy mówić. My to wstyd jak mówimy coś innego jak Stwórca gdyż Stwórca stworzył nas przyzwoitymi jak On i opartymi na Jego rozumie.
Ludzie mają zmienioną genetykę na opartą na kłamstwie jeśli w mózgu mają kłamstwo. Ja też weszłam w kłamstwo, ale nie zgadzało mi się bo przez dziesiątki lat pisałam do ludzi władzy i wymiaru sprawiedliwości, że ludzie cierpią od wykonywania prawa. Od czasu do czasu pisałam też do ludzi kościoła, a nigdy nie znalazłam nikogo poza dwoma Dyrektorami w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 którzy chcieliby zdrowia i życia ludzi. Ludzie kościoła mówią, że cierpienie zadaje Bóg, a ja przedstawiam w tysiącach moich pism, że ludzie cierpią na wykonywaniu kłamstwa i że Bóg stworzył psychikę na wypowiadaniu prawdy a ludzie kościoła pierwsi zrobili sprzeciw na moje odkrycie myślenia jakie jest w naturze mózgu. To nie Bóg budował krematoria i wydawał rozkazy wchodzenia do komór gazowych lub stawania do rozstrzelania. To robili i robią ludzie i są oni oparci na złej energii jaką w sobie mają na narzuconym przez nich myśleniu jakie mają w mózgu. Człowiek wykonujący prawo ludzi i prawo kościoła robi się kłamcą, a kłamca to złoczyńca znęcający się nad psychiką. Kłamca ma inną psychikę jak człowiek prawdomówny i jest to psychika psychopaty. Człowiek który wykonuje słowa psychopaty cierpi i umiera. Ludzie nie powinni wykonywać myślenia opartego na kłamstwie gdyż kłamstwo jest naszej naturze nieznane. Ludzie wprowadzili siebie w cierpienie podjęciem decyzji o wykonywaniu kłamstwa. Ludzie chodzą z tym cierpieniem opartym na energii opartej na kłamstwie i wołają pomocy. Ludzie wołają pomocy, ale też mówią, że dla nich jest prawem myślenie oparte na kłamstwie. Muszą wybrać. Podświadomość jest wieczna i nieśmiertelna i człowiek nosi w sobie złą energię opartą na kłamstwie i na niej cierpi i spotykają go nieszczęścia. Cóż to za myślenie ludzi władzy, że mówią, że są dobroczyńcami dającymi ludziom po 500 zł na dziecko a  miliardy przeznaczają na zabijanie ludzi. Oni nazywają siebie dobroczyńcami a to złoczyńcy którzy to co dają ukradli. Zabieranie pieniędzy to kradzież. Ludzie którzy chcą komuś pomóc niech sami pomagają a nie nazywa siebie dobroczyńcą ten kto uczynił zło ludziom którym zabrał pieniądze. Ludzie na broń do zabijania ludzi nie przynieśli pieniędzy a gdyby przynieśli to na pewno nie ci którzy wyprodukowali dobro, a ci którzy mają pieniądze z zabranego dobra. Mają ludzie mordercy pieniądze na zabijanie ludzi zdobyte przy pomocy stosowania przemocy na psychice. Ludzie zanoszą pieniądze ludziom stosującym na nich psychiczną przemoc którzy za ich pieniądze zabijają ich na organizowanych przez nich wojnach. Na myśleniu opartym na prawdzie nikt z nikim się nie kłoci i z nikim się nie bije. Na myśleniu opartym na prawdzie ludzi łączy energia miłości.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz