piątek, 26 lutego 2016

MÓZG WYKAZUJE, ŻE INNYM MYŚLENIEM JAK MÓZG POSŁUGUJE SIĘ ZŁODZIEJ

Odkrycia naukowe zaprowadziły ludzi do odkrycia, że mózg wykazuje, że innym myśleniem jak mózg posługuje się złodziej. Ludzie są stworzeni na myśleniu na jakim stworzony jest mózg i na tym myśleniu na jakim stworzony jest mózg ludzie są uczciwymi ludźmi. Ludzie którzy postanowili oszukiwać ludzi wymyślili myślenie do oszukiwania ludzi. Przy pomocy tego myślenia do oszukiwania ludzie okradają ludzi których oszukują. W wyniku podjęcia przez ludzi decyzji o okradaniu ludzi powstało tylu ludzi złodziei, że nazwali swoje myślenie na ziemi prawem opartym na innym myśleniu jak myślenie na jakim stworzył nas Stwórca.
W roku 2004 przeczytałam o odkryciu naukowym które mówi, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów. Zainteresowało mnie to odkrycie ponieważ występowałam przed sądami o oddanie zabranych ludziom pieniędzy przy pomocy nazwania myślenia do oszukiwania prawem. Nie wiedziałam dlaczego wygrywam wszystkie sprawy w Sądach i w mojej książce pt. "Nasza Boskość" wyrażam swoje uznanie dla Sędziów którzy zgadzają się z moim myśleniem. To uznanie dla mnie przez Sędziów skończyło się jak napisałam, że wszystkie sprawy się rozwiązuje na myśleniu opartym na prawdzie jakie mamy w naturze mózgu na jakim widzi się słowa złodzieja. Wtedy nie było już dla mnie uznania, a wystąpienie o odebrania mi prawa wykonywania zawodu. Napisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu za opieranie się na prawdzie to lepsze od przybicia za to samo do krzyża Jezusa. W czasie pobytu na ziemi Jezusa nie widać ludzi z przekonaniami opartymi na prawdzie na jakich jesteśmy stworzeni, a ja po ponad 2000 lat znalazłam dwóch Zastępców Dyrektora w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011. Po ponad dwóch tysiącach lat znalazłam dwóch ludzi z przekonaniami opartymi na prawdzie jakie również ja mam. Widzę też ludzi z przekonaniami uczciwego człowieka u mnie jako Obserwatorów na Twitterze i na moim Blogu. Więcej ludzi opartych na prawdzie było po zatopionej Atlantydzie i zapewne Stwórca widząc to postanowił przyjść na ziemię i wystąpić przeciwko narzucaniu myślenia. Kiedy złoczyńcy zobaczyli, że Dyrektorom w Departamencie Zdrowia zgadza się odkryte przeze mnie myślenie oparte na prawdzie z ich wiedzą o anatomii to zwolnili tych Dyrektorów gdyż otrzymałam pismo od nowej Dyrektor która napisała, że jej się nie zgadza myślenie poprzednich Dyrektorów. Jeśli tych Dyrektorów zwolnili to powinni się cieszyć, gdyż wejście w myślenie oszusta powoduje, że człowiek nabywa słów oszusta. Ja też znalazłam się w pracy w kontakcie z ustanowionym prawem, ale za nic w świecie nie zgadzało mi się to myślenie. Nie chciałam przejść na myślenie do oszukiwania. Kilka lat temu piszę, że Panie Boże nie mam dokąd pójść bo ludzie oszuści o wszystkim co jest na ziemi mówią, że jest ich i że jak się u nich nie pracuje to wymuszają przynoszenia im pieniędzy za to co wypracuje się w świecie Stwórcy. Pracowałam więc, ale z powodu moich przekonań robiłam tak ażeby moi klienci nie płacili podatków. Kiedy przychodziły kontrole to ich moje myślenie przekonywało jak przekonywało Sędziów w Sądach, My wszyscy mamy w naturze mózgu myślenie na jakim jesteśmy stworzeni i to myślenie naturalnie się nam zgadza, Wielu z ludzi mówiło do mnie, że oni chcą płacić podatki, a ja im mówiłam, że to płacenie dla złodziei a oni zawsze chętnie przyjmują pieniądze. Kiedy zobaczyłam, że ludzie mają silne przekonania o wykonywaniu woli złodziei to postanowiłam odejść z pracy. Uznałam, że nie będę pomagała ludziom którzy chcą współpracować ze złodziejami. Zobaczyłam, że odkrycia naukowe mówią o systemach neurologicznych to samo co ja mówię o myśleniu. Naukowcy odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich współpracują ze sobą, a inne zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Odkryłam zatem, że prawdomówny i złodziej mają swoje systemy neurologiczne na jakich mają odczuwanie swojego myślenia. Odkryłam niezwykłą doskonałość myślenia Stwórcy, który oparł myślenie na energii, a energię odczuwamy. Doskonałość myślenia Stwórcy widać w całej naturze wszechświata. Ta doskonałość wszechświata to odczuwanie wspaniałej energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Przesłałam ponad trzy tysiące moich artykułów opartych na odkryciach naukowych do ludzi nauki, ale oni nie reagują na odkrycia pokazujące, że ludzie narzucający słowa są złoczyńcami. Złoczyńcy u ludzi nauki są pod ochroną, a wielu jak Iwan Pawłow są wynagradzani nawet Nagrodami Nobla. Alfred Nobel postanowił, że jego pieniądze mają być przeznaczone na Nagrody dla ludzi przyczyniających się do pokoju na świecie, a ludzie narzucający słowa są złoczyńcami w naturze. Brzydko zachowują się ludzie stworzeni inteligentnymi i mądrymi. Skonstruowany przez Stwórcę mózg wykazuje człowieka posługującego się słowami do oszukiwania na umyśle opartym na braku rozumu na jakim jest psychicznie chory i źle zachowującym się. Ludzie narzucający słowa to aroganccy, bezczelni ludzie. Odkryłam, że systemy neurologiczne oparte na kłamstwie wykazują źle zachowującego się człowieka. Odkryłam, że systemy neurologiczne odzwierciedlają zachowania oparte na danym rodzaju myślenia. W naturze nie ma złych zachowań. Źle zachowującego się człowieka mózg wykazuje na słowach do oszukiwania. W moim życiu miałam dużo pracowników ale żadnego który by się zgodził zajmować się oszukiwaniem dla pieniędzy, tak jak u mnie na Blogu i na Twitterze. Na Blogu wykazują np. 265 osób, a jak się wejdzie po jakimś czasie to widać, że weszło sporo nowych ludzi, a wykazują, że ilość się zmniejszyła np. na 260. Czasami pokazują, że ludzie wchodzą a oni utrzymują tą samą ilość. Dokąd złoczyńcy nie wiedzieli, że ich odkryłam to pokazywali ludzi z ponad 100 krajów świata. Z Twittera otrzymywałam wiadomości w nie jednym tygodniu, że mam pierwsze miejsce w czytaniu. Później wymazywali Obserwatorów. Widziałam, że Ci Obserwatorzy to Mędrcy i mają setki milionów, a nawet ponad miliard i dwa Obserwatorów. Jak się wejdzie w Google na moje nazwisko to wykazują np. dzisiaj, że jest 182.000, a jak się wejdzie we wszystkie Barbary Paul których pokazuje się siedem to nie pokazują ile każda z nich ma wejść, a razem pokazują, że to ponad 200.000.000 do około miliarda i nie pokazują która to Barbara Paul ma około miliarda wejść i dlaczego w tym samym dniu spadają np. do około 300.000.000. Szkoda, że tego nie widzi Zygmunt Freud bo nie wiedziałby przy pomocy jakiej to psychoanalizy wyleczyć oszustów. Stwórca dał ludziom możliwość wypowiadania słów, ale mózg reaguje na narzucone słowa i na nich wykazuje kim jest człowiek na narzuconych słowach. Myślenie jest zawsze połączone z energią. Na energii oparte są odruchy i widać odruchy oszusta i inteligentnego człowieka.  Na Twitterze był czas, że wprowadzili mnie na otrzymywanie złych zachowań. Kiedyś jakiś dobry człowiek napisał mi o tym, a o czym wcześniej piszę. Od kilku miesięcy widzę u mnie na Twitterze, że najczęściej są ludzie z tytułami naukowymi i najczęściej profesorów Genetyki. Biologii, Bioinformatyki. Biochemii. Na słowach opartych na kłamstwie powstało wielu ludzi kanalii. Ci ludzie kanalie żyją za zabierane ludziom pieniądze i w telewizorach pokazują wypowiadane przez nich słowa świadczące o tych ludziach, że są oszustami i bandytami zajmującymi się mordowaniem ludzi. Ludzie kościoła ubierają się w jakieś szaty na których mają nadane tytuły oparte na słowach opartych na kłamstwie na jakich opowiadają o Bogu zamiast wypowiadać słowa Boga. W naturze mózgu nie ma słów do opowiadania o Bogu. My jesteśmy stworzeni na słowach Boga i nasz stan jest normalny na systemach neurologicznych na jakich wypowiadamy słowa Boga. To słowa Stwórcy są oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Słowa ludzi kłamców to słowa uderzające w psychikę. Na słowach Boga jakie mamy w naturze mózgu nie ma prawa ludzi. Ludzie którzy mówią, że słowa ludzi są prawem wyłamali się ze swojego stworzenia i są chuliganami w świecie Stwórcy. To wypowiedziane słowa oparte na kłamstwie spowodowały powstanie innej energii jak jest w naturze człowieka. Ludzie na tej energii opartej na kłamstwie zwijają się z psychicznego bólu i z cierpienia ich ciała. Nie ma życia na energii opartej na słowach kłamcy. Nie wykonuje się woli złoczyńcy i nie pomaga się ludziom którzy chcą czynić zło. Prawo ludzi to prawo ludzi którzy wyłamali się ze swojego stworzenia dla okradania ludzi. To samo robią ludzie różnych religii żyjący z narzucania myślenia. To samo robi bardzo wielu ludzi posługujących się słowami do oszukiwania. Pomóc trzeba ale człowiek któremu się pomaga ma wrócić do wykonywania czynności dobra, a nie ciągle wyłudzać pieniędzy. Coś strasznego stało się z ludźmi, że tak ogromną rzadkością są ludzie opierający się na słowach na jakich są stworzeni. Dowodem na tą straszność kim są ludzie jest zła energia oparta na słowach jakimi ludzie wyszli ze swojego stworzenia. Otrzymać od Kogoś myślenie i zajmować się okradaniem Tego Kogoś i Jego stworzeń to paskudni ludzie. Wydawać decyzje oparte na kłamstwie w sprawie świata do którego nie mają prawa to wstrętni ludzie. Ustanowione prawo oparte jest na myśleniu złodziei i wykonywanie tego prawa powoduje, że jest się okradzionym. Złodziej posługuje się myśleniem do czynienia zła i dlatego ma zmienioną anatomię na złoczyńcę. Nigdy nikt nie uzdrowi człowieka który wyszedł z natury. Nie ma leku na energię opartą na kłamstwie. Jeśli ktoś otrzyma pomoc to dlatego, że przywrócił się na myślenie na jakim oparta jest energia życia.

                                                                                                      Barbara Paul


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz